Opinie wystawione przez użytkownika: Aleksander_39

Dostałem dziś na skrzynkę pocztową wiadomość z reklamą

Dostałem dziś na skrzynkę pocztową wiadomość z reklamą książki Stiega Larssona "Zamek z piasku który runął". Rozumiem, że specyfika funkcjonowania sklepów internetowych takich jak Kolporter.pl azmusza do częstego rozsyłania tego typu wiadomości. Ale.... niec nie szkodzi, by przed rozesłaniem autor reklamy sprawdził, czy nie ma w niej błedów ortograficznych. Nie pisze się "Mężczyśni" lecz "mężczyźni". JJak na księgarnię internetową trochę wstyd. Przynajmniej takie jest moje odczucie.

Ocena z dnia: 05.11.2009
Kolporter Oddział

Generalnie mam bardzo dobrą opinię o sklepie spożywczym w

Generalnie mam bardzo dobrą opinię o sklepie spożywczym w Kraczkowej należącym do sieci Delikatesy Centrum. Bardzo dobre zaopatrzenie, ceny w miarę rozsądne a także miła i sprawna obsługa są bez wątpienia atutem sklepu. Jeynym acz wielkim- moim zdaniem- minusem jest ekspozycja stoiska z alkoholami. Jest ono usytuowane zaraz przy wejściu w bardzo dobrze widocznym miejscu. Osobiście nie mam nic przeciw sprzedaży alkoholu w sklepach spożywczych. Niemniej akurat w tym przypadku zważywszy, że sklep jest zlokalizowany w odległości może 300 metrów od szkoły na dodatek przy drodze, którą często uczniowie idą "z lub do" szkoły mam pewną wątpliwość, czy takie usytuowanie stoiska z alkoholami typu wino wódka jest dobrym rozwiązaniem.

Ocena z dnia: 01.11.2009
Delikatesy Centrum Inna forma kontaktu

Gdyby pod uwagę wziąć tylko i wyłącznie obsługę klienta

Gdyby pod uwagę wziąć tylko i wyłącznie obsługę klienta oraz asortyment ocena byłaby bardzo wysoka. Bogaty wybór towaru oraz szybka obsługa są rzeczywiście czynnikiem wyróżniającym firmę Makro. Pozytywnie również oceniam pracowników firmy ochroniarskiej. Grzeczni, kulturalni a przede wszystkim dyskretni. Minusem natomiast są ceny które dość często ulegają zmianom a nadto często zdarzają się niezgodności pomiędzy cenami "na półce" a ceną jaką klient musi zapłacić. Zwykle ta druga jest wyższa. Stąd często trzeba kontrolować ceny nawet w momencie wypisywania faktury przez kasjerkę. Do tego bardzo problematyczna- moim zdaniem- jest procedura zgłaszania reklamacji odnośnie niezgodności cen pomiędzy ofertą a ceną faktyczną. Rraz miałem taki przypadek, gdy cena "na półce" zgadzała się z ceną z oferty promocyjnej ale w systemie komputerowym była zupełnie inna. Wdrożenie procedury reklamacyjnej wymagało wykonania kilku telefonów. Kierowniczka stoiska potwierdziła że mam rację, niemniej dała delikatnie do zrozumienia, że "swoje" znaczy dobre kilkanaście minut muszę odczekać. Rozumiem, że pracowników firmy Makro obowiązują wewnętrzne procedury postępowania w takich przypadkach ale czy procedura reklamacji co do ceny nie mogłaby przebiegać sprawniej?

Z przyjemnością przyznaję czwórkę

Z przyjemnością przyznaję czwórkę, jako ogólną ocenę jakości obsługi świadczonej przez pracowników firmy Apollo w Rzeszowie. Po pierwsze szybko bez zbędnego oczekiwania, po drugie fachowo. O ekspedientach mogę czystym sumieniem powiedzieć, że są fachowcami. Potrafili udzielić odpowiedzi na każde zadane przeze mnie pytanie w sposób prosty i zrozumiały dla przeciętnego użytkownika sprzętu komputerowego. W czasie ostatniej wizyty miałem dylemat odnośnie wyboru systemu operacyjnego dla mojego komputera. Ekspedient w sposób rzeczowy wyjaśnił wszystkie moje wątpliwości a nadto wskazał najbardziej optymalne a przede wszystkim rozsądne cenowo - z mojego punktu widzenia- rozwiązanie.

PZU było pierwszą firmą w której miałem wykupioną polisę

PZU było pierwszą firmą w której miałem wykupioną polisę OC. Kosztowało to sporo zważywszy że zaczynałem "bez zniżek". Wszystko było w miarę OK do czasu mojej pierwszej stłuczki. Z racji, to niestety ja byłem sprawcą rozpocząłem negocjacje z poszkodowanym. Próbowałem jakoś "dogadać się". Ale profilaktycznie chcąc się upewnić co do możliwości innego rozwiązania zadzwoniłem do PZU w Rzeszowie celem zasięgnięcia porady. Pan, z którym mnie połączono był likwidatorem szkód komunikacyjnych sądziłem zatem, że jest to odpowiednia osoba która może mi pomóc i doradzić. Powiedział mi, że najlepiej jeśli winę wezmę na siebie i fakt kolizji zgłoszę do PZU. Ubezpieczyciel-według jego słów- pokryje szkody osoby poszkodowanej a mnie nie będzie to nic kosztować. Kilkakrotnie pytałem, czy fakt zgłoszenia kolizji której ja jestem sprawcą będzie miał wpływ na wysokość moich późniejszych składek z tyt. OC. Odpowiedział mi że absolutnie nie i że nie powinienem się tym przejmować. Podobną informację otrzymałem na infolinii PZU w Rzeszowie. W dobrej zatem wierze uczyniłem jak mi poradził. Jakież było moje zdziwienie, gdy po pewnym czasie otrzymałem pismo w którym było napisane, że w związku z zaistniałą kolizją drogową której byłem sprawcą w której PZU jako mój ubezpieczyciel wypłaciło poszkodowanemu odszkodowanie stawka mojego ubezpieczenia wzrasta o 30% procent. Sprawdziłem w przepisach chcąc się upewnić czy PZU miało takie prawo. Niestety tak, tylko czy pracownik Ubezpieczyciela nie powinien klienta poinformować wcześniej o takiej okoliczności. Czy może po prostu jako likwidator szkód liczył,m że będzie to następna "łatwa" sprawa po której zakończeniu będzie wypłacona prowizja?

Ocena z dnia: 22.10.2009
PZU Oddział

Trudno dokonać jednoznacznej opinii

Trudno dokonać jednoznacznej opinii. Z jednej strony kasjerki obsługują klientów stosunkowo sprawnie i szybko. Z drugiej jednak strony personel, który jest odpowiedzialny za bezpośrednią obsługę klientów wykazuje kompletny brak zainteresowania klientami właśnie. Zaobserwowałem, że nekspedienci są zwykle bardziej zainteresowani swoimi sprawami niż klientami przez co uzyskanie fachowej porady może być utrudnione tym bardziej, że nie jest łatwo zorientować się, który z ekspedientów za jaki dział odpowiada. Z drugiej strony moją uwagę zwrócił fakt, że w centralnym miejscu jest zawieszona kartka z napisem "zwróć uwagę, że przy tak niskich cenach kradzież jest głupotą". zastanawiam się, czy przypadkiem nie jest to sformułowanie zbyt dosadne. Ogólnie jednak sam wystrój i zaopatrzenie oceniam dobrze. Moją uwagę zwrócił również fakt, że w ekspozycji segmentu gier komputerowych brak pewnej logiki. To znaczy, tytuły będące nowościami są oczywiście wyeksponowane w sposaób widoczny. Masnkamentem jkjest jednak fakt, że choć przystąpiono do pdo próby eksponowania gier według gatunków to da się zauważyć niekonsekwencję w komponowaniu ekspozycji. Tzn Jest półka gier z gatunku strategicznych ale tego typu gry można również znależć pomiędzy tytułami z gatunku RPG czy nawet między wyścigami samochodowymi. Owszem Gry na PC i konsole są eksponowane odrębnie ale jeśli podjęto wysiłek do eksponowania według kategorii to powinno zachować się pewną konsekwencję.

Ocena z dnia: 21.10.2009
Media Markt Oddział

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem