Opinie wystawione przez użytkownika: Justyna_1793

Jedna z lepszych firm przewozowych

Jedna z lepszych firm przewozowych. Nigdy nie miałam z nimi żadnych nieprzyjemności. Szybko, wygodnie, tanio, tak w trzech słowach można opisać usługi Polskiego Busa. Dużym plusem jest rozwinięcie linii przewozowych w ostatnim czasie

Ocena z dnia: 01.10.2015
FLiXBUS Kontakt online

Jedna z najgorszych firm kurierskich w okolicy

Jedna z najgorszych firm kurierskich w okolicy. Kurierzy nie dzwonią do klientów oczekujących na przesyłkę. Nie trzymają się z góry ustalonych godzin dostawy ( paczka powinna dotrzeć w godzinach 9-12, dostałam ją po 21) trzeba cały dzień siedzieć w domu bo nie wiadomo kiedy kurier się pojawi.

Jedna z lepszych infolinii z którymi miałam przyjemność się

Jedna z lepszych infolinii z którymi miałam przyjemność się spotkać. Osoby pracujące na infolinii są kompetentne i bardzo zorientowane w działaniu firmy. W sytuacji gdzie dodzwonimy się na nieodpowiedni dział pracownik bardzo szubko przełącza połączenie na rozmowę z odpowiednim pracownikiem. W przypadku kiedy połączenie zostanie przerwane a byliśmy w trakcie rozwiązania jakiegoś problemu, pracownik oddzwania do nas by móc w pełni pomóc rozwiązać problem .

Ocena z dnia: 21.09.2015
Orange Infolinia

Cropp Town należy do tych sklepów gdzie pracownicy na

Cropp Town należy do tych sklepów gdzie pracownicy na wstępie nie witają nas hasłem "W czym mogę pomóc". Asortyment w Cropp Town w Millenium Hall jest dość duży w porównaniu do innych butików tej firmy w Rzeszowie. Obsługa przy kasie bardzo szybka.Jedynym minusem sieci Cropp Town to brdzo niewielkie przymierzalnie z małą ilością wieszaczków.

Od prawie roku jestem klientką GETIN BANKU

Od prawie roku jestem klientką GETIN BANKU. Ponieważ do placówki swojego Banku mam ponad 30 km najczęściej w razie problemów kontaktuje się z nim za pomącą infolinii. Problemów tych niestety jest całkiem sporo, ale załatwienie ich poprzez infolinię graniczy z cudem. Przykładowo niby prosta zmiana hasła czy odblokowanie swojego konta ponieważ zbyt dużo razy wpisałam błędne dane, było nierealne. Po pierwsze instrukcje podawane na infolinii przez nagrany głos nie są precyzyjne. Pracownicy infolinii cały czas "odsyłają" jeden do drugiego, w efekcie na rozmowę z "kompetentną" osobą trzeba czekać 20-35 minut co za tym idzie wysokie opłaty za "rozmowę"

Ocena z dnia: 20.09.2015
GETIN BANK Infolinia

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem