PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED DOKONANIEM ZAKUPÓW W SKLEPIE GO SPORT W ELBLĄGU!!! . Miesiąc temu dokonaliśmy zakupu roweru merida. Wcześniej skrupulatnie wypytaliśmy sprzedawcę o wszystkie szczegóły, w tym o przegląd gwarancyjny, który w-g zapewnień tego pana miał być wykonany bezpłatnie w terminie do tygodnia po miesiącu od zakupu. Zgodnie z tymi wytycznymi udaliśmy się na przegląd 5 dni po upływie miesiąca i ku naszemu ogromnemu zdziwieniu dowiedzieliśmy się, że jest już za późno. Bardzo opryskliwy i niekulturalny pan oświadczył , że nie wykona tego przeglądu. W ogóle nie słuchał żadnych argumentów , rower jednak przyjął ( rzekomo do przeglądu) i kazał zgłosić się po niego kolejnego dnia. Wówczas mąż doznał kolejnego niemiłego zdziwienia, gdyż pracownik nie podbił nam tego niby przeglądu w książce gwarancyjnej, czyli tak naprawdę straciliśmy gwarancję. Zastanawia mnie poważnie ta samowolka i totalna ignorancja klienta. Nadmienię ,że 3 miesiące wcześniej kupiliśmy rewer w salonie Krossa i tam bez żadnych problemów wykonali nam przegląd po 1,5 miesiąca od zakupu , w dodatku w ciągu 2 godzin. Postanowiliśmy z mężem opisać tę sprawę, żeby wszyscy, którzy planują poważny zakup w go sporcie, przemyśleli tę kwestię. Nie jest to sklep dla poważnych klientów, a obsługa jest poniżej poziomu, no i sklepów sportowych w Elblągu nie brakuje.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.