Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_jlEE

Niewystarczająca ilość personelu

Wiele razy zdarzyło się już, że w sklepie były bardzo długie kolejki, praktycznie na długość sklepu, a nie wiedzieć czemu kasy samoobsługowe były zamknięte. Gdy zapytano jedną z pań na sklepie czy można otworzyć kasy samoobsługowe, powiedziała, że pójdzie i zapyta. Czekaliśmy aż wróci z odpowiedzią, niestety nie wróciła, a kasy samoobsługowe nie zostały otwarte. Przez niewystarczającą ilość pracowników kasjerzy przy kasie bardzo się spieszą, ledwo zdąży się zapłacić i już zaczynają kasować zakupy kolejnej osoby. Jeśli chodzi o wygląd sklepu i czystość to uważam, że jest w porządku, przestrzeń sklepu również jest dobrze zaplanowana i mimo dużej przestrzeni dość łatwo odnaleźć produkty.

Niepomocny personel sklepu

Personel sklepu praktycznie nieobecny w przestrzeni sklepowej., za wyjątkiem kas. Nie ma więc kogo zapytać się o radę lub czy w sklepie jest interesujący nas produkt. Nawet jeśli zobaczymy pracownika między regałami to zaraz znika jakby celowo chciał uniknąć interakcji z klientem. Przy kasie nie byłam pytana czy posiadam kartę empik bądź czy zbieram punkty payback. Jedyny plus sklepu to porządek oraz zazwyczaj znajduję tam książki, które często rozeszły się już w innych salonach.

Pełen profesjonalizm

Chodzę tam regularnie i nigdy się nie zawiodłam. Zawsze przy wejściu usłyszę dzień dobry, a przy wyjściu do widzenia, nawet jeśli obsługa ma dużo pracy. Pracownicy są pomocni, pomogli mi przy instalacji aplikacji Costa Coffee, pytają też przy zamawianiu czy posiadam aplikację i informują o aktualnych promocjach. Czas oczekiwania na zamówienie jest bardzo krótki. Oprócz tego w lokalu jest czysto i schludnie. Dużym plusem jest też muzyka, która delikatnie leci w tle.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem