Bel-Pol

(3.57)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (65 z 160)

Bel Pol port...
Bel Pol port Łódź, Zakupione niezniszczalne z trzydziesto letnią gwarancją panele hybrydowe quick step. W niezamieszkanym jeszcze domu z ktrego nie korzystamy, pojawiły się rysy. Reklamacji nie uwzglednionostwirdzili uszkodzenia mechaniczne. Żenada a tak polecali ze nadają sie do obiektow publicznych... Szkoda słów.

Placówka

Łódź, ul. Pabianicka

Nie zgadzam się (0)
Dobra, rzetelna obsługa....
Dobra, rzetelna obsługa. Szeroki wybór produktów i ciekawe rozwiązania. Ceny OK.

Klientka_wro

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W salonie panował...
W salonie panował porządek i było czysto. Ekspozycja produktów była estetyczna i czytelnie oznaczona. Doradca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę, prawidłowo rozpoznał moje potrzeby zakupowe i zaproponował odpowiednie produkty. Sprzedawca sam zaproponował stworzenie wyceny, poczęstował mnie ciastem, zachęcił do usług pomiaru i montażu. Doradca był uprzejmy i kompetentny. Pracownik posiadał wiedzę na temat sprzedawanych produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Z przyjemnością odwiedzę salon ponownie i polecę go rodzinie i znajomym.

Paweł_1542

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa, zawsze pomocna przy wyborze produktów.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W salonie panował...
W salonie panował porządek i było czysto. Ekspozycja produktów była estetyczna i czytelnie oznaczona. Doradca z własnej inicjatywy zaproponował mi obsługę, prawidłowo rozpoznał moje potrzeby zakupowe i zaproponował odpowiednie produkty. Sprzedawca sam zaproponował stworzenie wyceny, poczęstował mnie ciastem, zachęcił do usług pomiaru i montażu. Doradca był uprzejmy i kompetentny. Pracownik posiadał wiedzę na temat sprzedawanych produktów i chętnie dzielił się nią ze mną. Z przyjemnością odwiedzę salon ponownie i polecę go rodzinie i znajomym.

Paweł_1542

30.12.2023

Placówka

Białystok, Choroszczańska 24

Nie zgadzam się (0)
Bel-Pol Gdynia Nie polecam…...
Bel-Pol Gdynia Nie polecam… kupowaliśmy drzwi wejściowe do mieszkania (firmy Gerda wraz z usługą montażu), w oddziale w Gdyni na ulicy Molskiej. Po wstawieniu drzwi okazały się 4 centymetry za krótkie. Na żadnym z kroków, nikt w tej firmie nie sprawdził, czy zamówiony towar zgadza się dokumentacją. Starych drzwi też nie można było wstawić, gdyż była wymieniona ościeżnica. Poza zwykłą reklamacją, na żadną pomoc ze strony pracowników Bel-Polu nie można było liczyć. Po odczekaniu standardowego czasu na realizację zamówienia dostaliśmy nowe drzwi. Trochę ciężko się domykały, ale według monterów po około miesiącu miała się wyrobić uszczelka i wszystko miało być w porządku. Wyrabia się już ok. 9-ty miesiąc i bez jakiejś dodatkowej regulacji raczej nie da rady. Przy dodatkowych kosztach (dowóz, wniesienie, montaż itd.) wynoszących ponad 1500 zł, liczyłem na trochę większe zaangażowanie pracowników firmy Bel-Pol.

Ar.Cz.

24.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przed placówka i...
Przed placówka i w środku czysto. Czas oczekiwania około 5 minut, jednak doradca sam nie podszedł, musiałam go poprosić. Sprzedawca odpowiedział na wszystkie moje pytania, polecał różne rozwiązania, miał duża wiedzę na temat produktów. Nie otrzymałam jednak wyceny. Sprzedawca poinformował mnie, że wycenę otrzymam dopiero po pomiarze, na który trzeba się umówić i za który zapłacić.

mmarta1010

11.10.2023

Placówka

Wodzisław śląski, Rybnicka 48

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

NickName348

23.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa klienta
Miła obsługa klienta

Jolanta_631

23.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze zaopatrzone...
Bardzo dobrze zaopatrzone sklepy

Klient_GFVce

23.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalne doradztwo
Profesjonalne doradztwo

MartaRz

22.09.2023

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Odwiedziłam sklep w...
Odwiedziłam sklep w celu zamówienia drzwi wejściowych do domu. Przyjemna obsługa, ciekawy asortyment, dobra jakość produktów. Nieco długi czas oczekiwania na zamówienie, ale mi akurat się nie spieszyło. .

Marta_86pl

19.09.2023

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa 20

Nie zgadzam się (0)
Zamówiliśmy drzwi dwuskrzydłowe...
Zamówiliśmy drzwi dwuskrzydłowe z ukrytą ościeżnicą z montażem w październiku 2022 roku, z terminem realizacji do grudnia 2022 roku. Ostatecznie zamówienie zostało zrealizowane dopiero w czerwcu 2023 roku, czyli z półrocznym opóźnieniem. Podsumowując moje doświadczenia związane z zakupem drzwi: - Absolutny brak proaktywności ze strony działu obsługi klienta. Gdybym nie dzwonił i nie dopytywał o status zamówienia, możliwe, że do dzisiaj bym czekał na drzwi. - Firma Bel-Pol próbuje zrzucić część odpowiedzialności za odbiór towaru oraz składowanie na nieświadomych klientów – z ich strony jest to pewna oszczędność kosztów operacyjnych. Jednak na moim przykładzie widać, że jest to bardzo krótkowzroczne podejście, a osoba odpowiedzialna za ten pomysł powinna przynajmniej stracić premię. Jestem przekonany, że mój przypadek nie jest odosobniony i taki system generuje więcej kosztów dla organizacji niż oszczędności. - Niekompetentne ekipy montażowe – jakim cudem firma o takim zasięgu i doświadczeniu zatrudnia podwykonawców, którzy przy montażu futryny tracą 6 mm z pionu, tego nie jestem w stanie zrozumieć. Wystarczy przecież przyłożyć poziomicę w trakcie montażu. - Dział handlowy również pozostawia wiele do życzenia, włącznie z panem kierownikiem. Najprostsze problemy przerastają szeregowego handlowca, a trochę większe już kierownika. Kierowniczka regionalna (czy może ma inne stanowisko – w każdym razie przełożona poległego kierownika) musi osobiście sprawdzać, czy towar na magazynie nie został uszkodzony. To jest kabaret. - Brak realnej refleksji w związku z kardynalnymi błędami w obsłudze klienta. Według kierownika działają profesjonalnie i nie mają sobie nic do zarzucenia, a realizacja zamówienia przebiegała niemal książkowo. - Czas realizacji zamówienia, który początkowo wynosił niecałe dwa miesiące, wydłużył się do ośmiu. Ostatnie drzwi z zamówienia zostały zamontowane 6 miesięcy po terminie. A całą hisotrię w największym skrócie można przedstawić następująco: Realizacja zamówienia trwała 8 miesięcy. Trzykrotnie drzwi dwuskrzydłowe nie nadawały się do montażu, co oznaczało że trzykrotnie trzeba było zamawiać nowe skrzydła, za każdym razem czekając 5-6 tygodni na produkcję. Dwukrotnie przyjeżdżały uszkodzone – były to typowe uszkodzenia magazynowe spowodowane najprawdopodobniej przez magazynierów Bel-Pol. Raz przyjechały ze źle nawierconymi otworami – możliwe, że zostały źle zamówione, ale tego już nie jestem w stanie zweryfikować. Pierwszy montaż ukrytej futryny do drzwi dwuskrzydłowych został kolokwialnie mówiąc spieprzony – futryna nie była w pionie. Dodatkowo, górny profil futryny miał nawiercony otwór w niewłaściwym miejscu i jego również trzeba było zamówić od nowa, dołożyło to kolejne kilka tygodni do czasu realizacji. Ponowny montaż futryny również został spieprzony – montażyści nie położyli flizeliny na łączeniach, przez co w efekcie musiałem skuć ich wykończenie i wykonać je we własnym zakresie, abym uniknąć pęknięć w miejscu łączenia futryny ze ścianą. Zamówienie było obsługiwane w sumie przez 3 osoby, od handlowca, przez kierownika, do menedżerki. Handlowiec i kierownik nie podołali zadaniu realizacji zamówienia, które okazało się być problematyczne. Po zrealizowaniu zamówienia Bel-Pol zaproponował w ramach rekompensaty marne 6,5% rabatu. Według nich to, że zostawili mi tymczasowo te pierwsze uszkodzone drzwi, było już wystarczającą rekompensatą. I na koniec dostałem maila, żebym to ja przyjechał do sklepu podpisać papiery pod tym niby porozumieniem z rekompensatą. Po tej wiadomości dosłownie oniemiałem! Na koniec najlepsze. Zwracając kierownikowi uwagę w trakcie realizacji zamówienia i widząc brak jakiekolwiek proaktywności z ich strony, że takie podejście ewidentnie nie jest nastawione na klienta, usłyszałem, że według niego nie mają sobie nic do zarzucenia, cały proces realizacji zamówienia przebiega sprawnie i w jego ocenie profesjonalnie. LOL. Współczuję pracownikom, którzy w takim grajdołku muszą pracować. Potencjalnych klientów przestrzegam.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam Ostrów...
Nie polecam Ostrów Wielkopolski zwłaszcza pani z obsługi/ rodo. W żadnym sklepie jeszcze nigdy nie zostałam tak bezczelnie potraktowana. Oczywiście gdy zgłosiłam nieprawidłowości bo przy podpisywaniu było wszystko cacy. Porównałam cenę ostateczna z inną firma wychodzi praktycznie to samo. W bel pol wprowadzają w błąd odnośnie cen, dają tani panel ale cena niezbędnych dodatków typu podklad listwy itd. To kosmos jakiś najdroższe w mieście. Dają do podpisu jakieś dziwne kwity itd. Montaż też brzydki. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_h5Sce

22.04.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Byłem zapytać o...
Byłem zapytać o drzwi. Niestety obsługa była bardziej zajęta sobą niż klientami. Dodatkowo Pan obsługiwał tak jakby się spieszył.

Oceniający

13.07.2022

Placówka

Warszawa, Al. Krakowska 61

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Niekompetentna...
Nie polecam. Niekompetentna bez wiedzy obsługa i beznadziejny montaż. Wszystko absolutnie na 0 gwiazdek . Nierzetelna firma i ludzie .

Niezweryfikowany Klient_g9CL

30.03.2022

Placówka

Ostrów Wielkopolski, ul. Aleje Słowackiego 2b

Nie zgadzam się (0)
NIE POLECAM! robienia...
NIE POLECAM! robienia zakupów przez sklep internetowy. Po otrzymaniu faktury, kontakt z klientem jest na zerowym poziomie: - nie można się dodzwonić pod numery które są podane na stronie sklepu (dopiero z szóstego razu dzwonienia państwo odebrali numer telefonu); - na emaile trzeba czekać odpowiedzi parę dni; - jak już się dodzwonisz, ustalisz termin dostawy i poprosisz o zlecenie zamówienia, to i tak się okazuje że ktoś nie zlecił tego zamówienia i musisz po raz kolejny przechodzić przez tą mękę dzwonienia i wyjaśniania sytuacji. Sprzedawcom totalnie nie zależy na kliencie jak już otrzymają fakturę! Odrębne pozdrowienia dla Pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i jego nieprofesjonalnego zachowania. Natomiast, obsługa sklepu stacjonarnego w Krakowie - mega miła i profesjonalna. Tak jakby dwie totalnie różne firmy były.

Niezweryfikowany Klient_nrMD

17.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Jeśli ktoś ceni...
Jeśli ktoś ceni sobie swoje nerwy to omijać szerokim łukiem. Nieaktualne ceny, nie montują kompletu drzwi tylko futryny , sami wprowadzają błąd i nawet skrzydła sami musieliśmy założyć. Żaden to montaż gratis , nie dajcie się nabrać paniom w sklepie

Niezweryfikowany Klient_g9CL

25.02.2022

Placówka

Ostrów Wielkopolski, ul. Aleje Słowackiego 2b

Nie zgadzam się (0)
w Olsztynie DZIADOSTWO,...
w Olsztynie DZIADOSTWO, nie polecam

Niezweryfikowany Klient_0KWV

23.02.2022

Placówka

Olsztyn, Tuwima 25

Nie zgadzam się (1)
Ustalenia przed wyceną...
Ustalenia przed wyceną można sobie gdzieś wsadzić. Po pomiarze okazuje się, ze albo raty albo zniżka - wcześniej nie było o tym mowy. Ponadto z 400 dostępnych opakowań paneli okazuje się, ze jest okrągłe 0, a dostawa za dwa/trzy miesiące. Na samym końcu tej „przygody” okazuje się, ze UWAGA - cena z rabatem jest wyższa niż cena przed rabatem. Czy nie można było tego sprawdzić wcześniej? Co za ludzie tam pracują?! Chyba są zatrudniani na podobnej zasadzie, co ludzie w rządzie… nie polecam nikomu. To mój trzeci raz z bel-polem i za każdym razem mówię sobie, ze ostatni. Koszmar kolejny raz.

Niezweryfikowany Klient_Yjlc

31.12.2021

Placówka

Łódź, ul. Pabianicka

Nie zgadzam się (0)

Bel-Pol

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bel-Pol?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.