Opinie wystawione przez użytkownika: DORA_1

Super

Na czas pandemii, Pepco wprowadziło ofertę promocyjną - 30% na cały asortyment sklepowy, to promocja "super", bo ta sieć ma wiele przydatnych, zróżnicowanych artykułów od wyposażenia wnętrz do odzieży i nie mówię, żeby wszystko kupować, jak leci, bo ja też takich zakupów nie dokonałam, ale mogę polecić kobietom rajstopy czy pończochy - są w bardzo dobrej cenie, a dodatkowe 30% to prawdziwa okazja zakupowa, warto zrobić mały zapas. Obsługa tej placówki to bardzo miłe i sympatyczne panie, gotowe doradzić, służą pomocą, jeśli klient tego potrzebuje. Na wejściu, na klienta czekają rękawiczki-jednorazówki i płyn do dezynfekcji, a ilość dostępnych koszyków jest równa maksymalnej obecności klientów, zgodnie z wytycznymi od władz. Jedyny mankament Pepco to tłok na wieszakach z ekspozycjami odzieży - towaru mają dużo, ale łatwo coś strącić, niestety.

Rewelacyjnie

Od pewnego czasu, sklepy Aldi znalazły się w kręgu moich ulubionych i wielka szkoda (jak dla mnie), że nie ma takiej placówki w moim miasteczku. Moja praca wymaga (od czasu do czasu) przemieszcania się, więc będąc w Brzegu "zaczepiłam" o Aldi po zakup konkretnych produktów. W dobie pandemii COVID-19, wiele sklepów podniosło ceny, zwłaszcza na żywność pakowaną. ja udałam się tutaj po płatki dla dzieci, które w Aldi mają przystępną cenę i są w dużych opakowaniach, co pozwala na rzadsze robienie zakupu bez uszczerbku na budżecie domowym, ku zaspokojeniu konkretnej potrzeby. Sklep spełniał wymogi ograniczeń wprowadzonych w kraju (rękawiczki jednorazowe, liczba osób w placówce, oznaczenia odległości klientów do kas) i jedyne co mnie wkurzało to komunikat, jakby popędzający klienta w kwestii zakupu, ale to wymóg ogólnokrajowy (nie do końca sensowny, bo nie zawsze kupuje się tylko to co jest na liście zakupów, czasem w sklepie trafia się na inne artykuły, które akurat są potrzebne i nie ma się ich na swojej liście), więc nie czepiam się tego. Obsługa miła i grzeczna, ład i porządek w sklepie, prezentacje przejrzyste i pogrupowane, uwidocznione promocje. Przyszłam po płatki dla dzieci - zrobiłam zapas w różnych smakach, ale parę dodatkowych artykułów też kupiłam - przydatnych i w promocyjnych cenach. Pewnie za jakiś czas znów zawitam do Aldi i wyjdę zadowolona.

Super

Lubię sklepy Netto, choć nie mam zbyt wielu okazji do bywania w nich, zwłaszcza teraz w czasie pandemii. Do tego zawitałam w związku z pracą, którą wykonywałam w tym mieście i nie oparłam się pokusie zajrzenia/zrobienia małych (cokolwiek) zakupów, zwłaszcza, że sklep jest na trasie mojego powrotu do domu. Bardzo miła obsługa, zabezpieczona przed szerzeniem, ewentualnego zarażenia COVID 19, przygotowane też były, wymagane środki ochrony dla klientów typu rękawiczki jednorazowe oraz oznaczenia odległości, klientów oczekujących do kasy.Świeże pieczywo, świeże warzywa i owoce oraz ład prezentacyjny dawały poczucie komfortu, a przestronność między regałami zapewniała wygodę poruszania się.

Rewelacyjnie

Zakup perfum nie musi rujnować domowego budżetu, ale powinien sprawiać przyjemność zapachową każdej kobiecie i te aspekty spełniają zakupy w sklepie AMBRA na laneperfumy.pl. Od pewnego czasu dokonuję tam zakupu perfum, choć oferta ma szeroki wachlarz produktów., Zapachy są bardzo długo utrzymujące się, można nabyć oryginały lub ich odpowiedniki. Przestałam używać mało wydajnych dezodorantów, zastąpiłam je wodami perfumowanymi od Ambry - jest taniej i wydajniej w dodatku z nutą perfum, których używam. Dzięki AMBRA wysoka jakość i luksus zapachu stały się dla mnie obowiązującym standardem, a nie luksusem dla wybranych. Przy każdym zakupie mam punkty lojalnościowe, które obniżają cenę kolejnych zakupów. To dodatkowy argument, że warto zarejestrować się i korzystać z przyjemnością. Płatności za zakup też mają udogodnienie powiązane z Twisto - płatność odroczona, co daje możliwość do-planowania wydatku. Kontakt @ (w razie potrzeby,) jest bardzo sprawny - odpowiedź niemal natychmiast - wysłałam zapytanie wieczorem, następnego dnia rano przyszła odpowiedź - jasna i wyczerpująca. Z AMBRA - kobiecość zapewniona, chociaż mają też produkty na mężczyzn, jednak tych nie testowałam/sprawdzałam, wiadomo - jestem kobietą ☺

Super

Niewielki sklep mięsny i bardzo dobre wyroby, których miałam okazję spróbować, w ostatnim czasie, wprawdzie nie wszystkich, bo interesowały mnie takie, które nie mają zbyt wielu substancji konserwujących, a takie na rynku, choć nie są rzadkością mają swoją "stosowną cenę", ale tutaj doświadczyłam czegoś, co nawet w moim rodzimym miasteczku ma swoją w/wspomnianą stosowną cenę, ale nie w tym sklepiku - tu można kupić wspaniałe wyroby w cenie, zwanej przystępną. Jak oni to robią - nie wiem, kto im dostarcza wyroby - też nie wiem, ale wiem, że gdy znów będę w Brzegu, odwiedzę ten sklep na pewno. Miła, uprzejma obsługa w osobie sympatycznej pani to dodatkowy aspekt. Do sklepu trafiłam w czasie trwającej już epidemii, więc wszelkie środki bezpieczeństwa były zachowane, zgodnie z wymogami, wprowadzonych obostrzeń (rękawiczki, szyba dzieląca, etc.). Warto było tu zajrzeć bo jakość wyrobów wędliniarskich nie mierzy się w różnorodności, zwykle nazw, ale w jakości smakowej.

Rewelacyjnie

To jedna z dwóch placówek tej sieci w naszym miasteczku, bardzo nowoczesna, typu kawiarenki-cukierenki. Można tutaj kupić słodkości na wynos, ale też zjeść ciastko czy lody i wypić kawę na miejscu.. Ja wstąpiłam, aby kupić mały tort i kupiłam, choć nie zamawiałam wcześniej. Bardzo miła, pro-kliencka postawa personelu dba o klientów, zna asortyment, który sprzedaje, potrafi doradzić/omówić/przedstawić walory. Bywam tu, zwłaszcza, gdy chcę kupić smaczny wyrób cukierniczy, zwłaszcza na specjalną okazję. Wiem, że się nie zawiodę, a goście będą zadowoleni. Polecam znajomym, jak jest okazja, polecam teraz, wyrażając swoją opinię ☺

Rewelacyjnie

Tak się składa, że od pewnego czasu współpracuję z tą firmą, głównie jako odbiorca przesyłek od mojego zleceniodawcy (dość długofalowego), znacznie rzadziej jako nadawca, a kurierem, który dostarcza mi przesyłki, znacznie rzadziej odbiera, jest bardzo sympatyczny, młody człowiek, który dba o jakość dostarczeń i całą resztę jakości obsługi. Życzę mu, aby zawsze był, minimum taki jaki, jaki jest - życzliwy, przyjazny i pełen dbałości o jakość obsługi, ale nade wszystko życzę mu zdrowia - jak będzie miał zdrowie, resztę ogarnie bez problemu ☺ ☺ ☺ ! Wesołych Świąt! (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Ocena z dnia: 18.12.2019
GLS Oddział

Bardzo dobrze.

Czasem kontaktuję się z PGNiG telefonicznie i wtedy wkurzam się na scentralizowany system połączenia co do sprawy - odsyłanie automatyczne do kolejnych tematów rozmowy, zanim dotrę do rozmowy z konsultantem. Czasem trafi się osoba kompetentna z pełnym profesjonalizmem obsługi. Generalnie, kontakt i obsługa są do przyjęcia i wytrzymania, choć czas oczekiwania wymaga ogromu cierpliwości.

Ocena z dnia: 03.11.2019
PGNiG Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Wysoka kultura jakości, zarówno pod względem obsługi, jak i ekspozycji asortymentu meblowego o dużej gamie wyboru, nie tylko co do różnorodności, ale także materiałów wykonania. ceny też nie niskie, ale komfort kosztuje.

Ocena z dnia: 02.11.2019
Agata Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Trzeba było kupić nowy garnitur mężowi, zakup tutaj okazał się strzałem w dziesiątkę. bardzo dobry gatunek tkaniny, profesjonalna obsługa, elegancki wygląd placówki.

Ocena z dnia: 02.11.2019
BYTOM Inna forma kontaktu

Świetnie.

Sklep tej sieci jest w moim miasteczku stosunkowo niedługo (cokolwiek to znaczy). Nie bywam w nim regularnie, ale zdarza się, że tu trafię. Dość duża placówka, ale ma duże, za duże za-towarowanie, co zaburza, w pewnym sensie, komfort kupowania, aczkolwiek jest duże zróżnicowanie (art, kobiece, męskie, dla dzieci, do domu, dla zwierząt, etc.). Pracownicy mili, życzliwi, przyjaźni. Znam wiele osób,które bardzo chwalą ten sklep, m.in. za ceny, ja nie narzekam, ale jakoś - rzadko tu bywam.

Ocena z dnia: 31.10.2019
dino Inna forma kontaktu

Bardzo źle.

Polo Market jest w moim miasteczku i bardzo dba o to, aby klient był usatysfakcjonowany i nie omieszkał przybyć na zakupy. niemal każdego dnia rano dostaję sms z aktualnymi ofertami w promocji, ale niestety sms bywa bardzo spóźniony, np. dziś - o 8.43 otrzymałam informację o atrakcyjnej cenie filetów z piersi kurczaka, udałam się po zakup, a tu niespodzianka - już dawno towar został wyprzedany. fatalnie, skoro sklep jest czynny od 7-ej, taka informacja powinna przyjść wcześniej, albo zaopatrzenie powinno być bardziej obfite. Inna sytuacja z soboty 2-3 tygodnie wcześniej: udka z kurczaka w super cenie (godz. 10), więc udałam się tam, a tu niespodzianka - sprzedawczyni powiedziała, że już przed 9-tą się skończyły. Powinni popracować nad informacją dla klientów, skoro mam ich kartę lojalnościową powinni zachować się wobec mnie, także lojalnie. byłobyy za co pochwalić ten sklep, ale tego nie zrobię, bo kilka razy zostałam nieuczciwie potraktowana, marketing-owo. A fe!

Ocena z dnia: 31.10.2019
Polo Market Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Ten sklep jest dla mnie, już tylko wspomnieniem, bo jakiś czas temu został przekształcony w Delikatesy centrum, jednak wspomnienie jest bardzo życzliwe, bo często, a nawet bardzo często w nim bywałam, co może potwierdzić moja wysoka ocena, choć jest oceną, jakby przeszłości. Był tu zawsze świeży towar na warzywniaku, w części z nabiałem, pieczywem, wędlinami i mięsem. zawsze był estetyczny wygląd, w ogólnym wrażeniu, dbano o ład i porządek asortymentowy, a pracownicy przyjaźnie i z kulturą traktowali klientów. fajnym dodatkiem obsługi było nagłośnienie placówki (muzyczka, reklama) o stonowanej sile, takiej - w tle zakupów. To uprzyjemniało, na swój sposób, zakupy.

Ocena z dnia: 31.10.2019
EKO Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

O lat bywam w tej sieci sklepu, od lat robię tu zakupy, zazwyczaj okazjonalne, przy okazji wizyty i jestem zadowolona z obsługi, w pełnym tego słowa znaczeniu.

Ocena z dnia: 30.10.2019
C&A Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Znaczek firmowy Netto ma pieska, jako przyjaciela człowieka i nie wiem, co bardziej mnie przekonuje do tego sklepu - przyjazny znak firmowy czy przyjazna organizacja sklepu, a może wszystko razem, jako suma czynników. netto, podobnie jak Kaufland przypadł mi od razu do gustu i, gdy tylko ma okazję - wstępuję i zawsze coś kupię. Czasem żałuję, że nie ma tego sklepu w moim miasteczku. ceny, może bie są najniższe, ale jak to w handlu - jedno tańsze, inne droższe. Organizacja sklepu jest przygotowana pod potrzeby klienta - pogrupowanie asortymentowe, duże zróżnicowanie, wygoda pobytu i życzliwość pracowników. Ogólnie - bez zarzutów.

Ocena z dnia: 30.10.2019
NETTO Inna forma kontaktu

Świetnie.

Może ceny, nie zawsze napawają mnie optymizmem, ale czasem coś tu kupię, za to pełną satysfakcję daje mi obsługa.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Orsay Inna forma kontaktu

Słabo.

Sklepy Żabki, od początku powstania, nie kojarzyły mi się pozytywnie, może dlatego, ze ten w moim miasteczku miał (w przeszłości) bardzo nieprzyjemną, gburowatą obsługę, teraz to się zmieniło, ale niesmak pozostał. Długi czas omijałam ten sklep, można by rzec - szerokim łukiem. Dziś, kiedy wchodzę tam czasem, nadal odczuwam antypatię, choć nie ma śladu po tamtej sytuacji. Właściwie idę tam tylko wtedy, gdy trzeba kupić papierosy, a inne placówki są zamknięte (niedziela). Od tamtego, niesympatycznego (przed kilku laty) czasu, jakoś nie zapędzałam się po inne zakupy, czasem miałam chęci, ale niechęć brała górę.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Żabka Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.

Ocena z dnia: 30.10.2019
Yves Rocher Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze.

Bardzo dużo asortymentu różnorodnego przeznaczenia, odzież takiej sobie jakości, ale artykuły dla gospodarstwa domowego całkiem dobre gatunkowo i to czasem tutaj kupuję, zabawek raczej nie polecam. Obsługa bardzo miła i grzeczna, w pełni kultury traktuje klienta.

Ocena z dnia: 30.10.2019
PEPCO Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie.

Duża różnorodność asortymentu dla dzieci, trochę mało promocji, ale i tak klient może być usatysfakcjonowany zakupem i jakością obsługi, razem ze swoją pociechą.

Ocena z dnia: 29.10.2019
Coccodrillo Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem