Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_5hQo

Nie polecam

Niedzielny obiad: Plusy: +dobra lokalizacja (centrum miasta) +ładny wystrój Minusy: - Jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia, mianowicie: -bardzo długi czas oczekiwania na potrawę (ok 40 min), mimo braku kolejek -brak informacji ze strony personelu o tak wydłużonym czasie oczekiwania -natarczywa dosprzedaż produktów deserowych( kelnerka pytała o to czy chcemy zakupić deser 5-krotnie) -słaba jakość dania głównego ( niewielka porcja, niedopieczone mięso, jałowy smak- zamawiany kurczak z makaronem)

Całkiem niezła jakość obsługi

Konsultantka skontaktowała się ze mną w celu potwierdzenia odebrania dokumentów dotyczących otworzenia rachunku. Plusy: +Bardzo sprawna weryfikacja danych. +Wsparcie w zakresie logowania się na portalu internetowym +Dobrze przeprowadzone badanie potrzeb w zakresie dodatkowych produktów bankowych( Konsultantka zapytała co skłoniło mnie do otwarcia konta, czy będę w najbliższej przyszłości planował korzystać z innych usług bankowych takich jak kredyty konsumenckie, czy planuje kupno mieszkania) +Konsultantka kompetentna- potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące między innymi tabeli opłat za korzystanie z konta oraz udzielić informacji w jaki sposób mogę kontaktować się z działem obsługi banku +elastyczność konsultantów- bezproblemowe umówienie się na kontakt w odpowiedniej dla mnie porze Minusy -Przejście z formy grzecznościowej "Pan" na "Ty". Konsultantka zrobiła to nieco nieumiejętnie- zbyt szybko w trakcie rozmowy, było to nieco "sztuczne" z jej strony. Podejrzewam, że ta forma miała na celu zmniejszenie dystansu, jednak spowodowała, że czułem się niekomfortowo. -Jednostajny ton głosu, który powodował, że momentami wyłączałem się z rozmowy

Ocena z dnia: 24.02.2019
mBank Infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem