Opinie wystawione przez użytkownika: Agnes

Real to hipermarket zlokalizowany w centrum handlowym M1

Real to hipermarket zlokalizowany w centrum handlowym M1 przy ulicy Kisielewskiego 8/16 w Częstochowie. Udałam się do niego z myślą dokonania większych zakupów zarówno spożywczych jak art. gospodarstwa domowego.Parking ogromny z odpowiednią ilością miejsc parkingowych. Zadbany, nie zauważyłam żadnych śmieci. Asortyment bogaty, ceny zróżnicowane - zdarzają się atrakcyjne promocje cenowe. Towary poukładane tematycznie, nietrudno jest znaleźć poszukiwane produkty. Problem pojawił się dopiero wtedy, gdy chciałam znaleźć segregatory. Poprosiłam o pomoc jednego z pracowników, znajdujących się na hali sprzedaży. Wytłumaczył mi w sposób prosty i klarowny jak mogę się znaleźć w poszukiwanym dla mnie dziale papierniczym. Większość kas otwartych, ustawiłam się przy tej, do której było najmniej ustawionych w kolejce klientów (6). Wyłożyłam wszystkie produkty i czekałam cierpliwie na moją kolej. Pani kasjerka obsługiwała płynnie i efektywnie. w jej miejscu pracy nie zauważyłam żadnych niestosownych rzeczy, typu kubków, telefonu. Kiedy przyszła moja kolej pani uśmiechnęła się do mnie szeroko i powiedziała:"dzień dobry". Poprosia o moją kartę PAYBACK i sprawnie zeskanowała wszystkie kody kreskowe znajdujące się na moich produktach. Wyraźnie poinformowała mnie o kwocie do zapłaty. Wydała potwierdzenie z terminala potwierdzające płatność kartą i paragon.Sklep sprawiał wrażenie czystego, nie zauważyłam żadnych śmieci, podłoga czysta. ogólnie sklep oceniam pozytywnie, napewno jeszcze do niego powrócę na zakupy.

Parking duży

Parking duży, przestronny, tylko trochę śmieci wokół wejścia (folie po czteropakach, opakowania po paierosach i cukierkach) i zapełniony kosz na śmieci. Asortyment duży, półki uginają się od produktów. ich rozmieszczenie logiczne, więc nie miałam żadnego problemu ze znalezieniem potrzebnych mi rzeczy, z wyjątkiem wiórków kokosowych. Poprosiłam o pomoc jednego z pracowników rozkładających towar na półkach, który grzecznie zaprowadził mnie (a nie wyjaśnił) w odpowiednie miejsce. Pracowały dwie kasjerki. Kiedy kolejka przy obu kasach wydłużyła się do 6 i 7 osób, jedna z nich sygnałem dźwiękowym sprawiła, że przyszła jeszcze jedna pracownica i usiadła przy kolejnej kasie, aby szybko rozładować tłumy. Kasjerka (ubrana w czyste służbowe ubranie) szybko i sprawnie zeskanowała wszystkie kody kreskowe i wyraźnie poinformowała mnie o kwocie jaką mam zapłacić. Reszta wydana bezbłędnie. Ceny towarów przystępne i na każdą kieszeń.

Chaciałam podzielić się swoją obserwacją na temat jednego

Chaciałam podzielić się swoją obserwacją na temat jednego ze sklepów motoryzacyjnych MAR-MOT. Wybrałam się do jednego z nich po wycieraczki samochodowe. Po wejściu do sklepu ustawiłam się w kolejce, ponieważ obsługiwał tylko jeden pracownik.Dzięki temu rozejrzałam się po sklepie. Produktów pełno, całe półki sklepowe zapełnione łącznie z małym magazynem na zapleczu. Kiedy przyszła moja kolej pracownik grzecznie się ze mną przywitał pytaniem :"W czym mogę pomóc?", odpowiedziałam, że potrzebuję wycieraczek i podałam mu moją jedną. Pracownik zmierzył długość i przedstawił mi kilka, różnych firm, które mogłabym zakupić do mojego auta. Zwrócił również uwagę na cenę. Widząc moje niezdecydowanie, zaproponował z półki średniej, czyli w miarę dobrze wykonane i za dostępną cenę. Podając mu pieczątkę, poprosiłam o fakturę. Dane wprowadził bardzo szybko i bez żadnych błędów. A na moją prośbę założył mi również zakupione wycieraczki od razu na swoje miejsce. Pracownik ubrany był schludnie, w swoje prywatne ubranie, był uprzejmy i niezwykle pomocny. Ceny produktów zróżnicowane, każdy znajdzie coś na własną kieszeń.

Sklep Humanic mieści się w Galerii Jurajskiej w

Sklep Humanic mieści się w Galerii Jurajskiej w Częstochowie przy ul Wojska Polskiego. Wybór obuwia ogromny, zarówno damskiego, jak i męskiego. Kręciłam sie po sklepie ok 20 min i żaden pracownik nie zwrócił na mnie uwagi. Wpadły mi w oko białe, markowe trampki. Sama poradziłam sobie z odszukaniem rozmiaru. Zdecydowałam się je zakupić i udałam się do kasy. Kasjerka przywitała mnie słowami: "dzień dobry". W trakcie płatności kartą zapytałam się ją o sposób czyszczenia zakupionego przez mnie obuwia, a dokładnie możliwość prania w pralce. Pani wyraziła aprobatę, jednocześnie podając mi preparat w spray'u, bez żadnych etykiet w języku polskim. Zapytałam się o sposób jego użytkowania - nie potrafiła mi odpowiedzieć. Podeszła druga pracownica, zajrzała do środka pudełka. Była ciekawa, jakie buty sobie wybrałam. Uśmiechnęła się pod nosem i dalej rozmawiała ze swoim kolegą. Obsługa klienta pozostawia sobie wiele do życzenia. Pomimo, iż sklep oglnie czysty i zadbany ( bez kurzu, pudełka prosto poukładane) ogólne wrażenie z wizytyw sklepie negatywne.

Sklep ten odwiedziłam w Galerii Jurajskiej w Częstochowie

Sklep ten odwiedziłam w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, oferuje on markowe ubrania zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Po wejściu do sklepu nie zauważyłam żadnego pracownika. Zaczęłam przeglądać wieszaki z ubraniami, znalazłam spodnie, które mi się spodobały. Postanowiłam je przymierzyć. Jednak nie znalazłam mojego rozmiaru. Parę metrów dalej jedna z pracownic układała towar i od czasu do czasu zerkała na mnie. Podeszłam do niej i zapytałam się czy jest rozmiar większy. Pani wzięła ode mnie spodnie i powiedziała, żebym chwilkę poczekała to ona sprawdzi. Nie minęły 2 min i już była z powrotem. Powiedziała, że niestety nie ma, ale ta rozmiarówka jest troszkę zaniżona i żebym przymierzyła te o numer mniejsze. Ręką wskazala mi przebieralnie. Pracownica miała rację, spodnie były w sam raz. Postanowiłam jeszcze zrobić rozeznanie wśród innych marek, ale nie było już innych interesujących mnie modeli. Podjęłam decyzję o ich kupnie. Podeszłam do kasy. Obsługiwały dwie dziewczyny, ale były zajęte dwoma klientami, więc musiałam poczekać. Kiedy przyszła moja kolej pracownica zapytała się, czy mam kartę stałego klienta. Posiadałam ją, ale w tamtej chwili nie miałam jej przy sobie. Pani poprosiła mnie o podanie nazwiska i w komputerze odszukała moje konto. Zapytałam się jakie są profity z uczestnictwa w ich programie. W odpowiedzi usłyszałam, że dwa razy do roku wysyłane są bony rabatowe na adres domowy i że najbliższe powinnam otrzyamć pocztą w maju. Pani przyjęła w trakcie naszej rozmowy płatność kartą, a na koniec podziękowała za odwiedziny i zaprosila ponownie. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Towar był uporządkowany i na bieżąco poprawiany. Sklep sprawiał wrażenie zadbanego.Ceny wysokie.

Sklep ten oceniam bardzo wysoko

Sklep ten oceniam bardzo wysoko, jestem tam stałą klientką. Szeroki asortyment produktów- w tym sklepie można się zaopatrzyć zarówno w artykuły spożywcze, jak i chemiczne. Ceny lekko zawyżone, czasami jednak zdażają się promocje. Dzisiaj rano udałam się na stoisko mięsne i wędliniarskie. Pani w czystym, firmowym fartuchu, zważyła mi odpowiednie ilości, zaproponowała, co się dzisiaj opłaca kupić. Towar zapakowała do reklamówki, przyjęła pieniądze i wydała resztę Sprzedawane towary zawsze świeże. Miła i sympatyczna obsługa, chętna do pomocy. Panie pracujące w tym sklepie starają się nie rozmawiać głośno na tematy prywatne, co jest nagminnie nieprzestrzegane w innych sklepach tego typu. Towar na półkach czysty, systematycznie sprawdzane ceny i daty przydatności. Sklep czynny od rana ( od 7:00) do wieczora (21:00), co ułatwia zakupy nawet w godzinach wieczornych. Sklep czysty:nie zauwazylam zadnych smieci, czy plam na podlodze.

Stacja Paliw BP znajduje się w strategicznym punkcie przy

Stacja Paliw BP znajduje się w strategicznym punkcie przy skrzyżowaniu ulic Brzeźnickiej i Krakowskiej. Wjazd na nią jest zarówno z jednej, jak i drugiej ulicy. Wyjazd natomiast tylko na ulicę Krakowską i jest on znacznie utrudniony z powodu wzmożonego ruchu na wspomnianych ulicach i sygnalizacji świetlnej. Sama stacja jest zadbana, czysta, widać, że pracownicy dbają o porządek. Po wjechaniu na jej teren i zaparkowaniu przy dystrybutorze gazu, zgasiłam auto i czekałam na pracownika. Niestety nie doczekałam się i musiałam poprosić o zatankowanie gazu pracownika na sklepie. Podczas gdy moje auto było tankowane ja czekałam w sklepie. Dwie pracownice rozmawiały w mojej obecności na tematy prywatne nie zważając na mnie. Sama musiałam jedną z nich poinformować, że moje auto jest już zatankowane i wyrazić chęć zapłaty. Obsługa była szybka, pracownik niezaangażowany w swoją pracę, podszedł do mnie lekceważąco. Dodam, że jego wygląd był schludny a ubranie czyste. Na pytanie dotyczące nagród programu lojalnościowego, pracownik odesłał mnie do katalogu lub strony internetowej. Sam od siebie nic nie powiedział, odniosłam wrażenie,że nie zna aktualnych nagród. Reszta wydana poprawnie, jednak karty PAYBACK pracownik nie poprosił, musiałam sama upomnieć się o punkty. Na koniec obsługi nie doczekałam się "do widzenia", jedynie "dziękuję". Czas obsługi krótki, na sklepie nie było innych klientów.Ceny paliw wygórowane, znacznie wyższe niż na innych okolicznych stacjach, do ich jakości nie mogę się przyczepić. Na ogólną ocenę duży wpływ miało lekceważące podejście pracownika do klienta.

Postanowiłam zatrzymać się na powyższej stacji

Postanowiłam zatrzymać się na powyższej stacji, ponieważ wskazówka poziomu paliwa zeszła już na czerwone pole (rezerwa). Po podjechaniu pod dystrybutor nikt nie pofatygował się mi pomóc, żadnego pracownika na podjeździe nie zauważyłam. Pistolet w miarę czysty, kosze nieprzepełnione. Na stanowisku obok duża plama paliwa. Zatankowałam do pełna po czym udałam się do kasy. Kolejki nie było, udałam się do wolnej kasy. Młody chłopak zapytał się o fakturę. Potwierdziłam i powiedziałam, że posiadam kartę BIZNESTANK. Jest to nowa oferta PKN ORLEN, oparta na wykorzystaniu kart mikroprocesorowych, skierowana wyłącznie do klientów biznesowych - małych i średnich przedsiębiorstw, tankujących co najmniej 500 litrów paliw na miesiąc. Pracownik spojrzał się na mnie zdziwiony i powiedział, że oni takch kart nie honorują. W żaden sposób nie mogłam się z nim porozumieć. Próbował się nawet skontaktować telefonicznie z innym pracownikiem, jednak bezskutecznie. Po 10 min czekania aż w koncu zostanę obsłużona, powiedzaiłam ,że rezygnuję z rabatu, do którego uprawniała mnie karta BIZNESTANK i czy ktoś mnie w końcu obsłuży. Podałam dane do faktury, płatności dokonałam kartą płatniczą. Odebrałam fakturę i poirytowana opuściłam stację. Po chwili jednak musiałam wrócić, ponieważ pracownik zrobił dwa błędy literowe na fakturze, pomimo iż spisywał z pieczątki. Nie zaproponowano mi żadnego produktu z aktualnej promocji ani nie poproszono o kartę programu lojalnościowego VITAY. Obsługa nie posiadała wiedzy na temat aktualnych ofert KN Orlen, okazała mi niechęć, była wobec mnie nieuprzejma. Łazienki czyste, jednak obsługa zadecydowała o tak niskiej ocenie ogólnej stacji.

Do odwiedzenia tego sklepu zachęciły mnie plakaty w

Do odwiedzenia tego sklepu zachęciły mnie plakaty w witrynach i na drzwiach wejściowych informujące o przecenie całego asortymentu o 20%, 30% i 50%. Wygląd sklepu nienaganny, szyby wystawowe czyste, podłoga również. Pani obiektywnie doradzała mnie i mężowi dobór odpowiedniego obuwia zgodnego z ich przeznaczeniem. Służyła radą i pomocą, przy czym nie narzucała się, była miła i uprzejma. Ubrana była schludnie, na czarno - w rozmowie przyznała, że zamyka sklep z pomodu śmierci męża. Złożyłam szczere kondolencje. Pomimo śmierci najbliższej jej osoby stać ją było na uśmiech dla klienta. Asortyment szeroki, duży wybór zarówno obuwia jak i ubrania sportowego. Ceny promocyjne zachęcały do zakupu. Pani bez problemów obiecała zatrzymać wybrane przez nas ubrania do dnia jutrzejszego. Jedynie godziny otwarcia mało przystęne. Sklep czynny od godziny 12:00 do 17:00.

Ocena z dnia: 12.04.2010
Reebok Inna forma kontaktu

Sklep ten odwiedziłam w Galerii Jurajskiej w Częstochowie

Sklep ten odwiedziłam w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, oferuje on markowe ubrania zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Po wejściu do sklepu nie zauważyłam żadnego pracownika. Zaczęłam przeglądać wieszaki z ubraniami, znalazłam spodnie, które mi się spodobały. Postanowiłam je przymierzyć. Jednak nie znalazłam mojego rozmiaru. Parę metrów dalej jedna z pracownic układała towar i od czasu do czasu zerkała na mnie. Podeszłam do niej i zapytałam się czy jest rozmiar większy. Pani wzięła ode mnie spodnie i powiedziała, żebym chwilkę poczekała to ona sprawdzi. Nie minęły 2 min i już była z powrotem. Powiedziała, że niestety nie ma, ale ta rozmiarówka jest troszkę zaniżona i żebym przymierzyła te o numer mniejsze. Ręką wskazala mi przebieralnie. Pracownica miała rację, spodnie były w sam raz. Postanowiłam jeszcze zrobić rozeznanie wśród innych marek, ale nie było już innych interesujących mnie modeli. Podjęłam decyzję o ich kupnie. Podeszłam do kasy. Obsługiwały dwie dziewczyny, ale były zajęte dwoma klientami, więc musiałam poczekać. Kiedy przyszła moja kolej pracownica zapytała się, czy mam kartę stałego klienta. Posiadałam ją, ale w tamtej chwili nie miałam jej przy sobie. Pani poprosiła mnie o podanie nazwiska i w komputerze odszukała moje konto. Zapytałam się jakie są profity z uczestnictwa w ich programie. W odpowiedzi usłyszałam, że dwa razy do roku wysyłane są bony rabatowe na adres domowy i że najbliższe powinnam otrzyamć pocztą w maju. Pani przyjęła w trakcie naszej rozmowy płatność kartą, a na koniec podziękowała za odwiedziny i zaprosila ponownie. Obsługa bardzo miła i sympatyczna, przeszkadzało mi tylko to zerkanie na mnie po wejściu do sklepu. Towar był uporządkowany i na bieżąco poprawiany. Sklep sprawiał wrażenie zadbanego.Ceny wysokie.

Sklep ten mieści się w Galerii Jurajskiej przy ul

Sklep ten mieści się w Galerii Jurajskiej przy ul. Wojska Polskiego w Częstochowie i zasługuje na wielkiego plusa. Zajrzałam dzisiaj do niego z myślą zakupu podkoszulek męskich. Po przekroczeniu "progu" sklepu, jedna z pracownic uśmiechnęła się do mnie i powiedziała: "dzień dobry". Chwilkę się rozejrzałam, po czym podeszła do mnie dziewczyna i zapytała się czy może mi w czymś pomóc. Poprosiłam ją o pomoc w wybraniu dwóch podkoszulek. Pani zapytała się o interesujący mnie rozmiar, poczym pokazała mi kilka różnych wzorów. Na moją prośbę zmierzyła je również w obowodzie. Zdecydowałam się zakupić dwie z nich i udałam się do kasy. Zapytałam się jej czy mogę odebrać kartę stałego klienta, jednak jej też tu nie mieli.Pani przeprosiła za ich niedostępność i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu naliczyła należny mi rabat (5%) . Obsługa na wysokim poziomie, klient traktowany indywidualnie.

Sklep Humanic mieści się w Galerii Jurajskiej w

Sklep Humanic mieści się w Galerii Jurajskiej w Częstochowie przy ul Wojska Polskiego. Wybór obuwia ogromny, zarówno damskiego, jak i męskiego. Kręciłam sie po sklepie ok 20 min i żaden pracownik nie zwrócił na mnie uwagi. Wpadły mi w oko białe, markowe trampki. Sama poradziłam sobie z odszukaniem rozmiaru. Zdecydowałam się je zakupić i udałam się do kasy. Kasjerka przywitała mnie słowami: "dzień dobry". W trakcie płatności kartą zapytałam się ją o sposób czyszczenia zakupionego przez mnie obuwia, a dokładnie możliwość prania w pralce. Pani wyraziła aprobatę, jednocześnie podając mi preparat w spray'u, bez żadnych etykiet w języku polskim. Zapytałam się o sposób jego użytkowania - nie potrafiła mi odpowiedzieć. Podeszła druga pracownica, zajrzała do środka pudełka. Była ciekawa, jakie buty sobie wybrałam. Uśmiechnęła się pod nosem i dalej rozmawiała ze swoim kolegą. Obsługa klienta pozostawia sobie wiele do życzenia. Pomimo, iż sklep oglnie czysty i zadbany,( bez kurzu, pudełka prosto poukładane) ogólne wrażenie z wizytyw sklepie negatywne.

DEICHMANN to kolejny sklep mieszczący się w centrum

DEICHMANN to kolejny sklep mieszczący się w centrum handlowym M-1, który odwiedziłam w sobotnie popołudnie. Sklep posiada dwie kondygnacje, na "parterze" mieści się damskie obuwie, a na piętrze dziecięce i męskie. Szeroki wybór kolekcji letniej. Zwróciłam uwagę na sandałki sportowe, szybko znalazłam mój rozmiar i przymierzyłam. Ku mojemu zdziwieniu w każdym pudełku znajdował się tylko lewy but. Zapytałam się przechodzącej obok pracownicy, czy ta sytuacja jest normalna. Pani uśmiechnęła się do mnie i powiedziała, że tak. Jeżeli jednak zdecyduję się na zakup przyniesie mi drugiego do pary z magazynu. Ubrana była w firmową koszulkę, była miła i uprzejma. Przy kasie pani obsługiwała szybko i efektownie. Zaproponowała mi wosk do natłuszczania butów skórzanych, poinformowała mnie o jego zaletach. Przekanała mnie do niego. Przyjęła płatność kartą, wydała paragon. Była niezwykle uprzejma. Sklep oceniam bardzo wysoko zarówno za wygląd (zadbany sklep, czyste witryny sklepowe ) jak i profesjonalizm pracowników. Ceny przystępne na każdą kieszeń.

Sklep mieści się w centrum handlowym M

Sklep mieści się w centrum handlowym M-1 Częstochowie. Wirtyny sklepu czyste, a ubrania na manekinach zachęcały, aby zajrzeć do środka.Sklep powierzchniowo jest mały, jednak asortyment szeroki, ceny przystępne. Jedynym minusem są głośne rozmowy pracowników na tematy prywatne. Pracownicy sami nie podchodzą do klienta, to on musi poprosić ich o pomoc. Niektóre żarty są nie na miejscu. Momentami czułam się jak intruz, w niewłaściwym miejscu o niewłaściwej porze. Dokonałam zakupu, ponieważ mój maż potrzebował spodni i jedne z nich przypadły mu do gustu. W przeciwnym razie wyszłabym ze sklepu bez zakupów. Przy kasie kasjerka poinformowała nas o możliwości uzyskania karty stałego klienta, która uprawnia do uzyskania rabatu 5% przy kolejnych zakupach zarówno w tym sklepie, jak i w Galerii Jurajskiej. Jednakże ze względu na ich brak nie mogła nam jej wydać. Poprosiła o przyjazd w tygodniu.Ze względu na odległość dzielącą mnie od sklepu, rezygnuję z niej.

Real to hipermarket zlokalizowany w centrum handlowym M1

Real to hipermarket zlokalizowany w centrum handlowym M1 przy ulicy Kisielewskiego 8/16 w Częstochowie. Udałam się do niego z myślą dokonania większych zakupów zarówno spożywczych jak art. gospodarstwa domowego.Parking ogromny z odpowiednią ilością miejsc parkingowych. Zadbany, nie zauważyłam żadnych śmieci. Asortyment bogaty, ceny zróżnicowane - zdarzają się atrakcyjne promocje cenowe. Towary poukładane tematycznie, nietrudno jest znaleźć poszukiwane produkty. Problem pojawił się dopiero wtedy, gdy chciałam znaleźć segregatory. Poprosiłam o pomoc jednego z pracowników, znajdujących się na hali sprzedaży. Wytłumaczył mi w sposób prosty i klarowny jak mogę się znaleźć w poszukiwanym dla mnie dziale papierniczym. Większość kas otwartych, ustawiłam się przy tej, do której było najmniej ustawionych w kolejce klientów (6). Wyłożyłam wszystkie produkty i czekałam cierpliwie na moją kolej. Pani kasjerka obsługiwała płynnie i efektywnie. w jej miejscu pracy nie zauważyłam żadnych niestosownych rzeczy, typu kubków, telefonu. Kiedy przyszła moja kolej pani uśmiechnęła się do mnie szeroko i powiedziała:"dzień dobry". Poprosia o moją kartę PAYBACK i sprawnie zeskanowała wszystkie kody kreskowe znajdujące się na moich produktach. Wyraźnie poinformowała mnie o kwocie do zapłaty. Wydała potwierdzenie z terminala potwierdzające płatność kartą i paragon. ogólnie sklep oceniam pozytywnie, napewno jeszcze do niego powrócę na zakupy.

BabyTime1 to sklep internetowy

BabyTime1 to sklep internetowy, w którym zakupiłam matę edukacyjno-muzyczną firmy Fisher Price z kolekcji Rainforest. Pomimo iż koszt całkowity (mata + koszt wysyłki) wyniósł 235 zł zdecydowałam się na opcję z przedpłatą, tz. przed otrzymaniem przesyłki wpłaciłam za nią pieniądze na wskazane konto parę chwil po potwiedzeniu zakupu na stronie internetowej. Wysłałam do tego sklepu dwa e-maile z informacjami dotyczącymi opcji wysyłki, adresu ale nie otrzymałam żadnej wiadomości zwrotnej, m in z potwierdzeniem, że pieniądze zaksięgowali już na swoim koncie. Srprawiło to, że czułam się niekomfortowo czekając na przesyłkę (nie byłam pewna czy wszystko poszło prawidłowo). Informacje zawarte na stronie internetowej były prawdziwe. Kurier zawitał do mnie cztery dni po dokonaniu zakupu, także opis zawarty na stonie zgadzał się z towarem jaki otrzmałam. Ceny tego sklepu porównywalne, konkurencyjne z innymi. Stona internetowała przyjazna, łatwa w obsłudze.

Ocena z dnia: 10.03.2010
babytime.pl Kontakt online

Szukając na allegro

Szukając na allegro.pl translatora natrafiłam na sklep Hermes Plus z siedzibą w Gliwicach. Przeanalizowałam ich ofertę, która, moim zdaniem, prezentowała się najlepiej na tle innych firm. Wybrałam model ECTACO EGP530T G-CE, po czym zadzwoniłam na podany w aukcji numer telefonu. Pan, który go odebrał, wyjaśnił mi wszystkie wątpliwości, opisał jego zalety i ewentualne niedociągnięcia. Powiedział także kiedy mogę spodziewać się kuriera. Ze względu na fakt, iż zależało mi na szybkiej wysyłce (miał to być urodzinowy prezent), pan obiecał wysłać go zaraz po naszym telefonie. Zgodnie z umową translator dotarł do mnie dwa dni później. Strona internetowa firmy jest przejrzysta, szybko można odnaleźć potrzebne informacje, a w razie jakichkolwiek wątpliwości można porozmawiać z pracownikami. Obsługa klienta na wysokim poziomie. serdecznie polecam ten sklep.

Ocena z dnia: 10.03.2010
Hermes Plus Oddział

Udałam się do tego sklepu z zamiarem zakupu głośników

Udałam się do tego sklepu z zamiarem zakupu głośników multimedialnych. Zarówno drzwi wejściowe, jak i witryna sklepu czysta, zadbana. Pracownik był miły i uprzejmy, przedstawił mi szereg różnych głośników zarówno tych z najniższej jak i najwyższej półki cenowej. Z jego pomocą wybrałam głośniki formy Logitech, jego parametry i promocyjna cena w pełni mi odpowiadały. Pracownik odpowiadał na wszystkie moje pytania w zrozumiały dla mnie sposób, mił pomocny i uprzejmy. W prywatnym ubraniu dobrze się prezentował. Ceny przystępne, konkurencyjne.

Udałam się dzisiaj do tego sklepu z zamiarem zorientowania

Udałam się dzisiaj do tego sklepu z zamiarem zorientowania się w temacie pralek. Po wejściu do sklepu pracownik znajdujący się przy kasie powiedział mi dzień dobry, ale nie podszedł do mnie. Miałam chwilkę czasu, aby rozejrzeć się w asortymencie, obejrzeć je i ocenić. Po około 5 minutach podszedł do mnie pracownik z zapytaniem czy może mi w czymś pomóc. Poprosilam go pomoc w wyborze pralki. Pracownik przybliżył mi parametry kilku z nich, polecił jedną, w przystępnej cenie. Był miły i uprzejmy. Nie zdecydowałam się na kupno żadnej z nich, chciałam się zorientować także w innych konkurencyjnych firmach, mimo to pracownik nie okazał mi zniecierpliwienia bądź złości, że jego czas poszedł na marne. Nie zauważyłam żadnego kurzu, bądź brudu, podłoga także pomimo pogody była czysta. Pracownik schludnie ubrany, nienatarczywy, pomocny i zorientowany w asortymencie.

Jak zwykle po pracy udałam się do Biedronki na zakupy

Jak zwykle po pracy udałam się do Biedronki na zakupy. Przed wejściem do sklepu panował względny porządek, drzwi wejściowe czyste, podłoga w sklepie również. W gablocie zauważyłam aktualne plakaty reklamowe. Po wejściu do sklepu udałam się na halę sprzedaży. Pracownice układające towar na półkach rozmawiały cicho, bez zbędnych emocji. Poprosiłam jedną z nich (wysoką blondynkę) o wskazanie mi, gdzie znajdują się jajka. Pani nie zaprowadziła mnie na miejsce ale wskazała mi je ręką. Nie była przy tym zdenerwowana, że przeszkadzam jej w pracy. Po skompletowaniu potrzebnych mi produktów udałam się do kasy. Była otwarta jedna a przede mną 10 osób w kolejce! Po chwili kasjerka sygnałem dźwiękowym zasygnalizowała, że potrzebna jest pomoc w obsłudze klientów i jedna z pracownic, która zajmowała się porządkowaniem produktów na półkach sklepowych, zasiadła na sąsiedniej kasie. Obsługa klientów odbywała się sprawnie i szybko przyszła moja kolej. Pani powiedziała mi "dzień dobry" ale nie zaproponowała reklamówki, o która na końcu sama ją poprosiłam. Szybko zeskanowała wszystkie kody kreskowe i wyraźnie poinformowała mnie o kwocie do zapłaty. Resztę wydała bezbłędnie. Na koniec usłyszałam uprzejme: "do widzenia" .

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem