Sklep Sephora w Bielsku-Białej odwiedziłam parę razy. Za każdym razem w sklepie był porządek na półkach, pachniało i panowała spokojna sprzyjająca zakupom atmosfera. Obsługa bardzo życzliwa, sympatyczna, uśmiechnięta, nie narzucająca się, a tylko podkreślająca swoją obecność. Przy okazji poszukiwania idealnego koloru szminki, zaproszono mnie do stanowiska z lusterkiem. Stanowisko było czyste, butelki równo poukładane, opisane, czyste waciki były dostępne. Pani z dużym zaangażowaniem zajęła się mną. Zadała parę pytań otwartych, określiłam budżet, dopasowałyśmy idealny kolor i markę. Znała produkty i marki. W międzyczasie była pytana o wiele rzeczy przez współpracowników i inne klientki, ale wracała do mnie. Zajęła się od początku do końca. Wybraną szminkę zaniosła do kasy, pożegnała się ze mną i odeszła. Kasjerka przywitała mnie, poleciła produkty promocyjne, skasowała, dołożyła parę próbek mówiąc co daje, do czego to służy i pożegnała. Wyszłam zadowolona. Proces sprzedaży na najwyższym poziomie.
Odwiedziłam sklep RTV Euro AGD wielokrotnie i za każdym razem wychodziłam z lekkim niesmakiem. Pracowników w tym sklepie trzeba szukać, aby zapytać o poradę. Nikt nie mówi dzień dobry, nie wita klienta. Ewentualna porada, jest mało konkretna i mało wiarygodna, oparta o dane techniczne wyświetlone na stronie domowej RTV, a nie z doświadczenia w sprawach sprzętu. Obsługa przy kasie zajęta prywatnymi rozmowami i problemami. Śmiechy, rozmowy - mało pro-sprzedażowa postawa. Nawet Pani z tabliczką Kierownika sklepu wyglądała na mało zorientowaną, głośno komentującą jakiś problem które zaistniał na sklepie (słyszą to klienci). Jako pracownik od 8 lat pracujący w działach sprzedaży, niejednokrotnie miałam ochotę napisać pismo do Centrali firmy aby zwrócono uwagę na jakość obsługi, jaka panuje w RTV Euro AGD w CH Sfera.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.