Opinie wystawione przez użytkownika: LADY

Dzisiaj wybrałam sie z mężem na poszukiwanie biurka do

Dzisiaj wybrałam sie z mężem na poszukiwanie biurka do pokoju dziecięcego, ale dużego i ze schowkami. Sprzedawca pokazal nam wszystkie biurka, pokazał dostępne kolory, bardzo grzecznie odpowiedział na wszystkie nasze pytania, ale niestety ceny były nie co wygórowane. Szukaliśmy biurka do 200zł, było tylko jedno za 150zł, ale za małe i bez żadnych półek.

Ocena z dnia: 07.10.2011
fiodor Inna forma kontaktu

Dzisiaj chciałam kupić biurko do pokoju dziecięcego

Dzisiaj chciałam kupić biurko do pokoju dziecięcego. Szukałam takiego, który będzie miał duzo szafek i schowków.np. na komputer. W salonie meblowym Sprzedawca pokazał mi wszystkie dostępne biurka, ale okazało się, że w tej cenie moge mieć u siebie biurko dopiero za tydzień. Obsługa miła, zmierzono biurka , sprawdzono jakie kolory sa dostępne, ale niestety potrzebowałam biurka na dziś i nie kupiłam, bo z ekspozycji nie moga brac biurek na sprzedaż.

Przyszłam z mężem do punktu obsługi klienta w celu złożenia

Przyszłam z mężem do punktu obsługi klienta w celu złożenia reklamacji. Pracownik od razu poprosił nas, abyśmy usiedli i zapytała nas w czym może pomóc. Opowiedziałam, iż niestety ale po zasileniu wszystkie moje środki na koncie przez noc skończyły się bez włączania internetu i innych usług. Pracownik sprawdził w systemie moja taryfę, który ciągle się mu zawieszał, ale stwierdził, iz napiszemy reklamację. Obsłużył nas bardzo miła, usunął usługę czasoumilacz, wytłumaczył wszelkie wątpliwości. Ogólnie bardzo mile wrażenie.

Rozpoczął się sezon grzewczy i miałam awarie dziś

Rozpoczął się sezon grzewczy i miałam awarie dziś , w czasie gdy nie było mnie w domu. Zadzwoniłam do firmy, który świadczy usługi dla Wspólnoty i przyszedł Pan naprawił odpowietrznik, ale rżdnego zaświadczenia nie wystawił. Zapytałam się go jak mogę zgłosić szkodę, odpowiedział mi żebym zadzwoniła do administracji. więc tak zrobiłam. Pan z technicznego poinformował mnie bardzo opryskliwie, że przeciez wysiało ogłoszenie i miałam byc cały czas w domu i pilnować, czyli widocznie nie mozna pracować, a panele mam sobie sama wymienić.

Ocena z dnia: 04.10.2011
Administracja Mieszkań SILESIA Inna forma kontaktu

Dzisiaj miałam zalanie przez odpowietrznik w kaloryferze

Dzisiaj miałam zalanie przez odpowietrznik w kaloryferze. Chciałam zgłosić szkodę telefonicznie do siedziby w Katowicach. oczywiście nie dodzwoniłam się w ogóle, najpierw należało wybrać numer potem sekretarka z powrotem wracało do listy początkowej numerów. w sumie po 20 minutach nie dodzwoniłam się i straciłam większą sumę pieniędzy na telefonie.

Ocena z dnia: 04.10.2011
UNIQA Inna forma kontaktu

Gmach jest bardzo duży

Gmach jest bardzo duży, ale nie ma problemu w odnalezieniu działu do którego się udajemy. Panie w informacji chętnie odpowiedziały na moje pytania, sprawdziły w systemie czy wszystko jest w porządku, obsługa jest dosyć szybka. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, są w nim czyste ubikacje, obsługa na portierni równiez jest miła.

Ocena z dnia: 04.10.2011
ZUS w Bielsku-Białej Inna forma kontaktu

Chciałam zgłosić skargę do Powiatowego Rzecznika praw

Chciałam zgłosić skargę do Powiatowego Rzecznika praw Konsumentów, więc udałam się do Starostwa Powiatowego w Bielsku. Sekretarka odpowiedziała na wszystkie moje pytania, wytłumaczyła w jakim czasie i w jakiej formie uzyskam odpowiedź. Na Dzienniku podawczym osoby obsługujące również pomogły mi skompletować dokumenty,podbiły również dla mnie kopię do domu.

Ocena z dnia: 04.10.2011

Nawet mam zdjęcia potwierdzające ten fakt

Nawet mam zdjęcia potwierdzające ten fakt, zrobiłam ponieważ byłam zdegustowana i zszokowana, ja siedziałam od strony wejścia gdzie nie było wywieszonej żadnej informacji, Panie na pewno są miłe jak dostają na lewo tyle kasy (bez wystawiania rachunku), ponieważ jak dopiero poprosiłam "po ogromnym zdziwieniu '' barmana to dali mi rachunek na cztery OSOBY. Naprawdę drogą mnie kosztowało mnie ten spacer do Goczałkowic i zaproszenie dzieci na colę, potraktowano nas jakbyśmy byli z dansingu.Również myślę, że obsługa jest miła tylko bez takich kawałów.

Ocena z dnia: 28.09.2011
Restauracja Uzdrowiskowa Inna forma kontaktu

Od pewnego czasu do pobliskich miejscowości jest transport

Od pewnego czasu do pobliskich miejscowości jest transport małymi busami. Opłata za przejazd jest niewielka, w busie jest około 20 miejsc siedziących i kilka stojących. Kierowcy zatrudnieni wykazują się wysoką kulturą osobistą. Zawsze można poprosić kierowcę, aby zatrzymała się na uboczu po za przystankami.

Ocena z dnia: 13.09.2011
MAR BUS Inna forma kontaktu

Od kiedy zaznajomiłam się z tym portalem

Od kiedy zaznajomiłam się z tym portalem , muszę przyznać , iz jest bardzo mądrze przemyślany całokształt rozwoju, dostępności dla użytkowników. Na pierwszej stronie można przeczytac ogólne informację bez zbędnych tagów, linków itp. Polityka prywatności jest udoskonalana na bieżąco , jest wiele opcji blokowania, ochrony danych oraz ujawniania wszystkich danych. Dla młodszych użytkowników można znaleźć ciekawe gry.

Ocena z dnia: 12.09.2011
nk.pl Inna forma kontaktu

Na portalu społecznościowym Facebook można komunikować się

Na portalu społecznościowym Facebook można komunikować się ze znajomymi oraz poznac wiele nowych osób. Uważam jednak, że układ strony jest nie przejrzysty, za wiele rzeczy jest nałożone na jedną zakładkę, polityka prywatności też jest daleka od ideału. Możliwość odczytania powiadomień o nowych znajomościach tez jest trochę ograniczona, aby dowiedzieć się jaką opinie mają na mój temat znajomi muszę odpowiedzieć na masę dziwnych pytań, co zajmuje mnóstwo czasu.

Ocena z dnia: 12.09.2011
Facebook.com Inna forma kontaktu

W sklepie można uzyskać wyczerpująca informację na temat

W sklepie można uzyskać wyczerpująca informację na temat towaru, dowozu. Potrzebowałam kupić farbę akrylową do pokoju i potrzebowałam rady jaki kolor byłby najlepszy do małego pomieszczenia oraz jakie farby sa zmywalne. Bez problemu uzyskałam odpowiedź. W sklepie jest duży asortyment, jest udostępnione wiele katalogów. Na terenie miasta dowóz gratis. Zawsze warto się do nich kierować, gdyż nie będzie problemu z dostępnością towaru, a większe rzeczy przywiozą.

Ocena z dnia: 12.09.2011
Cyroń Inna forma kontaktu

Przesyłka nadana dzień wcześniej przez operatora sieci PLUS

Przesyłka nadana dzień wcześniej przez operatora sieci PLUS z telefonem przyszła według ustaleń. Pomimo, iz nie zastano mnie w domu kurier zadzwonił na numer podany jako kontaktowy i umówił się ze mna na dostarczenie towaru koło mojej działki rekreacyjnej, gdyz nie mogłam przyjechać wcześniej. Bez problemu załatwił formalności, szybko i kompletnie.

Ocena z dnia: 12.09.2011
DPD Polska Inna forma kontaktu

W restauracji zamówiłam dwa zestawy KID`S MENU wraz z

W restauracji zamówiłam dwa zestawy KID`S MENU wraz z zabawką. Cena ogólnie wysoki na malutka porcję frytek, dmuchana piłkę, oraz twister. Obsługa miła, sprzedająca wytłumaczyła mi pokolei co oznaczają nazwy potraw np. longer. Do zestawów można wybrać napój jabłkowy lub pomarańczowy. W ubikacji czysto i posprzątane. Razem z dziećmi usiedliśmy na zewnątrz gdzie była zjeżdżalnia z domkiem zabaw. Zostaliśmy szybko obsłużeni.

Na portalu można zamieszczać ogłoszenia

Na portalu można zamieszczać ogłoszenia, które płatne juz od złotówki. Przy dodawaniu ogłoszenia informację pomocnicze są zrozumiałe i nie ma zbędnych zakładek wprowadzających w zakłopotanie ogłoszeniodawcę. Cena jest przystępna, ogłoszenia po zweryfikowaniu dosyc szybko jest dodawane na portal. Można go modyfikować.

Ocena z dnia: 12.09.2011
WujekFranek.pl Inna forma kontaktu

W tym sklepie szukałam kimon do karate dla dzieci

W tym sklepie szukałam kimon do karate dla dzieci, całych kompletów.Po długim wyszukiwaniu towaru spytałam sprzedawczynię czy jest dostępny taki towar. Pani pokierowała mnie na sąsiednie stanowisko, gdzie pokazano mi dostępne rozmiary, wprawdzie do karate było tylko komplety, ale wybrałam również do judo, które pasowało. Sprzedawca pozwolił mi nawet rozpakowac i sprawdził czy kimono będzie mi odpowiadało.

W aptece jest system lojalnościowy

W aptece jest system lojalnościowy, gdzie klienci zbierają punkty na kartę za zakup pełnowartościowego towaru (czyli bez zniżek), następnie na stronie internetowej mogą sprawdzac punkty i wymieniac na nagrody. Chciałam zamówić jedną z nagród przez internet, lecz nie udało się, podana była tylko informacja o wystąpieniu jakiegoś nieznanego błędu. Byłam zmuszona osobiście do apteki się zgłosić gdzie zamówiono moją nagrodę za zebrane punkty.

Ocena z dnia: 12.09.2011
Max Medicum Inna forma kontaktu

Przy pierwszej wizycie podeszłam do stanowiska obsługi

Przy pierwszej wizycie podeszłam do stanowiska obsługi klienta. Wytłumaczono mi jak wypełnić formularz, zaprezentowano katalogi oraz zaproponowano wysyłkę bezpłatna katalogów ofertowych do domu. Układ funkcjonalny w sklepie jest przejrzysty, ceny są czytelne i zrozumiałe. Jedynym mankamentem jest to, iz nie można wprowadzać dzieci, tylko trzeba zostawić z osoba towarzyszącą na zewnątrz.

Ocena z dnia: 12.09.2011
Makro Cash and Carry Inna forma kontaktu

W tej szkole panowała dobry klimat

W tej szkole panowała dobry klimat. Sale były przystosowane do dużej liczby słuchaczy. Kadra, która uczyła w tej szkole była wysoko wykwalifikowana, kulturalna oraz grzeczna. W sekretariacie można było uzyskać wszelkie informacje, nawet bez pytania sekretarka informowała o istotnych wydarzeniach oraz o niezbędnych dokumentach, które niebawem będą potrzebne przy np. składaniu dokumentów do egzaminu zawodowego.

Ocena z dnia: 12.09.2011
TEB Edukacja Inna forma kontaktu

Z mężem kupowaliśmy na raty telewizor w sieci Avans

Z mężem kupowaliśmy na raty telewizor w sieci Avans. Nie wiedzieliśmy jaki wybrac telewizor pod względem energooszczędności, plazma czy LCD.Sprzedający wytłumaczył nam na czym polega róznica, zmierzył również na nasza prośbę wymiary telewizora, ponieważ nie byliśmy pewni czy zmieści się nam w półce. Czas oczekiwania na zakup poprzez system ratalny wynosi około godziny. Zostaliśmy miło obsłużeni. Oczywiście zaproponowano nam także możliwe zniżki.

Ocena z dnia: 12.09.2011
Avans.pl Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem