Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_j8sd

Średnio.

Jakość słaba, istny labirynt zaprojektowany tak aby obejść wszytsko a nóż się ktoś zdecyduje na zakup czegoś jeszcze, produkty porozrzucane po całej hali. Obsługa ok

Ocena z dnia: 31.12.2021
IKEA Inna forma kontaktu

OK

Ceny wyższe niż w innych marketach obsługa zawsze pomocna

Ocena z dnia: 31.12.2021
OBI Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Ceny wysokie ale produkty dobrej jakości. Personel zabiegający o klienta pomocny

Ocena z dnia: 31.12.2021
Calzedonia Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Ceny jeśli nie ma promo to wysokie, nijak ma się to do jakości. Obsługa pomocną choć trzeba jej szukać, gdyż zaledwie dwie max trzy osoby widoczne na cały sklep

Ocena z dnia: 31.12.2021
JYSK Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Obsługa rewelacyjna. Personel pomocny uśmiechnięty, aż miło wracać. Ceny adekwatne do towarów. Polecam

Ocena z dnia: 31.12.2021
DEICHMANN Inna forma kontaktu

Super!

Wszystko ok

Ocena z dnia: 31.12.2021
kik Inna forma kontaktu

Rewelacja!

Personel pomocny, ceny wysokie

Ocena z dnia: 31.12.2021
Intimissimi Inna forma kontaktu

Super!

Jakość i obsługa ok

Ocena z dnia: 31.12.2021
DlaSpania Inna forma kontaktu

Super!

Ceny w normie, obsługa ok

Ocena z dnia: 31.12.2021
Castorama Inna forma kontaktu

Super!

Wszystko ok

Ocena z dnia: 31.12.2021
Media Expert Inna forma kontaktu

Super!

Wszystko ok

Ocena z dnia: 31.12.2021
DECATHLON Inna forma kontaktu

OK

Obsługi trzeba szukać, nie są widoczni. Ceny bardzo wysokie choć towar kuszacy

Ocena z dnia: 31.12.2021
TK Maxx Inna forma kontaktu

Średnio.

Rekomendacja tylko ze względu na ilość punktów Personel ok, jednak strona internetowa i szukanie pomocy aby założyć kartę istny dramat

Ocena z dnia: 31.12.2021
Fitness Platinium Inna forma kontaktu

Średnio.

Asortyment niestety nie ten sam jakościowo i ilościowo co kilka lat temu. Obsługę trzeba szukać, jednak jak już się namierzy co czasem graniczy z cudem pomoga

Ocena z dnia: 31.12.2021
INTERSPORT Inna forma kontaktu

Super!

Obsługa ok, ceny wyższe niż w innych tego typu marketach

Ocena z dnia: 31.12.2021
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Średnio.

Faktury na czas. Bling na czas. Wszystko jasne, ale dopiero wtedy kiedy klient sam upomniał się o zaktualizowanie umowy

Ocena z dnia: 31.12.2021
nju mobile Inna forma kontaktu

Rewelacja!

W sklepach w których robię zakupy, zawsze obsługa pomocną, asortyment z każdej dziedzinie. Ceny rewelacyjne

Ocena z dnia: 31.12.2021
PEPCO Inna forma kontaktu

Tragicznie.

Dramatyczna obsługa klienta, próba wyłudzenia pieniędzy od klienta . Wg pracujących tam osób składkę OC klient powinien opłacać dwa razy, bałagan w dokumentach, brak słowa "przepraszam" po udowodnieniu przez klienta niekompetencji

Ocena z dnia: 31.12.2021
Link4 Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Jak na razie oferta ok chociaż należy podkreślić że lepsze są dla nowych klientów....starzy nie są brani pod uwagę, trzeba się namęczyć aby coś godnego wybrać. Podkreślić należy że trzeba monitorować jakość internetu, gdyż ta co około dwa miesiące spada i to o 90% z tego za co się płaci rachunki, po każdej interwencji internet powraca, jednak zjedzonych nerwów nikt nie zwraca, słowa przepraszam stały stary klient również nie uslyszy

Ocena z dnia: 31.12.2021
UPC Inna forma kontaktu

Bardzo przeciętnie.

Po zakończeniu umowy o zwrocie nadpłaconych pieniędzy można zapomnieć, jak stwierdziła osoba z infolinii nadpłata jest rozliczana na poczet kosztów o których nigdzie nie pisze.

Ocena z dnia: 31.12.2021
PGNiG Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem