Jakość Obsługi

PEPCO

( 4.16 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (5389)

oszukiwanie klientów, dopisywanie pozycji do paragonów

W sobotę 20.02.2021 kupiłam kilka pojemników spożywczych, za które zapłaciłam kartą. Zakupy były dla rodziców, więc przekazałam paragon, którego sama nie sprawdziłam. Okazało się, że mam dołożoną do paragonu bluzę z kapturem za 30 zł. Był weekend, więc w poniedziałek po pracy poszłam wyjaśnić całe zajście. Na początku Pani kierowniczka twierdziła, że można sprawdzić na monitoringu (dostęp w centrali firmy), ale jak zorientowała się, że ma braki w tych bluzach to zmieniła zdanie. Tak traktuje się klientów, jak czegoś brakuje można dopisać do paragonu.... Masakra

Zniesmaczona

Jestem zadziwiona że w jednym sklepie sieci Pepco ten sam towar już przeceniony kupuję jeszcze o 50% taniej a w drugim ten sam artykuł nie jest przeceniony. Gdy poprosiłam obsługę o wytłumaczenie tego usłyszałam że każdy sklep ma furtkę i kierownik decyduje który towar dodatkowo przecenić. W tym oto sklepie przeceniono damskie rzeczy a było ich zaledwie 2 stojaki. Natomiast w pierwszym sklepie zostały dodatkowo przecenione rzeczy dla kobiet,dzieci i nastolatków. Nie mogę pojąć jak to jest możliwe że w sklepach występujących pod tą samo nazwą nie obowiązują te same rzeczy to jest niepojęte dla mnie. Pani kierownik była niemiła i powiedziała że nie przeceni mi towaru który wcześniej zakupiłam. Jej tłumaczenie mnie nie przekonało natomiast doszłam do wniosku że to nie klient jest nasz pan ale na odwrót. W ten oto sposób Pepco straciło we mnie klienta trudno jeśli nie dbają o zadowolenie klienta to jest jeszcze sporo sklepów z odzieżą dziecięca choćby smyk czy hm i jeśli coś takiego mi się przydarzyło to kierownik natychmiast reagował w sposób żebym była zadowolona. Niestety trzeba umieć być giętkim sprzedawcom ale chyba niektóre osoby będące na kierowniczym stanowisku nie znają starych zasad handlu. Przykro niestety bo może przyjść moment że trzeba będzie zabiegać o klienta a mam wrażenie że Wasz personel że wszystko samo się sprzeda.

super obsługa

kupiłem swojej ukochanej misia z napisem KOCHAM CIE super obsługa

Polecam

Mila obsluga, zawsze pokaze gdzie co lezy. Noe mam zastrzezen

Dobrze

W sklepie czysto,obsługa miła. Spory wybór tanich artykułów. Oczywiście na Walentynki też można zrobić zakupu, zarówno dla dorosłej osoby jak i dzieci. Kupiłam ramkę w postaci serduszka.Na pewno tu wrócę jeszcze i polecam innym.

Udane zakupy

Do wizyty w sklepie Pepco przy ul.Dokerskiej zachęciły mnie plakaty z informacją o przecenach. Wewnątrz sklepu było mało osób, co sprzyjało zachowaniu odpowiedniego dystansu. Sklep był czysty i bardzo dobrze zaopatrzony. Znalazłam kilka fajnych produktów i poszłam do kasy. Tu również nie było kolejki, a obsługa przebiegła w miłej atmosferze.

Srednio

Sklep duzy,dobrze zatowarowany,towar różny i cena,można znaleźć fajne rzeczy przyzwoitej jakości, ale są też rzeczy totalne dziadostwo, np bielizna to tak na raz po pierwszym praniu do wyrzucenia,no ale cóż jaka cena taka jakość.

Nawet dobra obsłóga

Jakość produktów jest dobra. Ale w sklepie jest mały bałagan .

Jestem bardzo ukontentowany

Bardzo miła obsługa, czysty i przejrzysty sklep. Ceny aktualne na wszystkich towarach. Obsługa liczy przy wejściu /wyjściu ilość ludzi przebywających na terenie sklepu.

Super obsługa

Sklep prowadzony schludnie towar rozłożony porządnie ceny zgadzają się z tymi przy kasie kasjerki mile sympatyczne maseczka u każdej pracującej osoby tak samo rękawiczki aż chce się wracać

Super obsługa

Sklep prowadzony schludnie towar rozłożony porządnie ceny zgadzają się z tymi przy kasie kasjerki mile sympatyczne aż chce się wracać

Uśmiechnięta obsługa ;) !

Zawsze jest bardzo sympatyczna i miła obsługa , z chęcią pomagają . Sklep czysty .

Wieczna kolejka

Wieczna kolejka , to może być tytułem charakteryzujący ten sklep. W okresie pandemi kolejka do wejscia do sklepu, kolejka przy kasie a towar jaki jest każdy wie.Sa rzeczy ok , ale tez jest mega dziadostwo,bielizna raz ubrana do wyrzucenia bo juz sie zuzyla tzw.jednorazowka, no ale to juz kwestia wyboru,cena może to sugerowac.Wiec cos za coś.

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

Agata

(4.53 )

Black Red White

(2.88 )

Bodzio

(3.43 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem