Opinie wystawione przez użytkownika: Ewa_1222

Plusem szkoły są cotygodniowe spotkania z native speakerem

Plusem szkoły są cotygodniowe spotkania z native speakerem . Niestety poziom grup jest źle dobierany. Mimo, że ja i moje koleżanki znacznie przekraczalyśmy poziom, zostałyśmy przydzielone do słabszych, dużo młodszych i źle nastawionych osób, które za prawie 200zł miesięcznie chciały grać w zgadywanki. Co gorsza, polski lektor godził się na to. Zajęcia były odwoływane, potem zamiast na 1,5h przychodziło się na 2h, ale ostatnie pół godziny to były gry dla dzieci z podstawówki. Niestety lektor ten ma takie podejście do wszystkich. Znam osoby, które uczył w liceum i opinia o nim jest potwierdzona. Wszystko to sprawiło, że zrezygnowałam po 3 miesiącach.

Weterynarz pomógł mojemu kotu

Weterynarz pomógł mojemu kotu, ale za bardzo duże pieniądze. Biorąc pod uwagę ilość osób, która codziennie przychodzi do lecznicy, ceny są wygórowane. Przy jednej z wizyt weterynarz, który robił zastrzyk, sam ukłuł się w palec i udawał, że nic się nie stało. Jednak kot wyzdrowiał, dlatego nie oceniam ich na minus.

Trafiłam do tej przychodni z moim kotem

Trafiłam do tej przychodni z moim kotem. Miał problemy ze zdrowiem, których weterynarze z tego ośrodka nie potrafili zdiagnozować. Po przeniesieniu się do innej przychodni okazało się, że w książeczce zdrowia kota nie było naklejek ze szczepień i trzeba było je powtarzać. W innej przychodni kot został wyleczony.

Kiedyś to liceum cieszyło się dobrą renomą

Kiedyś to liceum cieszyło się dobrą renomą. Miało swoje niedociągnięcia, ale nigdzie nie jest idealnie. Niestety teraz dowiedziałam się, że z powodu braku etatów zwalniani są nauczyciele. Co gorsza zwalniani są nauczyciele cenieni przez uczniów (kompetentni i wymagający), a zostają osoby, którym mało zależy na wykształceniu młodzieży.

Szkoła jazdy jest dobrze zorganizowana

Szkoła jazdy jest dobrze zorganizowana. Wykłady teoretyczne rozłożone tak, aby szybko można było zacząć jazdy. Jazdy odbywają się z różnymi instruktorami, dzięki czemu jest się bardziej dostosowanym do różnych osób i wymagań. Znam kilka osób, które uczyły się w tym ośrodku i wszystkie zdały maksymalnie za drugim razem.

Ocena z dnia: 26.11.2012
Ekspert Inna forma kontaktu

Jak zwykle nie zawiodłam się na Kauflandzie

Jak zwykle nie zawiodłam się na Kauflandzie. Sklep oferuje duży wybór. Jednak zauważyłam, że owoce, które w Lidlu są po niecałe 4zł/kg, a w Biedronce po 5zł/kg, tutaj kosztują ponad 3zł za sztukę (owoc jest mały, wielkości jabłka). Oprócz tego sklep ma szeroki asortyment i miło robi się w nim zakupy.

Sklep jest trochę ciasny

Sklep jest trochę ciasny. Kiedy jedna osoba coś wybiera, inne już nie mają dojścia do półki. Do tego szampony są tuż przy wejściu i zawsze źle się czuję wybierając je, bo co chwilę muszę się komuś przesunać. Poza tym asortyment jest duży i w dobrych cenach. Personel jest bardzo miły, zawsze oferuje darmowe jednorazówki :)

Jestem abonentką Play już od kilku lat i jestem bardzo

Jestem abonentką Play już od kilku lat i jestem bardzo zadowolona. Ceny połączeń i smsów na kartę są dla mnie na tyle korzystne, że nigdy nie myślałam o zmianie sieci. Dodatkowo strona internetowa jest dużym plusem. Można z niej wysyłać darmowe smsy do wszystkich sieci, co nieraz znacznie ułatwiło mi życie.

Ocena z dnia: 11.11.2012
Play Oddział

Już od dłuższego czasu korzystam ze strony tego banku i

Już od dłuższego czasu korzystam ze strony tego banku i zawsze jestem zadowolona. Witryna jest intuicyjna i przejrzysta. Do tego wszystkie usługi wykonywane są ekspresowo. Właśnie doładowałam telefon. Mimo, że jest święto państwowe, doładowanie przyszło w ciągu dwóch minut.

Ocena z dnia: 11.11.2012

Ostatnio postanowiłam kupić bilet na seans on line

Ostatnio postanowiłam kupić bilet na seans on line. Bardzo się zdziwiłam kiedy zauważyłam, że kino dolicza sobie 50gr do każdego biletu, który jest zakupiony przez internet... Przecież całą procedurę wykonałam sama, nie był w to zaangażowany żaden pracownik. W innych sytuacjach usługodawca nawet obniża ceny przy zakupie przez internet, nie odwrotnie...

Ocena z dnia: 11.11.2012
Cinema City Oddział

Wczoraj kino Cinema City zaproponowało swoim klientom

Wczoraj kino Cinema City zaproponowało swoim klientom obniżkę cen biletów - kosztowały 12zł. Była to niezła okazja, żeby pójść do kina w weekend i nie płacić 20zł. Sala kinowa była duża, czysta, dźwięk bez zarzutu, a obsługa miła. Jedynie siec odbiła sobie obniżkę biletów puszczając trochę dłuższe niż zazwyczaj reklamy :P

Kiedyś bardzo chwaliłam sklep Bershka

Kiedyś bardzo chwaliłam sklep Bershka, ale ostatnio jestem bardzo zawiedziona tym, jak robi się z klientów debili (przepraszam za wyrażenie, ale taka jest prawda). Oddałam spodnie do reklamacji i została ona rozpatrzona. Chciałam, żeby należna mi kwota została wpłacona na moją kartę podarunkową (było to 50zł). Jednak otrzymałam informację, że kartę można doładowywać kwotą 80,100 ub 200zł. Postanowiłam więc kupić inny produkt, który kosztował 70zł. Chciałam, żeby 50zł zostało pokryte z reklamacji i 20zł dopłacić kartą. Co zrobiła kasjerka? Doładowała moją kartę kwotą nalezną za reklamację (własnie to 50zł) i dopiero potem pobrała należność za spodnie z karty... Poczułam się nabita w butelkę. Najpierw dwa razy pytam, czy istnieje możliwość doładowania karty i dowiaduję się, że nie, a potem jest to robione na moich oczach...

Miałam okazję odwiedzić dziś Aptekę Polską

Miałam okazję odwiedzić dziś Aptekę Polską. Jest duża, ładnie urządzona i dysponuje miejscami parkingowymi. Farmaceutka była uprzejma, obsłużyła mnie z uśmiechem. Zaproponowała dwa produkty i nie usiłowała sprzedać droższego. Słowem: kupiłam to co chciałam, zostałam dobrze obsłużona i jestem zadowolona :)

Zazwyczaj byłam niezadowolona z zakupów w tej aptece

Zazwyczaj byłam niezadowolona z zakupów w tej aptece, ale chyba coś się zmieniło (oby nie na krótko :P). Dziś zostałam obsłużona przez kompetentną farmaceutkę, która doradziła dobry preparat, jego ewentualny zamiennik i dawkowanie. Kupiłam wszystko to, czego potrzebowałam i nie zawiodłam się.

Ocena z dnia: 02.11.2012

Ostatnio szukałam lampki w różnych marketach

Ostatnio szukałam lampki w różnych marketach, w tym w OBI. Otrzymaliśmy pomoc od pracowników. Jeden był miły i kompetentny, inny delikatnie zarozumiały. Na zwykłe pytania typu: czy cieńszy kabel będzie dobry, odpowiadał tak, jakbyśmy chcieli bardzo kombinować ("Panie, prądu pan nie oszukasz"). Mimo wszystko zakupy były udane :P

Ocena z dnia: 01.11.2012
OBI Inna forma kontaktu

Około dwa tygodnie temu sieć lotnicza Alitalia

Około dwa tygodnie temu sieć lotnicza Alitalia zorganizowała promocję. Wieść rozeszła się wśród internautów i w mgnieniu oka wiele osób zarezerwowało bilety za grosze. Niestety firma zorientowała się, że może na tym stracić i już na drugi dzień zaczeła odwoływać rezerwacje (które przedtem sama potwierdziła), powołując się na błąd systemu. Moja rezerwacja nie została odwołana mailowo, jednak na stronie, na której można sprawdzić jej ważność, widnieje ona jako anulowana. Dno.

Ocena z dnia: 01.11.2012
Alitalia Kontakt online

Bardzo dziwi mnie polityka tego sklepu

Bardzo dziwi mnie polityka tego sklepu. Chciałam kupić produkt, który wystawiony był na sklepie, ale po taki oryginalnie zapakowany pracownik musiał iść do magazynu. Najpierw wystawił mi jakiś dokument i kazał się zgłosić do kasy. Kiedy podszedł z pudełkiem i chciałam je obejrzeć, powiedział, że dostanę go do ręki po zapłaceniu. Przy czym nie podał go kasjerce. Ta nie miała okazji ściągnąć z niego zabezpieczeń, więc musiałam się wrócić z bramek przy wyjściu, bo rozległ się za mną alarm. Bardzo dziwi mnie takie podejście do klienta. Szczególnie, że produkt, który kupowałam, kosztował 80zł, a nie kilka tysięcy...

Odbyłam dziś bardzo nieprzyjemną rozmowę z pracownicą sieci

Odbyłam dziś bardzo nieprzyjemną rozmowę z pracownicą sieci Wizzair. Zadzwoniła do mnie z ofertą karty rabatowej i chciała od razu przełączyć do banku. Odmówiłam, a wtedy kobieta zaczęła na mnie naciskać w bardzo nachalny sposób. Zadawała pytania w stylu:"Czyli rozumiem, że mimo, iż może pani otrzymać od nas rabat, nie decyduje się pani na rozmowę?" Zadała ich bardzo dużo i nie dochodziło do niej, że naprawdę nie miałam ochoty rozmawiać z żadnym bankiem. Kiedy już to zrozumiała, po prostu RZUCIŁA SŁUCHAWKĄ bez pożegnania.

Ocena z dnia: 31.10.2012
Wizzair Oddział

Zeszłej niedzieli sklep Cubus zrobił swoim klientom świetną

Zeszłej niedzieli sklep Cubus zrobił swoim klientom świetną niespodziankę - przecenę 30% na całą kolekcję. Dzięki temu kupiłam bardzo fajne spodnie za naprawdę małe pieniądze. Wygląd sklepu nie pozostawia nic do życzenia. Obsługa również jest miła i uśmiechnięta :)

Sklep jest duży i jego zdecydowaną zaletą są przestronne

Sklep jest duży i jego zdecydowaną zaletą są przestronne przymierzalnie z zamykanymi drzwiami (a nie z zasłonkami, tak jak w większości). Można znaleźć ubrania w różnych przedziałach cenowych i różnego typu, jednak są one dziwnie rozłożone. Według mnie w sklepie nie ma większej logiki, a ubrania są często bardzo pomięte.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem