TAURON

( 3.81 )

Opinie (742)

Miło i rzetelnie!

Obsługa dobrze przeszkolona, miła i kompetentna. Zdarzyło mi się rozmawiać z kilkoma Paniami, każda z nich bardzo przyjazna i pomocna. Wspólnie szukałyśmy rozwiązań problemu, dużo podpowiedzi i przydatnych informacji. Polecam jak najbardziej, infolinia Taurona zdecydowanie na tak!

Istny chaos

To co dzieje się z wymianą informacji w Obsłudze Klienta Tauron to jakaś paranoja... Zawarłam umowę przez telefon. Pominę to, że Pani, która wówczas obsługiwała proces wypisała zły typ umowy. Po 2 tyg dostałam telefon z infolinii z informacją o pomyłce i że umowę muszę zawrzeć jeszcze raz, ale żeby to robić....MUSZĘ SAMA ZADZWONIĆ NA PODANY NR! Zadzwoniłam, umowę zawarłam jeszcze raz. Po kilku dniach dzwonią do mnie, że jest błędny adres. No tak, konsultanka zapisała błędnie nr domu. Poinformowano mnie, że zadzwonią do mnie w poniedziałek (był piątek) w celu korekty danych. Po 10 minutach dostałam telefon od kolejnej Pani w celu korekty danych. Po tym telefonie zadzwoniono do mnie godzinę później ponownie., Już nawet nie pamiętam po co.... Meksyk!

Słaba obsługa w wykonaniu Pana ze stanowiska 1

Pan w czasie pracy przegląda prywatnie strony internetowe, niejednokrotnie wprowadził mnie w błąd przy udzielaniu informacji. Nie polecam!!! Jak ktoś chce uzyskać rzetelne informacje to niech się kieruje do stanowisk obsługiwanych przez Panie.

infolinia wysokiego napiecia!

Klasyfikacja problemu z jakim dzwonimy w celu przełączenia rozmowy do odpowiedniego działu/osoby nie jest łatwa, zakładam że polega w większości przypadków na ślepym strzale i zakłopotaniu osoby dzwoniącej. Da się jednak o tym szybko zapomnieć podczas ok 30 minutowego oczekiwania na połączenie. Nie jest to niestety koniec trudności z jakimi możemy się spotkać. Kolejno rozmowa jest przerzucana z jednego zirytowanego konsultanta, na kolejnego niemiłego konsultanta bez wiedzy na temat problemu i dostępu do danych . Ostatecznie niestety rozmowa zostaje przerwana przez dostawcę prądu. Tauron : nieintuicyjnie, niegrzecznie i nieefektownie!

Źle.

Źle. Dostawca energii elektrycznej jest takim usługodawcą, na którego klient jest "skazany", a teoretyczny wybór jest mało realny do przeprowadzenia. Dezinformacja i rozbieżności w ocenie stanu faktycznego powodują, że ani pracownik, ani petent nie znajdują zadowalającego wyjścia z sytuacji. Dział windykacji natomiast w sytuacjach niejasnych i niewyjaśnionych działa szybko i skutecznie.

Bardzo źle.

Bardzo źle. obsługa nastawiona na :nic korzystnego nie załatwisz

Odwiedzałeś ostatnio TAURON?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Enea

(3.27 )

GTS Energis

(2.50 )

Energa

(3.25 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem