Opinie wystawione przez użytkownika: ArnikaO

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - dobrzy specjalisci od finansow, poslugujacy sie fachowa terminologia, umiejac ja tez przelozyc na porstszy dla klienta jezyk. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - mile osoby, jednak nieco sztuczne, niezbyt przyjazne w pierwszej chwili, sztywne. 3 - Oferta, cena - jeden z najlepszych na rynku bankow, jak chodzi o szerokosc oferty. Brakuje jedynie rachunku oszczednosciowego, ktory bylby porzadnie oprocentowany, a jednoczesnie nie bylby tzw. lokata jednodniowa. 4 - Organizacja i czas obsługi - ekspresowo, bez kolejek, sprawe zalatwilam w 5 minut. 5 - Wygląd miejsca obsługi - jak na bank malo reprezentacyjny, ale lokal czysty, uporzadkowany, ze spojna identyfikacja wizualna, przytulny.

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - osoby doradzajace w sklepie znaja sie na sprzecie ,potrafia doradzic odpowiednia specyfikacje techniczna, dobrac poziom ceny i jakosci do mozliwosci klienta. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - bardzo mile osoby, o duzej wiedzy, rzetelne i wiarygodne, sympatyczne i otwarcie podchodzace do klienta i jego potrzeb. 3 - Oferta, cena - niezbyt wielu producentow, znam duzo lepiej zaopatrzone sklepy, jednak ten przyciaga atracyjnoscia cen, okresowymi ich obnizkami i przystepnymi promocjami. 4 - Organizacja i czas obsługi - szybka kompetacja zamowienia, choc jednego towaru brakowalo chwilowo w magazynie, postarano sie o niego ekspresowo:) Paczka dotarla do mnie 3 dni po zlozeniu zamowienia. 5 - Wygląd miejsca obsługi - nie dotyczy.

Ocena z dnia: 15.12.2011
Electromarket.pl Oddział

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - personel zorientowany w ofercie firmy, umiejetnie doradzajacy kompozycje smakowe, potrafiacy dopasowac menu pod konkretna osobe. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - sympatyczni mlodzi ludzie, nieco pozbawieni moze doswiadczenia i wynikajacego z tego pakietu umiejetnosci pracy z klientem. Nie podobaja mi sie firmowe mundurki, wolalabym widziec obsluge w bardziej swobodnych strojach. 3 - Oferta, cena - ceny niskie w porownaniu z konkurencja, oferta troche za waska, przydalaby sie wieksza paleta zakasek, salatek i ogolnie zdrowej zywnosci oraz napojow. 4 - Organizacja i czas obsługi - szybko i spaniwe, krotki czas oczekiwania na zamowienie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - calkiem mile i przyjemne miejsce, jak na sieciowa pizzerie, przytulne, z fajnym oswietleniem.

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - bardzo mila obsluga sklepu, profesjonalnie doradzajaca w zakresie zdrowgo odzywiania, widac, ze osoby ktore stworzyly sklep, znaja sie na dietetyce. 2 - Zachowanie i wygląd personelu- bardzo mile osoby, odbierajace telefony nawet o poznej poze, profesjonalnaobsluga, grzecznosc i kultura. 3 - Oferta, cena - oferta dosc szeroka, jak na nowo powstalysklep, aczkolwiek brakuje mi paru wiodacych na rynku producentow. Ceny przystepne, dosc droga wysylka. 4 - Organizacja i czas obsługi - przesylka doszla do mnie ekspresowo, wiec przynajmniej wiem, ze zaplacilam za dobrej jakosci kuriera:) 5 - Wygląd miejsca obsługi - nie dotyczy.

Ocena z dnia: 15.12.2011
mojemusli.pl Kontakt online

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - bardzo profesjonalnie podchodzace do swej pracy osoby, kompetentne,wyksztalcone i umiejace sie wlasciwie zajac pacjentem. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - wszyscy w schludnym ubiorze, firmowych identyfikatorach, chetni do pomocy i usmiechnieci, dawno nie spotkalam tak milej obslugi. 3 - Oferta, cena - ceny bardzo wysokie, choc standard uslug rowniez. Przy tym w miare szeroka oferta specjalistow. 4 - Organizacja i czas obsługi - zostalam szybko przyjeta mimo nietypowe pory dnia, ekspresowo zajeto sie mna i wszyscy byli przemili:) 5 - Wygląd miejsca obsługi - czysto, przejrzyscie i jasno, jednak modernistyczne wnetrza utrzymane w zimnej kolorystyce nie sa przytulne.

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - osoby z obslugi sklepu nastawione sa przede wszystkim na sprzedaz i wyszkolone handlowo, nie do konca umieja doradzac, a jesli chodzi o oferte znaja raczej ceny niz np. merytoryczna zawartosc ksiazek. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - osoby ze sklepu sa sympatyczne i owarte na klienta, ale nieco zbyt nachalne, staraja sie sprzedac maksymalna ilosc produktow. 3 - Oferta, cena - ceny nieco wyzsze anizeli w innych ksiegarniach, natomiast oferta waska, ograniczona do jednego wydawcy i obejmujaca przede wszystkim popularne, najczesciej kupowane tytuly, bez niszowych ksiazek. 4 - Organizacja i czas obsługi- na przesylke oczekiwalam dlugo, rowniez relatywnie dlugo trwalo kompletowanie samego zamowienia w magazynie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - nie dotyczy.

Ocena z dnia: 15.12.2011
Weltbild.pl Oddział

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - osoby młode i niedoświadczone, nie mają wystarczającej wiedzy w temacie odzieży, doboru fasonów raz kolorów do typu urody. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - panie miłe i sympatyczne, ale niezbyt pewne siebie i własnej wiedzy, mao uśmiechnięte i nieszczegolnie energiczne. 3 - Oferta, cena - oferta w klimacie mlodziezowym, nie spelnia moich oczekiwan co do mozliwosci calosciowego skompletowania zestawow odziezy na zime. Brakuje wiekszch rozmiarow, na co z przykroscia zwracam uwage w kolejnym sklepie. 4 - Organizacja i czas obsługi - bardzo sprawna obsluga i szybkie rozliczenie na kasie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - glosna muzyka znaczaco przeszkadza w zakupach, ale jeszcze wiekszym problemem jest zle dobrana i malo gustowna roowa kolorystyka sklepu. Salon widny i przestronny, ladnie skomponowana wystawa i ekspozycja.

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - personel jest dobrze wyedukowany w zakresie oerty sklepu, orientuje sie, gdzie znajduja sie poszczegolne produkty, potrafi doradzic w zakresie dekoracji pokoju. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - wiekszosc osob sympatyczna i mila, bardzo otwarta na potrzeby klienta i chetna do pomocy. 3 - Oferta, cena - ceny stosunkowo niskie, ale jakosc produktow nie jest wysoka, niestety :/ Oferta ograniczona, mimo duzej powierzchni sklepu, brakuje wiekszego wyboru mebli w roznych stylach. 4 - Organizacja i czas obsługi - oprocz niewielkich kolejek, panujacych na kasach, wszystko odbywa sie sprawnie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - ciekawa aranzacja sklepu, nietypowa, ale nieco przeladowana...

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - ludzie w srednim wieku to dość fachowi doradcy, znający ofertę inwestycyjną banku i chętnie dobierający korzystne dla klienta rozwiązania, konieczny okazał się jednak telefon do sąsiedniego oddziału;) 2 - Zachowanie i wygląd personelu - osoby miłe i grzeczne, bez sztucznego uśmiechu, profesjonalne w obsłudze klienta. Niczego nie sprzedają nachalnie, podchodzą wyrozumiale do wątpliwości rozmowcy. 3 - Oferta, cena - niekorzystne oprocentowanie konta w porównaniu z konkurencją, lokaty, jakie mi zapronowano, nie były optymalne, gdyz nie uwzgledniono zmian związanych z likwidacja lokat antybelkowych. 4 - Organizacja i czas obsługi - w porządku. W oddziale nie ma kolejek, można się spokojnie zastanowić i pomyśleć. 5 - Wygląd miejsca obsługi - miejsce, jak a bank, malo reprezentacyjne, troche ciasne i niezbyt czyste, bankomat w fatalnym stanie i miejscu...

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu- panie bardzo rzetelne, chętnie doradzają, można również odłożyć sobie towar na następny dzień. Minusem jest kręcący sie stale po sklepie ochroniarz i fakt, że do przymierzalni mozna wziąć tylko 3 rzeczy. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - sympatyczne, młode osoby z uśmiechem na twarzy obsługujące kllentów, poświęcające sporo uwagi na dobór rozmiarów :) 3 - Oferta, cena - kolekcje są nieco monotonne, utryman w młodzieżowej tylistyce, któa ne do konca mi odpowiada i nie można na pewno powiedzieć, że każdy by znalazł tu coś dla siebie. Ceny średnie, ale jest sporo atrakcyjnych promocji. 4 - Organizacja i czas obsługi - bardzo szybko i sprawnie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - salon duży i przestronny, niestety ubrania są bardzo ciasno rozmieszczone, ściśnięte na wieszakach, między którymi też jest bardzo mało przejścia. Przeszkadza zbyt głośna muzyka.

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - kiedyś bardzo lubiłam robić zakupy w tym sklepie, niestety niedawno zmienił się personel, a nowe ekspedientki nie są już tak dobrze zorientowane w ofercie firmy. Kiedyś bywało, że panie dzwoniły do drugiego salonu z prośbą o sprowadzenie dla mnie butów, oj, dawne czasy:( 2 - Zachowanie i wygląd personelu - personel poprawnie grzeczny i sympatyczny, pozbawiony jednak otwartości na klienta, mało chętny do pomocy. 3 - Oferta, cena - ceny bardzo wysokie jak na firmę, której marka znana jest tylko na rodzimym rynku. Owszem, firma zawsze oznaczała dobrą jakość, buty z Wojasa nosiłam nawet przez kilka lat, tylko niestety ostatnio to również zaczęło się zmieniać w złym kierunku... 4 - Organizacja i czas obsługi - bez kolejek, szybko i sprawnie, można płacić również kartą, uff :) 5 - Wygląd miejsca obsługi - salon jest na tyle przestronny, że zmieściołoby się wiecej asortymentu, bardzo czysty, klimatczny, bo utrzymany w drewnianej kolorystyce, z jasną, dobrze oświetloną witryną.

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - personel bankujest kiepsko zorientowany w aktualnych tendencjach na rynkach finansowch, nie potrafi umiejetnie poprowadzic umowy na temat inwestycji, natomiast skupia sie na schematycznej sprzedazy uslug. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - firmowe mundurki nie maskuja amatorszczyznyi braku przygotowania do pracy, sprzedawcy nastawieni są na wyciągnięcie ostatniego grosza od klienta. Pani zażyczyła sobie 100zł za zaświadczenie, choć prosiłam tylko o kwitek, potwierdzający dokonanie przelewu. 3 - Oferta, cena - oferta raczej wąska, dostosowana do potrzeb przeciętnego konsumenta, brak w niej inwestycji oraz rozwiązań dot. oszczędności. Wysokie oprocentowanie kredytów i pożyczek w porownaniu z konkurencja. 4 - Organizacja i czas obsługi - zostalam w miare sprawnie obsluzona, choc pani 2 razy telefonicznie musiala sie laczyc z centrala. Brak kolejek, jednak doradcy nie od razu interesuja sie wchodzacym klientem. 5 - Wygląd miejsca obsługi - lokal raczej ciasny, utrzymany w jaskrawoczerwonej kolorystyce, co nie sprzyja ukojeniu nerwow. A w relacji z tak marna obsluga byloby to wskazane... Czysto, pzynajmniej tyle.

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - mlode dzieczyny, kiepsko zorientowane w tajnikach mody i fasonow, ale dobrze znajace oferte swojego sklepu, raczej mechanicznie podchodzace do pracy, nie doradzaja klientowi. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - rzado kiedy panie sa usmiechniete, zdarzylo mi sie akurat dzisiaj zostac bardzo niesympatycznie potraktowana przez ekspedientke, przez co zrezygnowalam z zakupu plaszcza,mimo ze by bardzo elegancki i w dobrej cenie. 3 - Oferta, cena - ceny dosc wysokie, jak na tak waski asortyment, rzeczy raczej produkowane masowo i nie wyrozniajace sie niczym na tle ofert innych sieciowek. 4 - Organizacja i czas obsługi - obsluga malo przyjazna klientowi, ale przynajmniej nie ma kolejek w kasie. 5 - Wygląd miejsca obsługi - sklep troche ciasny, jednak dobrze oswietlony i zasze uporzadkowany.

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - trudno oceniac kompetencje kierowcow, ale w kazdym razie nie zdarzyl mi sie jeszcze autobusowy wypadek, a posiadanie prawa jazdy tej kategorii jest dla mnie samo w sobie wyczynem:) 2 - Zachowanie i wygląd personelu - bywa roznie, tym razem w autobusie linii 808 wyjatkowo niesympatyczny kierowca, burczacy na pasazerow i majacy do nich pretensje, ze kupuja bilety. 3 - Oferta, cena - korzystna oferta biletow miesiecznych, z ktorych regularnie korzystam. Problem z polaczeniami, duze braki dotycza linii nocnych, nawet jak na tak uczeszczana trase, niestety. 4 - Organizacja i czas obsługi - czeste spoznienia, przydalby sie lepszy system powiadomien o nich jak rowniez o autobusach, ktore wypadly z rozkladu. Czekalam ponad 20 minut na 808... 5 - Wygląd miejsca obsługi - akurat na tej linii autobusy to z reguly stare Ikarusy, nie grzeszace czystoscia i pekajace w szwach, w sensie doslownym...:/

1

1 - Wiedza i kompetencje personelu - sprzedawczynie sa stosunkowo dobrze poinformowane o ofercie sklepu, ale niestety jest ich bardzo niewiele i w efekcie ciezko sie doprosic o wskazanie konkretnego produktu, bo nie ma kogo zapytac. 2 - Zachowanie i wygląd personelu - panie poprawnie sympatyczne, ale rzadko usmiechniete. 3 - Oferta, cena - nieciekawy asortyment produktow, w ogole nie odwiedzialabym tego sklepu, gydby nie to, ze znajduje sie on na mojej drodze z pracy do domu. Ceny wyzsze niz w dyskontach. 4 - Organizacja i czas obsługi - wieczne kolejki w kasie, nigdy sie jeszcze nie zdarzylo, zeby wszystkie kasy byly czynne. 5 - Wygląd miejsca obsługi - nieporzadek panujacy w sklepie zniecheca do zakupow, brak konkretnych cen, produkty ulozone niejasno, dzialy nieopisane...ale jest czysto:)

Bardzo wygodny przejazd

Bardzo wygodny przejazd, autobus zasze o czasie, kierowca miły i rzeczowy, po drodze włączane jest oświetlenie, dzięki czemu moge pracować w trasie:) Cena przejazdu trochę wysoka, ale warunki o niebo lepsze niż w ciasnych busach:) Na trasie czasem zdarzaja sie spoznienie, ale głównie są one spowodwane remontami.

Ocena z dnia: 09.12.2011
PKS Katowice Inna forma kontaktu

Obsługa wprawdzie profesjonalna i posiadajaca szeroką

Obsługa wprawdzie profesjonalna i posiadajaca szeroką wiedzę o meblach oraz dekoracjach, niemniej jednak niekoniecznie sympatyczna:/ Brak uśmiechu na twarzach niestety razi. Ceny bardz wysokie,a meble wcale nie są tak atrakcyjne, jakby się chciało...duże, nieforemne, brak gotowych rozwiązań pod zabudowę. Jedynie salon ma ocenę idelną...jasny i przestronny, badzo elegancki.

Przyjazny sklep

Przyjazny sklep, z miłą obsługą, dobrze przygotowaną nie tylko w aspekcie sprzedażowym, ale i pod względem wiedzy profesjonalnej. Panowie służąradą iumieją dopasować sprzęt do potrzeb osoby poszukującej. Salon trochę ciasny, przez co sprzet jest słabo wyeksponowany. Za to obsługa naprawde świetna - cała transakcja odbyła się ekspresowo i poki co jestem bardzo zadowolona z laptopa.

Bardzo przyjemny lokal

Bardzo przyjemny lokal,pachnący świeżym drewnym, klimatyczny i przytulny, wymarzone miejsce na romantyczną kolację. Szeroki wybór różnych rodzajów pizzy i napojów, ceny umiarkowane, brakuje mi jednak w ofercie dań dietetycznych oraz sałatek. Obsługa miła, uczynna i bardzo sprawnie obsługująca klientów :)

Szeroki wybór firan i zasłon

Szeroki wybór firan i zasłon,a także innych dekoracji. Mozna wybrać nawet fantastyczne, aksamitne story w stylu retro. Jestem bardzo zadowolona wizyty, panie ekspedientki mile i pofesjonalnie doradzały mi, jak ubrać okna w salonie i kuchni, widać, że znają się na doborze kolorystyki i nowoczesnych form ozdoby okien. Salon trochę ciasny i ciemny, ale to kwestia lokalu...

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem