Opinie wystawione przez użytkownika: Aaabb

I dobrze, i źle

Oferta sklepu jest różnorodna zarówno asortymentowo, jak i cenowo. Natomiast obsługa sklepu nie zwraca uwagi na to, czy ktoś stoi przy kasie (bo z obsługi tam nikogo nie ma) i dopóki się do nich nie podejdzie, to będzie się czekać do zamknięcia sklepu.

Lenistwo

Obsługa sklepu jest strasznie leniwa. Nie interesują się klientem, tylko płatkami w swoim gronie. Trzeba zwrócić im uwagę, by się nami zajęli. Podają niewystarczajaco informacji o produktach i promocjach.

Niby super

Niby super, wyroby pyszne, ale obsługa bardzo szybko zamyka punkt przed czasem.

Super

Pyszne jedzenie, przystepna cena, miła obsługa i czystość w lokalu- lepiej jeść tutaj niż w drogich knajpach.

Kiepsko

Podczas trochę już trwającej przebudowy dworca bilety są praktycznie niemożliwe do kupienia, a konduktorzy robią problem z kupienia ich w pociągu.

Szybka i profesjonalna obsługa

Czasu spędza się tu naprawdę mało, nawet w godzinach szczytu.

Super

Super obsługa i czyściutko, tylko nikt nie zwraca uwagi na rozwrzeszczane i bawiące się sprzętem dzieci.

Idealnie

Transakcja przebiegła szybko i sprawnie, pracownicy byli bardzo mili i sympatyczni.

Średnio

Obsługa miła, ale długo obsługuje klientów, przez co w kolejce długo się czeka.

Super

Szybka obsługa, można znaleźć wszystko co się potrzebuje.

Dezorganizacja

Różne informacje na temat przypadłości tam leczonych można znaleźć w Internecie, a inne na miejscu. Chaos.

Wzór do naśladowania

Ta placówka powinna być stawiana za wzór innym punktom poboru krwi nie tylko w tym mieście, ale w całym kraju. Tylko tu badanie wykona się szybko, sprawnie i bezboleśnie. Pielęgniarki mają świetne podejście do pacjenta i sprawiają, że pobranie krwi przebiega bez niepotrzebnego stresu i bólu.

Kocham ten sklep!

Oferta sklepu, jeśli chodzi o kosmetyki jak i perfumy jest przeogromna. Wszystko to jest w przystępnych cenach dla każdego. Obsługa jest bardzo miła i pomocna. Znają się na wszystkim. Przy kasie nie muszę długo czekać.

Natychmiastowa irytacja

Klient ledwo wchodząc do sklepu jest od razu osaczany przez obsługę drogerii, podsuwającą co raz pod nos ich produkty, nie dając mu tym samym rozejrzeć się samodzielnie w ich ofercie. Natomiast gdy klient podchodzi do kasy, przez długi czas musi czekać, aż ktoś do niej podejdzie. Ponadto pakują towar zawsze do papierowych toreb, nawet najmniejszą rzecz, nie pytając czy klient sobie tego życzy.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem