ProSport

(4.21)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (10 z 14)

Na chwilę obecną...
Na chwilę obecną nie polecam firmy jako klient. Zakupiłem za pośrednictwem allegro buty, które zareklamowałem, zaznaczając wymianę na nowe obuwie bądź zwrot pieniędzy. Niestety, buty zostały naprawione (wg pracowników "skutecznie") klejem. Po kilku dniach zmuszony jestem ponownie je reklamować, a firma jedyne co potrafi odpisać na maila to "proszę wysłać buty". Czyli klient traci własny czas, pieniądze i zostaje pozbawiony obuwia na kilka dni. Buty odsyłam ponownie, aktualizacja tej opinii będzie zależna od kolejnej decyzji w odpowiedzi na reklamację.

Niezweryfikowany Klient_NrXx

22.09.2020

Placówka

Ostróda, ul. 11 Listopada

Nie zgadzam się (0)
Polecam sklep. Natychmiastowa...
Polecam sklep. Natychmiastowa wysyłka. Spodnie adidas zgodne z opisem. Dziękuję

Niezweryfikowany Klient_SWuf

27.04.2019

Placówka

Ostróda, ul. 11 Listopada

Nie zgadzam się (0)
Sprzedawcy bardzo dobrze...
Sprzedawcy bardzo dobrze znają się na oferowanym klientom towarze. Opisują nowe technologie buta oraz innego sprzętu sportowego. Obsługa sympatyczna, chętnie oferująca swoją pomoc oraz wyrażająca własne zdanie na temat danego produktu. Szeroka propozycja asortymentu, duża ilość katalogów o wybranym sprzęcie, który jest dostępny na miejscu lub w razie braku zamawiany na życzenie konsumenta w ciągu 24 godzin. Dostępna jest również strona www, przez którą można zakupic towar. Sklep ciasny o małym metrażu jednakże dobrze, profesionalnie i przejrzyście ustawiony według oddzielnych kategorii.

Daria_254

01.10.2012

Placówka

Katowice, Dworcowa 15

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze zaopatrzony...
Bardzo dobrze zaopatrzony sklep sportowy oferujący wyselekcjonowany i markowy towar. Wystawa letnia ciekawa, aktualna. Sklep jasny, czysty, bardzo dobrze oświetlony. Łatwy dostęp do całego asortymentu. Funkcjonalnie i komfortowo. Raczej drogo. Obsługa sklepu jest sprawna, miła, komunikatywna i bardzo uprzejma. Zwykle w tym sklepie nie jest za dużo klientów.

zarejestrowany-uzytkownik

29.06.2012

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
Sklep sportowy odznacza...
Sklep sportowy odznacza się miłą obsługą, dobrym podejściem do klienta i cierpliwością do dzieci. Jest tam schludnie , wszystko ładnie wyeksponowane i ekspedientki pozwalają się klientom rozejrzeć zamiast przy samym wejściu ich atakować słynnym ,, w czym mogę pomóc " . Sklep dosyć dobrze zaopatrzony , można dokonać u nich zakupy przez internet.

SYBILLA_1

06.06.2012

Placówka

Ostróda, czarnieckiego

Nie zgadzam się (2)
sklep troche mało...
sklep troche mało widoczny, asortyment różny, mogłoby być więcej towaru, ale jak ktos chce cos wybrac to znajdzie, zreszta , ja sie umówiłem na buty. Troche musialem poczekac,ale było warto,duzo taniej niż w Pabianicach czy Łodzi, obsługa miła. po prostu klimat ok. Spodnie dresowe które wŁodzi kosztowały 169 kupiłem za 139

zarejestrowany-uzytkownik

01.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Szukałem gogli narciarskich...
Szukałem gogli narciarskich więc z myślą o tym wstąpiłem do sklepu sportowego. Akurat nie było żadnych klientów, więc byłem zadowolony. Podczas oglądania gogli, żaden z będących pracowników w sklepie nie zainteresował się mną. Dopiero jak poprosiłem o pomoc, to była ona udzielona w sposób można powiedzieć profesjonalny. Pokazano mi kilka rodzai. Bez problemu mogłem je także przymierzyć. Ale powstrzymałem się od podjęcia decyzji odnośnie zakupy, gdyż chciałem obejrzeć ofertę u konkurencji, aby porównać ceny. Zapomniałem dodać, że w momencie wejścia do sklepu pracownicy zajęci byli układaniem towaru na półkach, a to się liczy aby był porządek.

zarejestrowany-uzytkownik

07.12.2011

Placówka

Białystok, Produkcyjna

Nie zgadzam się (3)
Wybraliśmy się z...
Wybraliśmy się z moim chłopakiem w poszukiwaniu butów trekkingowych. Dotarliśmy do sklepu PRO SPORT, kierowani dobrymi wspomnieniami mojego lubego. Kiedy weszliśmy stwierdziłam: "dużo tu tego", w pozytywnym znaczeniu oczywiście, ponieważ dużo asortymentu = duży wybór. Idąc do butów, które znajdowały się "na końcu" dużego lokalu obejrzeliśmy jeszcze kurtki i plecaki. Bardzo spodobało mi się rozmieszczenie towaru, ponieważ jest bardzo przejrzyste. Będąc pierwszy raz w tym sklepie, nie miałam żadnego problemu ze znalezieniem rzeczy, które mnie interesowały.Przyszedł czas na wybór butów. Tu też było w czym przebierać. Różne firmy, duża rozpiętość cenowa i jakościowa - czyli każdy znajdzie coś dla siebie. Po pierwszych 5 minutach już wiedziałam, że jednak tak pięknie nie będzie, bo mało który model butów był dostępny w pożądanym przez nas rozmiarze. Na szczęście swoją pomoc zaproponował sprzedawca: opowiedział o każdym modelu i każdej dostępnej na półce firmie, wymienił zalety i wady butów, które najbardziej nas zainteresowały i wydobył odpowiednie rozmiary. Jednak bardzo "luzacki" styl sprzedawcy (dresowa rozciągnięta bluza), który miał być chyba dostosowany do profilu sklepu, okazał się nieco przesadzony, szczególnie, że pozostali pracownicy byli ubrani znacznie schludniej. Co zasługuje na pochwałę to bardzo wygodne siedziska przy półce z butami (miałam okazję przesiedzieć na nich 20 minut czekając aż mój chłopak dokona wyboru:). Ogólnie sklep ocenaim na duży plus, ponieważ poza ubiorem jednego ze sprzedawców, wszystko było w jak najlepszym porządku. Niestety tym razem wyszliśmy bez nowych butów.

zalogowany_użytkownik

21.01.2011

Placówka

Białystok, Produkcyjna

Nie zgadzam się (6)
Szukałem rękawic narciarskich,...
Szukałem rękawic narciarskich, dlatego też wszedłem do sklepu oferującego ubranie sportowe. Wchodząc do środka, zauważyłem pracownicę, która na mnie spojrzała i to wszystko. Nie chciałem jej na początku zaczepiać. Po kilku minutach oglądania oferty zapytałem się ją, czy dostanę większy rozmiatr od tych, które sa wystawione. Niestety, ale okazało się, że nie ma innych rozmiarów. Oczywiście, podczas rozmowy ze mną, pracownica starała się być miła i uczynna. Jednakże wychodząc ze sklepu nie odwzajemniła mi pożegnania. No nic, każdy może mieć słabszy dzień.

zarejestrowany-uzytkownik

25.11.2010

Placówka

Białystok, Produkcyjna

Nie zgadzam się (1)
Sklep sportowy umiejscowiony...
Sklep sportowy umiejscowiony w centrum handlowym Auchan. Jak każdy znany sklep sportowy od razu przy wejściu można zauważyć ubrania sportowe oaz sprzęt. Mając na uwadze zakup okularów do pływania udałem się do kasy, gdyż właśnie przy kasie one się znajdowały. Po podejściu do kasy pracownica przywitała się, jednakże widać, że było to wymuszone. Po poinformowaniu o poszukiwanym artykule, pracownica podała 4 różne kolory i podała mi je. Podczas przymiarki widać było, że niezbyt chce się interesować klientem. Po minie można było poznać, że już chba ma dość dzisiejszego dnia. Brak widocznego było nawet wymuszonego uśmiechu. Po wybraniu okularów (bez pomocy ze strony pracownika) postanowiłem za nie zapłacić. Po wręczeniu karty kredytowej pracownica wzięła kartę ale nawet nie powiedziała ceny. Po oddaniu mi karty i paragonu wręczyła mi zakupione okulary w reklamówce. I to wszystko, ani dziękuję ani zapraszam ponownie. Rozumiem, że można mieć gorszy dzień, ale może tak jakiś mały wymuszony uśmieszek to klient od razu inną ma opinię.

zarejestrowany-uzytkownik

15.05.2010

Placówka

Nie zgadzam się (42)

ProSport

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ProSport?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Na chwilę obecną...
Na chwilę obecną nie polecam firmy jako klient. Zakupiłem za pośrednictwem allegro buty, które zareklamowałem, zaznaczając wymianę na nowe obuwie bądź zwrot pieniędzy. Niestety, buty zostały naprawione (wg pracowników "skutecznie") klejem. Po kilku dniach zmuszony jestem ponownie je reklamować, a firma jedyne co potrafi odpisać na maila to "proszę wysłać buty". Czyli klient traci własny czas, pieniądze i zostaje pozbawiony obuwia na kilka dni. Buty odsyłam ponownie, aktualizacja tej opinii będzie zależna od kolejnej decyzji w odpowiedzi na reklamację.