KRUS

(3.54)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 16)

Obsługa w tym...
Obsługa w tym urzędzie jest najgorsza. Wiedzy zero. Najśmieszniejsze jest to, że w Polsce wyszły nowe dowody osobiste (dużo o tym mówili szczególnie w telewizji)... osoba, która przyszła z nowym dowodem do pani "urzędniczki", pokazała owy dowód na co pani "urzędniczka" oznajmiła, że ten dowód jest nieprawidłowy i odesłała do gminy. Totalny śmiech tam panuje...

Regina_7

26.01.2016

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Musiałam udać się...
Musiałam udać się do KRUS-u i zadać pewne pytania. Wchodząc zauważyłam parę osób czekających przy wejściu do obsługi. Po zorientowaniu się kto do którego okienka usiadłam i czekałam na swoją kolej, w poczekalni było czysto, można było poczytać lokalną prasę. Poczekałam jakieś 10minut i jak myslałam że już wejdę okazało się że pani która weszła tylko się coś zapytać została tam (nie chciało mi się z nią kłócić) więc czekałam dalej z jakieś niestety 20 minut. Gdy już przyszła moja kolej dostałam rzetelne i dobrze wytłumaczone informację jakie chciałam. Gdyby nie pani która się wepchnęła wyszłabym z bardzo dobrym humorem a tak został mały posmak jednak nie z winy pracowników.

zalogowany_użytkownik

10.11.2012

Placówka

Legnica, Reymonta 4

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam placówkę częstochowskiego...
Odwiedziłam placówkę częstochowskiego oddziału KRUS pierwszy raz, ponieważ potrzebne mi było zaświadczenie w zasadzie na już, ale dowiedziałam się w innym oddziale, że praktykują oni formę listowną, czyli po 7 dniach roboczych które mają na wystawienie trzeba doliczyć czas oczekiwania na pocztę, co zupełnie się nie kalkuluje. Po długim tłumaczeniu i przekonywaniu udało mi się na szczęście wypracować kompromis. Budynek okazały, ale o podjeździe dla wózków nikt nie pomyślał i matki z dziećmi niczym siłaczki znosiły na dół wózki, bo ochrona udawał zbyt zajętą, żeby pomóc...

Asupra

19.10.2012

Placówka

Częstochowa, Korczaka 5

Nie zgadzam się (0)
personel placówki sprawia...
personel placówki sprawia wrażenie zmęczonego i znudzonego pracą na pytania odpowiada zdawkowo nie wyjaśniając problemu ,wygląd i zachowanie personelu pozostawia wiele do życzenia nie jest to ubiór pasujący do urzędnika państwowego,organizacja i czas obsługi jest okropny na zaświadczenie czekałam 40 minut ma się wrażenie że panie nie znają komputerów,czystość placówki również nie jest najlepsza.

Morfeusz

15.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Musiałam szybko zzałatwić...
Musiałam szybko zzałatwić sprawę w miejscowym KRUSie. byłam o 7.00 ale urzędnicy byli juz na stanowiskach i pracowali. obsługujący mnie pan powitał mnie i bardzo sprawnie obsłużył. następni na moment wyszedł po podpis kierownika jednostki i wrócił z posmem, które po potwierdzeniu odbioru mi wydał. byłam zaskoczona, iż w KRUSie jest tak miła atmosfera, a biuro, mimo, że małe, to jednak funkcjonalne, czyste i przyjemne.

sasetka_2

03.10.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Potrzebowałam jednego zaświadczenia...
Potrzebowałam jednego zaświadczenia z KRUS-u, więc byłam po prostu zmuszona tam iść. Kiedy weszłam do środka moim oczom ukazała się długaśna kolejka, w dodatku jedna do kilku okienek. W okienku, do którego powinnam się zgłosić nie było żadnej urzędniczki, bo właśnie gdzieś wyszła. Musiałam oczywiście bardzo długo czekać na jej powrót, a kiedy wróciła oświadczyła mi, że nie może mi wydać zaświadczenia, bo do jego wydania potrzebne jest najpierw zaświadczenie z innego urzędu. Myślałam, że za chwilę zwariuję. Powiedziała to aroganckim tonem z wyższością i bardzo nieprzyjemnie. W dodatku chciała się zemścić za to, że przerwałam jej przerwę i musiała mnie obsłużyć.

Poziomka

18.05.2012

Placówka

Piotrków Trybunalski, Dąbrowskiego

Nie zgadzam się (0)
Dnia 27.02.2012 roku...
Dnia 27.02.2012 roku ok godz. 11:00 odbyłem obserwację podczas wizyty w Placówce Terenowej KRUS w Bielsku Podlaskim. Parking dla aut zdecydowanie za mały. Petenci zmuszeni byli do parkowania na chodnikach oraz trawnikach koło budynku KRUS. Gdy wszedłem do środka placówki doznałem szoku, gdyż cały hol był pełny ludzi. Nie wiadomo gdzie był koniec kolejki. Petentów obsługiwały dwie panie, które niestety robiły to zbyt wolno. To nie jest miłe kiedy to, musimy stać w kolejce ponad 20 minut, gdyż w tym czasie, można by zrobić coś kreatywnego. Uważam, że w placówce powinny powstać kolejne stanowiska w celu szybkiej obsługi petentów. Gdy nadeszła moja kolej wszystko na szczęście przebiegło sprawnie. Zostałem serdecznie i werbalnie przywitany przez pracowniczkę KRUS. Doradca była bardzo miła, pomocna oraz posiadała odpowiednie kompetencje i wiedzę do obsługi petentów. Na koniec pożegnała się mówiąc: "Dziękuję, do widzenia". Z placówki wyszedłem ok godz. 11:40.

siony1508

27.02.2012

Placówka

Bielsk Podlaski, Białostocka 22

Nie zgadzam się (0)
W zeszłym tygodniu...
W zeszłym tygodniu zadzwoniłam do KRUS aby dowiedzieć się jakie dokumenty są potrzebne do załatwienia mojej sprawy. Dziś w czasie wizyty w KRUS okazało się, że potrzebuję jeszcze inne dokumenty. Tylko dzięki przezorności udało mi się załatwić sprawę. Pani w okienku bardzo miła, pamięta klientów, pomaga wypełnić dokumenty. Placówka czysta, duże kolejki.

zarejestrowany-uzytkownik

13.01.2012

Placówka

Radzyń Podlaski, Chomiczewskiego

Nie zgadzam się (1)
Placówka jest przyjemna,...
Placówka jest przyjemna, zadbana, jednak nie posiada dobrych miejsc parkingowych, gdyż zlokalizowana jest na osiedlu mieszkaniowym, gdzie istnieje zakaz wjazdu. W środku istnieje odpowiedni system zabezpieczeń. Są wywieszone informacje. Pracownicy chętnie udzielają informacj i pomocyi. Jedynym minusem jest fakt, że nie zawsze załatwi się wszystko od ręki.

zarejestrowany-uzytkownik

01.03.2011

Placówka

Radomsko, Armii Krajowej 16

Nie zgadzam się (0)
Niestety, ale żeby...
Niestety, ale żeby załatwić jedną sprawę, a potem drugą powiązaną z pierwszą musiałam się nachodzić do tejże instytucji 5 razy. Panie urzędniczki są bardzo miłe, ale to co przekazuje jedna, nie jest jednoznaczne z wiedzą drugiej, tzn. jedna pani twierdzi, że dane zaświadczenie jest dobre a druga, że nie, że powinno być inaczej. Przy zmianie adresu zamieszkania było to samo, ale żeby adres do korespondencji został ten sam potrzebne było podanie. Po złożeniu tego podania znowu zamieszanie, bo inna pani źle zmieniła na odpisie adres zamieszkania i już w ogóle ręce mi opadły.

Emilia_294

16.02.2011

Placówka

Olesno, ks. Aleksandra 2

Nie zgadzam się (0)
Estetyczna i prosta...
Estetyczna i prosta szata graficzna. Menu dość rozbudowane ale nie utrudnia to wyszukiwania wiadomości. Pełne dane teleadresowe do poszczególnych oddziałów. Na stronie są dostępne wnioski do pobrania. Minusy strony to brak działu w stylu najczęściej zadawane pytania oraz możliwość wysłania zapytania ze strony.

Magika

10.02.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w tej...
Wizyta w tej instytucji nastraja negatywnie - trzeba nadmienić, że była to już trzecia wizyt w jednej sprawie - powrót do ubezpieczenia po krótkiej przerwie. Pani obsługująca za każdym razem wymagała kolejnych dokumentów, posłała nawet do urzędu skarbowego po zaświadczenie o którym skarbowy nigdy nie słyszał. Co do jej wyglądu to nie mam uwag za wyjątkiem totalnego braku uśmiechu czy chociaż odrobiny poczucia humoru, które rozładowało by sytuację. Jak to się czasami mówi można by ją po śmierć wysłać - w pewnym momencie po prostu wyszła i to nie do WC tylko do koleżanki trwało to 7 minut, po interwencji z mojej strony że mogłaby już wrócić usłyszałam że jeszcze chwilę i przyjdzie. Spędziłam tam w sumie 45 minut. Miejsce obsługi nie przyjemne monotonne kolory, bałagan na biurku i regale z dokumentami.

Maria_244

23.11.2010

Placówka

Starogard, Sambora 5

Nie zgadzam się (0)
Zostałem poproszony przez...
Zostałem poproszony przez rodzinę, o dostarczenie brakujących dokumentów do KRUS-u. Nigdy tam nie byłem, ale byłem pewien, że się nie zgubię. Po wejściu do środka budynku od razu udałem się do pracownika z zapytaniem, gdzie mogę znaleść interesujący mnie pokój. Po krótkiej chwili poinformował mnie on, jak należy tam dojść. Informacja przekazana przez pracownika była szczegółowa. Po dotarciu na miejsce i po wejściu do pokoju, poinformowałem siedzącą tam pracownicę z czym przychodzę. Pracownica ta, była już uprzedzona, że dostarczę dokumenty, dlatego też, przebywałem tam dość krótko. Nie bardzo lubię urzędów, tak jak zapewne większość osób, jednakże muszę stwierdzić, że sprawa została dość szybko załatwiona. Czasami da się coś załatwić normalnie, bez konieczności nacisków.

zarejestrowany-uzytkownik

10.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (2)

KRUS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KRUS?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Obsługa w tym...
Obsługa w tym urzędzie jest najgorsza. Wiedzy zero. Najśmieszniejsze jest to, że w Polsce wyszły nowe dowody osobiste (dużo o tym mówili szczególnie w telewizji)... osoba, która przyszła z nowym dowodem do pani "urzędniczki", pokazała owy dowód na co pani "urzędniczka" oznajmiła, że ten dowód jest nieprawidłowy i odesłała do gminy. Totalny śmiech tam panuje...