Opinie wystawione przez użytkownika: DORA_1

Rewelacyjnie

W niedzielę 28-go lipca byłam w Nysie i odwiedziłam sklep Aldi - bardzo miłe odczucia i znów tu zajrzę, gdy będę w Nysie. Pełna kultura handlowa w każdym znaczeniu, tego słowa - eleganckie ekspozycje, przestrzeń dla klientów, duży wybór, ład, porządek, estetyka i przyjazny personel obsługowy, a w dodatku ceny, które zachęcają do ponownej wizyty, niektóre mogą konkurować z "popularną" na rynku, Biedronką. Po tej wizycie pomyślałam - jaka szkoda, że w moim miasteczku nie ma tego sklepu.

coraz słabiej

Kiedyś był to sklep wart najwyższych ocen, a obecnie, coraz częściej mam tzw. mieszane odczucia - przejścia zastawione paletami z towarem, cenówki niezgodne z prezentowanym towarem, a wielu brak i w ogóle to bardziej skład handlowy, niż placówka, w której wygodnie można zrobić zakupy. W niedzielne popołudnie, 28 VIII) wiele pustych miejsc, zapewne przygotowanych do wyłożenia nowego towaru. Tylko obsługa została, na niezmiennie wysokim poziomie - miłą, grzeczna, życzliwa. Często robię tuza kupy, widzę zachodzące zmiany, w pewnym sensie wizerunkowe.

Rewelacyjnie

Kurier GLS-u (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), bardzo często dostarcza mi paczki z uwagi na moją współpracę z pewną firmą. To przesympatyczny, miły, młody człowiek, który bardzo profesjonalnie traktuje swoje powinności. w dniu dostarczenia paczki, rano otrzymuję sms-a informacyjnego o orientacyjnym czasie dostawy, a w razie, gdy nie na mnie w domu w momencie dostawy, umawiamy się telefonicznie na miejsce pozostawienia przesyłki. GLS ie zawodzi, GLS dostarcza na czas, GLS robi to profesjonalnie.

Ocena z dnia: 01.07.2019
GLS Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bywam w tym sklepie, wprawdzie nieregularnie, ale dość często. Są takie artykuły, które tylko tutaj kupuję, ale też z racji promocji zjawiam się ww Polo markecie, bo o intratnych informują mnie sms-em. Sklep jest duży, przestronny i zaopatrzony obficie. Wygodnie robi się zakupy, a obsługa jest bardzo miła, ukierunkowana na zadowolenie klienta. Asortymentowe rozmieszczenie artykułów pozwala na ich przejrzenie, ale także na sprawne odnalezienie tego, co klient potrzebuje. Życzenie "miłego dnia/popołudnia/wieczoru" (zależnie od czasu zakupu, tutaj jest standardem. Zróżnicowane ceny, ostatnio zauważyłam, że bywają konkurencyjne, nawet w stosunku do popularnej Biedronki.

słabizna

Jadę sobie samochodem, a tu dzwoni telefon, więc się zatrzymałam, żeby odebrać, bo mogłaby to być jakaś ważna informacja, a to okazał się telefon od operatora w sprawie przedłużenia mojej umowy. Nie uznałam to za ważne, poinformowałam miłego pana o tym, że jestem w drodze, a ten mówi, że rozumie, ale zajmie mi dosłownie 3-4 minuty. Zupełny brak kompetencji i oczekiwanie, że będąc w drodze, za kierownicą samochodu - wysłucham oferty, z-analizuję i zdecyduję, oczywiście, że pozostanę dalej ich klientem. Nie lubię być niegrzeczna, złości mnie brak znajomości zachowań w określonych sytuacjach, denerwuje nagabywanie i próby zajmowania czasu w okolicznościach niesprzyjających. Platforma nc+ powinna lepiej przygotowywać swoich pracowników, nawet jeśli są tylko tzw. "naganiacze" klientów. W tym przypadku musiałam być, cokolwiek niemiła, a kolejnego telefonu, wieczorem, gdy byłam w domu, już nie odebrałam.

Ocena z dnia: 18.06.2019
nc+ Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Tu można smacznie i stosunkowo tanio zjeść, dlatego, co jakiś czas przyjeżdżamy, aby zaspokoić, nazwijmy to - zachciankę. Duży wybór dań przyrządzany w tzw. otwartej kuchni, wszystko na świeżo, co dla zdrowia i podniebienia jest swoistym "rajem kulinarnym". Bardzo miła i grzeczna obsługa - sami Wietnamczycy, choć nie do końca zrozumiali, co do polskiej mowy, jednak można się dogadać i przy smacznym jedzeniu, nie stanowi , specjalnego utrudnienia. mam tu swoje ulubione dania, podobnie jak reszta rodziny. Polecam, warto spróbować, jeśli ktoś nie zna tej kuchni lub mijał Guty obojętnie i nie zainteresował się.

Rewelacyjnie

W ostatnim czasie, głównie z racji mojej pracy, otrzymuję wiele przesyłek, które są dostarczane przez firmę kurierską GLS, więc nie byłabym sobą, gdybym kilku słów w zakresie jakości obsługi, nie zamieściła, zwłaszcza, że jestem bardzo zadowolona. Jestem odpowiedni wcześnie informowana o idącej do mnie przesyłce (e-mail, SMS) z podaniem telefonu do kuriera i szacowanym czasie dostawy. Kurier (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) jest bardzo grzeczny i dba o wizerunek firmy. Bywało, że było nikogo w domu, więc mogliśmy uzgodnić miejsce pozostawienia przesyłek, które docierały do mnie w stanie idealnym, nienaruszonym. Bywało, że czasem odbierał ode mnie przesyłkę i zawsze docierała do odbiorcy, również w idealnym stanie. fachowość, profesjonalizm i zadowolony klient są niepodważalną "wizytówką" GLS-u, wg mnie. ☺

Ocena z dnia: 31.05.2019
GLS Oddział

Rewelacyjnie

Zacznę nietypowo - od podziękowania firmie Visan za profesjonalną, sprawną obsługę z troską o moje zadowolenie. Wybrałam firanki na internetowej stronie sklepu, ale okazało się, że jeden wzór jest nieosiągalny w oczekiwanym wymiarze, więc zadzwonił do mnie pracownik, aby uzgodnić zamówienie. bardzo miła Pani (szkoda, że imię mi się nie utrwaliło). Zmodyfikowałam zamówienie, a różnicę wpłaconej kwoty, zwrócono mi. Na szczególną uwagę zasługuje sprawność obsługi - była środa, w sobotę Dzień Dziecka, a moje zamówienie zmodyfikowałam o poduszki piłkarskie dla chłopców. Już w czwartek miałam na koncie zwróconą różnicę , a w piątek odebrałam paczkę. No rewelacja ! Po prostu rewelacja ! Obsługa jakiej wielu powinno nauczyć się. Byłoby, swoistym "grzechem", nie pochwalić. Wyrazy uznania i podziękowanie od zadowolonej klientki ☺

Ocena z dnia: 31.05.2019
visan.pl Oddział

Rewelacja

Twisto to portal, który oferuje nowatorski sposób płatności za zakupy on-line: zamawiamy artykuły w sklepie on-line i cały proces zakupu przebiega/realizowany jest standardowo z wyjątkiem płatności, bo po otrzymaniu zamówienia, płatność możemy dokonać do 21 dni - Twisto za nas zapłaciło, a więc tradycyjny zakup, testowanie w domu, potem płatność. taka innowacyjność bardzo mi odpowiada. Kupowałam w ten sposób w sklepie Born2be (nie raz), bardzo mi to odpowiadało i skorzystam w przyszłości znowu, pełen komfort i wygoda, po pełnym zaakceptowaniu zakupu. Polecam korzystanie z tej formy płatności za zakupy on-line - satysfakcja gwarantowana, a usługa jest dostępna bez rejestracji i dla klientów wszystkich banków.

Ocena z dnia: 10.05.2019
Twisto.pl Kontakt online

Rewelacyjnie

Polecam zakupy u nich - profesjonalne podejście do klienta, szacunek i zachęty do dalszych zakupów., a kupowałam u nich nie pierwszy ani nie drugi raz i zawsze czułam się usatysfakcjonowana, bo artykuły spełniały oczekiwania i były zgodne z opisem i prezentowanymi ilustracjami. Myślę, że duża różnorodność ofert może zadowolić każdego. Od momentu zamówienia, klient jest informowany o podjętych działaniach - przygotowanie, realizacja, pakowanie, wysyłka, etc. Dostawa sprawna, zgodna z zapowiedziami na stronie sklepu, a przesyłka dostarczona w nienagannym stanie. Namówić mnie do zakupów w internecie nie jest łatwo, ale Born2be - polecam, warto być ich klientem, a do zamówienia zawsze dołączane mam kupony rabatowe na kolejne zakupy, co więcej - kupony funkcjonują także, gdy wybieramy artykuł, nawet oferowany po obniżce, w cenie promocyjnej. W dodatku jest fajna opcja do regulowania należności - kup teraz, zapłać później. Można korzystać z zakupu, mimo że zakup nie został jeszcze opłacony, a raczej opłacił go Twisto, który bezpłatnie czeka 21 dni na zakupu, po otrzymaniu towaru. No rewelacja, po prostu rewelacja.

słabizna

Jestem rozczarowana obsługą, a dokładniej jej kosztami - zakupiłam obuwie, okazało się, że nie spełniają moich oczekiwań, więc postanowiłam zwrócić, zgodnie z obowiązującym regulaminem, 30 dni od dnia otrzymania - zrobiłam tego samego dnia, w ciągu 2 godzin, po powrocie do domu, przymiarce i zapakowaniu do przesyłki. Jakże się rozczarowałam, bo okazało się, że muszę ponieść koszt tej wysyłki - jeśli nadam pocztą - płacę od razu, jeśli nadam in-post - koszt będzie odliczony od mojej zapłaty za zakup, strona internetowa jasno to artykułuje. Mimo to dokonałam zwrotu, zakup nie spełnił oczekiwań i kosztowało mnie to niespełna 20 zł. Można powiedzieć, że była to przymiarka butów - najdroższa z jaką miałam do czynienia. Nie polecam zakupów tutaj, płacić trzeba za niedokonanie zakupu.

Ocena z dnia: 10.05.2019
Czas Na Buty Kontakt online

Rewelacja

Z Twisto zetknęłam się dokonując zakupów on-line - to nowoczesna forma płatności za zakupiony towar, zamawiam, otrzymuję zamówienie, sprawdzam i jeśli jestem zadowolona - płacę do 21 dni. pełna wygoda, pełen komfort i zaskakująco wygodnie. To zupełnie nowe uczucie przy zamawianiu, dość nietypowa forma zakupu, bez płacenia od razu, zamówienie jest realizowane. Podoba mi się, dwukrotnie spraktykowałam, polecam, rewelacyjnie. Zawsze otrzymuję powiadomienie na @ o zbliżającym się terminie płatności, nie ma mowy o przeoczeniu czy zapomnieniu.

Rewelacyjnie.

od lat jestem ich klientem - to mówi samo za siebie :)

Ocena z dnia: 03.03.2019
PKO BP Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

kiedyś miałam u nich kredyt, teraz mam kartę kredytową (od lat)i likwidować jej nie zamierzam, to chyba coś znaczy

Ocena z dnia: 02.03.2019
Santander Consumer Bank Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Co jakiś czas do mnie dzwonią i oferują mi jakiś produkt. jeszcze nie byłam ich klientem i nie mogę wiele/szerzej o nich "mówić", ale kontakt z pracownikami jest zawsze miłym akcentem, więc nie mam powodu ich ganić.

Ocena z dnia: 01.03.2019
Citi Handlowy Inna forma kontaktu

Świetnie.

mam u nich produkt, nie narzekam, a obsługa jest zawsze na odpowiednim poziomie, choć głównie telefoniczna - od czasu do czasu

Ocena z dnia: 01.03.2019
Credit Agricole Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

z tym bankiem mam szerszy związek, bywały momenty niezadowolenia, a raczej zadowolenia niepełnego, ale ogólnie narzekać nie mogę, ważny jest konsensus

Ocena z dnia: 01.03.2019
Pizzeria Hej Inna forma kontaktu

Tak sobie.

nie tak dawno zadzwoniono do mnie z tego banku, oferując mi tzw. atrakcyjny kredyt, nie nalegano, gdy odmówiłam, poinformowano mnie też o źródle, pozyskanych danych

Ocena z dnia: 01.03.2019
Nest Bank Inna forma kontaktu

Ok.

mają bałagan w dokumentacji - najpierw przysłali mi decyzję o całkowitej spłacie k-kredytowej i jej zamknięciu, a za jakiś czas informację o zaległości kilkuzłotowej, wpłaciłam "dla świętego spokoju", ale to nie koniec, bo znowu chcą kilka złotych. Niech mi ktoś powie, że bank "nie łupi".

Ocena z dnia: 01.03.2019
Alior Bank Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Różni ludzie , różnie mówią, ja jestem ich klientem i jest OK

Ocena z dnia: 01.03.2019

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem