KOMFORT

(2.97)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (662 z 1173)

Próbuję zamówić kuchnię...
Próbuję zamówić kuchnię w sklepie komfort ale wydaje mi się że chyba sklep po prostu nie chce mi jej sprzedać. Poprosiłam o usługę spotkanie z projektantem jednak pani która do mnie zadzwoniła żeby mi wyjaśnić że po prostu takie spotkanie ma być czyli dosyć mało potrzebny telefon miałam i potem wysłać maila z ankietą maila nie wysłała musiałam ja zadzwonić potem dostałam maila ale bez ankiety czyli znowu wszystko się przedłużało ponieważ państwo są bardzo niekompetentni po drugiej stronie. W końcu kiedy poprosiłam żebyśmy zrezygnowały z całego procesu bo to chyba nie ma sensu nagle okazało się że jednak się da i generalnie dostałam wszystkie potrzebne w końcu dokumenty i mogłam dokonać odpowiednich pomiarów i dać państwu odpowiednie dane. Chciałam mieć usługę z montażem a o czym powiadomiłam pana projektanta który wysłał mi kolejny link do zapłaty opłaty zrobiłam w czwartek ktoś się miał zgłosić jak najszybciej gdyż zależy mi też na czasie no bo na kuchnię czekam kilka tygodni to jest strasznie długo no ale do przewidzenia. Piątek nikt się nie odezwał poniedziałek nikt się nadal nie odzywa trwa to strasznie długo mam wrażenie że pracują tam trochę niekompetentni ludzie i szczerze powiedziawszy jestem zła i bliska zrezygnowania z usług tego sklepu nie wiem czy nawet ładna kuchnia jest warta tego żeby tak się z kimś szarpać. Może po prostu pracownicy są niedopłaceni i mają wszystko gdzieś no to sklep komfort powinien chyba pomyśleć o tym bo ja nie wiem czy ja mam takiego pecha czy wszyscy są tak słabo traktowani. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, proszę...
Nie polecam, proszę tylko zerknąć na mój film dlaczego.. https://youtube.com/shorts/msyO5T_wfAw?si=vUBmBIX4fF16k3CL

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Przestrzegam przed zakupem...
Przestrzegam przed zakupem podłogi wlaśnie otrzymałem bzdurną odpowiedź na reklamację paneli nikt nie przyjechał nikt nic nie sprawdził i dostalem odpowiedź Szanowny Kliencie, Uprzejmie informujemy o zakończeniu procesu reklamacyjnego związanego z Twoim zgłoszeniem numer Informujemy, iż Sprzedawca w postaci Sklepy Komfort S.A nie może uznać zgłoszenia reklamacyjnego za zasadne. Pragniemy wyjaśnić, iż zakupione przez Państwa panele są produktem higroskopijnym, który pod wpływem działania nieodpowiednich warunków zaczyna pracować poprzez samoczynne obkurczanie czy też rozszerzanie się. Informujemy, iż Państwa panele zostały narażone na podwyższoną wilgotność powietrza co spowodowało powiększenie ich objętości przez co zamki zaczęły nachodzić na siebie. Zwiększenie objętości paneli może powodować również nachodzenie paneli na siebie i ich wypiętrzanie czy też wyłamywanie zamków. Wszystkie powyższe przyczyny nie należą do wad produktu, a jego cech jakim są produkty drewniane oraz drewnopochodne. Biorąc pod uwagę powyższe, reklamacja zostaje oddalona. Pozdrawiam Dział Reklamacji

RM_BiBY

05.04.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem zadowolona z...
Jestem zadowolona z wykonanej dla mnie strony internetowej i współpracy

olgierdmaslo209.@

24.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Brudna łazienka
Brudna łazienka

Niutektakmimow

14.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dobra obsługa klienta
Dobra obsługa klienta

Niutektakmimow

14.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Trochę brudno
Trochę brudno

Niutektakmimow

14.02.2024

Placówka

Chełm, Lwowska 105

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza obsługa klienta...
Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałem. Dział reklamacji to jakaś kpina. Nie ma możliwości kontaktu z tymi ludźmi, ponieważ nie udostępniają numeru telefonu oraz nie odpowiadają na wiadomości mailowe. Jedyną drogą kontaktu są telefony do Biura Obsługi Klienta, który odnotowuje to w zgłoszeniu reklamacyjnym, co Dział Reklamacji ma w poważaniu i nic w związku z tym nie robi. Aby doprowadzić reklamację do końca musiałem wykonać kilkadziesiąt telefonów oraz napisać kilkadziesiąt maili (w większości bez odpowiedzi), regularnie zgłaszać skargi oraz wysłać pismo przedsądowe. Tym sposobem po 11 miesiącach trzymałem brakującą część. Z początku jeszcze nie chcieli zgodzić się na dostarczenie towaru na własny koszt, ale w tej kwestii uznali, że mam rację iż jest to niedorzeczne, abym ponosił koszty spowodowane ich nieudolnością. Oczywiście o jakimkolwiek przepraszam, albo chociaż symbolicznej rekompensacie nawet nie ma co marzyć. Zdecydowanie odradzam zakupu w tym sklepie, ponieważ z tego co czytam w opiniach, nie był to odosobniony przypadek.

Klient_jaWYC

14.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza obsługa klienta...
Najgorsza obsługa klienta z jaką się kiedykolwiek spotkałem. Dział reklamacji to jakaś kpina. Nie ma możliwości kontaktu z tymi ludźmi, ponieważ nie udostępniają numeru telefonu oraz nie odpowiadają na wiadomości mailowe. Jedyną drogą kontaktu są telefony do Biura Obsługi Klienta, który odnotowuje to w zgłoszeniu reklamacyjnym, co Dział Reklamacji ma w poważaniu i nic w związku z tym nie robi. Aby doprowadzić reklamację do końca musiałem wykonać kilkadziesiąt telefonów oraz napisać kilkadziesiąt maili (w większości bez odpowiedzi), regularnie zgłaszać skargi oraz wysłać pismo przedsądowe. Tym sposobem po 11 miesiącach trzymałem brakującą część. Z początku jeszcze nie chcieli zgodzić się na dostarczenie towaru na własny koszt, ale w tej kwestii uznali, że mam rację iż jest to niedorzeczne, abym ponosił koszty spowodowane ich nieudolnością. Oczywiście o jakimkolwiek przepraszam, albo chociaż symbolicznej rekompensacie nawet nie ma co marzyć. Zdecydowanie odradzam zakupu w tym sklepie, ponieważ z tego co czytam w opiniach, nie był to odosobniony przypadek.

Klient_jaWYC

14.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
ceny wysokie, długo...
ceny wysokie, długo czeka się na towar zamawiany online z odbiorem w sklepie

DD

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odradzam jakiekolwiek zakupy...
Odradzam jakiekolwiek zakupy w sklepie komfort obsługa tragiczna nie mówiąc o produktach stół przyszedł uszkodzony brak możliwości zwrotu to jakiś żart! Nie radzę kupować w tym sklepie

niezalogowany-uzytkownik

22.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kompetentna obsługa, pracownik...
Kompetentna obsługa, pracownik bardzo dobrze doradził mi w kwestii drzwi i framug. Dodatkowo bogaty asortyment i przystępne ceny. Jestem zadowolona!

MaQta

12.01.2024

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, infolinia...
Nie polecam, infolinia tylko uspokaja, że wszystko wie, wszystko załatwi, a ich słowa są rzucane na wiatr. Codziennie obiecują, że oddzwonią tego samego dnia z informacją i nikt nie odpowiada. Nie wiedzą co się dzieje z zamówieniami. Nie ma tam osoby która nad czymś panuje. Większa pewność z zamówieniem jest na aliexpres

niezalogowany-uzytkownik

03.01.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Miła uśmiechnięta ...
Miła uśmiechnięta i kompetentna obsługa klienta. Nie narzucają się ale zarazem są bardzo pomocni. Asortyment jak zawsze najwyższej klasy. Jestem zadowolona i wszystkim polecam. Pozdrawiam

Klient_xN89L

02.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Towar zakupiony w...
Towar zakupiony w sklepie internetowym i zapłacony. I tu nastąpiła cisza... Po kilku dniach upominam się co z zamówieniem. I znowu cisza... Wreszcie odpowiedź: zakup anulowany. Czyli sklep pobiera pieniądze za coś czego nie ma dostępnego w sprzedaży? Ciekawe jak to można nazwać?? A teraz najlepsze: "Sklep ma 14 dni na zwrot środków"!!!! To już jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie!!

niezalogowany-uzytkownik

27.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
22.08.23 złożyłem i...
22.08.23 złożyłem i opłaciłem zamówienie nr 001496790 na LISTWA PRZYPODŁOGOWA MDF 2400X58X19 57204 VERDEN SNOW L254 6 szt. za 209,72 PLN 25.08.23 otrzymałem informacje że "Dostawa nie powiodła się" co było nieprawdą ponieważ przesyłka przyszła uszkodzona. Zasugerowano mi kontakt telefoniczny pod nr +48 42 21 44 500 Wszelkie próby skontaktowania się były bezskuteczne - rekord oczekiwania na połączenie z konsultantem to 20+ nieudane pomimo rzekomo byłem "pierwszy na liście". Link do formularza kontaktowego na stronie nie działał. 06.10.23 otrzymałem pierwszego maila od Komfort. Po postraszeniu firmy że zacznę opisywać jej praktyki na mediach społecznościowych (udało mi się znaleźć formularz kontaktowy za pośrednictwem "Klubu Komfort" - otrzymałem maila z przeprosinami oraz potwierdzeniem że ktoś się w końcu sprawą zajął. 12.10.23 otrzymałem maila o następującej treści: "Uprzejmie informujemy o zakończeniu procesu reklamacyjnego związanego z Twoim zgłoszeniem numer 0000048845/0000055787. Pragniemy poinformować iż Sprzedawca w postaci Sklepy Komfort S.A uznał reklamację za zasadną i zostanie zrealizowana poprzez zwrot środków. Środki zostaną zwrócone przelewem w przeciągu 14 dni kalendarzowych." 17.11.23 Poprosiłem o potwierdzenie przelewu ponieważ nie odnotowałem go na koncie - wolałem się upewnić czy przypadkiem nie przeoczyłem zwrotu. 27.11.23 Do tej pory nie mam odpowiedzi ani środków - mówimy o 209,72 PLN To moje najbardziej tragiczne doświadczenie we współpracy z jakimkolwiek sklepem internetowym a regularnie robię zakupy on-line. Absolutnie odradzam jakąkolwiek współpracę z firmą KOMFORT

JacekKaleta_pLyj

27.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Chciałem się podzielić...
Chciałem się podzielić sytuacją którą mnie spotkała ze strony sklepu Komfort. Zakupiłem komplet mebli zachęcony reklamą zniżki o VAT. Niestety w podsumowaniu koszyka nie miałem rabatu żadnego. Nie obniżyło się o 23% a jedynkę mogłem zaznaczyć opcję rabatu dla nowego klienta 8%. Po zakupie pani z obsługi klienta wysłała maila czy wszystko ok i czy może jakoś pomóc jako doradca klienta. Zgłosiłem więc sytuację i przedstawiłem screen z podsumowania zakupu na co ona mi screen tych samych mebli z rabatem w koszyku i info typu „u mnie działa”. Więc poprosiłem o zwrot nadpłaty i kontakt się urwał. Po zgłoszeniu formularza kontaktu reklamacyjnego dostałem maila ze mam dzwonić pod dany numer. Po kilkunastu minutach oczekiwania pani z obsługi klienta Anna Sz. Sprawdziła sprawę i poszła konsultować z przełożonym. Po kilkunastu minutach wróciła z odpowiedzią że to mój problem i że mogłem na każdym etapie zakupu robić screeny żeby teraz móc udowodnić że inny rabat nie wchodził. Absurd. Zapytałem zatem czy wolą żebym odstąpił całkiem od zakupu czy dostanę zwrot lub bon na te 270 zł które jestem stratny. Powiedziała że nie mogą pomóc jak nie mam materiału dowodowego. Nie polecam nikomu i resztę wyposażenia zakupie w innym sklepie.

niezalogowany-uzytkownik

22.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Fachowa obsługa, podpowiedź...
Fachowa obsługa, podpowiedź odnośnie zagwostek technicznych w zakresie podłóg. Szybka obsługa

Marcin889

18.10.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Miła i fachową...
Miła i fachową pomoc. Sprawnie udało się zamówić towar i transport. Polecam

Klient_mW8ur

12.09.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Szybka reakcja! Skuszona ofertą...
Szybka reakcja! Skuszona ofertą płytek podłogowych zdecydowałam się zamówić aż 3 rodzaje. Towar dowieziono mi na moją prośbę w wybranym przeze mnie terminie, co jest rzadkie w przypadku dużych marketów. Niestety kilka płytek pobiło się w transporcie. Zgłosiłam reklamację drogą email-ową i w trybie natychmiastowym otrzymałam informację o jej pozytywnym rozpatrzeniu. Dodatkowo wymieniony produkt ponownie przyjechał w wyznaczonym przeze mnie terminie. Polecam!

ZosiaGmurska_Haec

11.09.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

KOMFORT

KOMFORT to polska firma z 27-letnią tradycją. Jest uznawana za lidera na rynku podłóg. W sklepach KOMFORT można znaleźć szeroką ofertę paneli podłogowych, podłóg drewnianych, wykładzin dywanowych i elastycznych, dywanów, drzwi oraz dekoracji i akcesoriów do montażu i pielęgnacji podłóg. Obecnie w kraju znajduje się ponad 160 salonów oraz sklep internetowy. W 2019 roku ruszył nowy koncept sklepów wielkogabarytowych, które w swojej ofercie dodatkowo posiadają łazienki, kuchnie i szafy. Pierwszy taki sklep został otworzony w Warszawie.

Czy te firmy wypadają lepiej niż KOMFORT?

Ktoś 22 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Próbuję zamówić kuchnię...
Próbuję zamówić kuchnię w sklepie komfort ale wydaje mi się że chyba sklep po prostu nie chce mi jej sprzedać. Poprosiłam o usługę spotkanie z projektantem jednak pani która do mnie zadzwoniła żeby mi wyjaśnić że po prostu takie spotkanie ma być czyli dosyć mało potrzebny telefon miałam i potem wysłać maila z ankietą maila nie wysłała musiałam ja zadzwonić potem dostałam maila ale bez ankiety czyli znowu wszystko się przedłużało ponieważ państwo są bardzo niekompetentni po drugiej stronie. W końcu kiedy poprosiłam żebyśmy zrezygnowały z całego procesu bo to chyba nie ma sensu nagle okazało się że jednak się da i generalnie dostałam wszystkie potrzebne w końcu dokumenty i mogłam dokonać odpowiednich pomiarów i dać państwu odpowiednie dane. Chciałam mieć usługę z montażem a o czym powiadomiłam pana projektanta który wysłał mi kolejny link do zapłaty opłaty zrobiłam w czwartek ktoś się miał zgłosić jak najszybciej gdyż zależy mi też na czasie no bo na kuchnię czekam kilka tygodni to jest strasznie długo no ale do przewidzenia. Piątek nikt się nie odezwał poniedziałek nikt się nadal nie odzywa trwa to strasznie długo mam wrażenie że pracują tam trochę niekompetentni ludzie i szczerze powiedziawszy jestem zła i bliska zrezygnowania z usług tego sklepu nie wiem czy nawet ładna kuchnia jest warta tego żeby tak się z kimś szarpać. Może po prostu pracownicy są niedopłaceni i mają wszystko gdzieś no to sklep komfort powinien chyba pomyśleć o tym bo ja nie wiem czy ja mam takiego pecha czy wszyscy są tak słabo traktowani. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.
Zgadzasz się?