Opinie wystawione przez użytkownika: Dominika_661

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Jedna z najlepszych restauracji szybkiej obsługi. Produkty zawsze świeże. Naprawdę z miłą chęcią się tam wraca jednak na tle innych "sieciowych" restauracji Subway ma dość wysokie ceny i bardzo rzadko występują w nim kupony promocyjne przez co siłą rzeczy chodzi się tam rzadziej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Subway Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Średniej jakości mięso, zdecydowanie nie nadaje się dla dzieci. Bardzo często w zestawach brakuje jakiejś części składowej lub jest ona pomylona. W McDrive czeka się przeraźliwie długo za co nie ma żadnej rekompensaty. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
McDonald's Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Mały wybór przekąsek typu lody i desery lodowe. Mniej ciekawe niż w konkurencyjnej restauracji szybkiej obsługi zestawy dla dzieci. Obsługa bardzo miła i mniej "zalatana" niż w/w restauracji innej marki. Pomyłki zdarzają się też rzadziej. Mięso w oferowanych daniach jest lepszej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
KFC Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Korzystam z usług tej stacji głównie w podróży i zawsze jestem zadowolona. Wszystko czego potrzebuję podróżując znajduje się właśnie na tej stacji. Obsługa jest miła i profesjonalna. Łazienki zawsze czyste, a kawa przepyszna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
Circle K (dawniej Statoil) Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Przyjemna i nienachalna obsługa. Korzystam z tej stacji paliw regularnie i zawsze będę tam wracać zarówno w swoim rodzinnym mieście jak i w podróży. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 18.07.2017
ORLEN Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
DOZ.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
MEDICOVER Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
INTERSPORT Inna forma kontaktu

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
GO Sport Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 13.06.2017
DECATHLON Inna forma kontaktu

Carrefour jest jednym ze starszych sklepów w Pabianicach

Carrefour jest jednym ze starszych sklepów w Pabianicach dlatego z jednej strony można by mu było wybaczyć pewne niedociągnięcia. Jednak sprawy takie jak notoryczny odór pod koniec dnia w sklepie wydobywający się z toalet a także zaniedbanie toalet (brudne toalety, wysypujący się papier, brak sprawnego zamykania toalety) to kwestie, na które brakuje cierpliwości i zrozumienia. Po prostu wybiera się zakupy u konkurencji.Nie są to jedyne problemy Carrefoura w Pabianicach przy ul. Popławskiej. W Carrefourze panuje ogromny chaos produktowy. W placówce przez bardzo długi okres panował określony porządek, w którym każdy klient wiedział gdzie czego szukać. Teraz widzi się błąkających klientów między alejkami bo wszystkie, ale to dosłownie wszystkie produkty zostały przetasowane, przeniesione, w zupełnie bezsensowne i niezrozumiałe dla mnie konfiguracje.W sklepie bardzo trudno dostać popołudniem świeże warzywa. Bakalie na wagę na dziale z suszonymi owocami wyglądają koszmarnie i przyznam, że kupują je chyba tylko najodważniejsi klienci o niskim stopniu brzydliwości. W sklepie jest bardzo słaby asortyment w odniesieniu do bieżących gazetek. Nie znajdziemy w nim około 70 % produktów rekomendowanych w reklamach i gazetkach sieci Carrefour, dostępnych chociażby kilkanaście km dalej w Carrefourze w Łodzi przy ul. Rzgowskiej.

Podczas wizyty personel jest zupełnie obojętny

Podczas wizyty personel jest zupełnie obojętny, ale nie to jest najgorsze. Personel chodzi koło klienta jak koło potencjalnego złodzieja, ale kiedy klient nie może wyjąć pudełka, lub znaleźć rozmiaru stojąca obok Pani nawet nie zaproponuje pomocy. Obsługa stoi tylko i patrzy czy nikt nic nie kradnie. Może to dość ostre słowa ale niestety zweryfikowane nie podczas jednej wizyty ale kilkunastu od początku istnienia salonu CCC w sukcesji. Innym razem pracownica zapytana wprost o buty dziecięce ze świecącą podeszwą powiedziała "coś powinno być" ale nie wie co i gdzie. W końcu, po rozpoczęciu poszukiwań na własną rękę znalazłam dwie pary. Pani nie umiała nawet powiedzieć, czy to jedyne z tego typu butów w sklepie.Po spędzeniu kolejnych 20 minut między alejkami naliczyłam aż sześć różnych modeli takich butów. Bardzo mnie dziwi, że pracująca w takim salonie osoba, która spędza między tymi butami około 8 godzin dziennie nie zna chociażby pobieżnie asortymentu sklepu, w którym pracuje.Kolejnym tematem jest bardzo słaba dostępność rozmiarów i duży bałagan w sklepie. Model interesującego nas buta w pudełku znajdziemy kilka metrów dalej...

Biuro Alfaline znajduje się w budynku handlowo

Biuro Alfaline znajduje się w budynku handlowo - przemysłowym, ale jest łatwe do zlokalizowania. Plusem tej firmy jest to, że nie trzeba się w tym biurze zbyt często pojawiać. Dostęp do wszystkich informacji ma się we własnym panelu obsługi klienta, faktury otrzymuje się na e-mail. Wszystko działa bez zarzutu zarówno internet jak i telewizja. Oferta jest bardzo korzystna, ale to co mi się podoba najbardziej to to, że dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta. W wielkiej firmie nie jest to możliwe i często możemy dostać tylko to co widoczne na stronie. Tutaj jest pewna elastyczność i naprawdę można wynegocjowac fajny pakiet. Szkoda, że jest to jedyna placówka firmy w województwie, ponieważ jest mi do niej dość daleko.

Kolejnym ocenianym przeze mnie punktem będzie oddział

Kolejnym ocenianym przeze mnie punktem będzie oddział "Pepco" znajdujący się w Porcie Łódź przy ulicy Pabianickiej 245 w Łodzi , który pomimo swojej bliskiej lokalizacji omijam szerokim łukiem.W "Pepco" w Porcie Łódź panuje wielki nieporządek. Nie chodzi jednak o to, że rzeczy rozrzucone są po podłodze, ale o sposób rozmieszczenia ich na wieszakach i półkach. Wieszaki są przepchane i bardzo trudno jest znaleźć coś bez zrzucania innych rzeczy. Ubrania wystają zasłaniając alejki tak, że do sklepu nie sposób wejść z koszykiem. Samo wejście z torbą na ramieniu jest ryzykowne. W przypadku zrzucenia jakiejkolwiek rzeczy pojawia się niezadowolony pracownik w taki sposób wieszając daną rzecz, by klientowi zrobiło się głupio za to, że w ogóle pojawił się w sklepie.Rzeczy nie są ułożone tematycznie, bardzo trudno jest znaleźć interesującą nas rzecz, a tym bardziej rzecz np. z bieżącej gazetki reklamowej.Ubrania bardzo często mają oderwane metki, w przypadku zakupu nie jest to notowane na paragonie i później może być problem np. ze zwrotem tej rzeczy. Każdemu klientowi przysługuje na to 30 dni jeśli dana rzecz nie była używana.Kolejną sprawą jest rozmieszczenie produktów, które mogą ulec łatwemu zniszczeniu na samych brzegach najniższych półek. "Pepco" jest takim rodzajem sklepu, który często odwiedzają rodziny z dziećmi. Moim zdaniem jest to duży błąd, aby na wysokości dziecięcej ręki, po sam brzeg półki bez bariery ochronnej stawiać rzędami np. kieliszki do wina. Podczas gdy na półce wyżej stoją poduszki i koce.Największym jednak problemem jaki zauważam w tej placówce jest sposób zachowania personelu. Jest on (to moje subiektywne odczucie) powiązany z obecnością kierownik lub zastępcą kierownika. Jest to osoba bardzo nieprzyjemna w obyciu. Jest szorstka, wiecznie niezadowolona, nieuprzejma, na jej twarzy chyba nigdy nie pojawił się uśmiech. Dotyczy to zarówno traktowania klientów jak i współpracowników. Podczas zmiany tej osoby w sklepie panuje grobowa atmosfera, a pracownicy są wyraźnie spięci. Pani ta potrafi na głos krytykować pracowników przy klientach. Za samymi klientami chodzi krok w krok udając, że przesuwa wieszaki, lub porządkuje rzeczy w miejscu, w którym dobrze obserwuje klientów. Każdy ma wrażenie, że traktowany jest jak potencjalny złodziej. Z konsultacji z osobami znajomymi, które robią zakupy w tym sklepie, wnioskuję, ze Pani ta zachowuje się podobnie w stosunku do wszystkich klientów. Moim zdaniem nie ma to żadnego związku z profesjonalizmem.W sklepie nie ma problemu ze zwrotami, ale jest problem z reklamacją w sytuacji, w której nie posiada się paragonu. Pojedyncze osoby z personelu wychodzą z inicjatywą w stosunku do niezdecydowanego klienta, ale jest to sporadyczne. Kiedy miałam problem ze znalezieniem czegoś z bieżącej oferty usłyszałam "nie wiem". Nie było też możliwości sprawdzenia w magazynie czy dana rzecz faktycznie znajduje się na stanie sklepu.Personel stosuje zakończenia sprzedażowe podśmiewując się pod nosem (dotyczy to tylko paru osób). Myślę, że każdy klient rozumie konieczność stosowania tego rodzaju zakończeń i nie widzi w tym nic śmiesznego.Pół godziny przez zamknięciem sklepu Panie pieczołowicie zamiatają podłogę wyganiając klientów ze sklepu. Zdarza im się podsuwać miotłę pod buty klientek tak by zasugerować im wyjście ze sklepu. Czasem zdarza się też, ze o godzinie 20.30 drzwi do sklepu są do połowy zasunięte.

Sklep Pepco znajdujący się przy ulicy Żeromskiego 6 w

Sklep "Pepco" znajdujący się przy ulicy Żeromskiego 6 w Pabianicach, w województwie Łódzkim różni się od swoich siostrzanych oddziałów w pobliskich miejscowościach. Jestem tam częstym gościem pomimo tego, że inne oddziały np. w Porcie Łódź są mi lokalizacyjnie bliższe. "Pepco" z Pabianic charakteryzuje kilka rzeczy. Pierwszą z nich, którą chciałabym ocenić jest asortyment sklepu. W sklepie zawsze znajduje się pełny aktualny asortyment reklamowany w bieżącej gazetce. Produkty nowe dostępne są w dobrze widocznych miejscach, tak by odwiedzający sklep klient mógł z łatwością dotrzeć do tych, które obejrzał w gazetce papierowej lub internecie.Starszy asortyment również dostępny jest w sklepie i przechowywany na wieszakach czy też półkach w dużym porządku. Z łatwością znaleźć można rozmiary odpowiednich rzeczy ponieważ bardzo często są one odpowiednio poukładane (np. od najmniejszych do największych). Odwiedzałam sklep o różnych porach dnia i zauważyłam, że bez względu na godzinę moich odwiedzin w sklepie panuje jednakowy porządek.Sklep jest doskonale podzielony na poszczególne sekcje: zabawki, gospodarstwo domowe, wyposażenie wnętrz, ogród, ubrania itd. Przemieszczając się po sklepie samemu, z dzieckiem, lub wózkiem nie mamy możliwości strącenia jakiejś rzeczy ponieważ wszystko poukładane jest z rozmysłem.Kolejną rzeczą wartą ocenienia jest personel. Jest to w zasadzie główny powód wyboru właśnie tego sklepu z wielu, które znajdują się w mojej okolicy. Personel nie jest spięty, ale jednocześnie zachowuje się profesjonalnie, na tyle na ile wymaga tego sytuacja. W przypadku poszukiwania produktu personel służy pomocą, bardzo często kierownik sklepu pomaga znaleźć poszukiwaną rzecz na terenie sklepu, zapleczu, a jeśli możliwości się kończą w innym oddziale "Pepco". Dzięki uprzejmości obsługi kilka razy udało mi się zarezerwować w innym oddziale telefonicznie rzecz z bieżącej oferty, która była naprawdę trudno dostępna, lub dostępna w małych ilościach.Personel wychodzi z inicjatywą pomocy, ale nie jest nachalny. Jeśli w sklepie zachowujemy się właściwie nie ma się wrażenia bycia szpiegowanym przez jakiegokolwiek pracownika.W sklepie tym bez problemu przyjmuje się reklamacje i zwroty. W przypadku reklamacji bez paragonu personel sam doradził nam w jaki sposób możemy reklamować wadliwy produkt na podstawie informacji takich jak: data oraz dokładna godzina zakupu.Personel stosuje zakończenia sprzedażowe w przypadku każdego zakupu ale nie jest to ani sztuczne ani nachalne.W ostatnich minutach przed zamknięciem sklepu personel w odpowiedni sposób bez używania niegrzecznego tonu potrafi zgrabnie i delikatnie zaprosić klientów do kas. Nie czuje się przy tym złości pracownic, czy zniecierpliwienia spowodowanego końcem pracy.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem