Opinie wystawione przez użytkownika: Anna_897

Ostatnio odwiedziłam sklep 3Kiwi z art

Ostatnio odwiedziłam sklep 3Kiwi z art. dziecięcymi w poszukiwaniu smoczka dla dziecka. Sklep ten funkcjonuje w mojej okolicy od niedawna, ale już mogę powiedzieć, że ma we mnie stałego klienta. Po pierwsze po wejściu do sklepu zauważyłam szeroki asortyment towarów, wszystko poukładane w estetyczny i łatwy do znalezienia sposób. Samych smoczków było kilkadziesiąt rodzajów. Zauważyłam również ,że ceny są bardzo przystępne a nawet po rozmowie z sprzedawcą, bardzo sympatyczną młodą kobietą, dowiedziałam się że, ceny można negocjować. Mogłam się od niej dowiedzieć, który ze smoczków poleca ze względu na wiek dziecka. Jestem bardzo zadowolona z możliwości zakupów w tym sklepie.

Wczoraj udałam się do Lukas Banku w celu zmiany danych

Wczoraj udałam się do Lukas Banku w celu zmiany danych adresowych. Gdy weszłam do środka doradca klienta poprosił żebym usiadła i zapytał w czym może pomóc, w placówce panowała przyjemna atmosfera, wygląd pomieszczeń jest dość ciekawy ponieważ w całość wystroju wkomponowane zostały zabytkowe łuki kamienicy, doradca szybko zmienił moje dane i zapytał czy moze w czymś jeszcze pomóc, całe załatwienie sprawy zajęło mniej niz dziesięć minut, co bardzo mnie ucieszyło gdyż miałam mało czasu.

Jakiś czas temu przyszła do mnie informascja o podwyżce

Jakiś czas temu przyszła do mnie informascja o podwyżce abonamentu przez Multimedia, więc postanowiłam zrezygnować z ich usług. Poszłam do Biura Obsługi Klienta W Świdnicy przy ul. Siostrzanej gdzie jak zwykle wyczekałam się w kilometrowej kolejce. Gdy w koncu była moja kolej i poinformowałam o mojej rezygnacji pani, ktora mnie obsługiwała wreczyła mi standardowy druk rezygnacji informując mnie, ze zapłacę karę za zerwanie umowy. Na piśmie które dostałam wczesniej było wyraźnie napisane, że jeśli nie odpowiada mi podwyżka mogę zrezygnować z umowy z miesięcznym wypowiedzeniem. Pani w BOK nie pofatygowała się nawet żeby zaproponować mi alternatywną ofertę, dodatkowo musiałam napisać specjalne oświadczenie ,że rezygnuję z umowy konsultując się wcześniej z Rzecznikiem ds. Konsumentów.Po jakimś czasie miałam trzy telefony z korzystniejszą ofertą, ale niestety przeszłam do konkurencji. W taki sposób można stracić wielu klientów.

W ubiegły piatek jak zwykle wybrałam sie na zakupy do

W ubiegły piatek jak zwykle wybrałam sie na zakupy do Biedronki ponieważ sklep ten mieści się na tej samej ulicy na której mieszkam.Jeżeli chodzi o asortyment sklepu to nie mam zastrzeżeń, na półkach zawsze panuje ład i porządek a panie kasjerki są zawsze miłe, życzą miłego dnia i zapraszają ponownie.Mam tylko jedno zastrzeżenie a mianowicie to, że w sklepie tym nie mozna płacić kartą co sprawia trochę kłopotów bo zawsze trzeba mieć przy sobie gotówkę.

Kilka dni temu wybrałam się na zakupy do Sklepu EMPIK w

Kilka dni temu wybrałam się na zakupy do Sklepu EMPIK w TESCO w Wałbrzychu. Z przyjemnością robię tam zakupy, ponieważ mają bardzo bogaty asortyment a rozmieszczenie książek o różnej tematyce jest dobrze przemyślane, tak że nie ma problemu ze znalezieniem interesującej nas pozycji. Nowości są wyeksponowane tuż przy kasie, dalej ciągną się rzędy regałów z książkami podzielone tematycznie. Sprzedawcy są sympatyczni i zawsze służą pomocą. Jeżeli interesującej nas książki nie ma w danym momencie, można bez problemu zamówić ją przez internet i odebrać w wybranym przez nas oddziale EMPIKU lub poprosić sprzedawcę o sprowadzenie książki. Polecam:)

Jakiś czas temu wybrałam się do PZU

Jakiś czas temu wybrałam się do PZU, ponieważ chciałam ubezpieczyć samochód i byłam zainteresowana ofertą firmy PZU. Placówka mieściła się przy ul. Armii Krajowej w Świdnicy. Doradca uprzejmie gestem zaprosił mnie abym usiadła i zapytał w czym może pomóc. Jak wspomniałam wcześniej interesowało mnie ubezpieczenie samochodu, dlatego zapytałam co może mi polecić. Przy omawianiu oferty zadawał mi dodatkowe pytania aby móc jak najdokładniej dostosować ofertę do moich potrzeb. Fachowo i wyczerpująco przedstawił mi ofertę ubezpieczenia OC i AC a także dodatkowych ubezpieczeń od nieszczęśliwych wypadków. Po uzyskaniu informacji podpisałam umowę ubezpieczeniową. Byłam zadowolona ze spotkania ponieważ jako klient spotkałam się z uprzejmą i profesjonalną obsługą.

Ocena z dnia: 30.08.2009
PZU Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem