kuchniapupila.pl

(4.62)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 6)

Bardzo dobry i...
Bardzo dobry i miły kontakt . Na prośbę o szybkiej realizacji, przesyłka przyszła expresowo, bardzo dobrze zapakowana. Jeżeli będę miała coś kupować, to na pewno kupię w KUCHNI PUPILA. Szczerze POLECAM

zarejestrowany-uzytkownik

22.09.2014

Placówka

Warszawa, Konstruktorska 4/7

Nie zgadzam się (1)
Chciałam dodać swoją...
Chciałam dodać swoją obserwacje odnosnie sklepu dla zwierząt kuchniapupila.Nigdy nie spotkałam sie z taką obsługa, zamawiałam w wielu sklepacha,głównie na terenie warszawy, bo raczej preferuje odbiór osobisty,nie ufam kurierom,a tu mam przesyłk.e w ciagu jednego dnia.Dla mnie szok.Towar super, ceny tez maja rewelacyje, i chyba ze 3 razy do mnie dzownili,aby się upewnić,potwierdzić, podać godzine dostawy..jestem w pełni zadowolona.oby więcej takich sklepów!!pozdrawiam

zarejestrowany-uzytkownik

06.04.2011

Placówka

Warszawa, Konstruktorska 4/7

Nie zgadzam się (8)
Dokonywałam zakupu specjalistycznej...
Dokonywałam zakupu specjalistycznej karmy dla mojego psiaka. Obsługa kompetentna, odpowiedziała na wszystkie moje pytania (drogą mailową) już kolejnego dnia. Dokonałam zamówienia i czekałam na telefon potwierdzający w celu weryfikacji danych, który miał miejsce kolejnego dnia. Zależało mi na szybkim dostarczeniu przesyłki dlatego po wykonaniu przelewu wysłałam potwierdzenie. Cała transakcja trwała 3 dni. Jedynym minusem był fakt iż na stronie sklepu internetowego nie było informacji czy moja przesyłka już została przekazana kurierowi. Dostałam wiadomość pocztą elektroniczną kolejnego dnia (trzeciego, w którym przesyłka została dostarczona)

Gosiek

25.04.2009

Placówka

Warszawa, Cynamonowa 3/12

Nie zgadzam się (21)
W serwisie www.kuchniapupila.pl...
W serwisie www.kuchniapupila.pl znalazłam długo poszukiwaną świetlówkę do akwarium. W ofercie było kilka pozycji pasujących do odpowiednich parametrów. Na podstawie opisu nie mogłam jednak zdecydować, która z nich będzie najbardziej optymalnym wyborem do moich potrzeb. Zadzwoniłam więc pod wskazany nr telefonu. Pani, która odebrała telefon bardzo wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania, poświęcając sporo czasu na przejrzenie kilku pozycji, starając się dobrać odpowiedni sprzęt pod kątem mojego opisu akwarium. Następnie, po wskazaniu przeze mnie konkretnej pozycji, przyjęła zamówienie, informując, że świetlówka będzie gotowa do odbioru w dniu następnym po godz. 14. Dodatkowo, zobowiązała się potwierdzić telefonicznie zrealizowane zamówienie. Po ok. godzinie przypomniałam sobie, że poszukuję jeszcze jednego artykułu dla zwierząt. Zadzwoniłam więc ponownie do sklepu, pytając o dostępność tej pozycji. Tym razem - miły pan poinformował mnie, że jest ten produkt, odszukał moje zamówienie i dopisał drugą pozycję. Następnego dnia, faktycznie ok. godz. 14 pani z obsługi sklepu zadzwoniła do mnie i poinformowała, że zamówienie jest kompletne przygotowane do odbioru. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Niby nic nadzwyczajnego, standardowe postępowanie, a jednak niestety nie wszędzie możemy być tak obsłużeni.

Beata_59

19.04.2009

Placówka

Warszawa, Cynamonowa 3/12

Nie zgadzam się (21)

kuchniapupila.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż kuchniapupila.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Świetnie!
Świetnie.