Jakość Obsługi

PEPCO

( 4.07 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (5442)

Bardzo lubię ten ...

Bardzo lubię ten sklep. Obsługa bardzo pomocna. Asortyment bardzo zróżnicowany, można znaleźć coś do domu, kuchni, łazienki, pokoju i nie tylko. Zakochana jestem w doniczkach oraz różnego rodzaju ozdobach. Ceny są bardzo przyzwoite, a jakość produktów też na wysokim poziomie. Jedyny minus tego sklepu to to, że bardzo mały nakład w stosunku do zapotrzebowania.

Podczas ostatnich zakupów ...

Podczas ostatnich zakupów w sklepie pepco panował chaos z powodu dostawy. Nakład obowiązków odzwierciedlił się na pracownicach, ponieważ nie były uśmiechnięte, przez co nie zachęcały do zakupów. Żadna z pracownic nie przywitała mnie słowami "dzień dobry". Po podejściu do kasy musiałam poczekać na obsługę około 1,5 minuty. Pracownik nie polecił dodatkowego produktu.

Obsługa pomocna, zakupy ...

Obsługa pomocna, zakupy przebiegły bardzo sprawnie. Polecam ten sklep.

Zdecydowanie nie polecam. ...

Zdecydowanie nie polecam. Panie z obsługi raczej nadają się na targ. Przez cały okres moich zakupów w sklepie dyskutowały o swoich prywatnych sprawach i to na cały sklep. Powinny zająć się wyglądem sklepu a nie plotkowaniem. Część ciuchów pospadała z wieszaków i nikt nie zainteresował się tym. Jakoś tak niezbyt przyjemnie tam.

Bardzo czysto i ...

Bardzo czysto i przyjemnie w sklepie. Bogaty asortyment. Pani przy kasie, proponuje ciekawe gadżety.

Wchodząc do sklepu ...

Wchodząc do sklepu wszystko wydawało się w najlepszym porządku, usłyszałam dzień dobry. Robiąc zakupy, które mnie interesują zauważyłam, ze panuje na półkach lekki rozgardiasz, być może to kwestia dużego ruchu w sklepie tamtego dnia. Przy kasie, kasjerki rozmawiały między sobą i nie okazywały zbyt dużego zainteresowania klientem.

Bardzo miła i ...

Bardzo miła i kompetentna obsługa sprzedawcy-Pani, która udzieliła mi z usmiechem odpowiedzi, gdzie znajduje sie dany produkt-juz nie pamiętam o co pytałam. Tak samo Pani kasjerka, usmiechnieta, miła - widać ze lubi swoją pracę obsłużyła mnoe na wysokim poziomie, poleciła doladowanie oraz produkt dnia-gdzie wiem ze musi to powtarzać kilkadziesiąt razy na dzień. Bardzo miłe wspomnienia z zakupów dlatego chetnie i często tam robie zakupy chociaż mi nie po drodze. szyszuniapatrycja@gmail.com

Bardzo duży wybór ...

Bardzo duży wybór towaru w przystępnych cenach. Pracownicy zawsze chętnie pomagają.

Fajny sklep duży ...

Fajny sklep duży wybór dla dzieci i mlodierzy tanio profesjonalna obsługa klienta polecam

Obsługa nie zawsze ...

Obsługa nie zawsze zainteresowana klientem. Towar z gazetki dostepny w ograniczonej ilości. Na sali czysto. Nie można tylko odnaleźć niektórych produktów.

Sklep wizualnie oceniam ...

Sklep wizualnie oceniam bardzo dobrze towar, ładnie wyeksponowany dla klienta. Czysto na sali sprzedaży. Obsługa na kasie uprzejma, zostałam przywitana, zaproponowany został mi produkt dodatkowy przy kasie. Minusem na sklepie są dość głośne prywatne rozmowy pracownic.

Po wejściu do ...

Po wejściu do sklepu zostałam zauważona przez pracownika sklepu. Pracownicy byli ubrani schludnie, zapewne zgodnie z dres kodem sklepu (o czym świadczą ich identyczne ubrania), każdy z obsługujących pracowników posiadał identyfikator. Po wejściu wzięłam koszyk, koszyki były ułożone jeden na drugim, wyglądało to estetycznie. Na półkach panował porządek, ubrania na stojakach były ułożone w kostkę. Po podejściu do kasy, zostałam przywitana uśmiechem przez kasjerkę, zapytała czy doliczyć reklamówke. Na koniec zaproponowała mi dodatkowy produkt który w tym dniu był w promocji. Na koniec rozmowy usłyszałam: "Dziękuję i zapraszam ponownie".

Bardzo miła obsługa ...

Bardzo miła obsługa , Panie chętnie udzielają odpowiedzi na zadane im pytanie z uśmiechem na twarzy. Szybkie i sprawne zakupy.

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

swiat-firan.pl

(4.27 )

insido.pl

(4.57 )

RuckZuck

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem