Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu
Zgłoś firmę Dodałeś już firmę? Przejdź do panelu
Dzięki odpowiednim narzędziom jesteś w stałym kontakcie ze swoimi klientami, szybko reagujesz na otrzymane opinie i na bieżąco mierzysz zachowania Twoich odbiorców. Nie pozwól, aby Twój wskaźnik jakości obsługi zależał od opinii niewielkiej części klientów. Liczą się wszyscy!
Program pomaga przedsiębiorcom wyróżnić się na tle branży - odpowiadając na opinie klientów wzmacniasz swoją wiarygodność, co może przyczynić się do wzrostu zainteresowania Twoją ofertą i zwiększenia sprzedaży. Reagując na wszystkie opinie, nawet te negatywne, pokazujesz, że poważnie traktujesz swoich klientów.
Dzięki narzędziom możesz osobiście odpowiadać na każdą opinię lub ustawić automatyczną odpowiedź. Jeśli opinia będzie negatywna, masz czas aby się z nią zapoznać i wyjaśnić sprawę z klientem. Poprzez panel zarządzania dowiesz się także co usprawnić - wskaźniki jakości obsługi są dostępne od ręki.
Już po pół roku współpracy, jeśli wskaźnik jakości obsługi Twojej firmy nie spadnie poniżej 80%, otrzymasz znak Życzliwej Firmy. Dodatkowo możesz starać się o tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Konsumenci wybierają najlepszych, pośród których nie może zabraknąć i Twojej firmy. Twoja dbałość o klienta i nasze narzędzia poprowadzą Cię do grona wyróżnionych firm.
Interaktywne narzędzia do zbierania opinii
Wykorzystaj stopkę do maili transakcyjnych i widżet na Twoją stronę, by otworzyć nowy kanał komunikacji z klientami.
Zawsze aktualne informacje o Twojej firmie
Poprzez opinie klientów, łatwiej wyszukać Twój biznes w Internecie.
Nowe opinie i rekomendacje
Poprzez panel zarządzania masz nieograniczony dostęp do otrzymanych opinii, na które w każdej chwili możesz odpowiedzieć.
Pomoc ekspertów z Polskiego Programu Jakości Obsługi
Pomożemy Ci znaleźć mocne i słabe strony Twojej firmy oraz wskazać kierunki działania.
Raporty nt. jakości obsługi w Twojej firmie
Dowiesz się co usprawnić, aby osiągnąć najwyższą jakość obsługi.
Ochrona wizerunku
W przypadku negatywnej opinii masz 48 godzin, aby się z nią zapoznać oraz się do niej odnieść.
Dołącz do Programu Odpowiadamy Klientom! To początek drogi do umocnienia zaufania konsumentów i wizerunku Twojej firmy.
Polski Program Jakości Obsługi od 11 lat monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji społeczności zakupowej w Polsce. Pomagamy konsumentom w wyborze firm spełniających ich oczekiwania, a firmom - w poprawie jakości obsługi.
Copyright © 2018 Grupa VSC. Design by +coal.
Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności
Zrozumiałem