Opinie wystawione przez użytkownika: Iwona_1055

Lokal przyjemny

Lokal przyjemny, czysty, obsługa miła, czas oczekiwania na zamówienie w miarę krótki natomiast jeśli chodzi o jakość pizzy to niezbyt dobra; ciasto pomarańczowe, niesmaczne do tego zgaga po nim była

Na stronie DHL próbowałam ustalić wycenić koszty wysyłki

Na stronie DHL próbowałam ustalić wycenić koszty wysyłki paczki krajowej po wpisaniu wszelkich wymaganych danych uzyskałam wycenę 44 zł, natomiast gdy zadzwoniłam do centrum telefonicznego obsługi klienta DHL podając te same wartości obsługująca mnie pani udzieliła informacji iż koszt wysyłki to 107,70 zł na zadane pytanie czemu jest taka różnica nie wchodziła w konwersację tylko stanowczo poinformowała, iż opłata wynosi 107,70 zł za paczkę o wymiarach jakie podałam. Reasumując na stronie DHL wycena jest nieprawidłowa.

Ocena z dnia: 28.10.2014
DHL Kontakt online

Podczas 2

Podczas 2-dniowego pobytu w Uzdrowisku Park Uniejów mogę stwierdzić, iż obsługa na recepcji, kuchni i ogólnie na SPA bardzo miła i podchodząca z dużym zainteresowaniem do rozwiązania problemu. Ponadto bardzo dobre jedzenie i super atmosfera i czyściutko . Polecam każdemu kto chce w cichej i przesympatycznej atmosferze wypocząć.

Obsługa bardzo miła

Obsługa bardzo miła, brak kolejek ale również brak lepszego oświetlenia półek aby wyeksponować alkohole,ponadto ceny niektórych trunków dość wysokie w porównaniu do innych np. supermarketów.

Sklep utrzymany estetycznie

Sklep utrzymany estetycznie, obuwie oraz inne akcesoria dobrze wyeksponowane, jednakże wyczuwalny dystans pomiędzy sprzedawcą a klientem , Panie tam zatrudnione po wejściu klienta daje się zauważyć że robią "rentgena od głów po stopy" klienta , ponadto nieprzyjemnie klient się czuje gdy podczas wizyty w sklepie Pani z sali obsługi można powiedzieć że "siedzi mu na plecach"

Wnętrze sklepu utrzymane estetycznie

Wnętrze sklepu utrzymane estetycznie, produkty poukładane, brak jednak na sali sprzedaży pracownika chętnego do pomocy, a kiedy udało już się znaleźć pracownika który coś układał na półce to wyraźnie nie miał ochoty na rozmowę zapytany o produkt odpowiedział, że " nie nie ma" nie proponując zamiennego produktu. Pnie kasjerki bardzo miłe, oferują zakup produktów znajdujących się przy kasie. Sklep dobrze zaopatrzony w produkty.

Salon wyposażony zgodnie ze standardami na wysokim

Salon wyposażony zgodnie ze standardami na wysokim poziomie, ceny zbliżone do konkurencji, krótki czas oczekiwania na usługę, bogaty wachlarz usług fryzjerskich jak i kosmetycznych, brak jednak możliwości wykonania zabiegu na ciało

Asortyment poukładany

Asortyment poukładany, wygląd na sali sprzedaży estetyczny, brak przy niektórych artykułach cen np. przy makaronie ryżowym, pracownicy sklepu uprzejmi, zainteresowani chęcią pomocy klientowi. Ceny konkurencyjne.

Czystość w cukierni

Czystość w cukierni -kawiarni nie najlepsza , w ladach nakruszone witryny chłodnicze z brudnymi przeszkleniami, tacka na wydawanie reszty usytuowana na papierach do pakowania asortymentu, natomiast Pani obsługująca zapakowała zakupiony sernik w papier dociskając go tak podczas pakowania iż cała polewa czekoladowa zapadła się na zwrócenie jej uwagi, iż sernik miał służyć za tort i wymianę na inny bardzo się obruszyła i niechęcią podała drugi, poza tym pracownica nie używała rękawic jednorazowych co nie wyglądało estetycznie. Natomiast w kawiarni problem z zajęciem czystego stolika gdyż na wolnych stały brudne naczynia po poprzednich klientach.

Na sali sprzedaży utrudniony dostęp do półek z

Na sali sprzedaży utrudniony dostęp do półek z asortymentem, z uwagi na pozostawiane wózki z pustymi opakowaniami, na dziale z pieczywem i wyrobami cukierniczymi osoba obsługująca nie potrafiła udzielić logicznej informacji dotyczącej przeceny ciasta, w witrynie widniała informacja, iż "Promocja -50%" natomiast zakupione ciasto z promocji nie było obniżone o 50% a o 45% niestety pracownik wzruszał ramionami nie podając informacji dlaczego cena nie jest zgodona z promocją

Płacąc kolejną składkę indywidualną na ubezpieczenie na

Płacąc kolejną składkę indywidualną na ubezpieczenie na życie zostałam poinformowana i zapewniona przez agenta PZU, iż mogę mieć podwyższoną sumę ubezpieczenia za niewielką zwyżką składki , zgadzając się na zaproponowane warunki zapłaciłam składkę w nowej wysokości po 10 dniach dostałam zwrot składki która wpłaciłam a następnie otrzymałam pismo iż nie mogę podnieść swojej sumy ubezpieczenia

Na sali obsługi ciężko znaleźć pracownika aby o coś

Na sali obsługi ciężko znaleźć pracownika aby o coś zapytać, często tak jak dziś czynna jedna kasa do obsługi, generalnie Pani kasjerka bardzo miła i sympatyczna .

Miałam okazję skorzystać z usługi fryzjerskiej w Denique w

Miałam okazję skorzystać z usługi fryzjerskiej w Denique w CH Arkadia, obsługa bardzo miła, profesjonalna, mankamentem dla mnie było brak wystarczającego miejsca aby podczas wizyty swobodnie " wygadać " się swojej zaufanej fryzjerce, niestety stanowiska są zbyt blisko i mimo odgłosów suszarek czy maszynek siedząca obok mnie klientka wręcz z otwartymi ustami nasłuchiwała się mojej rozmowie z fryzjerką. Dużym plusem dla salonu jest profesjonalizm pracowników, ceny natomiast trochę wysokie.

Zakupy w sklepie odzieżowym MARYLA to czysta przyjemność

Zakupy w sklepie odzieżowym MARYLA to czysta przyjemność, eleganckie stroje właścicielka potrafi doradzić ubiór dobrać biżuterię do kreacji, minusem jest mała powierzchnia sklepu i wysokie ceny ubrań. To co cenię w tym sklepie to, że sprzedawczyni -właścicielka jest miła nie wciska na siłę ubrań i potrafi powiedzieć w delikatny sposób gdy coś według niej nie pasuje klientce sugerując przymierzenie dla porównania inną kreację. Dużym plusem jest tez to, że klientka może zabrać strój ze sobą aby bliscy ocenili i przemyśleć ewentualny zakup.

Wiedza i kompetencje pracowników niskie

Wiedza i kompetencje pracowników niskie, Pani obsługująca nie potrafiła scalić rachunku za abonament telefoniczny oraz za internet w jedno zestawienie aby można było regulować należności jedną fakturą, zostałam odesłana na infolinię, nie prosiłam o podanie numeru infolinii więc nie został mi podany.

Sklep LEWIATAN dobrze zaopatrzony choć mało komfortowy do

Sklep LEWIATAN dobrze zaopatrzony choć mało komfortowy do robienia zakupów , wąskie przejścia pomiędzy regałami, natomiast np asortyment wędliny mięsa zastawiony artykułami przemysłowymi, ponadto w sklepie bardzo słabe oświetlenie jest ponuro i nadzwyczajnej ciemno. Rażący są klienci spożywający przed wejściem w bramę na posesję na której znajduje się sklep spożywający piwo i inne trunki, ponadto przed sklepem brudno, kosze na śmieci brudne, uszkodzone, Pani obsługująca grzeczna i "pomocna" mimo to mączące jest robienie jednych zakupów ( chodzi o art. alkoholowe i inne) i płacenie oddzielnie ponieważ nabijane na osobne kasy, do tego przy kasie na ladzie jest ciasno, brak możliwości pozostawienia zrobionych zakupów aby można było sięgnąć po portfel.

Podczas tankowania auta chciałam dopompować koła

Podczas tankowania auta chciałam dopompować koła,"pistolet" który służył do pompowania kół niesprawny tzn. końcówka do nadkładania na wentyl cały czas odłączała się od urządzenia głównego przez co nie mogłam napompować kół, żaden z pracowników stacji nie wyrażał chęci pomocy tzn. nikt nie wyszedł aby się zainteresować problemem, zgłosiłam ten fakt przy kasie jednakże nie otrzymałam żadnej propozycji rozwiązania problemu więc odjechałam

Sklep dobrze zaopatrzony

Sklep dobrze zaopatrzony, ceny konkurencyjne jednakże wiedza personelu gdzie można znaleźć poszukiwany asortyment słaba, pracownicy nie są dobrze zorientowani , ponadto dało się słyszeć prywatne rozmowy w śród pracowników.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem