Opinie wystawione przez użytkownika: Ania_5

Muszę przyznać

Muszę przyznać, że jak dotąd każdy kontakt z bankiem traktowałam jak zło konieczne i starałam się ograniczać do Internetu. Sytuacja zmusiła mnie do telefonicznego kontaktu z oddziałem BZWBK w Przeźmierowie. Telefon został natychmiast odebrany, pracownik przedstawił się i pozwolił na spokojne zaprezentowanie mojego problemu. Wysłuchano mnie i mimo, że moja sprawa nie należała zapewne do standardowych znaleziono natychmiast jej rozwiązanie. A już zupełnie na łopatki rozłożyło mnie stwierdzenie pracownika: "Przecież trzeba sobie pomagać". Ogromnie miłe doświadczenie i wielki mój szacunek za takie podejście do klienta.

Serwis ogłoszeniowy Tablica

Serwis ogłoszeniowy Tablica.pl jest w bardzo przejrzysty i czytelny sposób zorganizowany. Zamieszczenie ogłoszenia zajmuje dosłownie chwilę, każde ogłoszenie wzbogacić można zamieszczając dodatkowe zdjęcia. Cała operacja umieszczania ogłoszenie jest zupełnie bezpłatna. Liczę jedynie na to, że serwis będzie zyskiwał coraz więcej zwolenników, a przez to także sprzedanie przedmiotów stanie się łatwiejsze.

Ocena z dnia: 13.07.2011
tablica.pl Oddział

Z portalu Oferia

Z portalu Oferia.pl korzystam już od dłuższego czasu, głównie w roli zleceniodawcy i za każdym razem jestem bardzo zadowolona z jego funkcjonalności. Bez problemu można, z rozwijalnego menu, wybrać odpowiednią branżę, szczegółowo opisać zlecenie, a - co nie mało ważne - w podstawowej wersji, swoje ogłoszenie można zostawić zupełnie bezpłatnie. Ilość użytkowników portalu powoduje, że znalezienie wykonawcy jeszcze nigdy nie stanowiło dla mnie jakiegokolwiek problemu.

Ocena z dnia: 13.07.2011
Oferia.pl Oddział

Jakiś czas temu ekipa budowlańców dokładnie rozkopała mój

Jakiś czas temu ekipa budowlańców dokładnie rozkopała mój chodnik przed domem, układając kabel - rozumiem, siła wyższa. Po kilku dniach w skrzynce pojawiła się grupa koperta z ofertą Inea. Byłam nią dość zainteresowana, weszłam na stronę www, która nota bene jest przejrzyście i przyjaźnie skonstruowana. Na podany adres kontaktowy napisałam mail z pytaniem o szczegóły oferty. Na odpowiedź musiałam czekać kilka dni, a brzmiała ona tak, że pod moim adresem nie ma możliwości skorzystania z oferty Inea. Żart? Na mojego kolejnego maila z pytaniem po co rozsyłają ulotki z ofertą, z której nie można skorzystać, znów po 2 dniach otrzymałam odpowiedź, że moje pytanie zostanie przekazane do kolejnego działu. Totalna dezinformacja, niekompetentni pracownicy BOKu i wielce zniechęcający pierwszy kontakt z firmą.

Ocena z dnia: 11.07.2011
INEA Oddział

Rzadko odwiedzam sklep Tesco przy ul

Rzadko odwiedzam sklep Tesco przy ul. Mrągowskiej i nie pałam do nigdy sympatią, ale po dzisiejszym dniu na pewno znów długo tam nie zajrzę. Sklep jest mroczny, co jest spowodowane słabym oświetleniem. Wśród towarów panował straszny bałagan, głównie dotyczyło to działu przemysłowego (ubrań). A to, że wieczorem są czynne tylko 4 kasy przelało czarę goryczy. Byłam 11 osobą oczekującą w kolejce i straciłam przy kasie masę czasu. Nieprzyjemne i potwornie długie zakupy, praktycznie bez żadnego jasnego punktu.

Po raz kolejny w ostatnich tygodniach odwiedziłam salon

Po raz kolejny w ostatnich tygodniach odwiedziłam salon Douglas, tym razem z uwagi na zaplanowany zabieg masażu dłoni. Już od wejścia do salonu zostałam przywitana przez pracownicę, która zaproponowała mi pomoc. Poinformowana, że jestem umówiona na zabieg, natychmiast zaprowadziła mnie do odpowiedniego stanowiska. Masaż został przeprowadzony w pełni profesjonalnie, z wykorzystaniem najlepszych kosmetyków. Pracownica byłą przy tym bardzo miła i rozmowna, co spowodowało, że czas spędzony w Douglasie minął mi bardzo szybko i w doskonałej atmosferze.

Wczoraj po raz pierwszy udałam się na basen Aquavida

Wczoraj po raz pierwszy udałam się na basen Aquavida, aby wziąć udział w zajęciach aerobiku wodnego. Już od wejścia byłam mile zaskoczona wystrojem i wyglądem basenu. Również szatnie, atrakcyjnie urządzona i wyposażona, sprawiła na mnie doskonałe wrażenie. Wszędzie czysto i przyjemnie. Zajęcia zostały przeprowadzone z wielkim zaangażowaniem instruktorki i były naprawdę doskonale spędzonym i wykorzystanym czasem.

Zadzwoniłam do salonu Empik w CH Plaza w Poznaniu

Zadzwoniłam do salonu Empik w CH Plaza w Poznaniu. Telefon został natychmiast odebrany, pracownik przedstawił się i zapytał w czym może pomóc. Poinformowałam jakiej książki szukam. Sprawdził w komputerze jej dostępność, ale powiedział też, że podejdzie do półki, aby upewnić się czy książka jest w nienaruszonym stanie (poinformowałam, że jest przeznaczona na prezent). Pracownik upewniwszy się, że książka jest zafoliowana i dostępna, zaproponował, że odłoży ją dla mnie, w celu osobistego odbioru. Rozmowa telefoniczna przebiegła bardzo szybko, sprawnie i rzeczowo. Pracownik był życzliwy i miły.

Ocena z dnia: 29.06.2011
empik Oddział

Coricamo to sklep internetowy oferujący niebywale szeroką

Coricamo to sklep internetowy oferujący niebywale szeroką gamę produktów, głównie przeznaczonych dla pasjonatów haftów krzyżykowych. Strona jest bardzo przejrzysta i doskonale zorganizowana. Wszystkie dostępne wzory można szczegółowo obejrzeć, a obsługa dostępnych opcji jest bardzo intuicyjna. Finalizacja zamówienia nie nastręcza żadnych kłopotów, sklep oferuje rozmaite metody płatności, a także wysyłkę na cały świat.

Ocena z dnia: 28.06.2011
Coricamo Oddział

Do perfumerii Sephora poszłam szukając dla siebie kosmetyku

Do perfumerii Sephora poszłam szukając dla siebie kosmetyku do pielęgnacji twarzy. Już od progu mnie przywitała ekspedientka proponując swoją pomoc. Szczegółowo wypytała mnie o cechy poszukiwanego produktu, po czym przystąpiła do prezentacji artykułów. Popisała się naprawdę dużą wiedzą i umiejętnością doradzenia, ale jednocześnie nie nagabywała mnie w sposób nachalny do zakupu.

Oczekiwałam na przesyłkę kurierską z bardzo delikatną

Oczekiwałam na przesyłkę kurierską z bardzo delikatną zawartością (karton szklanych przedmiotów). Z obawy przed ewentualnymi uszkodzeniami w transporcie, przy odbiorze przesyłki, chciałam od razu sprawdzić stan przewożonych przedmiotów. Wcześniej miałam nieprzyjemne doświadczenia z kurierami, którym raczej nie chciało się czekać na otwarcie przeze mnie paczki. Tym razem, kurier DPD, zupełnie mnie zaskoczył. Nie dość, że nie robił mi żadnych problemów i oczywiście zgodził się na sprawdzenie zawartości, to jeszcze sam bardzo aktywnie wziął udział w rozpakowywaniu przesyłki i niezwykle mi pomógł, co ułatwiło i przyspieszyło sprawę. A to wszystko z uśmiechem !

Ocena z dnia: 15.06.2011
DPD Polska Oddział

Szukając najkorzystniejszej cenowo oferty wysyłki ciężkiej

Szukając najkorzystniejszej cenowo oferty wysyłki ciężkiej paczki (16 kg) trafiłam na stronę serwisu WysyłajTaniej.pl. W bardzo łatwy i szybki sposób przeszłam przez procedurę bezpłatnej rejestracji. Podając podstawowe wymiary przesyłki oraz wagę, mogłam w błyskawiczny sposób dokonać porównania ofert konkurencyjnych firm kurierskich, a następnie wybrać najkorzystniejszą opcję. Po dokonaniu płatności, natychmiast na moją skrzynkę mailową trafił list przewozowy do samodzielnego wydruku. Cała procedura zamawiania kuriera była bardzo prosta i szybka, a ostateczny koszt naprawdę niewielki.

Ocena z dnia: 13.06.2011
WysyłajTaniej.pl Kontakt online

Na stronę księgarni Albertus trafiłam dziś po raz pierwszy

Na stronę księgarni Albertus trafiłam dziś po raz pierwszy, odesłana do niej przez porównywarkę cen (oferta sklepu była zdecydowanie najkorzystniejsza). Wygląd strony jest bardzo czytelny i przejrzysty. Bez żadnego kłopotu można znaleźć wszelkie potrzebne informacji dotyczące zamówienia, opłat czy transportu. Księgarnia posiada bardzo szeroki wybór tytułów, wszystkie są krótko opisane i dobrze zaprezentowane. Albertus.pl umożliwia wybór wielu sposobów dostawy towarów (w różnych cenach, do wyboru), w tym także poprzez Paczkomaty 24/7.

Ocena z dnia: 13.06.2011
albertus.pl Oddział

W przerwie zakupów w Factory Outlet chciałam się czegoś

W przerwie zakupów w Factory Outlet chciałam się czegoś napić. Nie miałam jednak tak dużo czasu, aby siadać w jednej z restauracji czy kawiarni. Zdecydowałam się wejść do sklepu In Medio, żeby tam kupić sobie coś do picia w butelce. Wybór w lodówce z napojami był duży i co najważniejsze napoje rzeczywiście były zimny. Z butelką Coca Coli podeszłam do kasy. Tam pracownica bez słowa wzięła mój napój i skasowała go. Po chwili wypowiedziała kwotę do zapłaty. Na koniec resztę położyła na ladę i rzuciła paragon. Bez słowa odeszła z za kasy, nie wypowiadając przy tym żadnych słów pożegnania.

Weszłam do sklepu Feel Free ponieważ byłam zainteresowana

Weszłam do sklepu Feel Free ponieważ byłam zainteresowana zakupem bielizny termicznej. Po chwili poszukiwania znalazłam całą półkę z bielizną termiczną. Panował jednak na niej straszny bałagan. Pudełka były pootwierane, a znalezienie odpowiedniego fasonu i rozmiaru było wyjątkowo trudne. Poprosiłam pracownicę o pomoc. Powiedziała, że nie widzi poszukiwanego przez mnie rozmiaru, ale pójdzie sprawdzić na magazyn. Po około 10 minutach oczekiwania poirytowałam się i zaczęłam rozglądać się za pracownicą. Okazało się, że obsługiwała ona już klientów przy kasie. Najwyraźniej zupełnie o mnie przy tym zapominając. Opuściłam sklep w obliczu takiego podejścia do klienta.

Byłam w sklepie Mexx wraz z moim mężem

Byłam w sklepie Mexx wraz z moim mężem, ponieważ szukaliśmy dla niego ciepłych zimowych spodni. Ubrania w sklepie poukładane były w jasny i przejrzysty sposób. Nie było problemu ze znalezieniem odpowiednich cen. Choć spodni takich jak szukaliśmy nie było, udało się nam znaleźć bardzo ciekawe koszule męskie. Był w ciekawych kolorach, materiały były wysokiej jakości. Jedna z pracownic poproszona o poszukanie odpowiedniego rozmiaru, od razu zareagowała na naszą prośbę. Po kilku sekundach podała koszulę w odpowiednim rozmiarze i zaproponowała jej przymierzenie. Koszula okazała się idealna. Po kilku chwila wyszyliśmy ze sklepu, zadowoleni z naszego zakupu.

Po dość długiej przerwie byłam w sklepie Intimissimi w

Po dość długiej przerwie byłam w sklepie Intimissimi w factroy outlet w Luboniu. Od wejścia zauważyłam, że sklep został zmieniony. Bielizna nie jest już powrzucana do dużych kosz, tylko praktycznie wszystko wisi na wieszakach wokół całego sklepu. Uważam, że takie rozwiązanie jest gorsze i mniej wygodne. Do tego wszystkie bardzo podniosły się ceny w tym sklepie. Trudno jest teraz znaleźć coś naprawdę korzystnego. Uważam, że tamten "dawny" sklep był lepszy.

Byłam dzisiaj w restauracji Mc Donald's aby zjeść coś

Byłam dzisiaj w restauracji Mc Donald's aby zjeść coś niewielkiego i w miarę szybko. Od razu po podejściu do kas, zostałam zaproszona przez pracownicę i poproszona o złożenie zamówienia. Pracownica przez cały czas ładnie się uśmiechała i w szybki sprawny sposób mnie obsłużyła. Po chwili podała zamówione przez mnie dania tj. kanapkę Cheeseburger, średnie frytki i średnią Coca Colę. Wszystkie zamówione dania były najwyższej jakości. Jedynie przeszkadzał mi lód dodany do napoju. Pracownica nie zapytała mnie czy sobie go życzę.

Szukając nowego laptopa trafiłam na stronę firmy x

Szukając nowego laptopa trafiłam na stronę firmy x-kom.pl. Jak dowiedziałam się ze strony www, x-kom specjalizuje się w sprzedaży komputerów stacjonarnych, notebooków oraz oprogramowania. Laptopy zostały szczegółowo omówione, określono ich dostępność. Cena proponowana, okazała się najkorzystniejszą na rynku. Po dokonaniu zakupu, przed upływem 24 h otrzymałam mail z numerem przesyłki umożliwiającym mi jej monitorowanie.

Ocena z dnia: 07.12.2010
X-KOM Oddział

Z usług Poczty na os

Z usług Poczty na os. Orła Białego korzystam w sytuacjach awaryjnych, gdyż jest wyjątkowo długo czynna (do godz.20). Zawsze w porze wieczornej jest tam wielu klientów, ale odpowiednio do tej sytuacji, otwarte są zwykle min. 3 okienka. Dzięki temu obsługa klientów jest bardzo szybka i sprawna i w bardzo małym pomieszczeniu poczty nie trzeba się długo tłoczyć.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem