Opinie wystawione przez użytkownika: JERZY_56

Znajduję się wśród tych obserwatorów

Znajduję się wśród tych obserwatorów, którzy zgłaszali w przeszłości szereg uwag krytycznych na temat organizacji i funkcjonowania komunikacji miejskiej w Bielsku-Białej.Uwagi te są nadal częściowo aktualne, a dotyczą między innymi braku koordynacji rozkładów jazdy poszczególnych linii autobusowych, a także brakiem praktycznych możliwości podróżowania po mieście po godz. 22.Natomiast ostatnio rozwiązano w radykalny sposób sprzedaż biletów ustawiając w różnych punktach miasta kilkanaście nowoczesnych automatów do sprzedaży wszystkich rodzajów biletów obowiązujących w MZK.Niespodziewane nowatorstwo tego rozwiązania zaskoczyło pasażerów, z których część z dużą nieufnością przyglądała się automatom. Niepotrzebnie, są w pełni sprawne i ułatwią przede wszystkim nabycie biletu okresowego, bo nadal w mieście są tylko 3 lub 4 kolektury.

Ocena z dnia: 01.01.2013
MZK Bielsko-Biała Inna forma kontaktu

Placówka funkcjonuje zaledwie od kilku miesięcy

Placówka funkcjonuje zaledwie od kilku miesięcy,jest bardzo korzystnie zlokalizowana w pobliżu trasy przelotowej oraz dużego osiedla.Niestety jednak przesłanki te nie przekładają się na wizerunek firmy.Po pierwsze wejść do sklepu można na zasadzie loterii.Wejście i wyjście nie są kompletnie oznaczone.Kto się pomyli utknie po samoczynnym zamknięciu drzwi i musi czekać na osobę wychodzącą.Sprytna pułapka,ale to przecież głupie!Drugi przykład wprawił mnie w osłupienie.Byłem zainteresowany zakupem atrakcyjnych cenowo zniczy i wkładów.Nic z tego!Dlaczego?Dlatego,gdyż towary te umieszczono na zapleczu kas,czyli poza powierzchnią sklepową.Wewnątrz nic nie znalazłem,nie spotkałem też żadnego kompetentnego pracownika,który by tę sytuację mógł wyjaśnić.Zwróciłem się więc do kasjerki /czekałem dość długo,była czynna jedna kasa a przy niej 8 osób/. Kasjerka stwierdziła,że należy wyjść,wybrać towar, a następnie wejść do sklepu,ponownie stanąć w kolejce do kasy i zrealizować zakup.Wszystkie pytania o brak logiki takiego rozwiązania i inne uwagi pracownica pominęła wyniosłym milczeniem.Nikt inny nie udzielił mi pomocy.W tej sytuacji ostatecznie z zakupu zrezygnowałem i na pewno tu nie wrócę.Stanowczo wolę Tesco,gdzie nikt mnie tak nie potraktował,a ceny i poziom usług są na należytym poziomie.

Bardzo dobrze umiejscowiona

Bardzo dobrze umiejscowiona ,obszerna placówka posiada szeroką ofertę mebli,zwłaszcza pokojowych w zróżnicowanych,atrakcyjnych cenach,a co ważniejsze,przedstawiają promocyjną propozycję ratalnej sprzedaży bez kosztów,za to z karencją płatności na trzy miesiące.Skorzystałem i zakupiłem sofę-rogówkę z dostawą za kilka dni.Zostałem uprzejmie i szybko obsłużony zarówno na sali,jak też w punkcie kredytowo-kasowym.Polecam ofertę tej placówki oraz profesjonalną pracę osób tu zatrudnionych!

Ocena z dnia: 16.07.2012
Agata Meble Inna forma kontaktu

Po raz kolejny w ciągu krótkiego czasu zgłaszam obserwację

Po raz kolejny w ciągu krótkiego czasu zgłaszam obserwację na temat funkcjonowania tej placówki,ponieważ jestem po prostu zbulwersowany potraktowaniem mnie i mojej żony przez personel sklepu w dniu dzisiejszym.Poszukiwałem tanich arbuzów i już przy wejściu zauważyłem duży pojemnik z tymi owocami.Były przepiękne,nieduże,dojrzałe,a w dodatku produkcji włoskiej,co uważam za najlepszy produkt.Niestety nigdzie nie było oznaczenia cenowego,a w dodatku nie było kogo spytać na sali,gdyż pracownicy obsługi nagle zniknęli.Wobec tego zapytałem o cenę panią kasjerkę uprzednio grzecznie poczekawszy na zakończenie przez nią obsługi klientki.Pani chciała to sprawdzić ale nie zdołała.Żadnej ceny w systemie nie znalazła.Produkt po prostu był "bezcenny".A teraz najważniejsze:W innym koszu na sali znajdowały się inne,ogromne,nie pokrojone arbuzy produkcji hiszpańskiej,także bez ceny.W czasie mojej,bezskutecznej interwencji przy kasie-nagle ktoś chyłkiem przytwierdził do tego kosza z owocami karteczkę z ceną 1,99 zł.Następnie w bezczelny,nie przebierający w słowach sposób usiłowano mi wmówić,że cena była bo przecież "nie spadła z kosmosu",a ja jestem dziwakiem.W zdenerwowaniu wyraziłem opinię,że od pewnego czasu pracownicy tej placówki zupełnie przestali dbać o klienta i dobry wizerunek firmy.Jest na to wiele przykładów,które wcześniej już sygnalizowałem.Ewidentnym,jednym z przykładów jest chroniczne otwieranie sklepu z opóźnieniem do 30 minut w stosunku do wywieszonych godzin pracy placówki.Po otwarciu natomiast-w ciągu 2-3 godzin dopiero dociera świeży towar w poszczególnych asortymentach.Po co pisać,że pracujemy od 6.skoro towar dociera po 8.?Na zakończenie autorytatywnie stwierdzam,a mam na to świadków,że do czasu opuszczenia sklepu w dniu dzisiejszym te pożądane przez klientów arbuzy włoskie nie otrzymały oznaczenia cenowego,a to już na pewno jest skandal.Powoli mam dość tej placówki i jego pracowników,mimo,że jest najbliżej mojego miejsca zamieszkania.Trochę tylko boli,że naszych opinii i obserwacji nikt kompetentny nie czyta,nasze uwagi nie są sygnalizowane,bo ja przynajmniej nigdy nie spotkałem się z oczekiwaną reakcją krytykowanych instytucji.To naprawdę traci sens!!!

Po raz kolejny zgłaszam obserwację dot

Po raz kolejny zgłaszam obserwację dot.funkcjonowania komunikacji miejskiej w Bielsku-Białej i tym razem jest to ocena dość pozytywna.Zauważalne są zmiany w jakości połączeń,jakości taboru -większość autobusów to już teraz pojazdy nowoczesne,choć niestety bez klimatyzacji.Rozkład jazdy,zwłaszcza na liniach podmiejskich jest realizowany, na ogół punktualność jazdy,a także zachowanie kierowców nie budzą zastrzeżeń.Tylko tak trzymać.W kwestii dostępności biletów sytuacja chyba też się poprawiła.Otwarto nawet w centrum w pobliżu dworca PKP nowy punkt dystrybucji biletów miesięcznych.Niestety,dalej utrzymywana jest zasada sprzedaży biletu miesięcznego na konkretny miesiąc kalendarzowy,zamiast od daty-do daty,jak ma to miejsce w innych miastach/np. w Tychach/.Stanowi to konkretne utrudnienie i tworzy kolejki zainteresowanych w określonych terminach.Czy nie prościej wprowadzić wzorem innych miast taryfę czasową i udostępnić bilety miesięczne w kioskach ?

Nie pierwszy raz zgłaszam obserwację dot

Nie pierwszy raz zgłaszam obserwację dot.tej placówki.Tym razem jednak ocena jest zdecydowanie krytyczna.Na zewnątrz widnieją wyraźnie godziny otwarcia:od poniedziałku do soboty w godz. 6.00-22.00 tymczasem o godz.6.20 w dniu dzisiejszym/sobota/ciemno i głucho/Uważam,że jeśli jest jakaś przyczyna obiektywna to się informuje stosownym komunikatem.Niestety tę sytuację odbieram w kategoriach lekceważenia klienta.Podobnie zresztą tylko po moim zwróceniu uwagi usunięto z zewnętrznego bilbordu mylne informacje o promocji produktu,którego już nie sprzedawano.Sytuacja miała miejsce przed kilku tygodniami.Z obsługi w tym sklepie byłem zwykle zadowolony.Niektóre jednak kasjerki pracują z "grobową" miną,bez uśmiechu,widać przynoszą do pracy własne,domowe problemy.

Po kilkunastu miesiącach i wielu wizytach w tej placówce

Po kilkunastu miesiącach i wielu wizytach w tej placówce mogę nareszcie stwierdzić i zaobserwować widoczne pozytywne zmiany,które dotyczą usprawnień w obsłudze stoisk.Na skutek interwencji klientów wprowadzono na przykład możliwość samodzielnego wyboru i ważenia towarów mrożonych,dotychczas całkowicie niedostępnych bez uprzedniego zawołania pracownicy.A pracownica ta obsługiwała w tym czasie stoisko ze słodyczami,odległe o kilkanaście metrów.Ten nonsens zniknął.Uporządkowano też kilka innych działów np. mięsno-wędliniarski.Skrócił się nieco czas oczekiwania na obsługę.Przy okazji jednak zaobserwowałem znaczne ograniczenie wyboru mięs paczkowanych,a promocje cenowe praktycznie nie występują z wyjątkiem być może jarzyn i owoców.Ogólnie placówka nieco poprawiła swój wizerunek,a muszę stwierdzić,że nie może być uwag do pracy kasjerek,gdyż wszystkie starają się wypełniać swe obowiązki sprawnie i szybko.Są to osoby miłe i profesjonalne.

Przypadkowy kontakt z firmą nawiązaliśmy wraz z żoną po jej

Przypadkowy kontakt z firmą nawiązaliśmy wraz z żoną po jej wypadku i związanymi z tym perturbacjami.Żona upadła ze schodów klatki bloku łamiąc nogę i tłukąc drugą nogę na skutek dziury w schodach.Były trudności z ustaleniem odpowiedzialnego za to karygodne zaniedbanie,a żona poniosła poważny uszczerbek.W tej sytuacji pomogła na firma Automobile Expert.Procedura uzyskania odszkodowania z tytułu OC była żmudna,dość czasochłonna,ale wszystko toczyło się z bieżącym powiadamianiem nas o każdym kroku.Firma wykazała się aktywnością i profesjonalizmem,a cała sprawa skończyła się dla mojej żony satysfakcjonująco.Wysokość otrzymanego odszkodowania kilkakrotnie przerosła oczekiwania.Kancelaria radców prawnych tej firmy prowadzi bardzo szeroki wachlarz spraw w zakresie szkód osobowych i rzeczowych.W naszym przypadku pomoc firmy okazała się nieoceniona.Co ważne,klient nie ponosi żadnych kosztów do czasu zakończenia sprawy,a prowizja firmy,która jest zróżnicowana,pobierana jest na zasadzie potrącenia z uzyskanej sumy odszkodowania.

Sklep ten od dłuższego czasu stale zyskuje

Sklep ten od dłuższego czasu stale zyskuje popularność.Wielu klientów,do których teraz się też zaliczam,przyciąga przede wszystkim jakość mięsa i wędlin,z których część pochodzi z własnej produkcji.Asortyment jest stale poszerzany np. o wyroby garmażeryjne-świetne gołąbki,krokiety itp.Pomimo bliskości targowiska ten właśnie sklep jest tańszy,bogatszy w towar,a obsługa na przyzwoitym poziomie.Jest zawsze czysto i schludnie,a towar świeży.Niewielkim mankamentem jest to.iż w poniedziałki warto byłooy jednak też pracować!

Po zmianie nazwy na Tesco Extra mogło się wydawać

Po zmianie nazwy na "Tesco Extra" mogło się wydawać,że spotkają nas same przyjemne niespodzianki.Niestety,moje wrażenie jest odmienne.Wprawdzie poprawiono wystrój,oświetlenie,zmieniono ekspozycję niektórych towarów na bardziej czytelną,dodano aptekę,kawiarenkę.Natomiast na niektórych stoiskach panuje chaos cenowy,brak podstawowych oznaczeń,a na stoisku z owocami i warzywami jest wprost bałagan.Przykładowo,cen ziemniaków oferowanych luzem nie można było absolutnie nigdzie znaleźć.Zaznaczam osobom nie zorientowanym,że w Tesco ważenie zakupów odbywa się przy kasie.I co się okazało z moimi nieszczęsnymi ziemniakami?W kasie też okazały się "bezcenne".czytnik nie reagował a szczytem wszystkiego było zachowanie kasjerki!Po telefonicznej konsultacji zaproponowała mi policzenie ceny za nowe ziemniaki cypryjskie-3,90 zł za kilogram.Stwierdziła,że innej nie zna.Oczywiście zdecydowanie odmówiłem i odszedłem zniesmaczony.Życzeń świątecznych tej pani nie złożyłem,a kierownictwu placówki zalecałbym więcej staranności w organizacji stoisk,bo to ma wpływ na wizerunek firmy!

Wybrałem się do sklepu

Wybrałem się do sklepu,który otwarty został zaledwie dwa miesiące temu.Jest on znakomicie usytuowany w ścisłym centrum miasta przy placu przystanków miejskich.Niestety,spotkał mnie zawód.Pomimo zewnętrznych reklam z cenami rzekomo promocyjnymi różnych rodzajów ryb,stan faktyczny jest inny.Ceny ryb wędzonych są takie same jak w innych placówkach,a wybór nader skromny.Co jednak ważniejsze,sklep-wg informacji sprzedawczynii- zupełnie nie prowadzi sprzedaży ryb świeżych.To już mnie całkowicie zniechęciło.Zrozumiałem,dlaczego Pani siedzi w środku sama,a zainteresowanie klientów jest znikome.Ja także tego sklepu nie polecam nikomu.

Ponownie zmuszony zostałem do wizyty w warsztacie mechaniki

Ponownie zmuszony zostałem do wizyty w warsztacie mechaniki pojazdowej w związku z wadliwą pracą silnika mojej "Sieny". Wybrałem sprawdzony warsztat p. Nikla ,prowadzony przez właściciela wraz z synem i wspólnikiem.Nie zawiodłem się ponieważ firma dba o swój wizerunek,traktuje klienta poważnie,a pracownicy udzielają bezpłatnych porad i wskazówek co do eksploatacji samochodu.Zlecona usługa została wykonana solidnie za cenę z góry uzgodnioną.Inne drobne usterki zostały mi wskazane z sugestią późniejszej naprawy.Pracownik o wszystkim informuje telefonicznie,a odbiór auta umożliwiono mi po nominalnych godzinach pracy.Poza tym pracownik wykonał jazdę próbną a w zamian dotankował mi kilka litrów paliwa,które zużył.Byłem i jestem usatysfakcjonowany poziomem usługi i polecam ten warsztat.

Wizyty w tej placówce ograniczam do minimum bo to z czym

Wizyty w tej placówce ograniczam do minimum bo to z czym się spotykam jest po prostu żenujące. Ostatnio na nowo zorganizowanym stoisku z mięsem i wędlinami zainteresowała mnie atrakcyjna cena kiełbasy szynkowej.Wygląd towaru i cena rzeczywiście sprowokowały mnie do stania w 6-7 osobowej kolejce.Co z tego.Okazało się,że jest to kiełbasa nie szynkowa lecz opolska,której cena jest jeszcze inna,szynkowej w ofercie nie ma wcale,a oznaczenia cenowe są nieaktualne ponieważ "p.kierowniczka nie zdążyła ich zdjąć!!!!"Ręce opadają. Co jeszcze? Otóż obszerne stoisko ze słodyczami obsługuje z reguły jedna osoba.Trudno.Ale dlaczego musi ona dodatkowo obsługiwać lady chłodnicze umieszczone ok. 10 metrów od jej stoiska.Zawsze są tam kolejki,a ta nieszczęśliwa pracownica nie chce tego komentować.Zebrało by się jeszcze wiele uwag na temat tej placówki ale po co to robić,skoro jej kierownictwo nigdy nie reaguje na zgłaszane uwagi.

Do wizyty w placówce udałem się z żoną po podjęciu decyzji

Do wizyty w placówce udałem się z żoną po podjęciu decyzji o rezygnacji z usług "Dialogu". Przebieg wizyty,a zwłaszcza rozmowa z pracownikiem utwierdziła mnie w tej decyzji.Umowa na usługi/internet i tel. stacjonarny miała charakter rzekomo promocyjny.Jednak w chwili jej przedłużania nikt nie był łaskaw poinformować,że niektóre składniki opłaty wnosimy niepotrzebnie.Sprawa ciągnęła się kilkanaście miesięcy,ale wniesiona reklamacja nie została uwzględniona.A obecnie pracownik przyznaje,że śladu złożonej reklamacji w systemie nie ma! Ponadto wypowiedzenie umowy "kosztuje"opłaty związane z zerwaniem promocji w kwocie 290 zł.O tym,że tak będzie też nikt nie powiedział prezentując warunki umowy.A szczytem wszystkiego było stwierdzenie pracownika,że on jest zobowiązany przestrzegać procedur i tylko takich informacji udziela.Odpowiedziałem,że jego obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia,powinien traktować klienta indywidualnie,wysłuchać uwag,próbować pomóc w różnych sytuacjach i dopasować ofertę do konkretnych potrzeb,a nie kierować się tylko oczekiwanym zyskiem firmy.Nie zostałem zrozumiany. Nie polecam ani firmy,ani jej oferty,ani placówki w Bielsku-Białej.

W tej placówce wiele osób lubi dokonywać zakupów ze względu

W tej placówce wiele osób lubi dokonywać zakupów ze względu na ofertę towarów.Podzielam tę ocenę,jednak ostatnio obserwuję,że krzykliwie przedstawiane promocje towarów dotyczą prawie zawsze tylko "macierzystej" placówki,a nie Carrefoura Express.Niestety,w gazetkach trudno doszukać się tego rozróżnienia,co powoduje zdenerwowanie klientów.Czasami też tygodniowa oferta promocyjno-cenowa kończy się wcześniej.Dotyczy to szczególnie owoców.Mam również krytyczną uwagę co do czasu pracy placówki.Zgadzam się z koniecznością skrócenia handlu w niedziele,jednak można by otwarcie przesunąć z godziny 10.na 9.,a wcześniej zamknąć sklep.

Systematycznie odwiedzam najbliższy mojemu miejscu

Systematycznie odwiedzam najbliższy mojemu miejscu zamieszkania market będąc na ogół zadowolonym z oferty.Ostatnio jednak zauważyłem niepokojące tendencje i objawy,które są chyba przejawem lekceważenia klienta.Po wydłużeniu czasu obsługi,co należy korzystnie odnotować,personel nagle przestał sobie radzić z terminową ekspozycją i ułożeniem towarów.Nagminnie zalegają w głównych alejkach szerokie,pełne palety z towarami uniemożliwiając przepchanie się z wózkiem.Zwłaszcza w soboty rano jest to denerwujące.Jeśli pracownicy sobie z tym nie radzą trzeba inaczej zorganizować dostawy towaru.Tak dalej być nie może.Poza tym coraz częściej czynna jest tylko jedna kasa przy narastającym tłumie klientów.Stanowczo należałoby trochę zdyscyplinować personel,bo zachowanie niektórych pracowników niekorzystnie uderza w wizerunek firmy.

Jedyny w mieście sklep Aldi jest powszechnie

Jedyny w mieście sklep "Aldi" jest powszechnie odwiedzany,postanowiłem więc sprawdzić dlaczego. Popularność sklepu polega chyba na ofercie towarowej nieco odbiegającej od innych marketów.Są produkty oryginalne,produkcji chyba niemieckiej z dwujęzycznym oznaczeniem zwłaszcza przetwory,musy owocowe,szeroka gama serów,napojów i wędlin.Ekspozycja towarów jest nienaganna,wszystkie są łatwo dostępne z bardzo szerokich alejek,skupione na dużej powierzchni.Wszystkie oznaczenia cenowe są czytelne,natomiast nie zauważyłem w sklepie osoby,do której można by zwrócić się z prośbą o informację.Była czynna tylko jedna kasa i trzeba było czekać na obsługę kilka minut.Płacić można wyłącznie gotówką.Te przykładowe mankamenty obniżają ogólną ocenę.Jednak dość oryginalna oferta towarowa może być zachęcająca.

Placówka stomatologiczna

Placówka stomatologiczna,której usług nie da się uniknąć,ale ta konkretnie zasługuje na najwyższą ocenę,głównie dlatego,że jest tu pan dr B.specjalista od stomatologii,lecz też psychologii.Stwarza bezstressową atmosferę,niweluje strach,a co do portfela jest dość umiarkowany.Placówka wzorowo zorganizowana,wizyty w krótkich terminach telefonicznie umawiane.Jest miło.Jako mężczyzna nie polecam,ale jako klient wskazuję ten gabinet,jako jeden z najlepszych w mieście.

W ubiegłym miesiącu miałem niebywałą przyjemność

W ubiegłym miesiącu miałem niebywałą przyjemność przebywania na krótkim pobycie w przepięknym Busku-Zdroju w sanatorium 'NIDA'' Jest to bardzo renomowany,popularny zakład leczniczo-rehabilitacyjny z pełną bazą zabiegową,termami,basenami oraz kilkoma oryginalnymi pomysłami na rehabilitację zwłaszcza dla osób z chorobami kręgosłupa. Obiekt jest bardzo obszerny,niedawno rozbudowany,wzbogacony o nowoczesną część mieszkalną i zabiegową.Położenie w centrum parku zdrojowego,obok sklepy i inne placówki usługowe.Miejsce jest dość oddalone od hałaśliwego centrum miasta,co sprawia bardzo korzystne wrażenie.Będąc w sanatorium w Busku można w pełni wypocząć,a także skorzystać z niektórych atrakcyjnych propozycji wyjazdów w pobliskie ciekawe miejsca lub wycieczek fakultatywnych.Pobyt niestety bardzo szybko mija! Pozdrawiam wszystkich przemiłych mieszkańców Buska,a potencjalnym kuracjuszom szczerze polecam przyjazd do tej miejscowości.

Jest to jeden z najbardziej popularnych w okolicy

Jest to jeden z najbardziej popularnych w okolicy sklepów,co ma uzasadnienie przede wszystkim w bogatej ofercie zwłaszcza mięsa i to w konkurencyjnych cenach.Wszystko zawsze świeże,atrakcyjnie wyeksponowane z aktywną obsługą sprzedających.Najnowszym pomysłem jest grlilowanie przed sklepem,co polega na sprzedaży krupnioków i kiełbasek z grilla bezpośrednio przed placówką,a towar jest na bieżąco dostarczany i natychmiast grilowany na potrzeby miejscowego spożycia oraz na wynos.Naprawdę b.fajny pomysł i już wzbudza duże zainteresowanie przechodzących.Innej reklamy nie potrzeba.Duże brawa za ciekawą inicjatywę!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem