Europ Assistance Polska

(2.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Szczerze odradzam zakup...
Szczerze odradzam zakup polisy asisstance w tej firmie. Miałem awarię auta w Grecji.Czekałem na autostradzie ponad 4 godziny w upale i dopiero po kolejnych telefonach przyslali rozpadającą się lawetę aby przewiozła mnie do najbliższego miasta. Tam nie otrzymałem darmowego noclegu jak było w warunkach ubezpieczenia jak również auta zastepczego. Upominałem sie o auto zastępcze przez kilka dni. W końcu poinformowali mnie ,że mogę je odebrać w wypożyczalni oddalonej ponad 100 km ode mnie. Ogólnie brak zainteresowania losem zgłaszającego klienta.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
W godzinach szczytu...
W godzinach szczytu bardzo ciężko się tam dodzwonić. Konsultacji z reguły mili, nawet gdy zadajemy mnóstwo pytań. Czasem rozłącza połączenia - lecz nie zawsze konsultant oddzwania! Merytorycznie w miarę dobrze przygotowani na pytania.

Klient_P7PN

19.08.2021

Infolinia

Warszawa, Wołoska 5

Nie zgadzam się (0)

Europ Assistance Polska

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Wołoska 5

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Europ Assistance Polska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Szczerze odradzam zakup...
Szczerze odradzam zakup polisy asisstance w tej firmie. Miałem awarię auta w Grecji.Czekałem na autostradzie ponad 4 godziny w upale i dopiero po kolejnych telefonach przyslali rozpadającą się lawetę aby przewiozła mnie do najbliższego miasta. Tam nie otrzymałem darmowego noclegu jak było w warunkach ubezpieczenia jak również auta zastepczego. Upominałem sie o auto zastępcze przez kilka dni. W końcu poinformowali mnie ,że mogę je odebrać w wypożyczalni oddalonej ponad 100 km ode mnie. Ogólnie brak zainteresowania losem zgłaszającego klienta.