Amic Energy (dawniej Lukoil)

( 4.12 )

Opinie (1042)

Miejsce godne polecenia

Często tankuje na tej stacji bo są promocje na paliwo, uwielbiam kawę którą mi proponuję zawsze miła, młoda obsługa.zawsze na drogę zabieram kanapkę z subwaya, robią tam pyszne! Polecam wszystkim to miejsce!

Bardzo niskie ceny

Kiedy dużo się podróżuje, cena paliwa ma znaczenie. Dwie nowe stacje powstały niedaleko mojego miejsca zamieszkania, co bardzo mnie cieszy. Ceny są najniższe w okolicy a jakość paliwa bardzo dobra. Bardzo miła i sprawna obsługa. Mimo tymczasowych kontenerów zastępujących remontowany budynek sklepy, wewnątrz nie brakuje przekąsek do kupienia na dalszą podróż. Wewnątrz jest czysto i schludnie.

Bardzo sprawnie.

Miło, szybko i z uśmiechem. Zawsze propozycja zakupu przekąski. Asortyment poukładany estetycznie a luki uzupełnione. Obsługa bez zarzutów.

Całkiem nieźle

Ceny na stacji są przystępne. Placówka jest duża, czysta. Obsługa zazwyczaj jest uprzejma. Ogólnie na plus.

Polecam.

Ceny paliwa na tej stacji zawsze są niższe niż na innych stacjach, ale mimo wszystko czas oczekiwania na możliwość zatankowania jest krótki. Pracownicy również są bardzo mili i sprawnie obsługują każdego klienta.

Super obsługa

Super obsługa i super ludzie . Pracownicy są zawsze pomocni oraz swoją wiedzą są w stanie pomóc

Obsługa na medal

Toalety czyste, na podjeździe rękawiczki jednorazowe co pomaga w tankowaniu samochodu, obsługa była miła przypomniała o posiadanej karcie na punkty zaproponowała ciepły zestaw kawa plus hot dog.

Super

Bardzo miła obsługa, małe kolejki, sklep dobrze zaopatrzony, b. dobra lokalizacja.

Miła obsługa

Podczas wizyty na stacji Amic, zostałam obsłużona w sposób miły i uprzejmy. Pracownik swobodnie i spontanicznie zaproponował dodatkowy zakup - nie namawiając ani nie "wciskając" nic na siłę. Umiejętnie wplótł w rozmowę informacje o karcie lojalnościowej. Obsługa szybka, sprawna, ale bez pośpiechu i popędzania klienta. Z okazji Świąt życzę pracownikom stacji więcej uśmiechu na co dzień i jak najmniej konfliktowych klientów!

Profesjonalna i rzeczowa obsługa klienta.

Stacja, którą dzisiaj odwiedziłem jest lepsza od innych które odwiedziłem ostatnio głównie dzięki porządkowi i czystości panującej na niej, oraz bardzo miłemu i uprzejmemu personelowi. Na uwagę zasługuje też bogate zaopatrzenie w produkty spożywcze, napoje i szybkie gorące przekąski.

Jest ok

Obsługiwał mnie pan w średnim wieku,był miły uprzejmy lecz nie zaproponował mi żadnego produktu ani karty rabatowej Club Stacja była czysta. Nie było zauważalnych braków w artykułach .

Super, najlepsza obsługa

Najlepsza stacja z hot dogami i aromatyczną kawą w okolicy. Personel zawsze uśmiechnięty i pomocny, czystość sali sprzedażowej jak i toalet rewelacyjna.

Odwiedzałeś ostatnio Amic Energy (dawniej Lukoil)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(4.18 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem