Wybrałam się na zakupy do sklepu PEPKO z myślą zakupu spodni dla mojego 15 miesięcznego synka. Przy wejściu zaskoczyło mię ustawienie półek. Bardzo ciężko było mi się poruszać wózkiem, a dodatkowym utrudnieniem to miejsce między półkami. Jeżeli napotkało się innego klienta to albo trzeba było się wycofać, albo poczekać aż ta osoba przejdzie dalej.Jak już dotarłam do miejsca gdzie były ubrania dla chłopców, postanowiłam poprosić o pomoc kogoś z personelu. Pomoc była mi potrzebna ponieważ nie zauważyłam odpowiedniego rozmiaru. Rozglądałam się jakiś czas za kimś i dopiero po jakichś 5 minutach przechodziła pani która udzieliła mi informacji,a muszę nadmienić że bardzo życzliwie i kompetentnie .Niestety wyszłam bez zakupów.Odradzam wszystkim wybierania się do PEPKO na zakupy z dzieckiem w wózku. Pomimo naprawdę życzliwego personelu to układ pólek nie zachęca do odwiedzania tego sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.