Opinie wystawione przez użytkownika: Klaudia_389

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
GLS Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
DPD Polska Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
DHL Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Sferis Inna forma kontaktu

Źle

Źle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
teletorium Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Saturn Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
RTV EURO AGD Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
NEONET Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Media Markt Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Media Expert Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Komputronik Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
zalando.pl Kontakt online

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
iSpot Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 28.10.2016
OleOle.pl Kontakt online

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
NEO24.PL Kontakt online

Świetnie

Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Avans.pl Kontakt online

Po wejściu do sklepu zostałam natychmiast zauważona przez

Po wejściu do sklepu zostałam natychmiast zauważona przez sprzedawcę oraz z uśmiechem przywitana słowami "Dzień Dobry, w czym mogę pomóc". Wyjaśniłam, że chciałabym się porozglądać. Pani, która Mnie miło przywitała doceniła to, że Chcę najpierw sama poszukać czegoś dla siebie, informująć, że będzie w pobliżu. Minęło ok 15min. gdzie z powrotem Pani sprzedawca podeszła do Mnie pytając równie miło o to samo, następnie poprosiłam o pomoc w wyborze czegoś w czym będę dobrze się czuła na zabawie. W moim odczuciu sprzedawcy zależało abym dokonała trafnego wyboru, była uprzejma i bardzo pomocna. Na koniec życzyła mi Miłego Dnia i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem