Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_FsX5

Obsługa klienta na najwyższym poziomie

Podczas wizyty na stacji zostałam obsłużona wyjątkowo. Pani kasjerka bardzo uprzejma, zostałam zapytana o kartę vitay oraz poinformowana o akcji kuponowej z której skorzystałam. Bardzo dobra kawa. Stacja wyróżnia się również sposób innych jesli chodzi o utrzymanie czystości, byłam mile zaskoczona. Polecam

Masakra z towarem

Po remoncie rossmanu nadal masakra z towarem zwłaszcza w momencie promocji typu 2+1 wszystko porozrzucane w różne miejsca. Domyślam się, że to zasługa klientów ale jednak sklep powinien nad tym panować. Potworne kolejki

Przeciętnie

Siłownia przeciętna, bieżnie w fajnym miejscu przy oknach natomiast część z ciężarami w piwnicy, śmierdzi kurzem i potem. Sprzęt nie najgorszy, mało miejsca, w godzinach szczytu kolejki do maszyn i ciężarów. Brak sauny to duży minus. Atmosfera raczej miła choć nie trudno trafić na typowych "ogierów" siłownianych od których zalatuje brakiem kultury.(opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Supermarket na poziomie

Wrażenia z ostatnich kilku wizyt w intermarche w Tarnowcu jak najbardziej pozytywne. Dbałość o czystość w sklepie, świeże pieczywo i dobrej jakości mięso. Obsługa zawsze miła, miło robi się tam zakupy. Jedyny minus jaki zauważałam to nie świeża tzw. Jarzynka czyli warzywa skomponowane na rosół w plastikowym opakowaniu. Były splesniale.

Typowy supermarket

Często kupuję w LIDLU , ekspozycja asortymentu w porządku , obsługa miła , lecz kolejki często są o wiele za długie . Natomiast ostatnim razem kiedy tam byłam na półce z przecenionymi warzywami i owocami zauważyłam totalna masakrę. Bardzo mnie cieszy idea przeceniania produktów których termin ważności dobiega końca , ale nie wtedy gdy nadają się one jedynie do kosza . Sałata oraz ananas były totalnie w opłakanym stanie - zgnite . Nie wzięłabym ich nawet gdyby mi dopłacili . A chlebem można byłoby rozbić ścianę. Mam nadzieję , że żaden z klientów nie natknął się na to niedopatrzenie .

Bardzo kompetentna obsługa

Podczas moich kilkukrotnych wizyt w ING bank Śląski zawsze spotkałam się z miłą , kompetentną obsługą. Pracownicy starali się pomóc najlepiej jak było to możliwe, Kadra zawsze dbała abym czuła się tam komfortowo i była zadowolona z ich usług . Biorąc u nich kredyt wystarczyła jedna wizyta ,zawsze wszystko sprawnie i tak jak powinno być .

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem