Eurofirany

( 3.34 )

Dzisiaj marka EUROFIRANY to oprócz czołowych, szlachetnych i ekskluzywnych firan i zasłon także ręczniki, pościele, poduszki, koce, obrusy, lampy, narzuty, ceramika oraz całe mnóstwo innych, pięknych dekoracji i dodatków. Dzieje firmy zrodziły się jednak od zaklętych w nazwie firan, bo to właśnie eksportowane z Węgier w latach 90. firany, dały początek tej wspaniałej, zrodzonej z marzeń i pasji historii. Pracowitość i intuicja założycieli pozwoliła im z małego, rodzinnego biznesu stworzyć firmę, która obecnie jest liderem na polskim rynku.

Opinie (166)

Zakup w sklepie ...

Zakup w sklepie internetowym - w dzisiejszych czasach skomplikowana procedura zwrotu, darmowy zwrot tylko w przypadku reklamacji ( tylko kto mi ja uzna - kolor narzuty zupełnie inny niż na zdjęciu?) jest porażką sklepu. Kupowałam przez paczkomat INpost i we wszystkich szanujących się sklepach jest taki sam zwrot lub możliwość zwrotu w sklepie stacjonarnym. Pani w sklepie stacjonarnym powiedziała, że jeszcze dowie się w "centrali" ale nie raczyła już do mnie oddzwonić. Specjalnie robią różne nazewnictwo w sklepie stacjonarnym i internetowym aby mieć argument do nie przyjęcia zwrotu ("bo mają inny asortyment") a jest to dokładnie ten sam produkt. NIE POLECAM

Polecam ten sklep ...

Polecam ten sklep każdemu! Po raz pierwszy zamawiałam u nich na stronie pościele i narzutę dla rodziców. Wszystkie produkty kupiłam w atrakcyjnych cenach, a do tego jakość ich jest niesamowita. Przesyłka doszła bardzo szybko. Jestem zadowolona, takie zakupy to czysta przyjemność.

Odradzam kupowania w ...

Odradzam kupowania w tym sklepie. Zamówiłam poszewki, wybrałam wzory A przysłali mi inne. Kiedy zareklamowałam odpisali że wzory wysyłają wybrane losowo. Żenada.

brak informacji o wysyłce

Od kilku dni próbuję uzyskać odpowiedź, kiedy zostanie wysłany zamówiony i opłacony przeze mnie asortyment. Niestety firma lekceważy klienta nie odpowiadając na żadną korespondencję mailową. Myślę, że takie traktowanie kupujących spowoduje, że każdy następny klient dobrze się zastanowi zanim coś zamówi w tej firmie.

Bardzo niezadowolona

Oczy same mi się śmiały do monitora jak oglądałam firany w sklepie internetowym. Szukałam tańszej wersji, wiadomo jakie czasy. Są!!! Mogę nawet pozwolić kupić sobie cztery, będę miała wreszcie komplet i jeszcze odliczę procent z kodu rabatowego, zrobiłam to i od razu przelałam odpowiednią kwotę - był to poniedziałek. Następne dni wyczekuję informacji i nic. W czwartek nie wytrzymałam i dzwonię pod wskazany numer, jestem dziewiąta, do momentu połączenia mija pół godziny. Odbiera Pani i po uzyskaniu potrzebnych danych informuje mnie, że niestety tych firan nie ma na stanie i nie ma możliwości załatwienia ich w innych oddziałach. Pytam się więc po co podaję swój email, telefon skoro nie mam informacji zwrotnej o towarze za który zapłaciłam. Usłyszałam, że mogę czekać do 04 grudnia ewentualnie zostaną mi zwrócone pieniądze. Po chwilowej dyskusji zdecydowałam się na zwrot pieniędzy. Mija kolejny dzień i ani emaila ze słowem magicznym ,,przepraszam" i może z jakąś propozycją, i ani pieniędzy na koncie - nie działa to w dwie strony - ja muszę od razu zapłacić, ponieważ zmówienie nie będzie zrealizowane - sklep natomiast nie musi. Nie polecam takiej obsługi, a przede wszystkim brak lojalności wobec klienta i zachęty do dalszych zakupów.

KOSZMAR

Złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, opłaciłam i ..... ani widu, ani słychu. Dopiero po dwóch dniach otrzymałam trzy e-maile o takiej samej treści z przeprosinami za techniczną zwłokę w podaniu informacji o przyjęciu i opłacie za zamówienie i ...... na tym koniec. Ani numeru zamówienia, ani informacji, kiedy będzie wysłane.... Dzisiaj od rana próbuję dodzwonić się na podane dwa numery telefonu. Niestety bezskutecznie. Rano byłam ósma lub dziewiąta w kolejce i czekanie przedłużało się w nieskończoność. Od południa zaś, po naciśnięciu "dwójki", czyli cyfry kierującej mnie do konsultanta zajmującego się zamówieniami, po prostu połączenie zostaje zerwane!!! Wielokrotnie....... Napisałam e-mail z prośbą o kontakt. Oczywiście nie otrzymałam odpowiedzi. Ten sklep internetowy to chyba jakiś żart...... 5 dni po złożeniu i opłaceniu zamówienia pojęcia nie mam, co się dzieje.. Sprzedaż internetowa w dzisiejszych czasach wymaga zdecydowanie wyższych standardów obsługi niż to, co oni oferują w swoim sklepie. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!

Słabizna

Obsługa na infolini słabizna, zero starań o klienta, typowe odpowiedzi nie możemy przykro nam i nic innego..

Średnia obsługa, albo może niedopracowany system?

Zafascynowana aktualną ofertą sklepu złożyłam zamówienie na kilka produktów. Ceny firan i zasłon niestety delikatnie przekraczały mój budżet w danym miesiącu więc widząc, że jest promocja i raty 0% składam szczęśliwa zamówienie. Zamówienie złożone chcę wypełnić wniosek ratalny i co się dzieje? Wyrzuca błąd. Od razu w kolejnym dniu roboczym dzwonię na infolinię z prośbą o pomoc na co dostaję odpowiedź od konsultantki, że muszę sobie złożyć zamówienie nowe bo nie ma opcji ponowienia wniosku. Pracuję w sklepie internetowym i wiem, że taka opcja jest :) Powiedziałam konsultantce, że trochę to niemożliwe dla mnie do zrobienia ponieważ była promocja a teraz jej nie ma na co dostałam tylko odpowiedź, że jest jej przykro. Formułka standardowa, a rozwiązania dla Klienta brak. Skoro oferujecie Państwo możliwość zakupu na raty to ją Klientowi umożliwcie. Przez formularz kontaktowy brak odpowiedzi, trzeba się o nią upominać. Później wszystko ok, ale niestety niesmak zawsze pozostaje i opinia o sklepie również ulega zmianie..

Źle.

Źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

09.09.2020
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dzień dobry, dziękujemy za ocenę - bardzo prosimy o więcej szczegółów (adres salonu który został odwiedzony) pod adresem: kontakt@eurofirany.com.pl

Brak slow

Pytajac o posciel pani potraktowala nas w taki sposob jakby chciala powiedziec nie stac was na to szkoda ze ludzie z takim podejsciem pracuja gdzie jest ciagly kontak z klientem Mialem zamiar kupic poaciel i reczniki a wyszedlem zniesmaczony

Klient_cV9Q

31.08.2020
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dzień dobry, dziękujemy za ocenę - bardzo prosimy o więcej szczegółów pod adresem: kontakt@eurofirany.com.pl

Tragedia

52 Kupiłam ręczniki w kolorze bordowym z serii Ewy Minge. Oczywiście przed użyciem prałam, no i tragedia tak pylą, że łazienka cała bordowa, ja również cała w bordowym pyle, mą ż mnie tak skrytykował co ja za szmaty kupiłam, wyprałam jeszcze raz i znowu to samo. Oddałam do reklamacji i odpowiedź od „rzeczoznawcy” Eurofiran, iż ręczniki nadają się do użytku, mogą pylić do kilkunastu prań. Po prostu tragedia, jestem załamana jak można mieć takie podejście do klientów, przecież te ręczniki nie nadają się nawet na szmaty, wszystko pobrudzą. Stanowczo odradzam firmę Eurofirany, nie potrafią profesjonalnie podejść do sprawy i przyznać się do sprzedaży takiego paskudztwa.

Klient_48jp

15.07.2020
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dzień dobry, prosimy o ponowny kontakt z salonem - nasz dział reklamacji uzna to zgłoszenie.

do bani

kontakt jak ze zmęczoną grażyną która siedzi tam za karę i czeka żebyś szybciej skończyła gadać

Klient_pMM0

23.04.2020
Eurofirany Kontakt online
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dzień dobry, dziękujemy za informację. Musimy jednak wspomnieć, że codziennie odbieramy bardzo dużo telefonów i staramy się jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie pytani klienta, aby rozpocząć kolejną rozmowę.

Niska jakość produktu

Salon fajny, obsługa bardzo dobra - produkt i reklamacje tragedia. Pościel ewidentnie posiada wadę w postaci złego pigmentu użytego do uzyskania koloru. Wchodzi w interakcje z chemią zawartą w kosmetykach. Reklamacje odrzucone - zła pielęgnacja. pomimo posiadania opinii rzeczoznawcy o błędzie wytwórczym, firma Eurofirany twardo odmawia. Niby 180 złotych za pościel do sporo, ale sądzić się? Żenujące. Kupiłem za 60 złotych i o niebo lepsza. Szkoda. Nie polecam pościeli tej firmy.

Byli na poziomie

Zamówienie obejmowalo karnisze z montażem i zaslonki. Wywiazali sie terminowo.

Klient_2HJ9

18.11.2019
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie do naszego salonu. Życzymy miłego dnia :)

Świetnie.

Świetnie.

Remigiusz_2

03.11.2019
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie do naszego salonu. Życzymy miłego dnia :)

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

Renata_571

03.11.2019
Eurofirany Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Eurofirany

Dziękujemy za opinię i zapraszamy ponownie do naszego salonu. Życzymy miłego dnia :)

Odwiedzałeś ostatnio Eurofirany?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

KLER

(4.24 )

VOX Meble

(4.10 )

DUKA

(4.08 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem