Akademia Sztuki Fryzjerskiej

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Dzień przed zaplanowaną...
Dzień przed zaplanowaną wizytą w salonie obsługa telefonuje w celu przypomnienia i potwierdzenia usługi. Każda klientka czuje się komfortowo nawet gdy oczekuje na stylistę w wydzielonym pomieszczeniu. Personel proponuje napoje, czasopisma. Wydaje się, że ilość klientek jest prawidłowa bo nie ma tłoku, jednakże czas oczekiwania np. po farbowaniu na strzyżenie często się wydłuża i wtedy albo personel długo myje włosy albo nakłada jakieś maski żeby główny stylista mógł się uporać z klientką która jest jeszcze na fotelu. O ile mamy sporo czasu nie odczujemy tej niewielkiej niedogodności lecz jeżeli się spieszymy może to być denerwujące.

Magdalena_2298

14.04.2012

Placówka

Opole, Krakowska 1

Nie zgadzam się (0)
Fryzjerzy to profesjonaliści...
Fryzjerzy to profesjonaliści - potrafią świetnie dobrać fryzurę oraz środki pielęgnacyjne. wystroj salonu oryginalny - w stylu retro.obsługa miła, chętnie służy radą co do stylizacji, koloru włosów. Widać dobrą organizację pracy - nie ma straty czasu. W salonie włączona jest muzyka, która releksuje i odpręża. warto skorzystać z ich usług

Katarzyna_2796

23.08.2011

Placówka

Opole, Krakowska 1

Nie zgadzam się (3)

Akademia Sztuki Fryzjerskiej

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Akademia Sztuki Fryzjerskiej?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dzień przed zaplanowaną...
Dzień przed zaplanowaną wizytą w salonie obsługa telefonuje w celu przypomnienia i potwierdzenia usługi. Każda klientka czuje się komfortowo nawet gdy oczekuje na stylistę w wydzielonym pomieszczeniu. Personel proponuje napoje, czasopisma. Wydaje się, że ilość klientek jest prawidłowa bo nie ma tłoku, jednakże czas oczekiwania np. po farbowaniu na strzyżenie często się wydłuża i wtedy albo personel długo myje włosy albo nakłada jakieś maski żeby główny stylista mógł się uporać z klientką która jest jeszcze na fotelu. O ile mamy sporo czasu nie odczujemy tej niewielkiej niedogodności lecz jeżeli się spieszymy może to być denerwujące.