LIDL

(4.12)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5388 z 8210)

Przestałem kupować u...
Przestałem kupować u was. Kupony nigdy się nie wgrywają. Często są niezgodne ceny. A co najlepsze kasjerzy gadają sobie przez słuchawki z innym personelem kompletnie olewając obsługujących ludzi.

KayBar_XmjZ

22.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep Lidl znajdujący...
Sklep Lidl znajdujący się przy ulicy Wolności w Zabrzu zawsze dostarcza mi pozytywnych doświadczeń zakupowych. Placówka ta ma bardzo szeroki wybór produktów spożywczych, kosmetycznych, a także akcesoriów dla zwierząt i małego AGD. Ceny są bardzo konkurencyjne w stosunku do innych sklepów. Co więcej, personel jest przyjazny i pomocny, zawsze gotowy odpowiedzieć na pytania. Nie miałam też najmniejszego problemu, gdy potrzebowałam pomocy w znalezieniu produktów. Sklep jest również czysty i dobrze zorganizowany, co ułatwia sprawne zakupy. Market regularnie wprowadza promocje i atrakcyjne oferty, które dodatkowo zachęcają do robienia zakupów. Czas obsługi przy kasie również jest zadowalający.

AgnPru96

22.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Hipermarket Lidl w...
Hipermarket Lidl w Opolu jest doskonale zaopatrzony, szerokie przejścia pozwalają na swobodne poruszanie się pomiędzy alejkami. Bez problemu można spotkać kogoś z obsługi i zapytać o lokalizację towaru. Duży wybór asortymentu, dużo promocji. W kosztach produkty poprzewracane przez Klientów i wymieszane - nie zawsze na bieżąco jest to układane. Czysto, schludnie. Godziny otwarcia na duży plus. Bezpłatny duży parking również.

Klient_isaz

22.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chciałem pochwalić za...
Chciałem pochwalić za podejście i obsługę klienta na kasach samoobsługowych wysokiego szczupłego mężczyznę pracującego w Lidlu zlokalizowanym na ulicy Jesionowa 2A, 42-300 Myszków. Wizyta w tym sklepie to przyjemność z tak miłą i pomocną obsługą.

Mateusz S

21.04.2024

Placówka

Myszków, Jesionowa 2A

Nie zgadzam się (0)
Wielokrotne odwiedzanie sklepów...
Wielokrotne odwiedzanie sklepów sieci LIDL, czy to jako klient czy też jako osoba towarzysząca klientowi, pozwoliła mi wielokrotnie przekonać się, że jakość obsługi przez personel pracujący zarówno 'na sklepie' jak i 'przy kasie', działa bez zastrzeżeń. Na zadawane pytania zawsze otrzymywałam rzetelne odpowiedzi. Najczęściej jednakże personel zaprowadzał mnie do miejsca, gdzie znajduje się pożądany przeze mnie produkt. Dostępność towarów na półkach czy stoiskach bez zastrzeżeń. Czystość a zwłaszcza w okolicach warzyw, owoców oraz lodówek również zadowalająca. Jedyną uwagą a raczej podzieleniem się drobnym spostrzeżeniem z mojej strony (wynikającym z mojego usposobienia) był fakt, że większość personelu jaki obserwowałam bardzo mało się uśmiechała.

Klient_4eHns

19.04.2024

Placówka

Krosno, Lwowska 49

Nie zgadzam się (0)
bardzo miła i...
bardzo miła i pomocna obsługa. Nie mają problemu jak się o coś zapyta, poprosi o pomoc czy wskazanie, gdzie leży konkretny produkt. Jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się, by ktoś z obsługi zachował się wobec mnie niegrzecznie. W sklepie nie ma bałaganu, palety nie stoją na samym środku przejść, w kasach zwykłych jak i samoobsługowych wszystko idzie sprawnie i szybko

Placówka

Łódź, róg Al. Wyszyńskiego i Armii Krajowej 41

Nie zgadzam się (0)
Lidl - zadowolona...
Lidl - zadowolona jestem z obsługi - jeśli czegoś szukam, czegoś nie wiem - pracownik bez wyrazu niezadowolenia udzieli mi informacji. Asortyment w porządku, równiez promocje, tak z aplikacją jak i bez : korzystam co jakiś czas. Na brud nie narzekam, to market - ludzie chodzą, ciężko utrzymac w idealnym porządku. Podoba mi się to miejsce z produktami "kupuję nie marnuję" i żałuję że nie ma wiecej takich miejsc (w wielu marketach w Anglii mnóstwo produktów przecenia się i odkłada na specjalny regał).

zapaliczka

17.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ułożenie sklepu chaotyczne,...
Ułożenie sklepu chaotyczne, co za tym idzie dużą część czasu spędza się na szukaniu produktu. Personel wyłącznie przy kasach, ciężko znaleźć kogoś kto mógłby pomóc. Spory asortyment, świeże pieczywo w piekarni, możliwość kupienia kawy z ekspresu za niewielką cenę.

Klient_1KKf4

16.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry. W 05.2023r...
Dzień dobry. W 05.2023r zakupiłem w sklepie stacjonarnym Lidl robot koszący w 09.2023 ze względów iż owy robot uległ awarii zgłosiłem reklamacje. Została ona pozytywnie rozpatrzona o czym zostałem poinformowany SMS dopiero w 28.02.2024. Pomimo wykonania Ok 6 telefonów i wysłania Ok 5 maili do Lidl nie uzyskałem informacji kiedy zostaną mi zwrócone środki. Telefoniczna obsługa klienta nie jest mi w stanie udzielić informacji na temat daty kiedy zostaną mi zwrócone środki. Z wyrazami szacunku Kordian Tokarsk PRZESTRZEGAM NA WŁASNYM PRZYKŁADZIE NIE KUPUJCIE NARZĘDZI W LIDLU BO ONE SIĘ BARDZO SZYBKO POPSUJĄ A ZWROTU SZYBKO NIE ZOBACZYCIE!!!

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Niestety system odsyłania...
Niestety system odsyłania klienta do kasy samoobsługowej jest dla mnie niezadowalający. Jestem zażenowana czasem oczekiwania na kasjera do obsługi płatności gotówką. Fakt syzyfowego przekładania zakupów jest równie męczący i denerwujący. Wychodzę z lidla pełna frustracji. Daję 3 gwiazdy za porządek i zatowarowanie.

H.sonia

15.04.2024

Placówka

Chorzów, Gałeczki 18

Nie zgadzam się (0)
Świeże produkty, bardzo...
Świeże produkty, bardzo miła obsługa

AnitaCzop_jFli

13.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie Lidl przebiegła satysfakcjonująco. Artykuły na półkach są schludnie poukładane dzięki czemu nie ma problemu ze skompletowaniem listy zakupów. Skorzystałam z kasy samoobsługowej, podczas skanowania artykułów napotkałam problem i nacisnęłam przycisk "pomoc", byłam mile zaskoczona tak szybką obsługą ze strony kasjerki.

majaa.metel

12.04.2024

Placówka

Gogolin, Krapkowicka 160

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię przychodzić...
Bardzo lubię przychodzić na zakupy do tego sklepu. Mimo tego, że często są otwarte kasy samoobsługowe, pracownicy umożliwiają płatność gotówką. Towar ładnie ułożony, warzywa i owoce zawsze świeże. Pracownicy zawsze uprzejmi pomagają.

Klientka_xyz

10.04.2024

Placówka

Wałbrzych, Senatorska 48

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miło spędzony...
Bardzo miło spędzony czas na zakupach, porządek, dostępny towar w zależności od potrzeb.

Placówka

Staszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, etykiety...
Sklep czysty, etykiety cenowe zgodne z towarem na półce, obsługa miła ii pomocna

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panował...
W sklepie panował porządek, pomimo późnego poranka brakowało części wypieków, szybko jednak odnalazłam pozostałe produkty z listy zakupów. Ceny i promocje były aktualne. Pracownicy byli mili i pomocni.

Klient_JOxeF

04.04.2024

Placówka

Strzegom, Olszowa 1

Nie zgadzam się (0)
Sklep Lidl Łódź...
Sklep Lidl Łódź ul Zgierska 212,sklep zawsze dobrze zaopatrzony, czysty, a obsługa miła i uśmiechnięta

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czysto . Tanio...
Czysto . Tanio i miło

wiktoria.emiliak

02.04.2024

Placówka

Jelenia Góra, ul. Grunwaldzka 4

Nie zgadzam się (0)
Sklep to przez...
Sklep to przez zatowarowany czysto biuro obsługa brak kolejek.

Marcin_2179

27.03.2024

Placówka

Szczecin, Ustowo 45

Nie zgadzam się (0)
Strona intuicyjna natomiast...
Strona intuicyjna natomiast często się zawiesza

Marcin_2179

27.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

LIDL

LIDL Polska wchodzi w skład międzynarodowej grupy przedsiębiorstw prowadzących swoje aktywności w całej Europie. LIDL funkcjonuje od 2002 roku, na terenie kraju znajduje się ok. 700 sklepów. Artykuły w sklepach charakteryzują się wysoką jakością oraz niskimi cenami, a ich produkcja przebiega zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Lidl oferuje głównie asortyment spożywczy oraz przemysłowy. Obok możliwości wykonania zakupów w sposób komfortowy przedsiębiorstwo dba także o odpowiednie wykorzystanie zasobów, atrakcyjne warunki pracy oraz oparte na zaufaniu relacje z partnerami.

Czy te firmy wypadają lepiej niż LIDL?

Ktoś 7 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Przestałem kupować u...
Przestałem kupować u was. Kupony nigdy się nie wgrywają. Często są niezgodne ceny. A co najlepsze kasjerzy gadają sobie przez słuchawki z innym personelem kompletnie olewając obsługujących ludzi.
Zgadzasz się?