Opinie wystawione przez użytkownika: Jakub_570

OK

OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 27.03.2017
Play Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.01.2017
T-Mobile Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Poczta Polska Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
DHL Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Media Markt Inna forma kontaktu

OK

OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Media Expert Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Komputronik Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 28.10.2016
zalando.pl Kontakt online

Świetnie

Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
NEO24.PL Kontakt online

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
OleOle.pl Kontakt online

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
morele.net Kontakt online

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Electro.pl Kontakt online

OK

OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment. Na minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Answear.com Kontakt online

Dobrze

Dobrze. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.

Ocena z dnia: 28.10.2016
Avans.pl Kontakt online

Tak sobie

Tak sobie. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 28.10.2016
eMAG (dawniej Agito.pl) Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, wiedza i doradztwo.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: personel. Na plus: oferta i cena, wiedza i doradztwo.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: oferta i cena, personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: wygląd miejsca obsługi, personel, sprawność obsługi.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem