Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_Nkj5

Rewelacyjnie.

Rzadko odwiedzam tą firmę, ale jeśli zdarzy się, to zawsze obsługa była świetna. Pan, który mi pomagał ostatnio był przesympatyczny, pomocny i miał poczucie humoru.

Ocena z dnia: 03.11.2019
PGNiG Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Polo Market Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Makro Cash and Carry Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Z reguły obsługa jest miła i uśmiechnięta i zawsze znajduję kogoś do pomocy jeśli potrzebuję znaleźć jakiś produkt. Ponadto jest bardzo wiele produktów zdrowej żywności i dużo akcji promocyjnych z super nagrodami.

Ocena z dnia: 30.10.2019
LIDL Inna forma kontaktu

Dobrze.

Obsługa się zachowuje różnie, zależnie od osoby. Czasem zdarza mi się spotkać miłą ekspedientkę, a czasem ponurą i obojętną wobec klienta, więc mam mieszane uczucia do do obsługi.

Ocena z dnia: 30.10.2019
PEPCO Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 27.10.2019
Tesco Inna forma kontaktu

Dobrze.

Dobrze.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Rossmann Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Zawsze jak jestem w DOZ wizyta jest dla mnie przyjemnością, panie farmaceutki są zawsze miłe, pomocne i uśmiechnięte, dlatego tylko tam robię zakupy. Mają też dużą wiedzę i zawsze mi coś dobrego doradzą, czy to na kaszel dla dziecka, czy dobre probiotyki.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Dbam o Zdrowie Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 22.10.2019
5.10.15 Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 21.10.2019
Drogerie Natura Inna forma kontaktu

Źle.

Kasjerki prawie nigdy się nie uśmiechają, wyglądają na zmęczone lub sfrustrowane, zawsze są ogromne kolejki i nie jest to dobrze zorganizowane. Produkty są poukładane tak nielogicznie, że nie mogę niczego znaleźć. Rzadko jest ktoś na sali, jeśli czegoś szukam, kiedyś lubiłam chodzić do biedronki, ale teraz przestałam lubić tam chodzić.

Ocena z dnia: 19.10.2019
Biedronka Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 17.10.2019
NEONET Inna forma kontaktu

Ok.

Ok.

Ocena z dnia: 17.10.2019
Martes Sport Inna forma kontaktu

Świetnie.

Świetnie.

Ocena z dnia: 17.10.2019
JYSK Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 06.10.2019
Shell Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo miła obsługa i pozytywne nastawienie do klienta.

Ocena z dnia: 30.09.2019
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Słabo.

Kiedyś bardzo lubiłam tą firmę, ale ostatnio wprowadzają bardzo wiele zmian, które są negatywne dla klientów i służą tylko zarobieniu dodatkowych pieniędzy. Przykładem mogą być bardzo wysokie ceny powrotne do Anglii z Polski podczas gdy bilety w drugą stronę są bardzo tanie. innym przykładem są zmiany w cenach bagaży. Firma ta straciła moje zaufanie.

Ocena z dnia: 30.09.2019
Ryanair Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 27.09.2019
DPD Polska Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 27.09.2019
Allegro.pl Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem