Opinie wystawione przez użytkownika: Anna_149

W niedzielę postanowiliśmy udać się podczas zakupów w

W niedzielę postanowiliśmy udać się podczas zakupów w galerii Handlowej Alfa razem z córką do punktu opieki nad dziećmi Stacyjkowo. Było naprawdę fajnie, zostaliśmy poczęstowani tortem, i nasza córka miała pomalowaną twarz przez animatorkę. Dodatkowo zrobiło na nas wrażenie odświeżone pomieszczenie.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Według mnie to bardzo dobra firma, od kiedy korzystałam z polisy na życie, nigdy na pieniądze z polisy nie musiałam długo czekać było to zazwyczaj tylko tydzień. Jenak mankamentem są za to ubezpieczenia komunikacyjne, które dla mnie obecnie są za drogie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ocena z dnia: 04.07.2017
PZU Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. MTU cenię za to, że mają ubezpieczenia komunikacyjne OC w niewygórowanej cenie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 04.07.2017

Dobrze

Dobrze. Nie mam najlepszych doświadczeń z tą firmą, na pieniądze z polisy na życie za śmierć osoby bliskiej musiałam czekać bardzo długo, chyba z miesiąc. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 04.07.2017
COMPENSA Inna forma kontaktu

Źle

Źle. Byłam się pytać o wycieczkę, ale nie znalazłam w tym biurze żadnej ciekawej oferty dla mnie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ocena z dnia: 04.07.2017
Wezyr Inna forma kontaktu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Kolej a właściwie dokładnie PKP Intercity zaskoczyło mnie totalnie. Było to w kwietniu, kiedy z moją trzyosobową rodzinką wracaliśmy z Gdańska. Nie sądziłam że można wrócić do domu szybko koleją, nie tylko bezpiecznie, ale również tanio i wygodnie, w dodatku z profesjonalną obsługą. Podróż była fantastyczna i bardzo szybka bo 160 km/h. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ocena z dnia: 04.07.2017
PKP Intercity Inna forma kontaktu

Zatrzymałam się tutaj

Zatrzymałam się tutaj, aby dokonać drobnych zakupów spożywczych w tym sklepie, kupiłam cebule, sok, oraz piwo. zakupy niewielkie, bo aż na 3,20. Jak zawsze spotkała mnie obsługa w tym sklepie na wysokim poziomie, tym razem byłam obsłużona przez młodą i uprzejmą pracownicę, w wieku 25 lat. W tym sklepie zawsze jestem miło obsługiwana, sprzedawcy są zawsze uśmiechnięci i nigdy nie narzekają. Jak będzie organizowany konkurs na sprzedawcę roku to chyba polecę z przyjemnością tych sprzedawców.

W dniu 9

W dniu 9.01.2017 dokonywałam tutaj przeglądu samochodu, pomimo że panował, w tym dniu spory ruch właściciel nie odmówił mi przeglądu, mało tego zrobił bardzo dokładny przegląd, co świadczy tylko o jego kompetentnych pracownikach, oczekując na przegląd pracownica zaproponowała mi się kawy z expresu, a na dworze było dosyć zimno. Ogólnie klientów obsługuje tu zespół młodych ludzi, o naprawdę wysokiej kulturze osobistej, czego byłam sama naocznym świadkiem. Za przegląd zapłaciłam 98 zł.

Jak zawsze zamówiłam w Papirusie chemie gospodarcza i

Jak zawsze zamówiłam w Papirusie chemie gospodarcza i artykuły papiernicze, tym razem na kwotę 29,94 zł. Zostałam bardzo mile obsłużona przez młodego człowieka, zamówienie dojechało prosto pod moje drzwi bez dodatkowej opłaty, czegóż pragnąć więcej. Firma jest wspaniała bo potrafi przemieszczać się za klientem, mój tata też był stałym klientem tej firmy w Świeciu, a ja teraz mieszkam w Osiu i firma przyjeżdża do nas innej nie biorę w ogóle pod uwagę kupując chemię gospodarczą i artykuły papiernicze.

Ocena z dnia: 15.01.2017
PAPIRUS Kontakt online

Po wejściu do sklepu około godziny szesnastej

Po wejściu do sklepu około godziny szesnastej, od razu zostałam zauważona przez młodą pracownicę w wieku 40 lat. Zapytała się w czym może mi pomóc, a ja odpowiedziałam, że potrzebuję chwile do namysłu.Kiedy upłynęła dłuższa chwila byłam już gotowa. W trakcie zakupów poradziłam się sprzedawczyni co proponuje jako kiełbasę do parzenia. Ta zaproponowała trzy różne kiełbasy, informując mnie przy tym o cenie tej kiełbasy. Zakupy nie trwały długo, ale były zorientowane jak najbardziej na klienta, podczas robienia zakupów na sklepie panował porządek i idealna czystość. Po zapłacie Pani uprzejmie podziękowała za zakupy.

Wczoraj poszłam do Dino aby dokonać zakupu artykułów

Wczoraj poszłam do Dino aby dokonać zakupu artykułów spożywczych. Bardzo przypadł mi ten sklep do gustu, ponieważ zawiera wiele produktów spożywczych w niższej cenie. I nastąpił pewien paradakos, zamiast wydawać więcej na zakupy, wydaję teraz mniej, kupując właściwie te same artykuły spożywcze. Jak zawsze dzisiaj był porządek przed sklepem i w sklepie. Chociaż zauważyłam , że posadzka podłogowa była trochę potrampana, a sklep jest nowy. Dzisiaj muzyka leciała na sklepie trochę ciszej, ale według mnie i tak było za głośno, pewnie to celowy chwyt marketingowy, niestety ja jestem świadomą klientką i na mnie to nie działa, wręcz przeciwnie, sklep może stracić na tym. A na półkach zauważyłam, że nie ma błyskawicznego ich uzupełniania, jest coraz lepiej, ale to nie to jeszcze. Przy kasie Pani zaproponowała mi dodatkową sprzedaż pączka, niestety nie był to pożądany przeze mnie produkt, więc odmówiłam

Ocena z dnia: 23.11.2013
dino Oddział

Ostatnio niestety z winy agenta PZU popsuły się nasze

Ostatnio niestety z winy agenta PZU popsuły się nasze relacje z firmą PZU.A doszło do tego przez pomyłkę w OC na kwotę 89,00, a stało sie to tak , że nasza agentka z Tlenia źle nam wyliczyła ubezpieczenie, a doszliśmy do tego w tym momencie kiedy dostaliśmy upomnienie, że zalegamy z zapłata na kwotę 89,00. Natychmiast pojechaliśmy do do naszej przedstawicielki PZU w Tleniu, uzyskaliśmy tylko tyle, że się przyznała do pomyłki, ale nie zapłaciła tego, a my dostaliśmy już drugie upomnienie. Moim zdaniem kwota teraz z odsetkami bo 92,96 nie leży na ulicy, wcale nie jest to taki mały błąd, ale najgorsze to że podważyła ona nasze zaufanie i nie wiemy czy udamy się do niej ponownie

Ocena z dnia: 14.01.2013
PZU Oddział

Wczoraj przez pół dnia uruchamiałam mężowi kartę w serwisie

Wczoraj przez pół dnia uruchamiałam mężowi kartę w serwisie bankowości elektronicznej w banku Millenium. Nie było by w tym nic dziwnego , gdyby niezrozumiałe na pierwszy rzut oka operacje typu Aktywacja haseł sms, nadanie Pinu oraz inne. Dzwoniliśmy kilka razy na infolinię, po prostu horror, bo po drodze w tej bankowości internetowej pojawiały się problemy.Niby mozna było przeprowadzić wszystko online, jednak po drodze wyskakiwały komunikaty, ze trzeba skontaktować się z infolinią, aby móc kontynuować operację dalej i poczynić krok do przodu.

Ocena z dnia: 13.01.2013
Millennium Bank Oddział

Dzisiaj weszłam na stronę www

Dzisiaj weszłam na stronę www. wyklikajżywność.pl. aby kliknąć na tej stronie w banner z produktem zywnościowym i tym samym wziąźć udział w ogólnopolskiej akcji charytatywnej wspierającej ludzi ubogich, , a namówił mnie do tego kolega. Uważam, ze jest to fajne rozwiązanie dla osób, które chciałyby pomagać innym właśnie w taki sposób . Serdecznie zachęcam innych. Razem zdziałamy więcej. Fantastyczna strona.

Ocena z dnia: 12.01.2013
wyklikajzywnosc.pl Kontakt online

Dzisiaj weszłam ponownie na stronę www

Dzisiaj weszłam ponownie na stronę www. jakość obsługi.pl w poszukiwaniu informacjii o klubie Super Obserwatora i nie mogłam kompletnie znaleźć żadnej informacji. Czy ten klub jeszcze jest. Jak do niego można się dostać. I nie wiem czy ja tam jestem, czy moje punkty są naliczane, jeśli tak to ile ich mam. oprócz tego nic się nie dzieje na stronie. Zupełna cisza.

Ocena z dnia: 11.01.2013
jakoscobslugi.pl Oddział

Od administrarora wp

Od administrarora wp.pl dostałam meilową informację o wprowadzeniu kilka nowości przydatnych w funkcjonowaniu pocztyi mającej . przede wszystkim służyć usprawnieniu działania Wirtualnej Poczty. Według mnie takie zmiany są przydatne, nowa skórka na moim wirtualnym koncie pocztowym bardzo przypadła mi do gustu.

Ocena z dnia: 11.01.2013
Wp.pl Inna forma kontaktu

<br >Dnia 18 grudnia w godzinach popołudniowych z redakcji

Dnia 18 grudnia w godzinach popołudniowych z redakcji portalu internetowego dostałam na swoją skrzynkę e-mail, krótkie kolorowe bożonarodzeniowe życzenia świąteczne. Uważam, to za miły gest z z redakcji tego portalu, bo jest to między innymi portal której bardzo cenię sobie porady i lubię tutaj często zaglądać.

Ocena z dnia: 05.01.2013
bebilon.com.pl Kontakt online

Dnia 19 grudnia w godzinach popołudniowych ze sklepu

Dnia 19 grudnia w godzinach popołudniowych ze sklepu internetowego firmy BabyOno jako niedoszła testerka dostałam na swoją skrzynkę e-mail, krótkie kolorowe świąteczne życzenia. Uważam, to za miły gest firmy BabyOno, bo jest to między innymi firma której bardzo cenię sobie produkty dla najmłodszych.

Ocena z dnia: 05.01.2013
Babyono Kontakt online

Dnia 21 grudnia w godzinach popołudniowych ze sklepu

Dnia 21 grudnia w godzinach popołudniowych ze sklepu internetowego firmy Yves Rocher jako klientka dostałam na swoją skrzynkę e-mail, krótkie kolorowe sylwestrowe życzenia świąteczne. Uważam, to za miły gest z tej firmy, bo jest to między innymi firma której bardzo cenię sobie kosmetyki oraz lubię tutaj dokonywać ich zakupów.

Ocena z dnia: 01.01.2013
Yves Rocher Oddział

Dnia 21 grudnia w godzinach popołudniowych ze sklepu

Dnia 21 grudnia w godzinach popołudniowych ze sklepu internetowego firmy bonprix jako klientka dostałam na swoją skrzynkę e-mail, krótkie kolorowe bożonarodzeniowe życzenia świąteczne. Uważam, to za miły gest z tej firmy, bo jest to między innymi firma która sobie bardzo cenię i lubię w niej dokonywać zakupu.

Ocena z dnia: 01.01.2013
bonprix.pl Kontakt online

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem