Opinie wystawione przez użytkownika: KarolinaBe

Tu różnica językowa nie ma znaczenia - tu liczy się smak!

Choć to restauracja w centrum niedużego Świdnika, to pracują w niej prawdziwi Wietnamczycy, którzy języka polskiego jeszcze nie opanowali i pewnie jeszcze długo nie opanują :) Nie przeszkadza to jednak wcale w tym, żeby się dogadać - wszyscy są bardzo mili i zaangażowani, każdy stara się jak może, by porozumieć się z klientem. Wisienką na torcie są smaki jakie serwują i te wielkie porcje od serca, ten uśmiech i szczera radość. Bardzo lubię tą restaurację nie tylko za smak, ale także za ludzi, którzy tam pracują.

Polecam

Całkiem w porządku, kiedy o coś muszę zapytać, to obsługa chętnie pomaga. Pracownicy są sympatyczni i pomocni. Mam tylko wrażenie wśród pracowników nie panuje zbyt dobra atmosfera, ale może to przez pośpiech i sporo pracy? Dla klientów zawsze mają czas i uśmiech, więc ocena całkiem dobra.

Można się uzależnić :)

To już kolejna wizyta u tej utalentowanej Pani i wciąż jestem zachwycona. Zajmuje się profesjonalnie tym co kocha i to widać. Można o wszystko zapytać, wszystkiego się dowiedzieć. Ilona to artysta, dla którego ważny jest klient, jego potrzeby ale także jego bezpieczeństwo i osiągnięty efekt końcowy. Ufam tej kobiecie i wiem, że idąc do niej wyjdę bardzo zadowolona zarówno z usługi jak też z obsługi!

Super, tak trzymać :)

Bardzo lubię ten sklep, lubię uśmiechniętych i wesołych pracowników, zawsze pomocnych i chętnych do rozmowy. Na dziale mięsnym zdobywam świetne przepisy i inspiracje obiadowe od Pań, które naprawdę cieszą się na widok klientów. To jest zdecydowanie mój ulubiony sklep, bo czuję się tu jak wśród swoich.

Tu przychodzę najczęściej!

Bardzo lubię ten market - mają naprawdę duży wybór i świetne ceny, ale opinie piszemy na temat obsługi, a nie wyposażenia ... Większość pracowników jest niewidoczna - wiem że gdzieś są, że pracują, ale żeby kogoś znaleźć i poprosić o pomoc, to niestety trzeba się nachodzić. Podczas ostatniej wizyty bardzo się rozczarowałam. Bardzo niemiła, wręcz złośliwa obsługa sprawiła, że miejsce do którego chodziłam z radością już tak bardzo mi nie odpowiada. Miałam okazję słyszeć także obsługę dwóch innych klientów - w każdym z trzech przypadków miałam wrażenie że pracownica jest tak za karę, że nie ma ochoty pomagać tym, dzięki którym jednak ma tą pracę. Jednak w markecie pracuje więcej osób, więc nie będę się zrażać i z pewnością skorzystam jeszcze nie raz z promocji :)

Fatalanie

Nachalne i wręcz osaczające panie które potwornie się narzucają. Nie można spokojnie obejrzeć towaru bo cały czas zadają pytania "doradzają", "proponują". Jeśli mówię że nie chcę obsługi to fajnie byłoby to uszanować a nie przeszkadzać mi w spokojnym mierzeniu czy też oglądaniu towaru.

Ocena z dnia: 29.12.2020
Kazar Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Super obsługa. Dyskretne i wesołe dziewczyny które potrafią pomóc w wyborze i mają wiedzę, jakiej oczekuję kupując nowości bieliźniane.

Ocena z dnia: 29.12.2020
Triumph Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Ogólnie w porządku - panowie kurierzy czasem się spóźniają i nie chcą zapamiętać że pod tym konkretnym adresem o jednej określonej godzinie nikogo nie ma (paczki nadawane i odbierane są jako firma, więc przy stałej współpracy oczekiwałabym, żeby zapamiętać tą jedną informację)

Ocena z dnia: 29.12.2020
UPS Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Ostatnio potrzebowałam rozwiązać jedną nurtującą mnie sytuację - sprawa została załatwiona szybko i sprawnie. Szybki kontakt telefoniczny i reakcja ze strony InPost.

Ocena z dnia: 29.12.2020
InPost Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Uwielbiam tu przychodzić nie tylko ze względu na pyszne desery i lody ale także ze względu na obsługę. panie doradzają, proponują, zawsze z uśmiechem i sympatią. Dużym plusem jest również szybkość obsługi.

Ocena z dnia: 29.12.2020
Cukiernia Sowa Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Panie tutaj pracujące znają swoje produkty i chętnie pomagają w odpowiednim wyborze. Często tu zaglądam, słucham o nowościach i kupuję swoje sprawdzone produkty.

Ocena z dnia: 29.12.2020
ZIAJA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Pełen profesjonalizm. Kiedy robiłam zakupy po raz pierwszy dowiedziałam się rzeczy, o których nie miałam pojęcia. To była obsługa i doradztwem, dzięki temu zrobiłam zakupy z których mogłam się cieszyć przez długi czas.

Ocena z dnia: 29.12.2020
INGLOT Inna forma kontaktu

Słabo

Kilka razy zostałam wprowadzona w błąd - cena na etykiecie całkiem się różniła od tego, co zostało nabite na kasie. I rozumiem, że pomyłki się zdarzają - to nic dziwnego, ale nie podoba mi się sposób w jaki pracownicy rozwiązywali taką sprawę. Wykłócanie się i udawanie że tak ma być jest niezgodne z prawem a aroganckie podejście odstrasza i zniechęca do zakupów.

Ocena z dnia: 29.12.2020
LIDL Inna forma kontaktu

Fatalanie

Przez ostatnie kilka dni miałam nieprzyjemną okazję korzystać z usług. Nie będę się rozpisywać co się stało, jednak próba wyłudzenia pieniędzy, brak kompetencji i podstawowej wiedzy - zarówno na recepcji jak też lekarza to wystarczający powód by omijać to miejsce z daleka.

Ocena z dnia: 29.12.2020
LUX MED Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie!

Korzystam z różnych stacji Orlen i zawsze obsługa jest na najwyższym poziomie. Zawsze uprzejmie i z uśmiechem jestem obsłużona. Miłe jest to, ze niezależnie od miasta wiem czego się mogę spodziewać.

Ocena z dnia: 29.12.2020
ORLEN Inna forma kontaktu

Dobrze

Rzetelna informacja, szybki kontakt telefoniczny, jednak długi czas oczekiwania w oddziale. Nie podoba mi się również to, że niezależnie od tego jaką sprawę chcę załatwić zawsze są mi proponowane produkty, które zupełnie do mnie nie pasują i z których nigdy korzystać nie chcę.

Ocena z dnia: 29.12.2020
PKO BP Inna forma kontaktu

Słabo

Lubię skórzane buty oferowane przez markę CCC, ale nie przepadam za obsługa. Panie nie są zbyt sympatyczne, nie chcą pomagać czy też doradzać, a czasami miałam wrażenie że im przeszkadzam w układaniu pudełek na półkach

Ocena z dnia: 29.12.2020
CCC Inna forma kontaktu

Dobrze

Mam mieszane uczucia - listonosz i kurier na 10 gwiazdek - zawsze uśmiechnięci, potrafią zażartować, porozmawiać. Niestety obsługa w placówce pocztowej nie wygląda już tak dobrze - panie ciągle zapominają procedur, albo ich wcale nie znają, są powolne i często popełniają błędy, które kosztują mój czas i pieniądze.

Ocena z dnia: 29.12.2020
Poczta Polska Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Smutne zblazowane panie które nie wiedzą gdzie co jest i nawet nie potrafią udzielić prostej odpowiedzi. Pomyłki na kasie, rzucanie paragonem i komentarze, które sprawiają że nie mam ochoty robić tam zakupów.

Ocena z dnia: 29.12.2020
Kaufland Inna forma kontaktu

Tak sobie.

Smutne, niezadowolone i powolne panie, przez które czuję się raczej jak intruz niż klient. Raz kasjerka wydała mi za mało reszty i usilnie twierdziła, że to nie miało miejsca. 100 zł to wystarczająca dla mnie kwota by żądać sprawdzenia stanu kasetki - panie były bardzo niezadowolone a gdy się okazało że nie miały racji i rzeczywiście w kasetce znajduje się zbyt wysoka kwota nawet nie usłyszałam słowa "Przepraszam"

Ocena z dnia: 29.12.2020
Stokrotka Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem