Opinie wystawione przez użytkownika: Agnieszka_249

Szukałam butów do ślubu dla siebie i męża i trafiłam do

Szukałam butów do ślubu dla siebie i męża i trafiłam do BATY. Po upatrzeniu sobie kilku modeli, poprosiłam sprzedawczynię o pokazanie wybranych modeli - z racji tego, że mam jedną stopę w rozmiarze 39, a drugą o pół numeru większą, zawsze muszę zmierzyć dany model buta w obu rozmiarach. Pani bez najmniejszego problemu wyszukała dla mnie wszystkie wybrane buty w dwóch rozmiarach i od siebie zaproponowała jeszcze trzy czy cztery inne modele, których nie zauważyłam, a pasowały do próbki materiału sukienki ślubnej. W sumie zmierzyłam kilkanaście par butów (wszystko w dwóch rozmiarach) i na mierzeniu spędziłam koło godziny - pani mi dzielnie asystowała, proponowała sposoby konserwacji obuwia i ostatecznie pomogła mi w wyborze dwóch par butów. Od początku była bardzo sympatyczna, nie niecierpliwiła się i bardzo chętnie mi doradzała. Potem przyszła kolej na dział obuwia męskiego i wybór butów do garnituru ślubnego dla mojego męża - sytuacja analogiczna do moich zakupów. Mąż wybrał sobie kilka par butów i nie mógł się zdecydować, jeden z wybranych modeli buta był za ciasny, w sklepie nie było rozmiaru większego. Pani sprawdziła, czy są na zapleczu (w magazynie) i okazało się, ze nie ma. Mężowi właśnie te najbardziej się spodobały więc pani zaproponowała, że sprawdzi w systemie, czy inne sklepu BATY w Warszawie może mają ten rozmiar. Okazało się, że tak, dla pewności jeszcze zadzwoniła innego sklepu (chyba w BLUE CITY) i potwierdziła. Byliśmy jej bardzo wdzięczni, ale ostatecznie mąż wybrał inny model dostępny na miejscu. Pani okazała się prawdziwym fachowcem od butów, podczas naszego mierzenia upewniała się, czy na pewno dobrze leżą na stopie, czy nic nie uciska, uwiera, obciera etc. Jesteśmy bardzo zadowoleni, w butach przetańczyliśmy całe wesele, stopy są całe, a BATA to nasz ulubiony sklep obuwniczy.

Zdecydowałam się za zakup odkrzacza HOOVER w EURO ponieważ

Zdecydowałam się za zakup odkrzacza HOOVER w EURO ponieważ tam był najtańszy. W dziale z odkurzaczami był tylko jeden pracownik, miotał się między klientami, co chwila znikał na magazynie - stałam z mężem i oglądałam wybrany odkurzacz i inne sprzęty, oczekując w kolejce do pana, aby nam wydał kwitek do kasy. Z zegarkiem w ręku czekałam 35 minut - gdyby nie to, że odkurzacz był tańszy o 80 PLN, poszłabym sobie już po 10 minutach. Pan był wyjątkowo nieudolny, nie miał pojęcia o prezentowanych produktach, głównie odkurzaczach - mocno się zdziwił, gdy mu powiedziałam, że to piorący odkurzacz... Następnie poprosiłam go, aby mi znalazł worki do mojego odkurzacza - pan wskazał mi miejsce, gdzie te worki przechowuje, podał mi symbol worka i powiedział, abym sobie poszukała w szufladzie. W sumie, worki w sklepie są wyeksponowane na stojakach, wcześniej tam szukałam i nie było, a pan mi otworzył taką szufladę z całym stosem przeróżnych worków i powiedział, abym sobie pogrzebała i może znajdę. Zrezygnowałam, poszłam do kasy, zapłaciłam i wróciłam do magazynu, aby odebrać odkurzacz - tu musiałam swoje odczekać (20 minut), zanim przyszedł ten sam pan i powiedział, że nie mają tego odkurzacza na magazynie. Mimo że wcześniej było ich kilkanaście, podczas wypisywania kwitka do kasy... Poprosiłam pana, aby zawołała jakiegokolwiek kierownika, aby wyjaśnić co się stało. Kierownik przyszedł po kolejnych 15 minutach, sprawdził stan magazynowy i osobiście mi przyniósł mój odkurzacz i przeprosił za zaistniałą sytuację. Zakup w bólach i mękach został zakończony, a ja zmęczona po blisko 2 - godzinnych zakupach, obiecałam sobie, że nigdy więcej już nie wrócę do EURO RTV AGD. Obsługa fatalna, niedoinformowana o sprzedaży produktów, bałagan okropny na dziale odkurzaczy, pracownik kompletnie niekompetentny. Jedynie kierownik wykazał się profesjonalizmem i dzięki niemu udało mi się kupić odkurzacz.

Zamówiłam przez sklep internetowy umywalkę do łazienki

Zamówiłam przez sklep internetowy umywalkę do łazienki, baterię do umywalki, kilka wieszaków na ręczniki. Dostawa odbywała się przez siódemkę - najpierw miałam problemy z komunikacją z kurierem - mieszkam pod Warszawą, dojazd jest dość skomplikowany, mam przygotowanego dokładnego sms z trasą dojazdu, kurier uparł się, że sam trafi i nie potrzebuje wskazówek; wysłałam mimo to; błądził przez dobrą godzinę, wydzwaniał do mnie, a sms nie przeczytał. W końcu trafił. Sklep internetowy wysłała mi maila z informacja, że mam otworzyć zamówiony towar przy kurierze, aby sprawdzić, czy umywalka się nie stłukła w trakcie transportu; kurier wypakował moją paczkę i chciał, abym od razu się podpisała na liście przewozowej i chciał jak najszybciej odjechać - poprosiłam go, aby poczekał, aż sprawdzę zawartość paczki. Był bardzo niezadowolony i mówił, że on nie ma czasu takie rzeczy, ale nie miał wyjścia, bo potrzebował mojego podpisu. Otworzyłam paczkę: mimo że umywalka była zapakowanowa w pudło wyłożone gazetami oraz owinięta grubo folią , została stłuczona; zażądałam spisania reklamacji (tak mnie poinstruowano w sklepie), kurier powiedział, że to ja stłukłam w trakcie rozpakowywania i chciał, abym się podpisała na liście,że odebrałam towar; umywalka była ewidentnie stłuczona albo w magazynie albo w trakcie transportu; aby ubezpieczenie wypłaciło należność za uszkodzony towar należy spisać reklamację, czego kurier nie chciał zrobić, kłócił się ze mną, był niegrzeczny i bardzo nieprzyjemny. Nie podpisałam listu przewozowego i zadzwoniłam do centrali SIÓDEMKI, aby interweniowali w celu spisania reklamacji przez kuriera. Po połączeniu się z operatorką, bardzo długo musiałam czekać na reakcję kogoś wyższego stanowiskiem, kto nakazał kurierowi spisać reklamację. W końcu się udało, ale byłam bardzo zniesmaczona zachowaniem kuriera. Podobne sytuacje zdarzały mi się również przy okazji innych zakupów, co tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że SIÓDEMKA nie szanuje dostarczanych przesyłek, kurierom (tym, których miałam okazję widzieć) obca jest kultura i "zasada klient nasz pan". Np. zamówiony worek 15 kg z psią karmą, mimo że kilkakrotnie ofoliowany i sam w sobie mocny, został uszkodzony i psie jedzenie się wysypało w furgonetce kuriera, tekturowe pudło zawierające zamówione książki - porządnie zafoliowane i zaklejone przez księgarnie - zostało pogniecione i naderwane, przez co kilka książek miało pogięte okładki. Dość często zamawiam przez internet i miałam okazję porównać firmy kurierskie - SIÓDEMKA jest najgorsza!

Ocena z dnia: 17.09.2008
Siódemka Oddział

Niecały rok temu urządzałam kuchnię

Niecały rok temu urządzałam kuchnię - w neo24 kupiłam lodówkozamrażarkę BEKO, kuchenkę z płytą ceramiczną i okap firmy MASTERCOOK. Wybrane przeze mnie modele były najtańsze właśnie w neo24 (lodówkę o 170 zł, kuchenka o 120 zł, a okap o 30 zł). Cała transakcja była błyskawiczna - w poniedziałek kupiłam, od razu dostałam potwierdzenie zakupów i dane do przelewu, mile mnie zaskoczyły koszty transportu - były niskie w porównaniu do innych sklepów, aczkolwiek nie pamiętam dokładnie, jaki to był koszt. Na każdym etapie realizacji mojego zamówienia otrzymywałam maile informujące mnie o statusie zamówienia - czyli: wpłata dotarła, towar zapakowany i gotowy do wysyłki, towar wysłany i numer listu przewozowego, a w środę rano towar był już u mnie. Wykonałam tylko jeden telefon do neo24 w poniedziałek, aby się zapytać o różnicę między dwoma modelami lodówek, zanim się zdecydowałam (jeden miał szklane półki, drugi nie) - nie oczekiwałam na infolinii na połączenie z doradcą - praktycznie od razu nastąpiło połączenie - pan opisał mi oba modele bardzo dokładnie i zalety obu modeli, dzięki czemu miałam jasność i wybrałam swoją lodówkę. Moją ocenę uzasadniam tym, iż sklep neo24 jest w 100 % profesjonalny; ma konkurencyjne ceny, błyskawicznie załatwia zakupy, sklep internetowy jest bardzo czytelny i intuicyjny. Posiada ogromna ofertę sprzętu AGD (i innego - mnie interesowało AGD), świetnie opisane produkty. Jestem bardzo zadowolona.

Ocena z dnia: 17.09.2008
NEO24.PL Oddział

Zdecydowałam się na zakup podróży poślubnej w Alfa Star

Zdecydowałam się na zakup podróży poślubnej w Alfa Star. Wszystko załatwiłam bezproblemowo w ciągu godziny. Podczas wizyty w biurze konsultantka pomogła mi wybrać hotel w Turcji (miałam kilka ofert hoteli wybranych i nie mogłam się zdecydować), opisała wszystkie bardzo szczegółowo, wykazała się bardzo dobrą znajomością oferty - w tym regionu, warunków w hotelu, odległości hoteli do plaży, miasta, atrakcji w pobliży, cen na miejscu. Poleciła wycieczki fakultatywne, opisując je bardzo interesująco. Podczas rozmowy nie niecierpliwiła się - zadawałam bardzo dużo pytań odnośnie tych wybranych przeze mnie hoteli zanim się zdecydowałam. Po dokonaniu wyboru hotelu, finalizacja przebiegła błyskawicznie - podałam wszystkie dane, otrzymałam przedwstępną umowę rezerwacji z warunkami uczestnictwa, podpisałam, wpłaciłam zaliczkę i otrzymałam potwierdzenie rezerwacji. Ocena na 5 ponieważ jestem bardzo zadowolona z przebiegu rezerwacji, opisy i recenzje innych turystów znalezione w internecie w pełni pokrywają się ze słowami konsultantki. Zostałam obsłużona perfekcyjnie - mogę to śmiało stwierdzić na podstawie własnego doświadczenia ponieważ wyjeżdżam na zagraniczne wakacje co najmniej dwa razy do roku. Bardzo rzadko zdarza mi się trafić na osobę tak doskonale znającą ofertę, którą sprzedaje i posiadającą jednocześnie tak kontaktowy i sympatyczny charakter.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem