Opinie wystawione przez użytkownika: Anna_2290

Byłam w sklepie Biedronka

Byłam w sklepie Biedronka, bo widziałam że w promocji są pieluchy DADA. Byłam zainteresowana zakupem, spotkałam pracownika, zapytałam czy są dostępne w sprzedaży ww. pieluchy, dowiedziałam się, że jeśli nie ma ich na sklepie to nie. Poprosiłam, aby pracownik sprawdził na magazynie, czy może są tam, ale pracownik uparcie twierdził, że jeśli nie są wyłożone to ich nie ma. Podkreślam, że był to pierwszy dzień promocji godzina 9.30 rano. Kupiłam wszystko co miałam zaplanowane, oprócz pieluch - wychodzę ze sklepu, a inny pracownik wiezie całą paletę poszukiwanych przezemnie pieluch. Bardzo się rozczarowałam. Prosiłam, pytałam, czekałam - nie było, po 10 minutach okazało się, że są. Niestety jakość obsługi tym razem zawiodła.

Świetnie

Świetnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Hitpol Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
4F Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 12.12.2016
Smyk Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
JYSK Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 09.12.2016
Leroy Merlin Inna forma kontaktu

Tak sobie

Tak sobie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
PGE Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Ocena z dnia: 09.12.2016
ORLEN Inna forma kontaktu

Dobrze

Dobrze.

Ocena z dnia: 09.12.2016
T-Mobile Inna forma kontaktu

OK

OK.

Ocena z dnia: 08.12.2016
Media Expert Inna forma kontaktu

Świetnie

Świetnie.

Ocena z dnia: 08.12.2016
Samsung Inna forma kontaktu

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze.

Ocena z dnia: 08.12.2016
PZU Inna forma kontaktu

W sklepie Kaufland podoba mi się to

W sklepie Kaufland podoba mi się to, że jeżeli upatrzę sobie produkt w gazetce promocyjnej na dany tydzień, to idąc do sklepu jestem przekonana, że produkt ten dostanę. Rzadko zdarza się to w innych tego typu marketach, gdzie gazetki promocyjne mają się nijak do zaopatrzenia w sklepie. Ponadto wszystkie produkty będące w promocji są wyeksponowane przy głównych alejkach, nie trzeba biegać po sklepie i ich poszukiwać. Jest to bardzo duży plus jak dla mnie.

Kupowałam wędlinę do domu

Kupowałam wędlinę do domu, panie ekspedientki uwijają się szybko i sprawnie, potrafią doskonale doradzić klientowi jeśli nie może się zdecydować. Wędliny świeże, pachnące, na każdej widnieje cena i nazwa. Mimo dużej ilości klientów kolejka szybko się zmniejsza, a gwarancją jakości produktów jest ogromna liczba klientów odwiedzających tą masarnię.

Apteka zlokalizowane jest w bardzo dobrym miejscu

Apteka zlokalizowane jest w bardzo dobrym miejscu. W środku jest mnóstwo miejsca dla klientów, w zasadzie rzadko kiedy jest kolejka. Stanowiska obsługi są przejrzyste i czyste, okienka są daleko od siebie co pozwala na swobodne zakupy, bez tłoku i ścisku. Farmaceuci mili, chętni do pomocy, doskonale przeprowadzają wywiad na temat zażywanych leków z klientami apteki. Bardzo fachowa obsługa.

Kupowałam leki na receptę

Kupowałam leki na receptę - farmaceuta w przypadku braku jednego leku potrafił polecić mi inny, opowiedział mi o zaletach danego leku, ponadto sam od siebie przepisał dawkowanie (zgodnie z rozpiską lekarza) poinformował o sposobie zażywania każdego leku. 3 okienka prowadziły aktywną sprzedaż, w aptece nie było kolejki, szybko, sprawnie i bez niepotrzebnego zdenerwowania klientów.

Odwiedziłam sklep Empik w poszukiwaniu prezentu dla

Odwiedziłam sklep Empik w poszukiwaniu prezentu dla koleżanki - zdecydowałam się na kartę podarunkową, pracownik poinformował mnie o możliwości posiadania karty Mój Empik, wymienił korzyści płynące z posiadania ww. karty. Pracownicy byli mili, uprzejmi, informowali o obowiązujących akcjach promocyjnych. Jakość obsługi jest na wysokim poziomie, sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony.

Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony

Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony, wszystkie towary które pojawiają się w gazetkach promocyjnych dostępne są w sklepie. Mimo tego, że w sklepie zawsze jest wielu klientów - nie ma kolejek, klienci są szybko i sprawnie obsługiwani. Pracownicy informują klientów o możliwości wymiany bądź zwrotu towaru. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony, pracownicy mili i chętni do pomocy.

Jakość obsługi w tej aptece pozostawia wiele do życzenia

Jakość obsługi w tej aptece pozostawia wiele do życzenia - klient, który przychodzi po leki obsługiwany jest jak w sposób taśmowy, bez jakiejkolwiek próby rozmowy, zbadania potrzeb klienta itp. ze strony personelu. Ponadto pracownicy nie wykazują zainteresowania dla kogo ma być przeznaczony dany produkt, jak długo trwa choroba, mam wrażenie że pracują tam stażyści, dla których praca to zabawa a klienci dzisiaj są, a jutr może ich już nie być. Poza tym ceny są chyba najwyższe w okolicy.

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Wszystkie produkty, które umieszczone są w cotygodniowych gazetkach promocyjnych dostępne są w sklepie. Ponadto umieszczone są w głównych alejkach, dlatego nie ma problemu z ich odnalezieniem. Zawsze "na sklepie" obecny jest jakiś pracownik, np. wykładający towar, którego można zapytać, gdy czegoś nie można znaleźć. Kolejka do kasy szybko się przesuwa - zawsze dostępne są koszyki i wózki na zakupy.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem