Opinie wystawione przez użytkownika: Dominika_339

Zaszłam do owego sklepu

Zaszłam do owego sklepu, by zakupić w nim długopis. Zależało mi na solidnym pisaku, który dostałam w owym miejscu.Zaraz po wejściu, spytałam kasjerki, gdzie znajdę poszukiwany produkt. Bez zastanowienia wskazała mi ona właściwe miejsce. Obsługa w sklepie była bardzo miła. Personel chętnie udzielał odpowiedzi na pytania oraz proponował rozwiązania, które zadowalały obydwie strony. Asortyment w tym miejscu jest bardzo zróżnicowany. Znaleźć tam możemy między innymi zwykłe długopisy, zeszyty czy ekierki, ale też gustowne pisadła oraz eleganckie opakowania na prezenty. Ceny nie są w ogóle wygórowane. W sklepie jest po prostu tanio.'Karton' jest bardzo obszerny. Klienci nie przeszkadzają sobie w ogóle w zakupach. W pomieszczeniu panuje czystość i ład. Wszystkie produkty są posegregowane i odpowiednio wyeksponowane.W kolejce do kasy nie stałam długo. Przede mną była tylo jedna klientka. W sklepie są dwie kasy, więc podejrzewam, iż w przypadku większej ilości klientów, druga jest także otwarta.Nie mam żadnych zastrzeżeń do owego miejsca. W pełni jestem zadowolona z jego usług. Będę starać się chodzić tam częściej, ponieważ wszystko w tym miejscu zadowala mnie.

Ocena z dnia: 28.02.2012
Karton Inna forma kontaktu

Jak już kiedyś wspomniałam

Jak już kiedyś wspomniałam, obecnie trwa u mnie remont. Polecono mi, by przy okazji zakupów w 'M1', zajść do sklepu 'Praktiker' i kupić wkręty. Specjalistką w owej kwestii nie jestem, ale zakupy udały się. Wszystko za sprawą bardzo miłej obsługi, która wskazała mi poszukiwany produkt i udzieliła wszelkich odpowiedzi na zadane pytania. Pracownicy w owym sklepie posiadają także jendolite stroje, jest to ich atutem.'Praktkier' w Zabrzu jest bardzo duży. Chcąc pooglądać wszelkie produkty, potrzeba kilku godzin. Mimo dużej powierzchni, klient nie jest wstanie się zgubić. Dostępne informacje o działach są dobrze widoczne. Poza tym zawsze można poprosić o pomoc pracownika, który jestw pobliżu.Produkty w markecie są zróżnicowane. Posiadają różną jakość, a co za tym idzie, zróżnicowane kwoty odpowiednie dla każdego portfela.Nie chodzę do owego sklepu często, ale gdy już w nim jestem, wiem, że moje zakupy będą udane dzięki miłej atmosferze, którą panuje w punkcie.

Nic w tym sklepie mi nie odpowiada

Nic w tym sklepie mi nie odpowiada. Gdyby ogłoszono referendum i pytano o jego zamknięcie, podpisałabym się bez dwóch zdań.Personelu w owym miejscu w ogóle nie widać, zatem nie mogę nic na jego temat powiedzieć. Gdybym miała jakieś pytania dotyczące towaru czy sklepu, nie wiedziałabym kogo poprosić o pomoc. W owym sklepie znajduje się niby wszystko, a tak naprawdę nic. Żaden artykuł, który znajduje się w ofercie nie odpowiada mi. Myślę, że spowodowane jest to ogólnym nieładem, który panuje w owym miejscu. Ubrania są pomieszane, część znajduje się na podłodze i nikt z obsługi nie zwraca na to uwagi. Wśród innyc artykułów również panuje wymieszanie. Klient nie jest w stanie niczego znaleźć.Sklep jest duży, ale jest to jego minusem, ponieważ nie ma żadnych oznaczeń i nie wiadomo, gdzie czego szukać.Do tej pory nie kupiłam nic w owym sklepie i nie zanosi się by uległo to zmianie w najbliższym czasie, gdyż sklep nie robi nic, by polepszyć swoją jakość obsługi.

Nie znam osoby

Nie znam osoby, która nie lubi zjeść czasem jakiejś przekąski, którą oferuje 'KFC'. Również ja z takowej przekąski skorzystałam wczoraj.Oferta proponowana przez owy punkt jest ciekawa. Ceny nie są wysokie. "Dania" są bardzo smaczne, ale nadają się do jedzenia raz na jakiś czas. Personel pracujący w 'KFC' jest bardzo miły. Jednak obsługa sprawiała wrażenie zakłopotanej, do końca nie wiedzącej co powinna robić. Może jedynie mi się tak wydawało, ponieważ swoje obowiązki pracownicy wykonywali bez zarzutu. Mieli naturalnie jednolite stroje, co jest dla mnie bardzo ważne. Punkt w centrum handlowym przy ulicy Szkubacza jest troszkę mały. Przy większej ilości klientów (na przykład w niedzielę) nie będzie gdzie usiąść i zjeść. Mam nadzieję, że z czasem restauracja ulegnie powiększeniu.'KFC' nie zachwyca mnie niestety tak jak 'McDonald's', ale raz na jakiś czas chętnie zjem jakąś przekąskę, którą owy punkt oferuje.

Moja druga połówka niedługo obchodzić będzie urodziny

Moja druga połówka niedługo obchodzić będzie urodziny. Z tej okazji udałam się do owego sklepu, by zakupić odpowiedni prezent.Sklep jest bardzo zadbany. Wszędzie widnieją informacje o działach i artykułach, które się w nich znajdują. Niestety, w sklepie nie było pożądanego artykułu w ilości większej niż jeden. Uważam, że to zdecydowanie za mało. Ceny produktów w sklepie 'Media Markt' nie są kosmiczne. Uważam, że każdy znajdzie coś w kwocie odpowiedniej dla siebie. Pracowników łatwo można rozpoznać, ponieważ posiadają oni jednolite stroje. Mam jednak zastrzeżenia do ich zachowania. Konkretnie jedna osoba z obsługi, którą poprosiłam o pomoc, nie posiadała wiedzy na dany temat i nie była łaskawa niestety wskazać pracownika, który owej rady mógłby mi udzielić. Zawsze będąc w sklepie 'Media Markt' i robiąc w nich zakupy, jestem zadowolona. Nawet niemiłe zachowanie jednostki z obsługi nie zmienia mojego zdania na temat owego sklepu.

Od czasu do czasu udaję się na basen w Czerwionce

Od czasu do czasu udaję się na basen w Czerwionce. Bilety wstępu są tam bardzo tanie, zatem można czasami spędzić aktywnie czas. Basen w Czerwionce jest niestety bardzo mały. W piątki (w owe dni mam tylko możliwość zawitać tam) przychodzi wiele osób. Wówczas robi się bardzo tloczno. W 'MOSiRze' jest duży basen, brodzik oraz jacuzzi (jest też niestety bardzo małe). Myślę, że warto powiększyć owe miejsce, zyski uległyby zwiększeniu.Personel pracujący w owym miejscu jest kompetentny i posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania danego zawodu. Przyczepić się można do pracowników szatni, którzy są niestety bardzo niekulturalni. Oglądając telewizję, nie widzą potrzeby obsługiwać petentów.Mając czas i będąc w Czerwionce można wybrać się na basen, ale specjalnych luksusów po tym miejscu spodziewać się nie można:)

Ocena z dnia: 19.02.2012
MOSiR Czerwionka Inna forma kontaktu

Do owego sklepu nie zaglądam często

Do owego sklepu nie zaglądam często, ponieważ zawsze będąc w pobliżu, jest już zamknięty. W piątek zaszłam do niego, bo chciałam zakupić ozdobną torebkę na prezent. Moja druga połówka stwierdziła, że to strata czasu, gdyż w tym miejscu nic nie ma. Rację miałam ja.Do sklepu wchodzi się po schodach. Jest to chyba jedynym minusem 'Lewiatana' przy ulicy Furgoła. Dla mnie nie jest to uciążliwe (jeszcze), jednak ludzie starsi mogą napotkać pewne problemy przy wchodzeniu do sklepu, zwłaszcza przy obecnej pogodzie. Wewnątrz sklepu jest czysto. Wszelkie artykuły są należycie wyeksoponowane, a co najważniejsze - znajdują się pod nimi obowiązujące ceny. Sklep nie jest samoobsługowy.Personel wykonuje swoje obowiązki w odpowiedni sposób. Pani, którą spytałam o ową torebkę, od razu odpowiedziała i znała kwoty produktów. Obsługa jest bardzo miła. Pozwolono mi nawet przymierzyć prezent, by nie kupować niepotrzebnie artykułu, który będzie nieodpowiedni rozmiarem. Ceny w opisywanym cenie są bardzo niskie. W kolejce nie musiałam czekać długo, ponieważ akurat w sklepie nie było innych klientów. Podejrzewam jednak, że panie pracujące w tym punkcie wykonują swoją pracę szybko i bez zarzutu.

Jestem szczerze pozytywnie zaskoczona faktem

Jestem szczerze pozytywnie zaskoczona faktem, że po godzinie 16 można dostać w owym miejscu świeże pączki i pieczywo. Owy sklep oferuje przepyszne wypieki. Punkt znajduje się w centrum miasta, więc spodziewałam się wysokich cen. Myliłam się, ponieważ kwoty za proponowane są bardzo niskie. Wypieki owego miejsca są smaczne i tanie.Pani sprzedająca owe produkty jest miła i wie co sprzedaje (rozróżnia ciastka i bułki).Do owego miejsca wchodzi się po schodach, które przy obecnej pogodzie mogą być zdradliwe, zwłaszcza, że niestety nikt ich nie wyciera. Poza tym sklep jest bardzo mały i przy kilku klientach robi się tłok.

Ocena z dnia: 16.02.2012
Piekarnia Cukiernia Inna forma kontaktu

Udałam się do owego punktu

Udałam się do owego punktu, by zakupić bilet tygodniowy. Pracownicy w owym miejscu są uśmiechnięci, odpowiadają petentom na wszelkie pytania i służą pomocą. Pomagają klientom nawet w kwestiach dotyczących mandatów za przejazd bez biletu (pewnej pani rozłożono mandat na raty). W owym miejscu są bardzo długie kolejki. Dużo ludzi przychodzi do 'Punktu Obsługi Pasażera KZK GOP', ponieważ zyskać tam można cenne informacje. Skutkuje to potem jednak tymi długimi kolejkami, których personel nie jest w stanie rozładować. Punkt jest czysty i zadbany. Na drzwiach wywieszone są przydatne informacje, które można poczytać (np. oczekując na autobus).Ceny biletów są zdecydowanie za wysokie, jednak to nie wina pracowników owego miejsca. Do 'Punktu Obsługi Pasażera KZK GOP' przy pl. Piastów 2 udaję się rzadko. Wiem jednak, że mając jakiekolwiek pytania, mogę udać się do tego miejsca, ponieważ uzyskam na nie rzetelne odpowiedzi.

W 'Reserved' odzież kupuje głównie mój brat

W 'Reserved' odzież kupuje głównie mój brat. Ja rzadko znajdę tam coś dla siebie. Odzież damska, którą oferuje owy sklep, jest mało interesująca. Ubrania nie są fajne, wszystko jest do siebie bardzo podobne. Natomiast wśród odzieży męskiej można znaleźć coś ciekawego i innowacyjnego. Ceny są niestety bardzo wysokie (chociaż jakość materiałów odzieży wysokiej jest bardzo atrakcyjna, więc warto więcej zapłacić).Sklep w 'Forum' posiada dwa poziomy. Na parterze znajduje się odzież damska, zaś na piętrze można zakupić ubrania męskie. Dzięki takiemu rozłożeniu i dużej przestrzeni klienci nie przeszkadzają sobie wzajemnie w zakupach. Każdy może w spokoju poogladać proponowane artykuły. Wewnątrz sklepu znajdują się także ruchome schody, nie trzeba wychodzić na zewnątrz, by udać się do innej części. W 'Reserved' nie ma długich kolejek do kasy, ponieważ płacić można na obu poziomach.Pracownicy sklepu są bardzo mili. Chętnie służą pomocą, odpowiadają na wszelkie pytania. Posiadają wiedzę na temat asortymentu, który proponuje owy sklep. Systematycznie odwiedzam sklep 'Reserved'. Jeśli już coś w nim kupuję, to jest to odzież męska, którą sklep może zdecydowanie się pochwalić.

Rzadko kiedy wchodzę do tego sklepu

Rzadko kiedy wchodzę do tego sklepu. Nic mnie w nim nie zachwyca. Odzież, którą oferuje sklep 'Nippi', jest mało wyrazista. Ubrania są nieciekawe, a ich ceny zbyt wysokie. Jakość odzieży również nie jest dobra. Personel pracujący w sklepie jedynie spogląda na klientów. Pracownice nie wyrażają chęci pomocy. Sprawiają wrażenie jakby ich praca była najgorszą karą. Nie uśmiechają się, tylko mają ponure miny. Sklep jest bardzo mały, więc jest to kolejnym minusem. Trzeba uważać, by nic nie zrzucić. Klienci sklepu przeszkadzają sobie nawzajem, ponieważ mała powierzchnia zmusza ich do wzajemnego obijania się o siebie.Chyba jeszcze nigdy nic nie kupiłam w 'Nippi' i wydaje mi się, że nie ulegnie to zmianie prędko, ponieważ wszystko w tym sklepie jest w moim mniemaniu 'na nie'.

Nie odpowiada mi personel pracujący w tym miejscu

Nie odpowiada mi personel pracujący w tym miejscu. Nie wszystkich pracowników oceniam niegatywnie. Jednak większość jest zdecydowanie mało kompetentna. Uważam tak, ponieważ niemal zawsze będąc w tym miejscu i pytając o dany produkt, nie otrzymuję odpowiedzi. Pracownicy nie posiadają należytej wiedzy na temat asortymentu dostępnego w ich sklepie. Personel posiada jednolity strój. Sądzę jednak, że niektóre panie posiadają zbyt mocny i krzykliwy makijaż. Niby o gustach się nie dyskutuje, ale ten fakt rzuca się z daleka w oczy.Kolejnym minusem owego miejsca są długie kolejki, bardzo długie kolejki do kas. Owych jest dużo (jak na hipermarket przystało), jednak tylko kilka z nich jest otwartych. Klienci zmuszeni są przez to długo oczekiwać. Wadą sklepu 'Carrefour' są złe oznaczenia. Na myśli mam brak dokładnych oznaczeń i wskazówek dotyczących tego, która kasa jest np. kasą do 10 artykułów. Klienci nie zauważają albo zauważyć nie chcą owej informacji. Prowadzi to do wielu nieprzyjemnych sytuacji.Nie mam zastrzeżeń do asortymentu, który znajduje się w owym sklepie. Towar jest zróżnicowany pod względem jakości oraz ceny. Każdy klient znajdzie coś odpowiedniego dla siebie w owym miejscu.Pewne zastrzeżenia mam natomiast do wyglądu miejsca obsługi. Jest zima, zatem podłoga ma prawo być brudna. W sklepie pracownicy jeżdżą tymi specjalnymi maszynami i usuwają zabrudzenia. Robią to jednak tylko w kilku miejscach, jeżdżą w kółko. Pozostała część dużego sklepu jest nieuporządkowana.Mimo wielu wad sklepu 'Carrefour' przy placu Teatralnym, odwiedzam go minimum dwa razy w miesiącu i nie zamierzam tego zmieniać, mając nadzieję, że kwestie, z których nie jestem zadowolona, ulegną polepszeniu.

Razem z koleżanką zapisałyśmy się na aqua

Razem z koleżanką zapisałyśmy się na aqua-aerobik. Na basenie obowiązują czepki, a ja owego nie posiadam. Udałyśmy się do 'GO Sport', by go zakupić.Sklep jest bardzo duży. Wszelkie artykuły podzielone są na działy, zgodnie z dyscyplinami sportowymi. Duża powierzchnia ułatwia poruszanie się po owym miejscu, klienci nie wpadają na siebie i nie przeszkadzają sobie w oglądaniu towaru.Asortyment w 'GO Sport' jest bardzo zróżnicowany pod względem finansowym. Uważam, że dominują w nim ceny wysokie. Nikt nie mówił jednak, że uprawianie sportu jest tanie. Miłośnicy każdej dyscypliny znajdą w sklepie potrzebne akcesoria. Pracownicy w tym miejscu są bardzo kulturalni. Obsługa uśmiecha się do klientów i wyjaśnia wszelkie niejasności. Personel oferuje klientom karty rabatowe i informuje o wszystkich akcjach, które mają miejsce w sklepie. Jedynie ochroniarz miał ponurę minę. Tego chyba jednak wymaga jego zawód.Minusem w sklepie był fakt, że otwarto tylko jedną kasę. Gdy płaciłam za swój zakup, kolejka odrobinę się wydłużyła. Personel nie zareagował niestety w tej sprawie.Czepek zakupiłam. Niestety nie mogłam go przetestować udając się na aqua-aerobik, ponieważ komunikacja miejska odmówiła współpracy, ale to już inna historia:)

Owa firma dostarcza internet do mojej dzielnicy

Owa firma dostarcza internet do mojej dzielnicy. Z jej usług jestem zadowolona.Ceny za świdaczenia są porównywalne z kwotami, których oczekują inni dostawcy. Nie są zatem zbyt wygórowane.Pracownicy firmy posiadają wiedzę o wykonywanych przez siebie zadaniach. Jednak mam zastrzeżenia dotyczące tempa, w którym naprawiają awarie. Trwa to bardzo długie i jest uciążliwe, zwłaszcza wtedy, gdy trzeba zrobić zadanie do szkoły.Nie sądzę bym w najbliższym czasie zrezygnowała z usług owej firmy, gdyż wypełnia ona swoje zobowiązania należycie (nie włączając usuwania szkód, ale to inna historia).

Ocena z dnia: 13.02.2012
Protonet Inna forma kontaktu

Oczekując na tramwaj

Oczekując na tramwaj, do przyjazdu którego pozostało kilka minut, zaszłam do 'Butiku'. Często wchodzę do owego sklepu, mając czas przed odjazdem tramwaju.Zakupów w 'Butiku' często nie robię. Asortyment, który proponuje sklep nie leży w moim guście. Czasem tylko zdarza się, że kupię jakiś drobiazg. Odzież oferowna w tym miejscu jest mało wyrazista. Ubrania nie wyróżniają się niczym szczególnym. Ich ceny są zbyt wysokie. Materiały nie wydają się jakościowo dobre.Personel w sklepie jest bardzo miły. Panie sprzedające w 'Butiku' są wygadane i często doradzają klientkom. Niestety nie posiadają one jednolitych strojów, można przez to pomylić klientkę z ekspedientką.W sklepie jest mało miejsca. Trzeba uważać, by przechadzając się i oglądając ubrania, nie przewrócić lub nie zrzucić jakiejś rzeczy. Sklep posiada trzy przymierzalnie, więc nie trzeba czekać w długich kolejkach, by przymierzyć daną rzecz.W 'Butiku' nie kupuję często, jednak lubię do niego zaglądać i oglądać oferowany rzeczy, bo nigdy nie wiadomo czy coś się spodoba.

W pełni jestem zadowolona z usług owej firmy

W pełni jestem zadowolona z usług owej firmy. Zakład pogrzebowy spełnia wszelkie wymogi, które owa instytucja spełniać powinna.Pracownicy w firmie są wyjątkowo mili i uprzejmi (pewnie ze względu na specyfikę świadczonych usług). Podchodzą poważnie do swoich zadań i starannie wypełniają obowiązki. Nie orientuję się w cenach oferowanych przez inne zakłady pogrzebowe. Stwierdzam jednak, że te, które oferuje owa firma, są jak najbardziej przystępne. Zakład nie zabiera klientom olbrzymich kwot, wszystko jest w dobrej cenie. Firma zajmuje się wszelkimi sprawami związanymi z pogrzebem. Wszystko można w niej załatwić. Usługi świadczone są bezgotówkowo. Jest to bardzo przydatne, bo znajdując się w tak smutnej sytuacji, nie musimy myśleć jeszcze o pieniądzach.W placówce jest miejsce, gdzie można usiąść i załatwić wszelkie formalności. Obsługa podchodzi do każdego klienta bardzo indywidualnie. Załatwiając wszelkie kwestie, nie trzeba się spieszyć, ponieważ personel poświęci nam tyle czasu, ile potrzebujemy.Zakład jest mało, ale nie przeszkadza to w niczym. Jest w nim miejsce dla klientów oraz przestrzeń, w której wyeksponowane są artykuły związane z pogrzebem.Mam nadzieję, że nikt z Was nie będzie musiał korzystać z usług owej firmy. Jednak jeśli zajdzie taka potrzeba, z czystym sumieniem polecam ten zakład pogrzebowy.

Za każdym razem wchodząc do owego sklepu mam nadzieję

Za każdym razem wchodząc do owego sklepu mam nadzieję, że zaskoczy mnie jakiś ciekawy ciuszek, który będzie w nim dostępny. Za każdym razem wychodzę jednak rozczarowana. Odzież w 'Ravel' jest mało interesująca, nie przykuwa uwagi. Ceny za oferowane artykuły są zdecydowanie wygórowane. Ubrania nie są warte oczekiwanej kwoty. Personel pracujący w sklepie jest mało wyrazisty. Trudno odróżnić pracownika od klienta. Obsługa nie wyróżnia się w żaden sposób. Pracownice są miłe i kulturalne oraz uśmiechają się do klientów, dzięki czemu zyskują u mnie jakiegoś plusa. Sklep nie jest duży, ale też nie mały, między regałami jest wystarczająca ilość miejsca, po którym można się przemieszczać. Zauważyłam niestety, że kolejka do kasy bywa długa, co jest bardzo uciążliwe. Nadal będę odwiedzać sklep 'Ravel', bo mam nadzieję, że kiedyś znajdę w nim coś odpowiedniego dla siebie.

Buty

Buty, które oferuje owy sklep bardzo mi się podobają. Nie kupię ich często, ale lubię je pooglądać. Obuwie oferowane przez 'Strett Super Shoes' jest modne i przystępne cenowo. Buty w tym sklepie są odpowiednie dla każdego. Personel w owym punkcie nie zachwyca swoim zachowaniem. Panie pracujące w sklepie nie mówią klientom 'dzień dobry'. Obsługa nie uśmiecha się, nie zwraca uwagi na klientów. Sklepikarki odpowiadają na pytania klientów i posiadają wiedzę na temat oferowanych artykułów, jednak sprawiają wrażenie zniechęconych. Sklep jest duży. Jednak przejścia pomiędzy regałami i ółkami z butami są bardzo wąskie. Trzeba uważać, by nie strącić ekspozycji. Do 'Street Super Shoes' polecam udać się, bo buty są bardzo ładne i interesujące, a na personel możemy wówczas przymknąć oko.

Lubię odwiedzać ten sklep

Lubię odwiedzać ten sklep, chociaż rzadko w nim coś kupuję. Uważam, że oferowanych artykułów są zbyt wysokie. Proponowane produkty nie są warte kwot, które widnieją na metkach.. Oferta jest ciekawa, jednak ceny zbyt wysokie. W sklepie 'Bershka' przy uliy Lipowej panuje pewien nieład. Mianowicie, niemal zawsze jakieś ubrania leżą na podłodze. Pracownicy chyba nie przywiązują do tego większej uwagi, ponieważ nie zauważyłam by któryś z nich podniósł owe odzienie i odłożył je na miejsce. Personel jest kulturalny i uśmiechnięty. Chętnie pomaga klientom, odpowiada na ich pytania czy wskazuje poszukiwaną rzecz. Punkt jest bardzo duży. Można swobodnie przemieszczać się między regałami z towarem i zapoznawać się z nim. W sklepie 'Bershka' nie trzeba stać w długiej kolejce, by zapłacić za wybraną rzecz, ponieważ pracownicy sprawnie obsługują petentów.

Apteka w Gliwicach przy ulicy Okrzei 6 jest miejscem

Apteka w Gliwicach przy ulicy Okrzei 6 jest miejscem, w którym pracuje wykwalifikowana i miła obsługa. Personel posiada wiedzę o lekach, służy pomocą oraz proponuje zamienniki czy rabaty. Informuje także o wszelkich promocjach. Pani farmaceutka, która obsługiwała dziś mnie, chętnie doradzała, jaki lek będzie najlepszy. Ceny leków w opisywanej aptece są odrobinę niższe niż w pozostałych. Placówka znajduje się na uboczu Gliwic i przez to może być konkurencyjna cenowo, ponieważ klienci kupują w niej leki, nie musząc udawać się do innych aptek. Kiedy byłam w tym miejscu, otwarte były dwa okienka, dzięki czemu nie było kolejki. Personel sprawnie obsługiwał petentów. Wadą apteki przy ulicy Okrzei może być fakt, iż trzeba wejść do niej po schodach. Owe schody mogą być uciążliwe dla ludzi starszych lub chorych. Apteka przyciąga uwagę swoją niebieską barwą, która na tle budynków mieszkalnych wyróżnia się. Będąc w Gliwicach i potrzebując jakiegoś leku, polecam udać się do owego miejsca, w którym czeka miła i profesjonalna obsługa oraz pełen asortyment (jeszcze nie zdarzyło się tak, aby poszukiwany przeze mnie lek był niedostępny).

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem