Fortum

(4.24)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma korzysta z możliwości odpowiada klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (54 z 623)

obsługa jest rzetelna,...
obsługa jest rzetelna, rzeczowo odpowiadają na pytania, polecam!

przemasssa_sRjN

24.03.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
24.03.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Jakość wsparcia rynkowego...
Jakość wsparcia rynkowego nieporównywalna do innych dostawców energii.

niezalogowany-uzytkownik

09.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.01.2024
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Bardzo dobra i...
Bardzo dobra i miła obsługa zdalna. Kompetencja pracownika oraz wiedza pozwoliła na załatwienie sprawy w trybie pilnym. Obsługa klienta bez zarzutów.

RobertKubicki

01.10.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.10.2023
Odpowiedź firmy
Jesteśmy wdzięczni za tak wysoką ocenę naszej obsługi klienta. Cieszymy się, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i jesteśmy zmotywowani, aby utrzymać tę jakość obsługi w przyszłości. Dziękujemy za wsparcie i zaufanie. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
ok
ok

Klient_vrSd

16.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.05.2023
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
ok
ok

Klient_vrSd

16.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.05.2023
Odpowiedź firmy
Serdecznie dziękujemy za tak wspaniałą ocenę naszej obsługi klienta. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i przyczyniliśmy się do Państwa satysfakcji. Zapewniamy, że będziemy kontynuować wysiłki, aby zaoferować Państwu doskonałą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Nie znam
Nie znam

NickName348

16.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.05.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta było zadowalające, ale zawsze staramy się dążyć do doskonałości. Jeśli mają Państwo jakieś sugestie dotyczące tego, co moglibyśmy zrobić lepiej, prosimy o podzielenie się z nami. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Ok
Ok

SzymonL

15.05.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
15.05.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cieszymy się, że Państwa doświadczenie z naszą obsługą klienta było zadowalające, ale zawsze staramy się dążyć do doskonałości. Jeśli mają Państwo jakieś sugestie dotyczące tego, co moglibyśmy zrobić lepiej, prosimy o podzielenie się z nami. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
POLECAM
POLECAM

u Margarety

21.03.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
21.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Serdeczne podziękowania dla...
Serdeczne podziękowania dla Pani Emilii za pełen profesjonalizm, wszystko konkretnie i zrozumiale, rewelacja.

Klient_ON5cK

15.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Serdeczne podziękowania dla...
Serdeczne podziękowania dla Pani Emilii za pełen profesjonalizm, wszystko konkretnie i zrozumiale, rewelacja.

Klient_ON5cK

15.03.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
chciałbym pochwalić Panią...
chciałbym pochwalić Panią ((dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) , pracownicę Fortum z infolinii która pomogła mi z naszymi problemami i w profesjonalny rzeczowy i zrozumiały przedstawiała mi naszą obecną sytuację i co robić z problemem dalej / niestety po naszej rozmowie telefonicznej , z powodów kłopotów technicznych / źle działającej klawiaturze , źle oceniłem pracę Pani. za co przepraszam . Mam nadzieję iż w jakiś sposób zrekompensuje to tutaj z poważaniem Jarosław Jankowski

Niezweryfikowany Klient_DWbQs

01.03.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
01.03.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Od miesiąca nie...
Od miesiąca nie dostałem faktury za rozliczenie na żądanie - o 500% przekroczony termin umowny. Dodatkowo na infolinii cały czas wprowadzają w błąd, że faktura będzie w ciągu kilku dni. Żenada...

Niezweryfikowany Klient_oBvRV

13.02.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.02.2023
Odpowiedź firmy
Bardzo przepraszamy za obecną sytuację. Wydłużony czas fakturowania przekazywanych przez Państwa odczytów wynika z tego, że dostosowujemy nasze systemy do wymogów ustawowych (zamrożenie cen dla klientów indywidualnych i biznesowych). Obecnie u większości sprzedawców prądu i gazu występują opóźnienia. Zdajemy sobie sprawę, że taka sytuacja jest dla Państwa niekomfortowa, dlatego w przypadku nieterminowo wystawionej faktury skorygujemy opłatę za usługę Rozliczenie na żądanie. Z pozdrowieniami Zespół Fortum
Jest OK, mogę...
Jest OK, mogę polecić chociaż oczywiście czasem zdarzają się błędy.

AnnaMichalina1

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
09.01.2023
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujmy za opinię. Tak, to prawda - błędy się zdarzają, ale zawsze stawiamy na szczerą i otwartą komunikację z naszymi klientami. Cieszymy się, że mimo wszystko sprostaliśmy oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Jest całkiem nieźle,...
Jest całkiem nieźle, chociaż oczywiście zawsze można coś poprawić :)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
09.01.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wysoką ocenę. Nieustannie zmieniamy się dla Państwa. Jesteśmy też otwarci na Państwa sygnały. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Klient_vrSd

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
04.01.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Marta_86pl

04.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
04.01.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Brak BOK, utrudniony...
Brak BOK, utrudniony kontakt.

cicero12

03.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
04.05.2023
Odpowiedź firmy
Rzeczywiście, nie mamy stacjonarnego punktu obsługi klienta, ale udostępniamy szereg możliwości kontaktu. Zdecydowaną większość spraw można z nami załatwić bez wychodzenia z domu. Nasze dane do kontaktu: infopolska@fortum.com, tel. 122 100 000. Dodatkowo zachęcamy do zarejestrowania się w eBOK, gdzie można porozmawiać na czacie z konsultantem. Cieszymy się, że mimo braku punktu obsługi klienta wysoko oceniają Państwo naszą obsługę. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Dobra oferta, w...
Dobra oferta, w miarę korzystne ceny. Obsługa bez zastrzeżeń.

Klientka_wro

03.01.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
03.01.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za wystawioną opinię. Cieszymy się, że sprostaliśmy Państwa oczekiwaniom. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Od sierpnia 2021...
Od sierpnia 2021 roku jestem klientem Fortum. Firma otrzymała ode mnie stosowne pełnomocnictwo i zapewniała, że wszelkie formalności, które trzeba przeprowadzić bierze na siebie. W miesiącu lutym 2022 poprosiłem o rozliczenie wyprodukowanej energii. I zapadła cisza. W dniu 20 grudnia 2022 roku otrzymałem maila z informacją, że nie można dokonać rozliczenia wytworzonej energii z mikroinstalacji ze względu na brak umowy dystrybucyjnej z PGE. Żeby było ciekawiej pani przesyłająca mi tę wiadomość nie napisała o jakie PGE chodzi. Po rozmowie z infolinią, po pewnym czasie ustalono, że chodzi o PGE Dystrybucja. Fortum wystąpiło do PGE, które nie przyjęło zgłoszenia, w miesiącu maju i 24 maja wysłano z PGE (osobiście sprawdziłem) informację o odmowie przyjęcia do Fortum. Mnie poinformowano o tym fakcie 20 grudnia mailowo. Siedem miesięcy od pozyskania informacji z PGE!!!!! Skandal. Brakującą umowę z PGE załatwiłem w jeden dzień. Dlaczego nie zrobiło tego Fortum mające moje pełnomocnictwo? Dlaczego nie dopilnowało wszelkich formalności?

Klient_lRPLn

22.12.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
09.01.2023
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za pozostawienie opinii. Przeanalizowaliśmy Pana sprawę. W tej sytuacji nie doszło do błędu, ani pomyłki po naszej stronie. W maju 2022 r. wraz z dokumentami dostał Pan od nas informację, że samemu musi Pan załatwić sprawę dot. umowy dystrybucyjnej z PGE Dystrybucja. Dodatkowo sprawdziliśmy, czy Pana Operator przysłał nam informację o odrzuceniu zgłoszenia - niestety nie dostaliśmy takich informacji. Wszystkie procesy po naszej stronie wykonaliśmy prawidłowo. Niemniej jednak, bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z zaistniałej sytuacji. Przeanalizujemy, co jeszcze możemy zrobić, aby do podobnych sytuacji w przyszłości nie dochodziło. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum
Koszmarna , firma,...
Koszmarna , firma, od czerwca walczę o zwrot nadpłaconych pieniędzy, w czerwcu i maju nie działał pakiet lux med, pieniądze zapłacone na czas, firma twierdziła że lux med działa , w lux-medzie śladu po moim pakietu nie było. Pieniądze nadpłacone do grudnia nie zwrócone!!!!!!!!!! W październiku i Listopadzie nie czynna umowa , po miesiącu walki , dostaje wiadomość że w ramach rekompensaty za listopadi październik nie będą naliczane opłaty😅😅😅😅😅😅 Od 1.12 wznowiona umowa do 20.12 nie działa luxmed , z infolinią nie ma kompletnie porozumienia Fortum twierdzi że lux med działa, a lux med nie ma kompletnie śladu , mojej umowy DRAMAT .

Klient_xFOl8

20.12.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
20.12.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo nam przykro, że są Państwo niezadowoleni z naszej obsługi. Polecamy kontakt mailowy - infopolska@fortum.com. Z pozdrowieniami, Zespół Fortum

Fortum

Jesteśmy międzynarodową firmą energetyczną. Wywodzimy się z Finlandii, a działamy m.in. w Polsce, Szwecji, Norwegii, krajach bałtyckich i Indiach. Dostarczamy do polskich domów prąd, gaz i ciepło. Przy współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi operatorami medycznymi w Polsce, takimi jak Luxmed i Medicover, przygotowaliśmy ofertę prywatnej opieki medycznej w różnych wariantach. Rozumiemy specyfikę naszej branży, dlatego jako jeden z nielicznych sprzedawców prądu i gazu uprościliśmy język w naszych e-mailach i listach. Przekonaj się sam – zapraszamy do kontaktu. 😊

Dane firmy

Gdańsk

Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 197

Czy te firmy wypadają lepiej niż Fortum?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?