Opinie wystawione przez użytkownika: Klient_2Puz

coraz mniej produktów

niby zmieniają się na lepsze, ale na razie klienci muszą się przez bliżej nieokreślony czas męczyć się robiąc zakupy? Zniknęło mnóstwo produktów, zniknęły półki, a nawet całe alejki! Nic nie można znaleźć, wszystko jest poprzestawiane, już nie mówiąc o tym, że część produktów jest wycofana i trzeba szukać w innych sklepach...Nie polecam tam zakupów dopóki nie "zmienią się na lepsze"

Ocena z dnia: 05.09.2019
Tesco Oddział

strasznie zimno!

Nie wiem jak ci ludzie tam mogą pracować przez cały dzień, bo temperatura jest tam naprawdę niska. Jeśli robisz jakieś większe zakuppy, trafisz na duży ruch i musisz czekać aby dostać się do danego produktu lub czekasz w kasie, możesz nieźle zmarznąć. Całe szczęście, że dziś pracownice obsługiwały klientów na tyle szybko, że właściwie nie było kolejki do kasy. Cenię sobie bardzo kasy samoobsługowe, bo są naprawdę łatwe w obsłudze i zaoszczędzamy dużo czasu korzystając z tego typu płatności. I tam aż tak nie wieje z klimatyzacji...

Ocena z dnia: 05.09.2019
Rossmann Oddział

znalazłam idealne buty

mimo że w sklepie panował duży ruch, widać było, że obsługa pomaga wszystkim swoim klientom. Jeden ze sprzedawców pomógł mi znaleźć odpowiedni rozmiar butów, które wpadły mi w oko oraz doradził który model wybrać. Do tego poinformował o aktualnym rabacie i zaprowadził do kasy. Trochę dłużej musiałam czekać przy kasie, zanim pracownica przyjęła reklamację, ale mnie obsłużono bardzo szybko

mało miejsca, ale czysto

nie jest to duży sklep, nawet mniejszy niż inne żabki, ale przynajmniej jest czysto i obsługa jest uprzejma. Wszystkie najpotrzebniejsze produkty da się tam znaleźć.

Ocena z dnia: 13.08.2019
Żabka Oddział

bez szału

ostatnio cięzko tam zobaczyć kogokolwiek z obsługi, chyba że przy kasie. Do produktów nie mam zastrzeżeń, mają ciekawy asortyment i w sumie można tam coś znaleźć dla każdego i na każdą okazję. Ale w sklepie internetowym mają ciekawsze promocje.

Ocena z dnia: 07.08.2019
empik Oddział

można się z nimi dogadać

Ubezpieczając się u nich trzeba przygotować się na mnóstwo zbędnych ofert i prób naciągnięcia na dodatkowe usługi "w razie wypadku". Czasem ciężko już z tym walczyć i odmawiać, więc po porostu trzeba dać im się wygadać. Ale tak poza tym to obsługa jest kompetentna i uprzejma, produkty też konkurencyjne.

Ocena z dnia: 26.07.2019
Link4 Infolinia

daje mocne 4

zazwyczaj jest to sklep pierwszego wyboru, ale nie zawsze wychodzę stamtąd zadowolona. Czasem się zdarza, że obsługa ma gorszy dzień i wręcz burczy na klienta, ale na ogół jest miło i w razie problemu pomogą znaleźć szukane produkty. Największy problem jest przy koszach z ubraniami itp., bo jak się wszyscy klienci rzucą to po 1. nie da się przejść, a po 2. produkty, które znikają w ekspresowym tempie, nie są dokładane.

co za dramat

przestałam tam robić zakupy, bo to zawsze była strata czasu, nerwów i pieniędzy. Produktów brak, a jeśli są to bardzo słabej jakości lub zepsute. Często w domu okazywało się, że dana rzecz nie nadawała się już do spożycia. Wiecznie panował tam półmrok, brud i syf, porozwalane rzeczy, rozsypana mąka, czy jakieś środki czystości. Kolejki przeogromne, a kasa otwarta jedna, w której siedziała wiecznie naburmuszona kasjerka. Mimo że ten sklep jest najbliżej mojego mieszkania, to wolę iść dalej i zrobić zakupy w lepszych warunkach.

coraz gorzej

braki w towarze, wysokie ceny i błąkająca się bez celu obsługa. Słabo

mogliby bardziej dbać o klientów

ciężko znaleźć kogoś z obsługi, a jak już się znajdzie to nie z tego działu co trzeba. Do tego komunikaty wydawane przez głośniki sa tak głośne, że nie da się rozmawiać. Jeśli chodzi o czystość to nie ma się do czego przyczepić.

jedna z lepszych stacji

bardzo miła obsługa, działające dystrybutory i dużo miejsca na sklepie. Polecam

Zawsze może być lepiej

Co prawda przyjeżdżają w dniu, w którym się zapowiadają, jednak nie zawsze o tej godzinie co trzeba. Zdarza się też, że czekamy w domu pół dnia na paczkę, a kurier się w ogóle nie zjawia, a w systemie pozostawia informację, że nikogo nie zastał.

Ocena z dnia: 02.07.2019
DHL Inna forma kontaktu

porażka

Mało produktów, wiecznie brakuje podstawowych rzeczy typu woda! obsługa pracuje jak za karę, mają problem żeby się nawet przesunąć jak stoją na środku sklepu i rozmawiają na prywatne tematy. Obsługa przy kasach to totalna porażka - nie dość, że wolno im to idzie, to często kasy są pozamykane. Nie wspomnę już o kasach samoobsługowych, które często się psują, a na pomoc pracownika trzeba czekać kilka minut. Dramat, mogliby to już pozamykać....

Jak zawsze super

Nie wiem co ten sklep ma w sobie, ale zawsze znajdę potrzebę żeby pojechać i kupić coś do domu czy ogrodu. Albo pooglądać aranżacje wnętrz w poszukiwaniu inspiracji. I chyba większość klientów myśli tak samo, bo zawsze są tam tłumy ludzi. Mają bardzo dobrą obsługę, która doradzi, pomoże znaleźć produkt albo pracownika z danego działu. Mają też spora wiedzę na temat oferty - ostatnio spędziłam 15 min słuchając o lampach ;) podoba mi się także program lojalnościowy, dzięki któremu można kupować trochę taniej. jesli macie czas i nie denerwują wam tabuny klientów to warto jechać.

Cóż za powolna obsługa

Prawie zrezygnowałam z tankowania samochodu, ponieważ stałam w kolejce 15 minut! Obsługa powinna nadzorować ruch na stacji i w przypadku remontu (tak jak to się odbywa teraz) ogarniać tankowanie i samych klientów, którzy potrafią i 20 min stać w sklepie. To była totalna porażka....

Jak zawsze wyśmienicie

Niezależnie czy zamawiam kawę w lokalu czy przez drive'a, obsługa spisuje się znakomicie. Wysłuchają, doradzą i przygotują pyszną kawę. Polecam!

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 05.03.2019
PKO BP Inna forma kontaktu

Źle.

Źle.

Ocena z dnia: 05.03.2019
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 05.03.2019
Alior Bank Inna forma kontaktu

Słabo.

Słabo.

Ocena z dnia: 05.03.2019

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem