Opinie wystawione przez użytkownika: Anna_4200

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Zastrzeżenia wyłącznie do ceny deserów. Mogłyby być nieco niższe. W propozycjach mogłyby pojawić się również małe porcje np. czekolady. Wolałabym spróbować 2-3 różnych małych wersji, niż jedną dużą. Z kolei jeden duży deser jest na tyle słodki, że na nic więcej nie ma się już ochoty.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 07.05.2018
Pijalnia Czekolady E. Wedel Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Zastrzeżenia wyłącznie do ceny gałki lodów w stosunku do wielkości gałki (są bardzo małe).Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 07.05.2018
GRYCAN Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. W zasadzie brak obsługi na sklepie, plusem jest duży wybór towarów dobrej jakości. Szybka obsługa przy kasach.

Ocena z dnia: 27.12.2017
TK Maxx Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie. Odbierając paczki w ruchu spotykam się ze sprzedawcami w słusznym wieku, którzy nie widzą kodu na smartfonie, twierdząc,że mają słaby wzrok i każą sobie odczytywać (zdarzyło mi się pewnego razu nie wziąć okularów w takiej sytuacji, ale sprzedawca chyba powinien je w miejscu pracy mieć, skoro pracuje z kasą i pieniędzmi).

Ocena z dnia: 27.12.2017
RUCH S.A. Inna forma kontaktu

OK

OK. Panie w działach nabiał/mięso potrafią rzeczowo udzielać informacji, obsługa pomaga teżodnaleźć poszukiwany produkt. Niestety, ceny dość wysokie.

Ocena z dnia: 27.12.2017
Piotr i Paweł Inna forma kontaktu

OK

OK. Bardzo długie kolejki do kas, promocje często symboliczne. W dużych sklepach jeden tylko czytnik kodów.

Ocena z dnia: 27.12.2017
LIDL Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Zdarza się, że na sali sprzedaży nie ma nikogo. Kasjerki nie dzwonią po koleżanki nawet, gdy przy kasie stoi kilkanaście osób.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Biedronka Inna forma kontaktu

OK

OK. Obsługa ok, niestety pracownicy wywierają na klienta nacisk, by kupili droższe paliwo. Zdarza się, że nieodpowiednio reagują na odmowę: niemal każą klientowi się tłumaczyć z tego.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Shell Inna forma kontaktu

Źle

Źle. Zatrudnia się młode dziewczyny, którym chyba każą się ostro malować i mizdrzyć do klientów, zwłaszcza płci męskiej.

Ocena z dnia: 22.12.2017
RYŁKO Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Pracownicy z inicjatywą, pomocni przy wyborze artykułów. Jedyny szkopuł: namawianie klienta na ubezpieczenia różnej maści. Jest oczywiste, że im więcej sprzedadzą takich usług, tym lepiej, jednak zdarza się, że mimo sprzeciwu klienta wychodzi on ze sklepu z ubezpieczeniem artykułu, nie do końca zdając sobie z tego sprawę.

Ocena z dnia: 22.12.2017
RTV EURO AGD Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Panie zawsze są na sklepie, pomagają wyszukać towar, są uprzejme.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Rossmann Inna forma kontaktu

Bardzo źle

Bardzo źle. Obsługa przypomina czasy PRL-u. Panie skwaszone, jakby robiły łaskę (nadmiaru klientów nie mają), do tego ceny z kosmosu.

Ocena z dnia: 22.12.2017
PSS Społem Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Spory wybór farb i innych produktów, ceny promocyjne zachęcają do zakupów. Mało jednak personelu, obsługi często trzeba szukać.

Ocena z dnia: 22.12.2017
PSB Mrówka Inna forma kontaktu

OK

OK. Obsługa kompetentna, ale tylko w prostych sytuacjach. Sprawy bardziej skomplikowane są poza zasięgiem pracowników placówek i infolinii. Pracownicy nie potrafią rozwiązać bardziej wymagających spraw i niestety nie potrafią wskazać kompetentnej osoby.

Ocena z dnia: 22.12.2017
PKO BP Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. Obsługa miła, uczynna. Jedyny minus za wysokie ceny.

Ocena z dnia: 22.12.2017
Pijalnia Czekolady E. Wedel Inna forma kontaktu

OK

OK. W sklepie znaleźć można mydło i powidło, jakość towarów nie powala, jednak ceny są przystępne.

Ocena z dnia: 22.12.2017
PEPCO Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie. Duży wybór produktów, m. in. żyrandoli, farb, baterii. Obsługa kompetentna i pomocna.

Ocena z dnia: 21.12.2017
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

OK

OK. Sprzedawcy są mocno szkoleni z technik sprzedaży, zdarza sięjednak, że po sprzedaży paneli okazuje się, że nie ma tylu listew, ile potrzeba lub łączników, mimo wcześniejszych zapewnień, że wszystkie produkty są od ręki. Niedrogi dowóz do domu na terenie miasta i wnoszenie.

Ocena z dnia: 21.12.2017
KOMFORT Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze. świeże warzywa i owoce, promocje często atrakcyjniejsze niż w innych marketach. Obsługa pomocna.

Ocena z dnia: 21.12.2017
Kaufland Inna forma kontaktu

OK

OK. Ceny nie są niskie, promocje często są promocjamiz nazwy (pewien rodzaj pościeli był w promocji po 35 zł, ten sam wzór od roku jest w tej samej cenie bez promocji).

Ocena z dnia: 21.12.2017
JYSK Inna forma kontaktu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem