Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_h0xp

Bardzo profesjonalne i przyjazne podejście do klienta

Można poczuć się jak w domu. Przy wejściu wita uśmiechnięta Pani, która od razu weryfikuje potrzeby, pyta w jakiej sprawie klient przyszedł, od razu informuje ile minut będzie trzeba poczekać. Zaproponowano nawet kawę, co w tego typu instytucjach bardzo rzadko się zdarza. W końcu nie czułam się jak intruz, który zawraca głowę jakimś tematem. A byłam nowym klientem. Czekałam krótko, temat otwarcia konta osobistego przebiegł szybko, sprawnie. Podczas kolejnej wizyty miałam podobne odczucia, polecam bank jako partnera.

Minus na kolejki

W sklepie jestem często, ponieważ pracuję w okolicy i podczas każdej wizyty jestem zmuszona stać w kolejce (przede mną 5-6 osób), niezależnie czy jest rano czy popołudnie. Nie przypominam sobie,żeby było czynnych więcej niż 2 kasy, a rano, kiedy ludzie robią zakupy do pracy ( i się spieszą) czynna jest tylko 1 kasa... Poza tym kosze z artykułami tekstylnymi są bardzo blisko siebie ustawione i trudno przejść między nimi (dwoma sąsiadującymi).

Obsługa do poprawy

Obsługa mogłaby być bardziej nastawiona na klienta. Niejednokrotnie przeciskając się przez wąskie alejki w sklepie, z pełnym koszykiem i dwoma torbami można napotkać na swojej drodze pracownika wykładającego towar z koszyka na wózku, który toruje przejście. Pomijam fakt, że bez wolnej ręki ciężko klientowi przesunąć trochę ten wózek,ale to pracownik powinien trochę się przesunąć, żeby ułatwić zakupy. Na kasie dostępna jedna osoba (albo w ogóle, trzeba czekać, aż ktoś się wyłoni w zasadzie nie wiadomo skąd), nawet jak jest większa kolejka to pozostaje na kasie jedna osoba,a druga wykłada coca-colę... Poza tym, co zauważyłam w niejednej placówce, obok podstawowych artykułów higienicznych brakuje szczoteczek do zębów, choćby jednego rodzaju.

Kompetencja, cierpliwość i umiejętność słuchania

Udałam się do oddziału w majowy weekend celem zasięgnięcia informacji jaką ofertę zaproponuje mi bank, w którym mam konto od kilkunastu lat, abym mogła w najkorzystniejszy dla mnie sposób zaciągnąć kredyt (lub inne w formie pożyczki). Być może to była kwestia długiego weekendu,ale w kolejce nie czekałam, były czynne trzy stanowiska. Miałam szczęście trafić do Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), która najpierw zadała mi kilka konkretnych pytań po czym zaproponowała 2 najkorzystniejsze rozwiązania, dokładnie wytłumaczyła z czym się wiążą, jakie mają plusy i minusy, nawet dokładnie rozrysowała schemat spłaty. Zwróciła też uwagę na konto jakie obecnie posiadam ( nie zmieniałam go od bardzo dawna) i też przedstawiła korzystniejszą opcję. Obsługa była bardzo rzeczowa, konkretna, dokładna, jasna, wytłumaczone mi wszystko zostało w sposób przystępny laikowi. Spodobało mi się podejście nie tylko jak do klienta, ale też jak do człowieka. Z czystym sumieniem mogę polecić tę placówkę i doradcę.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem