Opinie wystawione przez użytkownika: MałyGekon

Dwa tygodnie temu zdarzyło mi się

Dwa tygodnie temu zdarzyło mi się, że Telekomunikacja Polska wyłączyła mi internet z powodu drobnej zaległości. Uregulowałam należność i niezwłocznie zadzwoniłam na Błękitną Linię. Pani na infolinii była bardzo miła i rzeczowa. Nie musiałam wysyłać potwierdzenia wpłaty, tylko Pani uwierzyła mi na słowo i szybko odblokowała dostęp do sieci. Nie spodziewałam się takiej szybkiej, miłej i życzliwej obsługi. Ogromny pozytyw.

Ocena z dnia: 30.10.2010

Na początku roku założyłam sobie konto w Alior Banku

Na początku roku założyłam sobie konto w Alior Banku. Zdecydowałam się na taki krok ponieważ konto było darmowe i wysoko oprocentowane. Wpłaciłam jednak na początek drobną kwotę i nie korzystałam z niego na bieżąco. Nagle po kilku miesiącach przyszło mi pismo, że bank wypowiada umowę i mam zapłacić 80 złotych za prowadzenie konta. Udałam się więc do oddziału banku i pytam o co chodzi? Pani odpowiada, że w międzyczasie bank zmienił regulamin i konto stało się odpłatne. Teraz najlepsze - na pytanie dlaczego bank nie poinformował mnie o zmianie regulaminu, Pani odpowiedziała, cytuję "Trzeba było sobie wejść na stronę internetową i przeczytać nowy regulamin". Zostałam totalnie olana jako klientka, dodatkowo Pani była bardzo niemiła, nastawiona agresywnie. Oczywiście rozwiązałam umowę i nie chcę mieć więcej nic wspólnego z tym bankiem. Odradzam każdemu!!

Poszłam ze znajomymi do baru aby coś przekąsić

Poszłam ze znajomymi do baru aby coś przekąsić. Usiadłyśmy wygodnie przy stoliku i bardzo długo czekałyśmy aż obsługa się nami zainteresuje i przyniesie nam menu. W końcu same po nie poszłyśmy. Kiedy dokonywałyśmy zamówienia, frontowymi drzwiami wszedł kierownik baru, niosąc do kuchni reklamówki pełne zakupów z biedronki (głównie mrożone frytki). Było to żenujące, bo jeśli chciałabym zjeść frytki z biedronki to sama bym je sobie przyrządziła w domu, a nie szła do baru i jeszcze za to podwójnie płaciła. Ostatecznie zamówiłam lasanie, która niestety nie spełniała moich oczekiwań. Dodam jeszcze, że po skończonym posiłku sama musiałam pofatygować się do kasy prosząc o rachunek. To był ostatni raz kiedy zjadłam tam cokolwiek. Zdecydowanie nie polecam.

Pierwsze co rzuca się w oczy po wejściu do sklepu

Pierwsze co rzuca się w oczy po wejściu do sklepu, to ładnie wyeksponowane towary oraz ład i porządek. Obsługa była bardzo miła, ale zastanawiające jest to, że zarówno w dziale mięsnym, jak i w kasie nie otrzymałam paragonu. Sama musiałam się o niego upomnieć. Poza tym jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie.

Jakiś czas temu trafiłam na stronę zalukaj

Jakiś czas temu trafiłam na stronę zalukaj.pl, która udostępnia filmy oraz seriale. Wystarczy raz na tydzień doładować swoje konto wysyłając sms i można oglądać wszystkie filmy bez limitów. Nie trzeba ich ściągać, także oszczędza się czas i pieniądze. Są tu stare filmy, jak również nowości, które niedawno były w kinach. Plusem jest to, że zbiera się punkty za wejście na stronę oraz dodanie filmu. Następnie te punkty wymienia się na nagrody (przedłużenie członkostwa lub wypłata na konto gotówki). Polecam serdecznie.

Ocena z dnia: 29.10.2010
Zalukaj.tv Oddział

Mam telefon w abonamencie na mojego tatę

Mam telefon w abonamencie na mojego tatę, ale ja jestem użytkownikiem numeru. Parę dni temu sieć wyłączyła mi dodatkową usługę, za którą zapłaciłam, zdecydowanie szybciej niż upływa termin ważności. Zadzwoniłam w tej sprawie na infolinię. Pani nie chciała mi udzielić żadnych informacji, gdyż nie jestem właścicielem numeru. Dziwne jest to, że jeśli chodzi o nowe oferty, albo przedłużenie umowy to wtedy nie jest istotne to, że nie jestem właścicielem numeru tylko jego użytkownikiem. Zdenerwowałam się, gdyż najzwyczajniej w świecie zostałam okradziona, i nikt nie raczył mi tego wyjaśnić. Duży minus za oszustwo.

Ocena z dnia: 29.10.2010
Plus GSM Oddział

Nie często jadam w takich lokalach

Nie często jadam w takich lokalach, ale dzisiaj postanowiłam się skusić i mam bardzo pozytywne odczucia. Przede wszystkim już wchodząc do restauracji zwróciłam uwagę na panujący tam porządek. Było bardzo czysto i schludnie, zarówno na sali, jaki i w toalecie. Obsługa była bardzo miła i uśmiechnięta. Profesjonalne było to, że dopiero kiedy odeszłam od kasy z jedzeniem, pan zaczął obsługiwać kolejną osobę. Wizytę oceniam zdecydowanie pozytywnie i szczerze polecam.

Zainteresowało mnie własnoręczne robienie biżuterii

Zainteresowało mnie własnoręczne robienie biżuterii. W tym celu zaczęłam szukać w internecie stron temu poświęconych i tak natrafiłam na sklep internetowy Qunszt.pl. Bardzo duży wybór koralików, półfabrykatów, żyłek, zapięć, a także narzędzi potrzebnych do robienia np. kolczyków. Plusem tej strony jest to, że po każdym zakupie, trafia do kuferka (skarbonki) określona część pieniędzy, które można wykorzystać przy następnych zakupach i w ten sposób nieco zaoszczędzić.

Ocena z dnia: 29.10.2010
qunszt.pl Kontakt online

Kiedy zakładałam konto byłam bardzo miło obsłużona

Kiedy zakładałam konto byłam bardzo miło obsłużona. Wszystkie moje wątpliwości rozwiał doradca. Podczas sporządzania umowy wyraźnie zaznaczyłam, że nie zgadzam się na przetwarzanie danych po ustaniu zobowiązania. Konto założyłam, dostałam umowę i nic poza tym, żadnego regulaminu z którym mogłabym się zapoznać. Duże rozczarowanie spotkało mnie po wnikliwej analizie umowy, gdzie była przeze mnie wyrażona zgoda na przetwarzanie danych. Doradca zachował się nie w porządku.

Pierwsze co się rzuca w oczy po wejściu do sklepu to

Pierwsze co się rzuca w oczy po wejściu do sklepu to zanieczyszczone podłogi oraz porozrzucane paragony. Kiedy wybierałam wędlinę zauważyłam brudne plamy na szybie na stoisku mięsnym. Wyglądało to bardzo nie estetycznie. Podczas kasowania zakupów zauważyłam również zakurzoną wagę oraz brudną taśmę. Kasjerce nieprzyjemnie pachniało z ust kiedy do mnie mówiła. Przypadkowo robiłam tam zakupy. Prędko tam nie wrócę.

Miałam mało czasu

Miałam mało czasu, więc szybko wskoczyłam do sklepu, wzięłam kilka bułek i napój, a następnie udałam się do kasy. Moje zakupy nie były zbyt duże, toteż podeszłam do kasy, która obsługiwała do 10 sztuk. Jakie było moje zdziwienie, kiedy dwie osoby przede mną kasowały się mając pół wózka zakupów. Kasjerka w ogóle się tym nie przejęła, a na domiar złego ruszała się jak mucha w smole. Skoro wyraźnie jest napisane , że kasa do 10 sztuk, to powinno się tego przestrzegać, żeby ludzie nie marnowali swojego czasu.

Raz w miesiącu tankuję się na stacji Bliska

Raz w miesiącu tankuję się na stacji Bliska, takie małe przyzwyczajenie. Ale nie jestem zadowolona z obsługi. Ostatnio potrzebowałam kupić płyn hamulcowy, a że w sklepie było kilka rodzajów postanowiłam zasięgnąć rady sprzedawcy. Niestety kobieta pracująca na stacji powiedziała mi, że ona się na tym kompletnie nie zna. A kto się zna w takim razie?? A skoro ktoś pracuje w sprzedaży to powinien mieć choć minimalne pojęcie o produktach, które oferuje klientom. Poza tym za każdym razem kiedy płacę kartą, sprzedawca wręcza mi potwierdzenie płatności kartą i mówi "dziękuje, do widzenia", a ja muszę się upominać o paragon.

Wybrałam ofertę wycieczki

Wybrałam ofertę wycieczki, następnie skontaktowałam się telefonicznie czy nadal jest aktualna oferta, po czym wpłaciłam całą kwotę. Wzięłam w pracy urlop w wyznaczonym terminie i zaczęłam się powoli pakować. Trzy dni przed, postanowiłam się upewnić o której godzinie jest odjazd autobusu do Chorwacji. Jakie było moje zdziwienie i rozczarowanie kiedy usłyszałam, iż wyjazd nie odbędzie się z braku chętnych. Duży minus za to, że biuro same wcześniej mnie o tym nie poinformowało. Pytanie czy gdybym sama nie zadzwoniła to kiedy bym się dowiedziała o odwołaniu wycieczki? Biuro bardzo nieprofesjonalnie się zachowało. Nie polecam, mimo iż ceny mają atrakcyjne.

Mało znane ale bardzo profesjonalne biuro podróży

Mało znane ale bardzo profesjonalne biuro podróży, z którym warto spędzić wakacje. Mają co prawda dość ograniczoną ofertę, ale jeśli kogoś interesują greckie wyspy to śmiało zachęcam do skorzystania właśnie z nich. Bardzo sprawna i szybka obsługa jeśli chodzi o płatność i umowę. Na miejscu czeka przemiły rezydent, która o każdej porze służy pomocą. Biuro organizuje również wycieczki fakultatywne, z których każdy może skorzystać. Hotel na dobrym poziomie. Cena ofert bardzo konkurencyjna. Super wakacje zagwarantowane.

Bardzo miła i profesjonalna obsługa w recepcji

Bardzo miła i profesjonalna obsługa w recepcji. Pani wyjaśniła mi jak mam dojść pod szukany adres. Oferta hotelu bardzo atrakcyjna. Piękny, przestronny pokój wyposażony w telewizor, telefon oraz częściowo zapełnioną lodówkę. Czysta łazienka z białymi pachnącymi ręcznikami. Kiedy wieczorem wracałam do hotelu z osobami trzecimi, obsługa w recepcji nie zadawała żadnych pytań typu kto to jest i czy zostaje na noc. Pełna dyskrecja. W cenę pokoju wliczone jest śniadanie (szwedzki stół). Jakość obsługi w tym hotelu jest na piątkę.

Zdarzyło mi się ostatnio zjeść obiad w egipskiej

Zdarzyło mi się ostatnio zjeść obiad w egipskiej restauracji steakhouse piramida. Wystrój bardzo klimatyczny,ciężkie krzesła, ciemne światło, interesujące lampy nad stolikami, przez moment poczułam się jak w prawdziwej piramidzie. Jedzenie przepyszne, no i ta ilość, trzeba było jeść na raty. Ale jeden wielki minus to obsługa. Zanim skończyłam przeglądać menu zjawiła się kelnerka, wiec wybrałam coś na hybił trafił.Kiedy zrobiłam sobie przerwę w jedzeniu i odchyliłam się na krześle kelnerka podeszła i zabrała mi talerz(w 1/3 zapełniony jedzeniem)mimo iż sztućce leżały skrzyżowane. Byłam w szoku. Kiedy kelnerka przyniosła rachunek, stała nade mną i patrzyła mi się do portfela.Byłam zdegustowana. Może to była jakaś niedoświadczona kelnerka, może reszta jest w porządku. Jednak sporo czasu upłynie zanim skorzystam ponownie z tej restauracji.

Kawiarnia pierwsza klasa

Kawiarnia pierwsza klasa. Wystrój przecudowny.Bardzo profesjonalna obsługa. Pyszne kanapki i kawa. Kiedy byłam ostatnio ze znajomymi w kawiarni to spotkałam się z przemiłą obsługą. Kelnerka nie była nachalna jak to czasem bywa. Z uśmiechem przyjęła zamówienie. A że było nas parę osób i na dania trzeba było nieco poczekać, dostałyśmy ciasteczka gratis. To było bardzo fajne, od razu się klient poczuł ważny.Kiedy nie wiedziałam z czego dokładnie składa się danie, kelnerka z przyjemnością mnie uświadomiła. Również jeżeli chodzi o uregulowanie rachunku to także nie mam żadnych zastrzeżeń, pełen profesjonalizm. Naprawdę warto tam zajrzeć.

Podczas robienia zakupów w sklepie spotkały mnie dwie

Podczas robienia zakupów w sklepie spotkały mnie dwie niemiłe niespodzianki. Pierwsza z nich dotyczyła kuponów zniżkowych z clubcard oraz kuponu rabatowego 10% zniżki. Po skasowaniu wszystkich produktów okazało się, że kasjerka w złej kolejności kasowała kupony zniżkowe, przez co kasa się zacięła a paragon został anulowany. Po raz drugi musiałam wyłożyć produkty na taśmę i czekać na skasowanie. Po otrzymaniu paragonu okazało się, że cena jednego produktu jest znacznie wyższa niż cena jaką widziałam na sklepie. Musiałam udać się do punktu obsługi klienta aby to wyjaśnić. Bardzo dużo czasu straciłam w sklepie, nie byłam zadowolona z zakupów.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem