Opinie wystawione przez użytkownika: Emilia_23

Świetna obsługa pomimo przedświątecznego tłumu klientów

Podczas mojej wizyty w sklepie było bardzo dużo klientów. Duża część z nich potrzebowała wsparcia. Pracownicy pomimo ogromu pracy nie tracili entuzjazmu i chętnie doradzali klientom. Uśmiechali się i żartowali, przez co atmosfera w sklepie była bardzo miła i "świąteczna".

Uprzejma obsługa pomimo przedświątecznego zmęczenia

Robiłam zakupy w godzinach mocno popołudniowych, dodatkowo w okresie przedświątecznym. Na sprzedawcach obsługujących przy kasie widać było zmęczenie, jednak pomimo to chętnie odpowiadali na pytania klientów, uśmiechali się i byli bardzo uprzejmi.

Rewelacyjnie.

W Rossmanie bardzo często robię zakupy, obsługa w sklepie jest zawsze bardzo życzliwa. Kasjerzy informują o promocjach.

Ocena z dnia: 03.11.2019
Rossmann Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Sprzedawcy są kompetentni i chętnie udzielają pomocy. Po wejściu klienta do salonu zostawiają trochę czasu na 'rozejrzenie' się po sklepie i dopiero gdy klient zainteresuje się jakimś konkretnym produktem podchodzą, żeby zaproponować pomoc.

Ocena z dnia: 02.11.2019
RYŁKO Inna forma kontaktu

Świetnie.

W sklepach stacjonarnych pracownicy są kompetentni. Potrafią pomóc w doborze rozmiaru ubranka do wieku dziecka. Są uprzejmi i chętni do pomocy.

Ocena z dnia: 01.11.2019
5.10.15 Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Dużym minusem salonów jest mała powierzchnia sklepu. Ostatnio kupowałam z mężem kurtkę. W salonie było jeszcze 5 innych osób i jak się okazało, był to już spory tłum, ponieważ mieliśmy problem z przemieszczaniem się po sklepie. Finalnie zamówiliśmy kurtkę przez Internet. Strona internetowa jest intuicyjna. Sposób filtrowania produktów zawiera bardzo dużo kategorii, co pozwala na znaczne ograniczenie ilości przeglądanych produktów, dzięki czemu można oszczędzić dużo czasu.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Ochnik Inna forma kontaktu

Świetnie.

Pracownicy są uprzejmi, chętnie udzielają pomocy, przechodząc obok klientów witają ich.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Mohito Inna forma kontaktu

Ok.

W sklepie Tesco zauważalny jest brak pracowników. Trudno jest znaleźć pracowników, których można byłoby prosić o pomoc. Najgorzej jest przy kasach samoobsługowych, kiedy klientowi wyskoczy jakiś błąd trzeba dosyć długo czekać na pomoc. Poza tym na działach, w których konieczna jest obsługa klienta np. wedliny/ryby, pracownicy są bardzo uprzejmi, kompetentni i potrafią świetnie doradzić.

Ocena z dnia: 01.11.2019
Tesco Inna forma kontaktu

Świetnie.

Sklep, w którym robię zakupy połączony jest z działem męskim. Na dziale dziecięcym nie zawsze można znaleźć pracownika.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Reserved Kids Inna forma kontaktu

Źle.

Jest to jeden ze sklepów, w których nie lubię robić zakupów. Głównie przez ciągłe kolejki przy kasach, a właściwie przy kasie bo zazwyczaj otwarta jest tylko jedna. Ponadto kasjerzy nie są zbyt uprzejmi dla klientów. Kiedyś jedna z klientek (osoba starsza, która wyraźnie miała problem z poruszaniem się) poprosiła kasjerkę o sprawdzenie ceny pasty do zębów, na co kasjerka odpowiedziała, że na sklepie znajdują się dwa czytniki cen "proszę sobie sprawdzić". Klientka jeszcze przez chwilę próbowała prosić kasjerkę, jednak po jej definitywnym pytaniu: "to co, kupuje Pani?", zrezygnowana powiedziała "Tak, poproszę". Kiedy kasjerka podała cenę do zapłaty, ucieszona klientka powiedziała "O tak, to ta w promocji", po czym zapłaciła. Dodam tylko, że klientka miała tę jedną rzecz. Oczywiście, jak zawsze, przy kasie była długa kolejka, więc wszyscy oglądali tę scenę rodem z PRL i tylko jeden klient grzecznie przypomniał Pani kasjerce o empatii. Na sklepie w przejściach między półkami zawsze stoją jakieś palety z towarem do rozpakowania, co często utrudnia klientom poruszanie się. Plusem tego sklepu są bardzo kompetentni i uprzejmi pracownicy działu mięso/wędliny oraz Pani kierowniczka, która zawsze życzliwie wyjaśnia wszelkie nieporozumienia i robi to ze stoickim spokojem - byłam świadkiem kilku.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Stokrotka Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Pracownicy są uprzejmi i chętni do pomocy. Na każdym dziale bez problemu można znaleźć pracownika.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Castorama Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Pracownicy są kompetentni i bardzo uprzejmi. Miałam problem z odnalezieniem produktu, pracownik wskazał mi dokładną lokalizację. Był w trakcie dokładania produktów na półkę, jednak mimo to zapytał czy pomóc mi w odnalezieniu. Dosyć często robię zakupy w Auchan i jeszcze nie zdarzyło mi się trafić na nieuprzejmego kasjera. Jest to chyba jedyny sklep, w którym kasjerzy zawsze witają klientów dwoma zdaniami: "Dzień dobry. Czy posiada Pan/Pani kartę skarbonka?". Nie zdarzyło mi się, żeby jakiś kasjer pominął to powitanie i zapomniał powiedzieć "Dzień dobry" lub zapytać o kartę lojalnościową. Czasem są bardzo zmęczeni ale zawsze witają klientów.

Ocena z dnia: 31.10.2019
Auchan Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Pracownicy są uprzejmi i chętnie udzielają informacji.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Super-Pharm Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Pracownicy są bardzo uprzejmi, jednak zdarzyło mi się kilka razy trafić na Panią kasjerkę obrażoną na cały świat. Kiedy trafiam na tą Panią, zawsze pierwsza mówię jej "Dzień dobry" a ona zawsze udaje, że nie słyszy.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Selgros Cash&Carry Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo szybka wysyłka produktów.

Ocena z dnia: 29.10.2019
NOTINO Inna forma kontaktu

Świetnie.

Powierzchnia sklepów jest często zbyt mała do ilości asortymentu, co utrudnia zakupy. Pracownicy są bardzo życzliwi.

Ocena z dnia: 27.10.2019
Home&You Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bez problemu można dodzwonić się na infolinię i wyjaśnić wszelkie wątpliwości.

Ocena z dnia: 26.10.2019
innogy Polska Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

W salonach stacjonarnych pracownicy są bardzo uprzejmi, doskonale znają asortyment i potrafią bardzo dobrze doradzić. Kilkukrotnie byłam świadkiem, jak sprzedawca w przymierzalni zaproponował klientce nieco inny fason sukienki/bluzki, ponieważ w tym który przymierzyła nie wyglądała najlepiej. Bardzo podoba mi się to, że sprzedawcy nie komplementują na siłę. Świetnym rozwiązaniem jest możliwość zarezerwowania produktów w sklepie. Zakupy internetowe są również bardzo przyjemne.

Ocena z dnia: 26.10.2019
Promod Inna forma kontaktu

Świetnie.

Pracownicy w sklepie są bardzo uprzejmi i uśmiechnięci.

Ocena z dnia: 26.10.2019
Medicine Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Obsługa w salonie jest bardzo uprzejma. Sprzedawcy dobrze znają asortyment i chętnie udzielają pomocy klientom. W sklepie internetowym wszystkie produkty są bardzo dobrze opisane. Strona internetowa jest intuicyjna.

Ocena z dnia: 25.10.2019
Gino Rossi Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem