Opinie wystawione przez użytkownika: DORA_1

Rewelacyjnie

Centrum e-Zdrowie było w kręgu moich kontaktów z racji sczepienia przeciwko COVID, przesyłając mi informacje i przypomnienia o dacie wyznaczonego szczepienia. To duże udogodnienie, zwłaszcza, że pierwszą dawkę miałam wyznaczoną po przeszło miesiącu od zgłoszenia się i mogłaby mi umknąć, podobnie było z drugą dawką, ale ten zintegrowany system informacyjny ochrony zdrowia, w moim przypadku zadziałał bardzo sprawnie i komfortowo dla mnie. Wiadomości przesłane za pomocą sms-ów zadbały, abym w odpowiednim, wyznaczonym czasie przybyła do wyznaczonego punktu szczepień. Choć w mediach słyszałam różne dziwne przypadki odnośnie funkcjonowania tego systemu, z mojego punktu widzenia i na bazie własnych doświadczeń jestem w pełni zadowolona i usatysfakcjonowana.

Rewelacyjnie

To nie jest przychodnia lekarska do której przynależę, nawet nie znajduje się w miejscu mojego zamieszkania - jest oddalona o 100 km, ale tutaj miałam wyznaczony punkt szczepień przeciwko COVID, który wybrałam on-line, szukając wybranej szczepionki, więc mój kontakt był 2-krotny i 2-krotnie bardzo przyjemny. Obsługa dbała o sprawność szczepień, nie było tzw. przeładowania chętnych, a doktor, co chwilę sprawdzał czy nie przybyły nowe osoby i od razu prosił do gabinetu. Człowiek nie lubi czekać w kolejce, człowiek lubi przybyć i załatwić sprawę. W tej przychodni tak to funkcjonowało. Sympatyczny lekarz, bardzo miła pielęgniarka urzędowali w niewielkim, schludnym gabinecie, którego higiena i estetyka spełniały wymogi. Krótka, miła rozmowa z pacjentem , która poprzedzała szczepienie była uspokojeniem obawy ukłucia, czego ja się boję (po przykrym doświadczeniu z przeszłości). Pozdrawiam personel szczepiący, dziękuję za sympatyczne i, jednocześnie profesjonalne podejście ☺

Rewelacyjnie

Zakupu w Drogerii Melissa dokonałam on-line (nie pierwszy raz) i sprawność obsługi zasługuje na najwyższe uznanie, bo jeszcze tego samego dnia poinformowano mnie, że moje zamówienie jest realizowane, a po południu paczka była już gotowa dla kuriera, o czym informowano mnie na @. Mogłoby się wydawać, że to przesada w obsłudze, ale to była prawda, bo otrzymałam przesyłkę 3-ciego dnia od zamówienia - sprawność obsługi godna szacunku i przykładu dla innych sprzedawców on-line. Zamówieniem były produkty pielęgnacyjne, które zostały bardzo dokładnie zabezpieczone przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie, więc moje zadowolenie było w pełni satysfakcjonujące ☺

Rewelacyjnie

Do tej kwiaciarni wstąpiłam przejazdem, potrzebowałam bukiet z okazji urodzin teściowej. Duży wybór różnorodnych kwiatów pozwolił mi na skomponowanie wiązanki, którą sprzedająca pięknie ułożyła, przystroiła, ozdobiła i mi "podliczyła", aspekt ceny pomijam, bo to tylko dodatek, ważne i najważniejsze - zadowolenie klienta, a ja byłam zadowolona, w pełni, bo mojej teściowej należy się okazały bukiet. Kwiaciarnia jest niewielka, bogato zaopatrzona i mądrze, z rozmysłem zaaranżowana i estetyczna, co, po wejściu budzi uczucie swojskości, dopełnione miłą i grzeczną postawą pracownicy. Krótka wizyta, sprawna i profesjonalna obsługa przez sympatyczną panią ☺

Rewelacyjnie

Nazwa Apteki odzwierciedla jej otoczenie, liczne, kwitnące magnolie w otoczeniu dodają swoistego klimatu, trochę ogrodowego, przyjemnego dla oka i poprawiają samopoczucie, chociaż zakupy, konieczne już niekoniecznie (leki to nie tanie produkty). Nowocześnie zwizualizowana apteka ma 3 stanowiska obsługi, które zawsze są dostępne, gdy tylko pojawi się klienta, a inne stanowisko już obsługuje. Robę tutaj zakupy dla członka mojej rodziny, od pewnego czasu dość regularnie i zawsze spotykam się z uprzejmością pożądaną przez klienta. Nawet, jeśli jakiś specyfik jest aktualnie niedostępny, następne dnia jest już osiągalny. Higiena i estetyka są tu widoczne już na pierwszy "rzut" oka. Lubię tu robić zakupy, chociaż nie lubię kupować lekarstw.

Dobrze

Forma mojego kontaktu to indywidualne konto klubowicza, na ogół zadowolonego, ale anulowanie zamówionej nagrody (za zgromadzone punkty) po blisko miesiącu od jej zamówienia to chyba "mała" przesada. Nie ujmuje to Biodermie pozytywnego wydźwięku, ale budzi niesmak i rodzi taki trochę dyskomfort. Punkty wróciły na moje konto, oczywiście, ale dyskomfort pozostał, bo brak produktu w magazynie powinien być widoczny od razu, a nie po takim długim czasie. Nie oznacz to, ze np. obrażam się na Biodermę, nic tych postaw. Generalnie jestem zadowolona, bo mam dostęp do wiedzy w zakresie pielęgnacji i urody, mogę gromadzić punkty, są też punktowane zadania do wykonania i za zgromadzone punkty uzupełniam kosmetyki, których jakość jest na wysokim poziomie. Uczestnictwo to takie przyjemne z pożytecznym doznanie, dające ogólną satysfakcję

Ocena z dnia: 29.06.2021
BIODERMA Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

W ostatnim czasie, regularnie co tydzień bywam na tej stacji paliw, bo wypada mi po drodze. Tu oferowany jest pełny pakiet ofert z obszaru handlu i usług, nie tylko samochodowych. Reżim (cokolwiek to znaczy) Covidowy jest zachowany i nie jest uciążliwy dla klientów, a obsługa miła, grzeczna i uprzejma służy pomocą i zachętą. Gdy tu tankuję - mogę liczyć na pomoc pracownika podjazdu, a jeśli korzystam z ofert w sklepie - jestem pewna profesjonalnej obsługi. Jednak, tego dnia trafiła się tutaj niedogodność w formie awarii toalety. Można by rzec "awarię się zdarzają" i niby jest to, pewnego rodzaju normalność sporadyczna, jednak, przy współczesnych możliwościach zastępczych można było ten problem rozwiązać przejściowo, mając na uwadze potrzeby klientów, będących w trasie. To, wprawdzie nie zmienia mojej opinii o tej stacji paliw, ale za ten dzień, jakby urywa punkt w zakresie ogólnej oceny, wizyty tego dnia

Rewelacyjnie

Żeby zaspokoić głód lub "ucieszyć" podniebienie warto pójść do Hert-a, bo tutaj świeże, pachnące pieczywo, pyszne ciasteczka, wspaniałe ciasta i inne smakowitości są na porządku dziennym. ja udałam się po tort-a dla teścia, choć go nie zamawiałam, ale już wypróbowałam i wiem, ze zawsze mają - lekkostrawne, puszyste, smaczne i w różnych smakach z dodatkami owocowymi lub bez. Lekkie kremy, które wręcz rozpływają się w ustach są przyjazne, nawet dla bardzo wybrednych żołądków. Potrzebowałam też świeczki, również tutaj kupiłam. Zaglądam dość często do tej cukierni, gdy nie mam czasu na pieczenie, albo zwyczajnie - nie chce mi się. pyszne oferty bronią się same i klientom dogadzają, a w tej cukierni taki luksus zapewniają. W dodatku miła i grzeczna obsługa, choć w tzw. obecnie "reżimie covidowym", który w niczym nie ujmuje profesjonalnej postawie wobec kupującego.

Rewelacyjnie

Jak dobrze, że wreszcie otwarto centra handlowe, bo lubię takie miejsca, jak to kobieta. Weszłam do MONNARI, głównie dlatego, że manekin prezentował się tak, jak lubię sama wyglądać i można powiedzieć, że ten manekin został przeze mnie rozebrany (choć zrobiły to ekspedientki) - komplet był idealnie dla mnie, choć zakup spódniczki i golfa był niezależny od siebie. Nie dość, że rewelacyjna prezentacja, to jeszcze okazja cenowa fantastyczna - 70% mniej, no i jak było "nie kupić?", skoro w "normalnych" warunkach byłoby lekko ponad 3 setki. Moja radość była nieoceniona, nawet mąż przyznał "jakbyś zeszła z tego podestu" i potem było tylko jedno słowo - bierzemy, zanim zdążyłam się "oswoić" z widokiem w lustrze. jednak COVID ma też swoje dobre strony - klientki spragnione "baraszkowania" w ciuszkach, handlowcy spragnieni zbycia towaru i wszyscy, można rzec - zadowoleni. Obsługa miła i grzeczna, z uśmiechem zaprosiła na kolejne zakupy i pewnie znów, za jakiś czas, na coś tutaj trafię, bo klient zadowolony - wraca ☺.

Rewelacyjnie

Chociaż Korona-wirus wprowadził niemałe zamieszanie i zamęt w gastronomii, to jednak nie oznacza, że nie nie może być super, choć spożyć można w domu lub, jeśli ktoś jest bardzo głodny - może to zrobić w swoim samochodzie. Robimy sobie z mężem "małe" wypady do Guty-ego, bo smaczne potrawy są tego warte. Bardzo nam odpowiada ta kuchnia, zwłaszcza dania z grilla, teraz zimą są wspaniałe, choć nie przyrządzane samemu. Świetnie doprawione, a ja lubię "na ostro", wspaniały aromat, niepowtarzalny smak, sama lepiej bym nie przyrządziła. te azjatyckie przyprawy mają w sobie coś wspaniałego dla podniebienia. Kurczak, kaczka, wieprzowina, wołowina i inne, a do tego fantastyczna sałatka z kapusty, no po prostu - radość spożywania. Tzw. otwarta kuchnia pozwala śledzić zachowania przygotowujących potrawy, które klient otrzymuje w pojemniczkach, podane z uśmiechem i życzliwym wyrazem twarzy. Ja mam tu swoje przysmaki, mąż ma swoje i każdy delektuje się zakupem wedle własnych preferencji. Polecam, jeszcze się nie zawiodłam, dlatego bywamy tutaj, zwykle raz w tygodniu, czasem raz na dwa tygodnie i nie ma znaczenia, ze trzeba dojechać prawie 50 km. Są takie "rzeczy" dla których warto, a do Guty-ego warto, wg mnie ☺

Super

Akademia Kar-Group to m.in. inspiracje dla własnego rozwoju przez szkolenia on-lin, zarówno płatne jak i bezpłatne. Tu każdy znajdzie coś dla siebie, wedle wykonywanej pracy, zainteresowań czy innych aspektów. Miałam przyjemność korzystać, mogłam pobrać materiały, mogłam wysłuchać lektora, mogłam zdać egzamin i otrzymać jego poświadczenie, także w oryginale, otrzymane pocztą. Wygodnie i komfortowo przed własnym laptopem w domu. Nowe technologie na usługach społeczeństwa, w pełni są wykorzystane przez tą Akademię, oferując wiedzę do wykorzystania, nie tylko na niwie zawodowej.

Rewelacyjnie

Specjalistyczne Centrum Edukacji w platformie on-line jest bardzo dobrą formą na [podnoszenie własnych kompetencji. Sama korzystam, korzystają moi znajomi i każdy jest zadowolony. Portal jest prosty w obsłudze, więc nawet starsza generacja nie powinna mieć problemów. Niedogodnością może być fakt, ze materiały trzeba czytać samemu, bo lepiej/korzystniej jest słuchać i robić notatki, jednak taka forma nie jest mniej efektywna. Atutem bez dyskusyjnym jest fakt, ze ta forma szklenia (tutaj) jest bezpłatna, zapłacić trzeba za egzamin i certyfikat. Jeśli ktoś w życiu zdawał egzaminy, tutaj też nie powinien mieć problemów, Polecam ☺ korzystajcie ☺

Fatalnie

W początku istnienia wszystko działało sprawnie, ale teraz sprawne są tylko opłaty, które portal pobiera za utrzymanie konta. więc wkurzyłam się po tym, jak kilkukrotnie nie mogłam połączyć się, aby zapłacić za zakupy z Twisto i nic z tego nie wyszło, zapłaciłam od razu. Po takich doznaniach wysłałam @ z rezygnacją, a tu, po kilku dniach, każą mi dodatkowe pismo wysłać z rezygnacją, a przecież (zgodnie z prawem) rezygnacja powinna być równie łatwa jak zapisywanie się, więc myślę sobie, że jest to zwykłe przeciąganie na przedłużanie do opłat, które i tak nie przynoszą żadnych korzyści z członkostwa, a (moim zdaniem) służą wyciąganiu pieniędzy. Kiedyś chwaliłam, dziś neguję i nie polecam

Ocena z dnia: 31.01.2021
Twisto.pl Kontakt online

OK

To jedna z 2 stacji paliw w miasteczku, więc konkurencja, prawie żadna - ceny paliw niemal zrównane i, właściwie nie ma co narzekać, bo to i tak nic nie da, ale obejście jest bardzo zadbane, takie trochę retro w nowoczesnym obejściu. Retro, bo stoją dekoracyjnie stare -dawne -odnowione, traktorki na rozległym obejściu stacji. Obsługa klientów odbywa się w reżimie sanitarnym, obowiązującym w kraju z zachowaniem kultury i taktu wobec klienta. Przy dystrybutorze trzeba obsłużyć się samemu, są rękawiczki i papierowe ręczniki,

Super

Kontakt on-line jest bez zastrzeżeń, odpowiedź przychodzi "niemal" od razu, jasna i wyczerpująca, ale to tylko szczegół bo przedmiotem tej opinii są oferty, które oferuje się na Grupon-ie: turystyczne, gastronomiczne, fitness, szkoleniowe, zdrowotne, kulturalne i wiele innych. Co istotne, oferty są z kuponami, zniżkami, promocjami. Korzystam, co jakiś czas, jeszcze mnie nie zawiedziono, a "finał" był zawsze satysfakcjonujący.

Ocena z dnia: 31.01.2021
Grupon.pl Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Mój kontakt z Biodermą to głównie konto w portalu, czasem @ (w szczególnym przypadku) i to jest wystarczające, w zupełności, aby funkcje: użyteczna i zadowolenie były spełnione. Tu zgłaszam zakupy produktów i w zamian dostaję punkty, które (po uzbieraniu odpowiedniej ilości) mogę wymienić na wybrany produkt. To bardzo fajna oferta, atrakcyjna dla klubowiczów Biodermy. Poza tym są tzw. Wyzwania d wykonania, które też są punktowane, czasem są okazje tzw. punktów extra. Portal dostarcza, także dużo wiedzy nt. codziennej pielęgnacji, co wspiera podtrzymanie kondycji skóry. No same plusy, pełne zadowolenie, poprawiające, nie tylko wygląd, także samopoczucie. Polecam uczestnictwo ☺

Ocena z dnia: 31.01.2021
BIODERMA Inna forma kontaktu

Super

Od niedawna mamy tę placówkę w miasteczku i bardzo dobrze, nareszcie, to był czas najwyższy. Czysto, schludnie, bogate i różnorodne, bardzo różnorodne zaopatrzenie, a nawet zbyt różnorodne, bo karmy dla zwierząt czy spożywcze słodycze, nie bardzo mi pasują, ale to już szczegół. Ważne (dla mnie), ze mam duży, bardzo duży wybór kosmetyki kolorowej, tej ponadstandardowej i wreszcie mogę, w każdej chwili potrzeby, nabyć bez wyjeżdżania do większego miasta. Obsługa jest bardzo miłą i grzeczna, bez narzucania się czy wyrażania niezadowolenia, jeśli klient dziękuje za pomoc, bo przyszedł przejrzeć asortyment.

Rewelacyjnie

Mimo pandemii, mimo obostrzeń bywamy w tej placówce, bo to co dobre i w miłej atmosferze obsługi - przyciąga, a potrawy od Guty-ego są warte powrotów, nawet wtedy, gdy są serwowane tylko na wynos, w reżimie pandemicznych wymogów. Wszystko przygotowane na bieżąco, pod konkretne zamówienie, pikantne, pyszne, nic dodać, nic ująć, tylko zamówić, poczekać i odebrać, a potem skonsumować w domu lub w samochodzie (jeśli ktoś jest bardzo głodny), bo pandemia ma swoje wymogi.

Super

To był kontakt telefoniczny z racji moich urodzin i z ofertą zakupu w preferencyjnej cenie. Kiedyś byłam regularnym klientem YR, ale co jakiś czas zmieniam firmę, zwłaszcza w zakresie kremów. To miłe, gdy ktoś pamięta/czuwa nad pewnymi okolicznościami. teraz, czasem kupuję perfumy w YR, można by rzez - wracam do sprawdzonych, lubianych zapachów, więc ten telefon z życzeniami i atrakcyjną ofertą zakupu był miłym akcentem w dniu urodzin.

Ocena z dnia: 31.01.2021
Yves Rocher Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

To nie tylko sprzedaż biżuterii, to także usługi jubilerskie i zegarmistrzowskie. Często korzystam z tych wszystkich możliwości, zawsze jestem usatysfakcjonowana, bo to nie tylko profesjonalna obsługa, także pełna życzliwość dla oczekiwań klienta w otoczeniu luksusu prezentowanych wyborów, zarówno ze złota, jak i ze srebra czy szlachetnych kamieni, zgodnie z trendami rynkowymi.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem