dino

( 3.54 )

W 1999 roku powstał pierwszy sklep Dino w Polsce. Przedsiębiorstwo oparte jest na polskim kapitale, a jego ideą jest „bycie najbliżej Ciebie”. Obecnie sklepy znajdują się na terenie dwunastu województw w Polsce, a ich ilość przekroczyła już 1000 punktów. Jest to najszybciej rozwijająca się sieć supermaktetów na terenie kraju. Celem firmy jest dążenie do najwyższej świeżości i jakości oferowanych produktów. W ofercie znajdują się artykuły spożywcze, chemiczne oraz kosmetyczne.

Opinie (1092)

Masakra.

Masakra. Niby lider na rynku, co chwila otwierają nowy sklep , a nie można kupić zwykłej czarnej herbaty liściastej. Same ekspresowe lub zielone smakowe. Żenada

Brud brud i jeszcze raz brud.

Brud brud i jeszcze raz brud. Brudne kosze , walajace się kartony i śmieci, czystość ubrań kasjerek też pozostawia wiele do życzenia. Brak cen produktu ... prawie z każdą rzeczą trzeba chodzić do czytnika.

Nie polecam

Sklep w miare dobrze zaopatrzony chociaż nie chce się do niego zabardzo wracać aczkolwiek 2 gwiazdki za obsługę.Sytuacja następującą.Czas korona wirusa.Malo ruchu i 2 panie przy kasach z czego tylko jedna obsługuje bo wiadomo nie ma tłumów.Widzialem że jedna z nich odchodzi z kasy i idzie do półek z bodajże karma dla zwierząt.Nie dziwne z racji że ewidentna nuda na sklepie to przynajmniej poszła pełnię wyprasować towar albo robić cokolwiek.Ja podeszłem do kasy dosyć cicho i ze słuchawkami na uszach ale wszystko słyszałem.Druga pani zauważając mnie przy kasie stojącego jak kółek nagle zaczęła się drżeć na tamtą że ,,Co ty nie masz roboty.Klient ci stoi a ty na półkach udajesz że coś robisz?".Rozumiem że mogło to nie zbyt fajnie wyglądać ale kto upoważnia tą panią do darcia się na tą drugą.Pomijam fakt że takie rzeczy się mówi poza klientami.Jesli to była jeszcze kierowniczka sklepu to gratuluję inteligencji i samego sklepu.Ja już napewno nie wrócę także gratuluję raz jeszcze bo nie zamierzam chodzic do sklepu gdzie stosuje się takie traktowania zwykłych pracowników.Pomijam fakt że ta pani była przy sobie co mogło być poniekąd też przyczyną takiego ,,mobingu" w pracy.Opisana wyżej sytuacja miała miejsce w Dino Markecie na ulicy Bialskiej 122 w mieście Bestwina Pozdrawiam Patryk rolski

Polecam!

Mają niskie ceny produktów

Nowy sklep

W nowym sklepie w Sulmierzycach wszystko jest jak należy. Produkty są świeże, na półkach czysto, posprzątane, miła obsługa, a co najważniejsze jest duży wybór!

Szybka i uprzejma obsługa

W dniu 24.02.2021 r. przed południem kasjerka pomyliła się i skasowała wyższą cenę za towar niż powinna, a płaciłem kartą. Na moją reklamację, bardzo szybko poprosiła inną pracownicę o anulowanie transakcji, jednocześnie kilkakrotnie mnie przepraszając. Była więc szybka i uprzejma obsługa. Oby tak zawsze było, bo przecież jesteśmy tylko ludźmi i każdy ma prawo do błędu.

Super obsługa

Pani zawsze uśmiechnięta bardzo wyrozumiała wszystkim chętnie pomaga bardzo dziękuję pani za pomoc. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Dodatkowe artykuły na paragonie

W dniu dzisiejszy mojej mamie doliczono do paragonu ok 15 zł (godz. 15.14) za rzeczy których nie kupiła - byłam świadkiem zakupów. Nie zgłaszam skargi ze względu na stan zdrowia mamy, ale szlak mnie trafia jak taka ekspedientka nie ma skrupułów, żeby tak postępować. Życzę jej smacznego i niech wcina tą białą kiełbasę, na którą naciągnęła starsza osobę. Wstyd to mało powiedziane. Gdyby chodziło o mnie, nie zostawiłabym tego w taki sposób. Nigdy już nie odwiedzę sklepu Dino przy ulicy Jasnej we Włocławku. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

średno

Nie jestem zadowolony z obsługi w tym sklepie Obsługiwała mnie bardzo niemiła Pani

Inna cena na półce niż przy kasie

W dniu 12.02.20201 r. ok. godz. 15,00 na regale przy surówkach widniała kartka z ceną promocyjną 1,99 na zielonym tle. Oprócz kamer, miałem też świadka. Na wysokości tej ceny były ustawione surówki. Po skasowaniu okazało się, że cena jej to 3,49. Poprosiłem więc o zwrot. Kasjer nie był z tego powodu zadowolony, brak jakiegokolwiek wyjaśnienia i ew. przeproszenia. W czasie wybierania tego produktu między regałami z art. chemicznymi stały trzy pracownice, które rozmawiały ze sobą i nie była to rozmowa o pracy.. Brak było więc bieżącej aktualizacji cen, co dla klienta jest najważniejszą sprawą.

Miła atmosfera

Dużo towaru i ogromny wybór.Panuje ład i porządek

Odwiedzałeś ostatnio dino?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem