Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_hECB

Bardzo krótkie oczekiwanie ...

Bardzo krótkie oczekiwanie na połączenie z doradcą, Pani bardzo sympatyczna. Szkoda tylko że nie działa prawidłowo formularz kontaktowy online, ponieważ po 2 krotnym złożeniu nikt do mnie nie zadzwonił.

Ocena z dnia: 23.11.2021
Expander infolinia

Wizyta w tym ...

Wizyta w tym salonie przebiegała w bardzo miłej atmosferze. Otrzymałam wszystkie odpowiedzi na moje pytania w krótkim czasie. Myślę że w przyszłości skorzystam z usług tej sieci

Aplikacja do umawiania ...

Aplikacja do umawiania wizyt działa bezproblemowo, wszystko w jednym miejscu, na bieżąco mogę panować i odwoływać wizyty bez konieczności oczekiwania na połączenie. Super

Ocena z dnia: 23.11.2021
ENEL-MED Kontakt online

Aplikacja oraz strona ...

Aplikacja oraz strona internetowa nigdy nie działa poprawnie. Za każdym razem pojawia się error. Niestety dział techniczny po interwencji nic z tym nie zrobił.

Ocena z dnia: 23.11.2021
Da Grasso Kontakt online

Aplikacja do składania ...

Aplikacja do składania zamówień, jest bardzo prosta, szybko zamawiam to co lubię i mogę cieszyć się pysznym jedzeniem, brak tylko informacji ze składnikami pizzy.

Ocena z dnia: 09.11.2021
Pizza Hut Kontakt online

Plus za to, ...

Plus za to, że połączenie z konsultantem trwa bardzo szybko. Niestety nad resztą jeszcze trzeba popracować. Poziom obsługi wśród konsulatnow jest bardzo zróżnicowany. Otrzymałam dwie sprzeczne informacje, przez co moja paczka trafiła nie tam gdzie potrzeba.

Ocena z dnia: 01.11.2021
InPost infolinia

Zakupy w tym ...

Zakupy w tym supermakecie to prawdziwa przyjemność. Personel dba o to aby na półkach zawsze znajdował się towar najlepszej jakości. Ekspedientki miłe i kompetentne, z wielką staranoscia podchodzą do swoich obowiązków

Kontakt telefoniczny w ...

Kontakt telefoniczny w Alior Bank niestety nie jest zbyt prosty. Na początku rozmowę przeprowadza robot, który następnie kieruje do odpowiedniego konsultanta. Niestety czas obsługi przez to się wydłuża co doprowadza konsumenta do irytacji.

Ocena z dnia: 01.11.2021
Alior Bank infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem